Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trouwtopic 2012

+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

trouwtopic 2012 - Pagina 29 Empty Re: trouwtopic 2012

Bericht  Miss G wo 14 sep 2011 - 4:36

Mila schreef:Wij slapen waarschijnlijk gewoon de nacht na ons trouwen thuis. Kan je gewoon lekker alles in je eigen tempo doen en hoef je niet voor een bepaalde tijd aan het ontbijt te zitten en weer uit te checken.

+1. Lekker uitslapen en uitgebreid ontbijten in ons eigen bedje.

Huwelijksreis willen we wel, maar nog geen idee waarheen en hoelang etc.

Sanne veel plezier morgen met het passen!
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Tsjip wo 14 sep 2011 - 6:53

Wij slapen na ons trouwen lekker thuis. En wat er die nacht gaat gebeuren zien we dan wel :P Ik gok dat we dan zo moe zijn dat er weinig zal gebeuren.

Onze themakleur zal roze worden. Mijn vriend maakt het weinig uit.

Huwelijksreis weten we nog niet. Eerst maar eens kijken hoeveel het allemaal gaat kosten. Maar als er geld over is gaan we weg! Wel in de zomervakantie want daar zit ik aan vast. En de bestemming zal wel gewoon Europa zijn.

Verder is hier de bloemencorso/kermis weer voorbij dus we hebben vanaf volgende week weer veel vrije tijd! Dus het geregel kan ook echt gaan beginnen. Volgende week dinsdag staat de afspraak bij de zaal. Daar heb ik al heel veel zin in! Toch weer iets heel belangrijks voor onze trouwdag. Nu heb ik trouwens ook weer tijd om allerlei dingen te bekijken op internet. Ik kan me daar echt uren mee vermaken Wink

En Sanne: Morgen trouwjurken passen! Veel plezier alvast! Ik heb er ook al zoveel zin in! (Ik moet alleen nog even geduld hebben Wink )

Gaan jullie nog naar de L&M beurs? Wij gaan waarschijnlijk 1 oktober in Utrecht.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 6:57

Tsjip schreef: Nu heb ik trouwens ook weer tijd om allerlei dingen te bekijken op internet. Ik kan me daar echt uren mee vermaken Wink
Ik ook! Vriend wordt er af en toe gek van haha (als ik weer ergens zijn mening om vraag of iets laat zien)

Tsjip schreef: Gaan jullie nog naar de L&M beurs? Wij gaan waarschijnlijk 1 oktober in Utrecht.

Ik ga 2 oktober in Utrecht samen met mijn zus. Ben benieuwd.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 6:58

sanne-84 schreef:
*morgen trouwjurken passen*
Veel plezier, ben benieuwd hoe het is en of je 'de jurk' gevonden hebt. Ik moet nog een maand wachten.

Gast
Gast

Bericht  Tsjip wo 14 sep 2011 - 7:18

Mila schreef:
Tsjip schreef: Nu heb ik trouwens ook weer tijd om allerlei dingen te bekijken op internet. Ik kan me daar echt uren mee vermaken Wink
Ik ook! Vriend wordt er af en toe gek van haha (als ik weer ergens zijn mening om vraag of iets laat zien)

Tsjip schreef: Gaan jullie nog naar de L&M beurs? Wij gaan waarschijnlijk 1 oktober in Utrecht.

Ik ga 2 oktober in Utrecht samen met mijn zus. Ben benieuwd.

Die van mij heeft een paar weken rust gehad omdat we iedere avond bij de corsowagen waren maar ik gok dat hij er over 2 weken ook al wel weer genoeg van heeft :P Scheelt wel dat ik nu ook weer aan het werk ben. Toen ik nog vakantie had was ik er hele dagen mee bezig Embarassed Ik heb in die tijd ook al weet ik hoeveel proefkaarten aangevraagd haha! Maar op zich mag het geregel nu ook wel echt beginnen. Tijd vliegt! Volgende week heeft hij me alweer 2 maanden geleden gevraagd. Plus dat het zo leuk is om ermee bezig te zijn.

Ben ook benieuwd wat de beurs precies is. Je leest veel verschillende verhalen. Maar ach als het met trouwen te maken heeft is het al snel leuk!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  sanne-84 wo 14 sep 2011 - 7:28

volgens mij heeft mn vriend erg geluk met me, want wij zijn er eigenlijk helemaal niet mee bezig. op de jurk na dan, maar daar heeft hij weinig mee te maken:P (hij heeft gister wel ff mee gekeken op internet, ff nagaan wat hij echt niet mooi vind!)
de belangrijkste dingen zijn geregeld, en weet dat hij zich nu echt nog niet druk kan maken over versieringen of kaarten, dus begin daar maar ergens in december over;)

wij slapen trouwens onze huwelijksnacht in een hotel, tegenover feestlocatie. gekregen van de feestlocatie.

en dacht wel te weten wat voorjurk ik wilde, maar ben nu weer eens aant kijken en op papier aant zetten, en vind nu in 1x meer leuk.. ben benieuwd dus morgen!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Inge wo 14 sep 2011 - 9:44

Sanne, veel plezier morgen met passen!

Wij gaan denk wel weer naar de l&m beurs in Zwolle. Vorig jaar ook geweest.
En in Februari naar de huishoudbeurs, want had afgelopen jaar clip in hair gezien en die wil ik dan kopen :p (hoef niet perse voor naar de HHB maar daar hadden ze afgelopen jaar een prachtige aanbieding dus hopelijk komend jaar weer)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Shisha wo 14 sep 2011 - 10:58

Veel plezier morgen Sanne! Very Happy

Wij willen wel op huwelijksreis maar we weten nog niet waarheen. Als we gaan dan zal dat eind Juni zijn. Eerst maar eens kijken hoe we met het trouwbudget uitkomen haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  sanne-84 do 15 sep 2011 - 6:21

whaha het klopt idd wat ze zeggen; als je DE jurk aan hebt dan voel je dat meteen!
en dast terwijl het iets anders is geworden als ik gedacht had..!
*ben zo blij*
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 15 sep 2011 - 7:10

Gaaf! Wat voor jurk is het geworden?

Nu heb ik nog meer zin gekregen haha!

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 do 15 sep 2011 - 8:57

ik ging vooral voor ladybird, maar het is een maggie sottero geworden (was ook wel mooi, dat wist ik wel)
ik wil er niet teveel over zeggen, omdat sommige me hier kennen.
ladybird kan best veel blingbling zijn, maar deze valt gigantisch mee.
had bij de eerste 2 jurken; is zeker wel mooi, de 3 jurken erna niet, en toen deze, en toen voelde ik het idd. nog een jurk extra aangehad, en nog naar een andere winkel geweest, maar einde van de middag toch nog terug geweest voor die ene jurk. vriendin had die nog niet gezien en ze haalde die toch uit de winkel! hoewel ik zo'n jurk in eerste instantie nog niet in gedachten had!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Inge do 15 sep 2011 - 10:10

Sanne, wat super... Ben wel erg benieuwd hoor naar je jurk :P
Heerlijk dat je je jurk gevonden hebt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Emma_ do 15 sep 2011 - 21:02

Sanne, wat fijn dat je DE jurk gevonden hebt! Een heerlijk gevoel lijkt me dat.

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Shisha do 15 sep 2011 - 21:47

Maggie Sottero heeft ook zeker mooie jurken! Fijn dat je hem gevonden hebt Sanne!
En ik ben ook heel erg benieuwd naar je jurk!

Ik heb gister schoenen en een korset besteld. Ik ben benieuwd wanneer het binnenkomt en hoe het dan zit!
Heeft 1 van jullie misschien ervaring met Vowstory? Ik moet nog een sluier hebben en ze zijn daar vrij goedkoop maar ik weet niet hoe de kwaliteit is.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 8:06

Super dat je hem gevonden hebt Sanne!

Wij hebben afgelopen week de ringen uitgezocht en besteld, meeste mensen doen dit 6 maanden van te voren maar wij waren iets eerder. Leuke meevaller is dat we de herenring gratis krijgen, scheelt toch €880!

trouwtopic 2012 - Pagina 29 490w_489wKawaler-1

Ik heb net ook een plu besteld. We gaan er natuurlijk vanuit dat de zon schijnt, maar ook dan komt hij misschien wel van pas ...

trouwtopic 2012 - Pagina 29 DK20Roze12444507774a2ccfd92c784

Verder wil ik in november graag naar de Love & Marriage beurs. Ik ben er nog nooit geweest en weet niet of het veel nut heeft omdat we natuurlijk al heel veel geregeld hebben maar het lijkt me gewoon gezellig om erheen te gaan.

Onze huwelijksreis gaat waarschijnlijk naar Salou en de kans is groot dat we teruggaan naar het hotel waar we vorig jaar geweest zijn. Minpuntje is wel dat je een vaste tafelindeling hebt. Er zijn daar geen tafels voor 2 waardoor je met 2 andere Nederlanders aan tafel komt. Ik zat daar vorig jaar al niet op te wachten en tijdens mijn huwelijksreis al helemaal niet, ik zal hier in ieder geval nog eens voor bellen. Ik gedraag me dan toch anders, kan mezelf niet zijn omdat ik me heel ongemakkelijk voel.

@Shisha: ik ken Vowstory zelf niet. Ik draag ook een sluier maar heb deze apart laten hangen met mijn jurk, weet ik zeker dat het goed zit smile

Gast
Gast

Bericht  Emma_ vr 16 sep 2011 - 20:58

Mooie ringen Birgit! Waar heb je ze gekocht? Ook de paraplu vind ik erg gaaf!

Wij zijn nog steeds niet uit de themakleuren haha. We gaan dit weekend de knoop doorhakken. Vooral omdat ik save the date kaartjes wil versturen aan familieleden en die wil ik graag in dezelfde stijl als de uitnodiging. Nog een weekje en dan mag ik jurken gaan passen. Ik heb er zo'n zin in haha.

de love & marriage beurs vond ik trouwens zelf niet zo veel aan. De modeshow was wel leuk maar als je je bruidsjurk al hebt dan is het misschien toch anders. Verder kreeg je veel reclame materiaal en kortingscoupons. Je kunt er wel wat ideeen op doen voor decoraties en accessoires kopen. Dat is wel leuk!

Emma_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 21:16

De ringen zijn in Prinsenbeek gekocht, ze zijn van het merk Alliance. Meestal heeft dat merk maar 2 of 3x per jaar een actie, maar de verkoper vond dat hij dat eigenlijk niet kan maken tegenover mensen die in de andere maanden voor ringen komen kijken. Hij heeft deze aanbieding dus het hele jaar door.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte vr 16 sep 2011 - 21:22

Waar heb je die plu besteld Birgit? Als ik er geen in Londen kan vinden, dan wil ik zoiets inderdaad. Wat waren de kosten?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  sanne-84 vr 16 sep 2011 - 21:43

mooie ringen birgit!
ik denk dat wij einde van het jaar pas zullen gaan kijken, dus heb nog ff de tijd om te brainstormen!

vowstory ken ik ook niet.
weet zelf ook nog niet of ik een sluier wil of niet. sluier maakt het wel net af, maar is niet helemaal ik. en heb al zoveel;)

ben nog steeds blij met mn jurk:D hoewel ik op internet aan het kijken was of mijn jurk erop stond. stond ie niet, maar dan zie je weer andere jurken en dan denk je die zijn ook mooi! maar dan bekijk ik mn jurk en dan wordt ik toch wel blij;) maar love& mariage beurs zal het hier niet worden.

ik heb ook aan kleurenthema zitte denken, maar wordt het toch niet bij ons. aangezien mn jurk al niet wit is wordt het al moeilijker. en mn vriend wil de gasten daar niet mee 'belasten'.

sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 22:20

sanne-84 schreef:mooie ringen birgit!
ik denk dat wij einde van het jaar pas zullen gaan kijken, dus heb nog ff de tijd om te brainstormen!

vowstory ken ik ook niet.
weet zelf ook nog niet of ik een sluier wil of niet. sluier maakt het wel net af, maar is niet helemaal ik. en heb al zoveel;)

ben nog steeds blij met mn jurk:D hoewel ik op internet aan het kijken was of mijn jurk erop stond. stond ie niet, maar dan zie je weer andere jurken en dan denk je die zijn ook mooi! maar dan bekijk ik mn jurk en dan wordt ik toch wel blij;) maar love& mariage beurs zal het hier niet worden.

ik heb ook aan kleurenthema zitte denken, maar wordt het toch niet bij ons. aangezien mn jurk al niet wit is wordt het al moeilijker. en mn vriend wil de gasten daar niet mee 'belasten'.

Wij doen het kleurthema ook alleen maar voor ons zelf, dus belasten niet onze gasten er mee (vind dit zelf niet prettig).Wij laten de kleur terug komen in de ballonnen, bedankjes, de taart etc.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 16 sep 2011 - 22:51

Plu komt van http://www.bedankjes.nl/trouwbedankjes-bedankjes-trouwen/luxe-bedankjes/paraplu-in-hartvorm-1-1.html
Ze hebben 14 verschillende kleuren.

€16.50 en met verzendkosten komt hij op € 21.45.
Misschien woon je in de buurt van Alblasserdam? Dan kun je hem gratis ophalen, dat was voor mij helaas geen optie.

Gast
Gast

Bericht  Inge za 17 sep 2011 - 0:16

Wij willen die plu inderdaad in het paars bestellen. Willen ook een paars kleuren thema. wel alleen voor ons zelf en niet voor de gasten.

Zijn jullie er al uit wat jullie qua bedankjes gaan doen? ik zit nog te twijfelen of we ergens bedankjes gaan bestellen of zelf maken. Heb wel hele leuke dingen gezien al (van beide) maar willen de bedankjes ook niet al te duur maken, gewoon iets leuks.
Voor de ouders, getuigen en mijn zusje (soort van ceremoniemeester) doen we wel iets extra's. moeten alleen nog even bedenken wat smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 3:48

Ik denk dat wij magneten met een foto en bedank tekst er op gaan bestellen (200 st voor 53 euro), deze in een organaza zakje (200 st voor 17,00) doen met enkele snoepjes en een kaartje eraan. Kosten per bedankje komen dan neer op ongeveer 50 cent per stuk. Vind de kant en klare bedankjes erg duur en het tikt behoorlijk aan als je er 200 wilt hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 4:56

Ik heb dit als bedankjes in gedachten

http://www.wallysgifts.com/a-13523720/-/toffee-taart-24-doosjes-met-tekst-tof-dat-je-er-was

Gast
Gast

Bericht  Gast za 17 sep 2011 - 5:34

Birgit schreef:Ik heb dit als bedankjes in gedachten

http://www.wallysgifts.com/a-13523720/-/toffee-taart-24-doosjes-met-tekst-tof-dat-je-er-was
Ik wilde deze eerst zelf gaan maken, maar voor zoveel gasten wordt het toch wel veel werk.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: