*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Anniej_S, Daar voel je je dan idd niet prettig bij. Zolang je klachten maar niet erger worden he. Ik duim voor je iig!
MAS, Ja he, iedere test blijft spannend. Leuk dat jullie gaan verhuizen! Ver weg van waar je nu woont? En waar moet je heen voor je werk? Wel genoeg afleiding zo haha.
UB, Veel plezier vanavond met vertellen! En tis niet echt weer om in de tuin te werken haha, of ist bij jou droog?
Viva, Ben benieuwd naar je creaties, je komt over als erg creatief . Laat je weten wanneer je de VK gebeld hebt haha? Ik ga maandag de VK bellen heb ik me voorgenomen. Dan ben ik iig de 5 weken voorbij (niet dat dat wat uitmaakt hoor, maar voor m'n gevoel is 4w5 nog zo vroeg ). De 20e staat iig al bij de huisarts. Zij is ook verloskundige, maar is daar vorig jaar mee gestopt. Ze heeft nog wel alle apparatuur staan en bij m'n mk heeft ze zelf een echo gemaakt of het 'schoon' was en gezegd dat als ik weer zwanger raak ik met een week of 6 mag komen om te kijken.
Zijn jullie verder nog druk vandaag? Hier wasjes gedaan en boodschappen wezen doen, veel getild (lege kratjes van m'n vriend z'n verjaardag ingeleverd, volle boodschappenkratten mee terug) en sindsdien beetje zeurderig gevoel in m'n onderbuik. Dus nu mag ik van mezelf lekker een poosje languit op de bank zitten en niks doen (oke, boekje lezen of even op de wii spelen haha).
MAS, Ja he, iedere test blijft spannend. Leuk dat jullie gaan verhuizen! Ver weg van waar je nu woont? En waar moet je heen voor je werk? Wel genoeg afleiding zo haha.
UB, Veel plezier vanavond met vertellen! En tis niet echt weer om in de tuin te werken haha, of ist bij jou droog?
Viva, Ben benieuwd naar je creaties, je komt over als erg creatief . Laat je weten wanneer je de VK gebeld hebt haha? Ik ga maandag de VK bellen heb ik me voorgenomen. Dan ben ik iig de 5 weken voorbij (niet dat dat wat uitmaakt hoor, maar voor m'n gevoel is 4w5 nog zo vroeg ). De 20e staat iig al bij de huisarts. Zij is ook verloskundige, maar is daar vorig jaar mee gestopt. Ze heeft nog wel alle apparatuur staan en bij m'n mk heeft ze zelf een echo gemaakt of het 'schoon' was en gezegd dat als ik weer zwanger raak ik met een week of 6 mag komen om te kijken.
Zijn jullie verder nog druk vandaag? Hier wasjes gedaan en boodschappen wezen doen, veel getild (lege kratjes van m'n vriend z'n verjaardag ingeleverd, volle boodschappenkratten mee terug) en sindsdien beetje zeurderig gevoel in m'n onderbuik. Dus nu mag ik van mezelf lekker een poosje languit op de bank zitten en niks doen (oke, boekje lezen of even op de wii spelen haha).
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Lente, ik vind het wel leuk dat ik zo op je overkom. Ik vond bijvoorbeeld het boxkleed van studiebol erg mooi, maar ook prijzig, 47,95 dacht ik.
Dus nu wil ik zelf een jongens en meiden variant gaan maken. Dan zal het per kleed met verzendkosten e.d. misschien op 20 euro uitkomen.
De ander hoop ik dan leuk te verkopen via marktplaats ofzo Wie weet kost het kleed me dan uiteindelijk niets, hihi.
Ik hou nogal van zoveel mogelijk geld besparen, daar maak ik een soort sport van. En ik vind het leuk om dan zelf het boxkleed te naaien en al die dingetjes. Dus het gaat me niet alleen om geld besparen.
Wel makkelijk zeg, dat je huisarts VK is geweest en die echo nu zo vroeg al lekker gaat maken!
Krijg je dan ook foto's mee?
En ga inderdaad maar even lekker liggen!
Ik heb vandaag gewerkt (tot 15) en moest daarna helaas door de regen onze dochter ophalen en naar huis fietsen. Net dus lekker met zn twee onder de douche gesprongen en nu heerlijk weer via internet naar al die babyspulletjes gapen!
Dus nu wil ik zelf een jongens en meiden variant gaan maken. Dan zal het per kleed met verzendkosten e.d. misschien op 20 euro uitkomen.
De ander hoop ik dan leuk te verkopen via marktplaats ofzo Wie weet kost het kleed me dan uiteindelijk niets, hihi.
Ik hou nogal van zoveel mogelijk geld besparen, daar maak ik een soort sport van. En ik vind het leuk om dan zelf het boxkleed te naaien en al die dingetjes. Dus het gaat me niet alleen om geld besparen.
Wel makkelijk zeg, dat je huisarts VK is geweest en die echo nu zo vroeg al lekker gaat maken!
Krijg je dan ook foto's mee?
En ga inderdaad maar even lekker liggen!
Ik heb vandaag gewerkt (tot 15) en moest daarna helaas door de regen onze dochter ophalen en naar huis fietsen. Net dus lekker met zn twee onder de douche gesprongen en nu heerlijk weer via internet naar al die babyspulletjes gapen!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
UB: Wat spannend zeg! Heel veel succes vanavond!
Anniej: Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!
Viva: Het lijkt mij ook super om het kindje te mogen voelen. We zijn nu wel zwanger, maar op de borsten ed na voel je toch nog niet zo heel veel.
Lente: Ik ben wel moe ja. Zo af en toe doe ik even een dutje tussendoor. Heerlijk.
Ben gister wezen kijken naar een andere bh, maar als je die zwangerschaps bh's ziet, word je er niet echt sexier op hahaha.
Allen: Hier gaat het goed. Ik mag niet klagen. Heb wel wat meer last van moeheid als normaal, maar voor de rest voel ik mij super. Ik ben gewoon heel dankbaar dat dit mij mag overkomen.
Wel vind ik het lastig dat ik nog niks kan vertellen.
Ik werk in de zorg en dat is soms toch best wel zwaar werk. Zoals nu heerst er een bacterie bij 2 bewoners en dan weet ik gewoon niet of ik hun nu wel mag helpen. Zo moeilijk is dat.
Anniej: Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!
Viva: Het lijkt mij ook super om het kindje te mogen voelen. We zijn nu wel zwanger, maar op de borsten ed na voel je toch nog niet zo heel veel.
Lente: Ik ben wel moe ja. Zo af en toe doe ik even een dutje tussendoor. Heerlijk.
Ben gister wezen kijken naar een andere bh, maar als je die zwangerschaps bh's ziet, word je er niet echt sexier op hahaha.
Allen: Hier gaat het goed. Ik mag niet klagen. Heb wel wat meer last van moeheid als normaal, maar voor de rest voel ik mij super. Ik ben gewoon heel dankbaar dat dit mij mag overkomen.
Wel vind ik het lastig dat ik nog niks kan vertellen.
Ik werk in de zorg en dat is soms toch best wel zwaar werk. Zoals nu heerst er een bacterie bij 2 bewoners en dan weet ik gewoon niet of ik hun nu wel mag helpen. Zo moeilijk is dat.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Viva, we zijn 5 weken zwanger!!
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
@ mas en viva; jee! Elke week is weer een kleine mijlpaal hè, heb ik ook steeds!
Vandaag moet ik naar de VK voor de intake, ben benieuwd of ik ook een eerste echo krijg!
Vandaag moet ik naar de VK voor de intake, ben benieuwd of ik ook een eerste echo krijg!
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Knof schreef:@ mas en viva; jee! Elke week is weer een kleine mijlpaal hè, heb ik ook steeds!
Oeh dat zou super zijn!
Ik heb vandaag gebeld naar mijn VK.
Heel zijn standaardriedeltje weer gehad.
23 april pas 1e afspraak (heb geen intake nodig).
En krijg snel een brief van het zhuis met de echo datum. Tenminste, de vorige keer had ik hem heel snel gekregen, met 5 en een halve week zwangerschap. Weet alleen niet meer wanneer ik toen gebeld had.
Toen zei hij ook dat het even zou duren voor we die brief kregen, en hij over 4 weken zou zijn, die echo. Was toen veel eerder, hihi.
Mas, zie nu jouw bericht, jeej, super hé. Nu nog ongeveer 12.5 week voor we onze hummels kunnen voelen, gniffel.
Anniej, hoe gaat het vandaag met je?
Viva- Kletskop
Naam | leeftijd | hoeveelste kindje | geslacht | uitgerekende datum | bijzonderheden |
Ugly Betty | 24 | 1e | Verrassing | 2 oktober (onder voorbehoud) | 5 maart 1e echo |
Tweeling | 1e | 2 oktober (onder voorbehoud) | |||
Vlinder_19 | 2e | ||||
Pandora | 2e | Half oktober | 14 maart 1e echo | ||
Sun88 | 23 | 1e | Willen we weten | 17 oktober (onder voorbehoud) | 9 maart 1e echo |
Knof | 26 | 1e | Willen we weten | 23 oktober (?) | 8 maart intake vk |
Anniej_S | 24 | 2e | 30 oktober (onder voorbehoud) | 20 maart 1e echo + intake | |
LDJ | 26 | 1e | 2 november (onder voorbehoud) | 19-03 intake, 03-04 echo | |
Viva | 21 | 2e | Willen we weten | 8 november (onder voorbehoud) | 23-04 afspraak VK |
Mas | 25 | 1e | Willen het weten, maar geheim houden | 8 november (onder voorbehoud) | 12 april, 1ste echo + intake |
lente | 25 | 1e | Willen we weten | 9 november (onder voorbehoud) | |
Viva- Kletskop
Viva schreef:
Naam leeftijd hoeveelste kindje geslacht uitgerekende datum bijzonderheden Ugly Betty 24 1e Verrassing 3 oktober 5-3 echo = goed Tweeling 1e 2 oktober (onder voorbehoud) Vlinder_19 2e Pandora 2e Half oktober 14 maart 1e echo Sun88 23 1e Willen we weten 17 oktober (onder voorbehoud) 9 maart 1e echo Knof 26 1e Willen we weten 23 oktober (?) 8 maart intake vk Anniej_S 24 2e 30 oktober (onder voorbehoud) 20 maart 1e echo + intake LDJ 26 1e 2 november (onder voorbehoud) 19-03 intake, 03-04 echo Viva 21 2e Willen we weten 8 november (onder voorbehoud) 23-04 afspraak VK Mas 25 1e Willen het weten, maar geheim houden 8 november (onder voorbehoud) 12 april, 1ste echo + intake lente 25 1e Willen we weten 9 november (onder voorbehoud)
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Knof, zeker spannend of je een echo krijgt, ik hoop het voor je!
Viva en MAS, elke week is er weer 1
Het vertellen was erg leuk, iedereen was erg verrast. Mijn ouders en broers hadden het nog niet verwacht, mijn schoonouders zagen het al wel aankomen, terwijl ik juist dacht dat mijn ouders het eerder zouden verwachten.
De volleybal training ging niet door dus daar heb ik het nog niet verteld, dat komt deze week nog wel. Het is erg fijn om het te kunnen delen en ook super om de blijdschap te zien van (schoon)ouders
Viva en MAS, elke week is er weer 1
Het vertellen was erg leuk, iedereen was erg verrast. Mijn ouders en broers hadden het nog niet verwacht, mijn schoonouders zagen het al wel aankomen, terwijl ik juist dacht dat mijn ouders het eerder zouden verwachten.
De volleybal training ging niet door dus daar heb ik het nog niet verteld, dat komt deze week nog wel. Het is erg fijn om het te kunnen delen en ook super om de blijdschap te zien van (schoon)ouders
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk is dat he als ze zo positief reageren.
Ons kindje is dus een verrassing en daarom hebben we het al
wel aan onze eigen familie verteld.
Ik wist totaal niet welke reactie ik van mijn ouders en broertje kon verwachten.
Ze sprongen nog net geen gat in de lucht zo blij.
Super als ze zo reageren. Mijn moeder vertelde dat mijn broertje het
al de hele tijd heeft over oppassen en oom zijn hahaha.
Ons kindje is dus een verrassing en daarom hebben we het al
wel aan onze eigen familie verteld.
Ik wist totaal niet welke reactie ik van mijn ouders en broertje kon verwachten.
Ze sprongen nog net geen gat in de lucht zo blij.
Super als ze zo reageren. Mijn moeder vertelde dat mijn broertje het
al de hele tijd heeft over oppassen en oom zijn hahaha.
LDJ- Kletskop
LDJ, wat leuk dat je broertje er zo enthousiat over is! Hoe oud is hij?
Ugly betty, grappig dat je ouders het juist nog niet verwacht hadden. Leuk die reactie's zo
Ugly betty, grappig dat je ouders het juist nog niet verwacht hadden. Leuk die reactie's zo
Viva- Kletskop
Mijn broertje is 23. Hij wil zelf altijd graag jong vader worden. We zullen zien.
LDJ- Kletskop
Oh wat grappig, ik had me nu echt een tiener voorgesteld die graag wilde oppassen, ook al hebben veel jongens dat niet. Maar hij is nog ouder dan wij zijn! Wat leuk dat hij zo enthousiast is!
Heeft ie al een vriendin of niet? Zou leuk zij als hij ook snel papa wordt, haha
Heeft ie al een vriendin of niet? Zou leuk zij als hij ook snel papa wordt, haha
Viva- Kletskop
Mijn broertje heeft idd al een tijd een vriendin.
Het 1e wat ze tegen hem zei was: nu wij nog hahaha.
Ik heb zo'n gevoel dat dat voorlopig nog niet gebeurd.
Je weet maar nooit natuurlijk.
Het 1e wat ze tegen hem zei was: nu wij nog hahaha.
Ik heb zo'n gevoel dat dat voorlopig nog niet gebeurd.
Je weet maar nooit natuurlijk.
LDJ- Kletskop
Nee je weet maar nooit, maar zou wel leuk zijn voor jullie kindje
Viva- Kletskop
Welke leeftijd heeft jouw vriend dan viva?
LDJ- Kletskop
wij zijn beide nu 21, in mei wordt mijn man 22.
Viva- Kletskop
Ohhw sorry, je man haha.
Leuk hoor zo jong al ouders .
Leuk hoor zo jong al ouders .
LDJ- Kletskop
Geeft niet, haha!
Tja, komt vooral doordat onze dochter een verrassing was hoor! Anders had ik rond mijn 25e voor het eerst moeder willen worden
Nu voel ik me ook ouder dan 21. Ik moet meestal even nadenken als mensen vragen hoe oud ik ben.
Tja, komt vooral doordat onze dochter een verrassing was hoor! Anders had ik rond mijn 25e voor het eerst moeder willen worden
Nu voel ik me ook ouder dan 21. Ik moet meestal even nadenken als mensen vragen hoe oud ik ben.
Viva- Kletskop
Jee, we hebben het hartje zien kloppen en alles was goed volgens de VK. Ik vond zelf dat er nog niet zoveel te zien was. Volgens de VK ben ik dan ook nog maar 6 weken en 1 of 2 dagen zwanger. Daar twijfel ik zelf een beetje aan vanwege onregelmatige cyclus... Voor nu ben ik in ieder gerustgesteld.
Knof- Fluisteraar
Knof, ben blij voor je dat je het hartje hebt horen kloppen!!!!!! Hoe lang dacht je dat je zelf zwanger was dan??
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
@ Mas; je kunt het hartje alleen nog maar zien zo vroeg :-) Ik dacht zelf 7 weken en 2 dagen te zijn. Maar dat is echt gokken geweest hoor.
Knof- Fluisteraar
Knof wat fijn!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Wat fijn knof! Altijd goed om te weten .
Ik zou ook wel eerder een echo willen.
Helaas moeten we nog even wachten...
Ik zou ook wel eerder een echo willen.
Helaas moeten we nog even wachten...
LDJ- Kletskop
Ik voel telkens van die kleine steekjes onderin mijn buik.
Hoort dit erbij of moet ik me zorgen maken?
Hoort dit erbij of moet ik me zorgen maken?
LDJ- Kletskop
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken