*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Balen Anniej_S!
Ik heb sinds ik wakker ben af en toe steekjes re onder in mijn buik. Het is niet pijnlijk, maar wel gevoelig. Op dezelfde plek waar ik normaal mijn eisprong voel, maar dan is het een continue zeurend gevoel. Ik maak me hier geen zorgen om, maar vraag me af of jullie het herkennen en weten wat het is?
Ik heb sinds ik wakker ben af en toe steekjes re onder in mijn buik. Het is niet pijnlijk, maar wel gevoelig. Op dezelfde plek waar ik normaal mijn eisprong voel, maar dan is het een continue zeurend gevoel. Ik maak me hier geen zorgen om, maar vraag me af of jullie het herkennen en weten wat het is?
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Viva schreef:Ah bah zeg. Wat denk je zelf dat het is? Beterschap!
Nee heb geen idee, ik dacht aan cystes. Dat heb ik bij de 1e gehad, maar toen had ik meer bloed. Vriendinnetje van mij zei blaasontsteking (ook vanwege bloed in urine) maar dat is uitgesloten. En toen zei weer iemand bekkeninstabilieteit, maar plas je dan ook bloed?! Ik heb geen idee, ik wacht dinsdag gewoon even af!
Gast- Gast
Weegschaal schreef:Balen Anniej_S!
1e waar ik aan d8 was banden pijn?!
Gast- Gast
Weegschaal, steken daaronder worden vaak in verband gebracht met de groei van je baarmoeder..
Anniej, lastig zeg, nou hopelijk weet je dinsdag meer! Ik heb ook geen idee, lijkt me niet dat je bij bekkeninstabiliteit bloed plast, maar dat weet ik niet...
Anniej, lastig zeg, nou hopelijk weet je dinsdag meer! Ik heb ook geen idee, lijkt me niet dat je bij bekkeninstabiliteit bloed plast, maar dat weet ik niet...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik doe niets anders als rustig aan dus dat zal wel goed zijn toch?! Maar leuk is het niet!
Gast- Gast
Ja dat zal wel goed zijn, lekker rustig aan doen en je man je lekker laten verwennen
Snap dat het niet leuk is, ik zou er onzeker van worden
Snap dat het niet leuk is, ik zou er onzeker van worden
Viva- Kletskop
Ik geef het niet graag toe maar word er echt heel onzeker van! Maar manlief moet vandaag en morgen werken dus moet het mezelf maar aangenaam maken met lekkere dingen (dag mag nu ik zielig ben hahahahaha) & genieten van kleine droppie!
Gast- Gast
Vervelend
Geniet ervan, en maak jezelf niet te ongerust!
Morgen, overmorgen én maandag kan je je wel laten verwennen!
Geniet ervan, en maak jezelf niet te ongerust!
Morgen, overmorgen én maandag kan je je wel laten verwennen!
Viva- Kletskop
Hoi Hoi! Ik kom tussendoor even snel een teken van leven geven. Hier gaat alles gewoon z'n gang, maar we hebben het erg druk. Mijn man is bakker en heeft nu langere werkdagen door de pasen. Daarbij komt dat D. erg onrustig met slapen is momenteel en daarbij heel paniekerig is. Dit kost heel veel tijd op het moment, dus we zijn blij als we daarna dan even tijd voor onszelf hebben. Ik heb hierdoor niet echt de tijd om uitgebreid te reageren, dus dat moet een andere keer maar weer. Ik ben nog steeds veel misselijk,maar als ik op tijd eet kan ik het aardig beperken. Ik ben wel sneller emotioneel en kan echt janken om de simpelste dingen, daar had ik de vorige keer helemaal niet zo'n last van. Het is nu vooral afwachten op de intake, de tijd kan me niet snel genoeg gaan! Fijn paasweekend allemaal en tot snel!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Viva, We hebben het aan de vrienden die het dichtst bij ons staan verteld, de rest komt gaandeweg wel. Hier ook af en toe van die vreetbuien, maar ik probeer er zo min mogelijk aan toe te geven (oke, dat mislukt best eens haha). Hoe ist met jou verder?
Weegschaal, Nee de meesten wisten niet van de mk (behalve een paar goede vriendinnetjes), dus was best een verrassing voor iedereen haha . Al hebben sommigen het best aan zien komen denk hoor, 6,5 jaar bij elkaar, ruim 3 jaar samenwonen, alles voor elkaar... dan gaan mensen toch al gauw denken aan de volgende stap (maar gelukkig niet ernaar vragen, dat vind ik altijd zo onbeleefd). Haha lief dat iedereen zo met je mee leeft, als ze je maar niet aansteken met zenuwachtig zijn . Dat zeurende gevoel herken ik trouwens wel, heb/had ook geen idee wat het is, maar er wordt vaak bandenpijn gezegd.
Anniej, Verwen jezelf maar lekker vandaag!
Linda, Lijkt met idd heel vermoeiend zo, deze dagen! Hoop dat jullie hierna weer een beetje rust kunnen vinden.
Trouwens een beetje een rare vraag, maar hebben jullie ook vaak een vreemde (vieze) smaak in je mond? Het maakt niet uit wat ik eet/drink, maar de nasmaak is meestal vrij smerig. De hele dag door maar vooral 's nachts en 's ochtends merk ik het erg (als ik een tijd niks gegeten/gedronken heb). Enig idee of dit bij de zwangerschap hoort of dat ik gewoon een beetje raar ben de laatse tijd ?
Begin vd middag 'even' naar de winkels geweest voor boodschappen, wat een drukte zeg! Hema was nog rustig, slager was druk maar de AH was echt hel haha. Nu weet ik weer waarom ik nooit op vrijdag of zaterdag boodschappen doe . Vanavond vier ik mijn verjaardag voor familie en morgenavond voor vrienden, wordt een gezellig weekend dus denk ik!
Weegschaal, Nee de meesten wisten niet van de mk (behalve een paar goede vriendinnetjes), dus was best een verrassing voor iedereen haha . Al hebben sommigen het best aan zien komen denk hoor, 6,5 jaar bij elkaar, ruim 3 jaar samenwonen, alles voor elkaar... dan gaan mensen toch al gauw denken aan de volgende stap (maar gelukkig niet ernaar vragen, dat vind ik altijd zo onbeleefd). Haha lief dat iedereen zo met je mee leeft, als ze je maar niet aansteken met zenuwachtig zijn . Dat zeurende gevoel herken ik trouwens wel, heb/had ook geen idee wat het is, maar er wordt vaak bandenpijn gezegd.
Anniej, Verwen jezelf maar lekker vandaag!
Linda, Lijkt met idd heel vermoeiend zo, deze dagen! Hoop dat jullie hierna weer een beetje rust kunnen vinden.
Trouwens een beetje een rare vraag, maar hebben jullie ook vaak een vreemde (vieze) smaak in je mond? Het maakt niet uit wat ik eet/drink, maar de nasmaak is meestal vrij smerig. De hele dag door maar vooral 's nachts en 's ochtends merk ik het erg (als ik een tijd niks gegeten/gedronken heb). Enig idee of dit bij de zwangerschap hoort of dat ik gewoon een beetje raar ben de laatse tijd ?
Begin vd middag 'even' naar de winkels geweest voor boodschappen, wat een drukte zeg! Hema was nog rustig, slager was druk maar de AH was echt hel haha. Nu weet ik weer waarom ik nooit op vrijdag of zaterdag boodschappen doe . Vanavond vier ik mijn verjaardag voor familie en morgenavond voor vrienden, wordt een gezellig weekend dus denk ik!
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
@ Lente; die vieze/rare smaak herken ik! Ik word meestal rond half vier 's nachts wakker en dan moet ik plassen en dan heb ik zo'n rare smaak in mijn mond! Bah! Ik gok dus dat het er bij hoort ;-)
@ rest; hoe is het met jullie allemaal? Nog plannen voor de paasdagen?
Ik ga vandaag shoppen voor mijn eerste positiebroek! Morgen lekker eten met (schoon)familie.
@ rest; hoe is het met jullie allemaal? Nog plannen voor de paasdagen?
Ik ga vandaag shoppen voor mijn eerste positiebroek! Morgen lekker eten met (schoon)familie.
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Linda, jij ook fijn weekend, hoop dat je man weer lekker uit kan rusten de as 2 dagen!
Lente, leuk dat jullie het ook al wat verteld hebben! Hier gat het goed, was super om ons kindje (voor zover het erop leek) te zien, en zelfs al ietsje te zien bewegen. Maar heb nu alsnog wel bij steekjes zoiets van, ohoh... Maar goed. Dat hou ik vast tot ik ons kindje voel!
Van die na-smaak heb ik (nog) niet.
Ik moet straks ook naar de supermarkt (aldi, altijd druk) voor 1 pak hagelslag. Wordt nog wat
Knof, geslaagd? Ik was ook naar de stad, had wat broeken liggen maar die waren nu te groot, dus pas er 2 die beide zwart gewaxt zijn. Zocht dus een leuke stoere (ben immers jong)skinny jeans. Niet gevonden helaas! En nu heb ik ontzettend moeie benen.
Dan maar via marktplaats goed rondneuzen
Lente, leuk dat jullie het ook al wat verteld hebben! Hier gat het goed, was super om ons kindje (voor zover het erop leek) te zien, en zelfs al ietsje te zien bewegen. Maar heb nu alsnog wel bij steekjes zoiets van, ohoh... Maar goed. Dat hou ik vast tot ik ons kindje voel!
Van die na-smaak heb ik (nog) niet.
Ik moet straks ook naar de supermarkt (aldi, altijd druk) voor 1 pak hagelslag. Wordt nog wat
Knof, geslaagd? Ik was ook naar de stad, had wat broeken liggen maar die waren nu te groot, dus pas er 2 die beide zwart gewaxt zijn. Zocht dus een leuke stoere (ben immers jong)skinny jeans. Niet gevonden helaas! En nu heb ik ontzettend moeie benen.
Dan maar via marktplaats goed rondneuzen
Viva- Kletskop
Even een stomme vraag, maar ik heb zo'n 9mnd dagboek.
Begonnen bij week 1 natuurlijk, dat je ongesteldheid net is begonnen.
bij week 2 stond al dat je ovulatie nu was.
Maar ik vroeg me af, klopt het dan dat dit de 10e week is waar ik nu in zit terwijl ik ruim 9 weken zwanger ben?
Want volgens mij moet ik gewoon de 9e week invullen ipv 10, maar mijn man zegt dat de dag na je wisseldag tot en met mijn wisseldag (10 weken) week 10 is. En dus 10.1 wkn week 11 is.
Snapt iemand mijn uitleg?
Bah ik ben ook zo moe. Zin in een douche (na het eten).
Is jullie smaak overigens al veranderd? Ik lust enorm weinig groenten, maar witlof met ham en kaas wel heel erg.
Dat eet ik dan ook 2x in de week, maar de laatste keren vind ik het eigenlijk helemaal niet zo lekker.
Net als vanavond, eten we nasi goreng, vond ik ook lekker, maar nu heb ik er de laatste keren al de helft van laten staan.
Grapte al dat ik straks elke avond als avondeten meloen zit te eten ofzo, maar zo grappig vind ik het eigenlijk niet.
Begonnen bij week 1 natuurlijk, dat je ongesteldheid net is begonnen.
bij week 2 stond al dat je ovulatie nu was.
Maar ik vroeg me af, klopt het dan dat dit de 10e week is waar ik nu in zit terwijl ik ruim 9 weken zwanger ben?
Want volgens mij moet ik gewoon de 9e week invullen ipv 10, maar mijn man zegt dat de dag na je wisseldag tot en met mijn wisseldag (10 weken) week 10 is. En dus 10.1 wkn week 11 is.
Snapt iemand mijn uitleg?
Bah ik ben ook zo moe. Zin in een douche (na het eten).
Is jullie smaak overigens al veranderd? Ik lust enorm weinig groenten, maar witlof met ham en kaas wel heel erg.
Dat eet ik dan ook 2x in de week, maar de laatste keren vind ik het eigenlijk helemaal niet zo lekker.
Net als vanavond, eten we nasi goreng, vond ik ook lekker, maar nu heb ik er de laatste keren al de helft van laten staan.
Grapte al dat ik straks elke avond als avondeten meloen zit te eten ofzo, maar zo grappig vind ik het eigenlijk niet.
Viva- Kletskop
Viva, Ik heb ook een 9-maanden dagboek, heb er tot nu toe alleen nog maar even in gebladerd en nog niks ingevuld..heb gewoon nergens zin in de laatste 2 weken. Ook niet in eten. Het is dat het MOET maar gaat echt met vele moeite en niet veel. Soms heb ik wel ineens ontzettend trek in iets, maar 5 min. later totaal niet meer!
Iedereen een leuk paas-weekend gewenst!!
Iedereen een leuk paas-weekend gewenst!!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
@ Linda; Mijn man is ook bakker geweest, dus ik herken de drukte rondom de feestdagen. Geniet van de paasdagen nu hij weer vrij is!
@ Lente; Ik herken de vieze smaak in mijn mond gelukkig niet!
@ Knof; Ben je geslaagd voor je positiebroek?
@ Viva; Je man heeft gelijk in dit geval. Welk boekje heb je? Ik schrijf zelf nog steeds in mijn eerste dagboek, daar staan nu dus drie zwangerschappen en twee miskramen beschreven. Toch een soort dagboek van die tijd. Als de echo goed is ga ik een nieuwe halen, want ondertussen zijn de bldz op omdat ik natuurlijk al uitgerekend was van de eerste keer!
Ik herken de smaakveranderingen niet. Kan alleen echt ergens trek in hebben, om dan na een paar happen misselijk te zijn...
Ik zit in de nachtdienst en mijn man moet ook veel werken. Voor ons dus geen pasen, maar gelukkig geef ik er ook niks om. Dinsdag komt al dichterbij! Gelukkig blijf ik zere borsten houden, dat geeft wel extra vertrouwen. Misselijkheid is ook versterkt met mn nachtdiensten, als ik maar blijf eten.
@ Lente; Ik herken de vieze smaak in mijn mond gelukkig niet!
@ Knof; Ben je geslaagd voor je positiebroek?
@ Viva; Je man heeft gelijk in dit geval. Welk boekje heb je? Ik schrijf zelf nog steeds in mijn eerste dagboek, daar staan nu dus drie zwangerschappen en twee miskramen beschreven. Toch een soort dagboek van die tijd. Als de echo goed is ga ik een nieuwe halen, want ondertussen zijn de bldz op omdat ik natuurlijk al uitgerekend was van de eerste keer!
Ik herken de smaakveranderingen niet. Kan alleen echt ergens trek in hebben, om dan na een paar happen misselijk te zijn...
Ik zit in de nachtdienst en mijn man moet ook veel werken. Voor ons dus geen pasen, maar gelukkig geef ik er ook niks om. Dinsdag komt al dichterbij! Gelukkig blijf ik zere borsten houden, dat geeft wel extra vertrouwen. Misselijkheid is ook versterkt met mn nachtdiensten, als ik maar blijf eten.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Puzzle, jammer dat je dat niet naast je zwangerschap hebt hé, zou je zo wat kilo's mee af kunnen vallen
Weegschaal, ik heb het 9 mnd dagboek van pauline oud. Maar ok, dan ga ik gewoon verder met schrijven!
En dat daar 5 zwangerschappen inpassen, haha. Tijd voor een erbij
Succes met werken, wel fijn voor je, denk ik, die afleiding van het werk!
Wij gaan het morgen aan mijn man zijn ouders en zusje vertellen, ondanks dat ik 100% weet dat ze het super vinden, is het toch wat spannend!
Weegschaal, ik heb het 9 mnd dagboek van pauline oud. Maar ok, dan ga ik gewoon verder met schrijven!
En dat daar 5 zwangerschappen inpassen, haha. Tijd voor een erbij
Succes met werken, wel fijn voor je, denk ik, die afleiding van het werk!
Wij gaan het morgen aan mijn man zijn ouders en zusje vertellen, ondanks dat ik 100% weet dat ze het super vinden, is het toch wat spannend!
Viva- Kletskop
Zo hier ben ik ook weer even! Na een paar dagen wat rustig aan gedaan te hebben gaat het weer wat beter, wel merk ik dat mijn rug enorm mee spult, dus ik denk dat ik last begin te krijgen van bekkeninstabiliteit. Kan vrij weinig nog maar zelf, met behulp van man of mijn ouders is het te doen! Helaas bij de 1e niet gehad, maar ik wist dat het bij een 2e wel eens zou kunnen gaan opspelen. Ben ook niet zo heel groot namelijk.
Dinsdag hebben we dus een extra echo, wel spannend natuurlijk wel!
Verder voel ik me dus redelijk. Af en toe nog wat misselijk, en begin ook weer wat meer zin te krijgen in normale, gezonde dingen ipv vette (ongezonde) hap.
Fijne pasen iedereen, liefs xxx
Dinsdag hebben we dus een extra echo, wel spannend natuurlijk wel!
Verder voel ik me dus redelijk. Af en toe nog wat misselijk, en begin ook weer wat meer zin te krijgen in normale, gezonde dingen ipv vette (ongezonde) hap.
Fijne pasen iedereen, liefs xxx
Gast- Gast
Wat vervelend Annie! Dacht dat bekkeninstabiliteit pas vanaf de 4e/5e maand kon beginnen? Heb ik ergens gelezen, weet het verder niet hoor Spannend & leuk dinsdag een echo!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Nou weet natuurlijk niet of het zo is, ik werk in de thuiszorg dus dat is nu lichamelijk al te zwaar en onze VK zei van de week dat het al wel kon!
Heb een leuke bezigheidstherapie de komende dagen, 374 foto's inplakken van Y. Van geboorte tot 1e verjaardag!
Heb een leuke bezigheidstherapie de komende dagen, 374 foto's inplakken van Y. Van geboorte tot 1e verjaardag!
Gast- Gast
Anniej succes met inplakken!
Wij hebben alles in mappen op de pc, en extra harde schijf staan. Hopen dat binnenkort de af te drukken albums eens goedkoper worden
Nou wij hebben het vandaag verteld aan de ouders van mijn man.
Ze reageerden positief, niet zo uitbundig als gehoopt, maar volgens mijn man zijn hun gewoon niet zo.
Ben erg benieuwd hoe morgen de reactie's zijn, bij mijn ouders, broer en zussen, schoonzus en zwager!
Wij hebben alles in mappen op de pc, en extra harde schijf staan. Hopen dat binnenkort de af te drukken albums eens goedkoper worden
Nou wij hebben het vandaag verteld aan de ouders van mijn man.
Ze reageerden positief, niet zo uitbundig als gehoopt, maar volgens mijn man zijn hun gewoon niet zo.
Ben erg benieuwd hoe morgen de reactie's zijn, bij mijn ouders, broer en zussen, schoonzus en zwager!
Viva- Kletskop
He wat jammer viva! Hopelijk morgen leukere reacties! Heb bijna 1 album vol, ik zit nog in de kraamweek hahahahahahahahaha
Gast- Gast
Hoi lieve meiden,
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Hier alles onder controle op de moeheid na.
Pfff, ik lijk wel een oud wijf .
Wel zijn we heel opgelucht en we hebben het nieuws rond verspreid.
We hebben bijna alleen maar leuke reactie gehad.
Wel een opluchting zeg....
Van mijn schoonouders, mijn eigen ouders, broertje en schoon zusje al hele leuke kadotjes gehad .
Nu begint het allemaal echt te worden.
Zo bijzonder allemaal.
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Hier alles onder controle op de moeheid na.
Pfff, ik lijk wel een oud wijf .
Wel zijn we heel opgelucht en we hebben het nieuws rond verspreid.
We hebben bijna alleen maar leuke reactie gehad.
Wel een opluchting zeg....
Van mijn schoonouders, mijn eigen ouders, broertje en schoon zusje al hele leuke kadotjes gehad .
Nu begint het allemaal echt te worden.
Zo bijzonder allemaal.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Naam | leeftijd | hoeveelste kindje | geslacht | uitgerekende datum | bijzonderheden |
Sun88 | 23 | 1e | Willen we weten | 17 oktober | 9 maart 1e echo = goed |
Knof | 26 | 1e | Willen we weten | 23 oktober (?) | 8 maart intake vk |
Anniej_S | 24 | 2e | 30 oktober | 20 maart 1e echo intake | |
LDJ | 26 | 1e | 2 november | 19-03 intake, 03-04 echo | |
Viva | 21 | 2e | Willen we weten | 7 november | 04-04 1e echo = goed |
Mas | 25 | 1e | Willen het weten, maar geheim houden | 8 november (onder voorbehoud) | 12 april, 1ste echo intake |
lente | 25 | 1e | Willen we weten | 9 november (onder voorbehoud) | 5 april intake VK, 16 april termijnecho VK |
Weegschaal | 26 | 1e | Verrassing | 20 november (onder voorbehoud) | 10 april 1e echo |
L!ND@ | 27 | 2e | Verassing | 19 november (onder voorbehoud) | 18 april intake/termijnecho |
Puzzle | 28 | 1e | Willen we weten | 26 mrt 1e echo bij gyn | |
Muis | 24 | 1e | Willen we weten | 4 dec | 19 april intake |
Loesje | 30 | 2e | Willen we weten | 5 dec | |
Edit, vlinder-19 en pandora eruit gehaald, die zijn al 12+weken!
Edit 2, muis toegevoegd
Laatst aangepast door Viva op di 10 apr 2012 - 0:44; in totaal 2 keer bewerkt
Viva- Kletskop
Ernstig Anneij, heb je niet geselecteerd?
LDJ, leuk dat je all dingetjes kreeg!
Wij hebben net samen in bed new year's eve gekeken, nou zeg, aan het einde sterft een man en heeft zijn dochter zijn portomonnee en horloge. Bij die portomonnee zat een foto van een vader die met zijn dochtertje aan het zwemmen was. Nou pff ik had het niet meer, even wat afgejankt hoor. Gelukkig wuifde mijn man het, nu een knuffel, weg met dat het mijn hormonen zijn, haha. Huilen om een foto in een film
LDJ, leuk dat je all dingetjes kreeg!
Wij hebben net samen in bed new year's eve gekeken, nou zeg, aan het einde sterft een man en heeft zijn dochter zijn portomonnee en horloge. Bij die portomonnee zat een foto van een vader die met zijn dochtertje aan het zwemmen was. Nou pff ik had het niet meer, even wat afgejankt hoor. Gelukkig wuifde mijn man het, nu een knuffel, weg met dat het mijn hormonen zijn, haha. Huilen om een foto in een film
Viva- Kletskop
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken