trouwtopic 2012
+54
Saxy
Shy
Bet Weter
Gizmo
silly-one
Chantal1984
Jelleke
Primrose
sweetladyy1
Lavendel
sanne-84
Raven
Loes263
Supertalentje
Qiara
Suus
Fayebella
Julia
Roos
Shisha
Pien
Jacolien
Sjonno
Tsjip
Melis_je
vlinder-2011
Quet
RedRose
Bibi2010
Dennenappel
ChocoChip
Tazz
TNMN
Jordana
mzcharlotte
Zwoesj
Snoes
Lejow
TukTuk
Kamperseboekenwurm
famke88
Beachgirl
Sjors
Miss G
Minx
Fred
Live Laugh Love
me1987
Inge
Arwyn
Ella
Emma_
bolus26
**_pearl_**
58 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: trouwtopic 2012
Wij zijn 28 (ik) en 32 (vriend)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Haaa, ik mag ook meeschrijven, mijn vriend heeft mij gisteravond ten huwelijk gevraagd
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Haaa, ik mag ook meeschrijven, mijn vriend heeft mij gisteravond ten huwelijk gevraagd
*breekt in*
Wat ontzettend leuk, Suus , Gefeliciteerd!
*breekt uit*
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Dank je, Qiara
Suus- Lady Post-a-lot
@ Suus, van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, hoe heeft hij je ten huwelijk gevraagd?
Als wij volgend jaar september gaan trouwen is mijn vriend 29 jaar en ik ben 26 jaar.
Wij hebben vorige week een gesprek gehad bij een kapel in onze woonplaats waar sinds juni dit jaar naast het kerkelijk huwelijk ook het burgelijk huwelijk mogelijk is. Deze kapel is aangekocht door Jan Vayne. Met zijn partner hebben wij een kennismakingsgesprek gehad en gelijk een optie laten leggen voor onze trouwdatum voor het burgelijk & kerkelijk huwelijk. En zij gaat vragen of Jan Vayne organist tijdens onze trouwdienst in de kerk wil zijn, hoop dat hij een betaalbare prijs vraagt! .
Verder ben ik druk bezig met de begroting aan het invullen, maar we zijn er nog lang niet uit hoeveel gasten we willen uitnodigen.
Daarnaast lekker zoeken en heerlijk wegzwijmelen !
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Ik zal het even kopieren vanuit het dagcafe
We waren zondagavond eerst uit eten geweest, superlekker en supergezellig, bij een restaurant aan een meertje. Na het eten, toen het begon te schemeren, vroeg hij of ik nog mee wilde een rondje lopen om het meer. Het had de hele dag geregend, maar het was nu gelukkig droog Op een mooi plekje aan het water legde hij ons picknickkleedje in het gras waarop ik moest gaan zitten en hij gaf me een mooi fotoboek van onze afgelopen 6 jaar. Terwijl ik deze aan het bekijken was, heeft hij fakkels aangestoken en in een hartje neergezet. Ik mocht er middenin gaan staan en terwijl 'ons' liedje speelde vroeg hij of ik met hem wilde trouwen. Ik was echt zo blij en zo ontroerd! Natuurlijk heb ik ja gezegd
We waren zondagavond eerst uit eten geweest, superlekker en supergezellig, bij een restaurant aan een meertje. Na het eten, toen het begon te schemeren, vroeg hij of ik nog mee wilde een rondje lopen om het meer. Het had de hele dag geregend, maar het was nu gelukkig droog Op een mooi plekje aan het water legde hij ons picknickkleedje in het gras waarop ik moest gaan zitten en hij gaf me een mooi fotoboek van onze afgelopen 6 jaar. Terwijl ik deze aan het bekijken was, heeft hij fakkels aangestoken en in een hartje neergezet. Ik mocht er middenin gaan staan en terwijl 'ons' liedje speelde vroeg hij of ik met hem wilde trouwen. Ik was echt zo blij en zo ontroerd! Natuurlijk heb ik ja gezegd
Suus- Lady Post-a-lot
Suus, wow wat romantisch! Welkom in dit topic dan maar en Gefeliciteerd natuurlijk!
Kamperseboekenwurm, klinkt goed... zou gaaf wezen zeg!
Wij hebben die kapel ook nog hoog op ons lijstje staan als mogelijke locatie
Kamperseboekenwurm, klinkt goed... zou gaaf wezen zeg!
Wij hebben die kapel ook nog hoog op ons lijstje staan als mogelijke locatie
Inge- Ratel
@ Suus, een heel romantisch aanzoek heb je gekregen, helemaal suepr dat je ja hebt gezegd!
@ Inge, leuk dat jullie die kapel ook aanspreekt, dan wil je daar het burgelijk huwelijk laten sluiten? Heb je al contact gezocht met de manager van de kapel?
@ Inge, leuk dat jullie die kapel ook aanspreekt, dan wil je daar het burgelijk huwelijk laten sluiten? Heb je al contact gezocht met de manager van de kapel?
We wilde vandaag even bellen en dan zowel in Elburg als in Kampen gaan kijken en dan de beslissing maken.
Wij zouden daar idd alleen het burgelijk huwelijk dan sluiten. Opzich zou het bij de kapel wel wat duurder worden dan in Elburg aangezien je bij de kapel trouwkosten betaald en nog kosten voor het gemeentehuis als het ware. Zag dat het 375 en 282 (vrijdag middag) kost.
Wij zouden daar idd alleen het burgelijk huwelijk dan sluiten. Opzich zou het bij de kapel wel wat duurder worden dan in Elburg aangezien je bij de kapel trouwkosten betaald en nog kosten voor het gemeentehuis als het ware. Zag dat het 375 en 282 (vrijdag middag) kost.
Inge- Ratel
Inge schreef:We wilde vandaag even bellen en dan zowel in Elburg als in Kampen gaan kijken en dan de beslissing maken.
De vrijdagmiddag is inderdaad heel duur ten opzicht van de rest van de week(uitgezonderd zaterdag). Wij willen er dan ons burgelijk & kerkelijk huwelijk laten plaatsvinden en betalen dan een combinatieprijs, dat is goedkoper dan beide apart betalen.
Het klopt dat je kapelkosten betaald, maar je betaalt niet voor het gemeentehuis, maar kosten voor de gemeente.
Een tip, de vrouwelijke manager van de kapel is nu op vakantie (de komende 2,5 week nog), dus een afspraak kan nog wel even duren.
Dat bedoelde ik idd
Aha oke... hmz oke, thanks voor de tip
Aha oke... hmz oke, thanks voor de tip
Inge- Ratel
Wij zijn als we gaan trouwen 27 (hij) en 26 (ik).
Emma_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 412
Registratiedatum : 02-01-11
leuk om alle leeftijden ook te horen, heb je beetje meer een beeld bij iedereen vind ik
Wij gaan zondag (bij mooi weer) naar onze trouwlocatie kijken om te kijken of het wat is, gewoon lekker anoniem
Maandag kijken voor de feestlocatie en dan zal de komende tijd wel even niks geregeld worden (willen dit in oktober/november doen omdat we dan wat meer tijd hebben)..
Hoe zit het bij jullie met de jurk? Een aantal hebben hem al volgens mij maar zit er echt zo'n lange levertijd op?
Wij gaan zondag (bij mooi weer) naar onze trouwlocatie kijken om te kijken of het wat is, gewoon lekker anoniem
Maandag kijken voor de feestlocatie en dan zal de komende tijd wel even niks geregeld worden (willen dit in oktober/november doen omdat we dan wat meer tijd hebben)..
Hoe zit het bij jullie met de jurk? Een aantal hebben hem al volgens mij maar zit er echt zo'n lange levertijd op?
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Ze zeggen 6 tot 9 maanden levertijd. Ik ga in november zo'n beetje kijken voor de jurk.
Wij gaan zaterdag weer op pas voor locaties voor de foto's bekijken en verder dingen vastleggen als DJ, videozuil etc
Wij gaan zaterdag weer op pas voor locaties voor de foto's bekijken en verder dingen vastleggen als DJ, videozuil etc
Inge- Ratel
Inge schreef:Ze zeggen 6 tot 9 maanden levertijd. Ik ga in november zo'n beetje kijken voor de jurk.
Die 6 tot 9 maanden is echt onzin, 3/4 maanden max is realistischer
En als het echt nodig is kan een jurk er ook in 1 dag zijn.. (Heeft m'n zus helaas/gelukkig moeten ervaren.. er was een week voor de bruiloft een fout gemaakt met haar jurk, wat precies weet ik niet, maar de jurk was onherstelbaar in ieder geval.. Vorige keer zat er een levertijd van 3,5 maand op, nu hing hij gelukkig op voorraad in haar maat, moest vanuit het buitenland komen, is gelijk met het vliegtuig opgestuurd en de dag er na aangekomen in NL.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
@ Vlinder 2011, ik ga in september samen met mijn moeder naar een boetiek in mijn vroegere woonplaats toe waar ze zelf trouwjurken maken en begeleiden bij het maken van trouwjurken. Mijn moeder gaat namelijk zelf mijn trouwjurk maken. Als je bij die boetiek de stof koopt, krijg je inclusief de prijs 2X een begeleidingsafspraak. Dus ik ga in september een eerste afspraak maken voor het kijken naar het model en de stof.
Dus voor mij gelden geen standaardlevertijden.
Ik heb gisteravond een email gestuurd naar een fotograve bij ons in de buurt voor een offerte en die krijgen we binnenkort thuis gestuurd.
Dus voor mij gelden geen standaardlevertijden.
Ik heb gisteravond een email gestuurd naar een fotograve bij ons in de buurt voor een offerte en die krijgen we binnenkort thuis gestuurd.
Angelnyn, dat leek mij ook erg lang, maar hoor dat overal om mij heen :p
Inge- Ratel
6-9 maanden is inderdaad onzin. Ik heb nu een aantal zaken benaderd en die geven allemaal maximaal 5 maanden aan. Maar misschien is het per regio verschillend (geen idee hoor)
Sjors- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10
Inge schreef:Angelnyn, dat leek mij ook erg lang, maar hoor dat overal om mij heen :p
Ik vind het ook onzin, maar mijn jurk is 1 juni (als het goed is, misschien in de week van 1 juni) besteld en wordt in januari geleverd. Ik heb het niet verzonnen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik trouw op 30-03 en heb nog geen jurk... Dan mag ik wel opschieten als ik dat zo lees...
En weet even je naam niet meer, maar wat een romantisch aanzoek! Ik wou dat de mijne dat gedaan had...
En weet even je naam niet meer, maar wat een romantisch aanzoek! Ik wou dat de mijne dat gedaan had...
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Haha, je bedoelt mij denk ik Ben wel blij met mijn vriendje.... ehm... verloofde
Maar lijkt me toch dat je nog tijd zat hebt voor een jurk? Het duurt nog 8 maanden voor je trouwt!
Maar lijkt me toch dat je nog tijd zat hebt voor een jurk? Het duurt nog 8 maanden voor je trouwt!
Suus- Lady Post-a-lot
Ik ga vrijdag jurken passen. Had ook gevraagd van hoever van te voren, en ze vertelde me toch wel minstens 6 maanden i.v.m. de levertijd.
Vandaag de brief gekregen met de bevestiging van de locatie waar het feest wordt gehouden, was al bang dat ze het vergeten waren
Vandaag de brief gekregen met de bevestiging van de locatie waar het feest wordt gehouden, was al bang dat ze het vergeten waren
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
*komt ook even haar mening spuien*
Wat de jurk betreft, de levertijden zullen echt niet altijd 6 tot 8 maanden zijn, maar van stof naar jurk kan een hoop gebeuren en als verkoper hou je geen grote voorraden aan en ben je afhankelijk van de importeur/leverancier. Van grote, bekende merken zal de levertijd korter zijn, maar wie wil het risico lopen dat hij/zij de droomjurk heeft gevonden maar dan het probleem heeft over 3 maanden te trouwen terwijl de levertijd echt 6 maanden is...?
Wat de jurk betreft, de levertijden zullen echt niet altijd 6 tot 8 maanden zijn, maar van stof naar jurk kan een hoop gebeuren en als verkoper hou je geen grote voorraden aan en ben je afhankelijk van de importeur/leverancier. Van grote, bekende merken zal de levertijd korter zijn, maar wie wil het risico lopen dat hij/zij de droomjurk heeft gevonden maar dan het probleem heeft over 3 maanden te trouwen terwijl de levertijd echt 6 maanden is...?
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ik ga 7 maand van te voren dus dan komt het wel goed Heb DE jurk op internet al gezien, ben benieuwd hoe hij staat
Sorry hij is een beetje groot maar krijg hem niet kleiner.
Jullie al DE jurk gevonden die jullie graag willen passen?
Sorry hij is een beetje groot maar krijg hem niet kleiner.
Jullie al DE jurk gevonden die jullie graag willen passen?
vlinder-2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11
Jurk is erg mooi
Deze jurk is mijn favoriet (dit model zo'n beetje)
En de jurk die Birgit heeft staat ook op mijn favo lijstje
Hebben jullie al enig idee wat jullie op de kaarten zetten? Het is nog wel ver weg :p
Wij hebben dan kaart voor de daggasten en een kaart voor de gasten die uitgenodigd zijn voor het feest.
's middags trouwen we en daar mogen degene die naar het feest komen natuurlijk ook komen kijken. Maar vermeld je dat dan nog apart erbij dat ze uitgenodigd worden voor het jawoord en het feest?
Deze jurk is mijn favoriet (dit model zo'n beetje)
En de jurk die Birgit heeft staat ook op mijn favo lijstje
Hebben jullie al enig idee wat jullie op de kaarten zetten? Het is nog wel ver weg :p
Wij hebben dan kaart voor de daggasten en een kaart voor de gasten die uitgenodigd zijn voor het feest.
's middags trouwen we en daar mogen degene die naar het feest komen natuurlijk ook komen kijken. Maar vermeld je dat dan nog apart erbij dat ze uitgenodigd worden voor het jawoord en het feest?
Inge- Ratel
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» trouwtopic 2011 !
» Trouwtopic 2013
» Trouwtopic 2013
» N.A.V. Trouwtopic: Gewaardeerde huwelijkscadeaus
» Wie is de mol 2012
» Trouwtopic 2013