Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Knof zo 15 apr 2012 - 23:15

Anniej en Mas; gefeliciteerd!!

Wat leuk om een buikfoto te zien Viva! Volgens mij groei je goed. Had je dat bij de eerste ook? Of is het nu duidelijk anders bij de tweede?

Ook ik heb afgelopen weekend last gehad van steekjes (vooral bij het niesen), ik ga er vanuit dat de boel flink wordt opgerekt!
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  nina86 ma 16 apr 2012 - 1:00

Gelukkig dat de meeste het herkennen haha dan zal het er wel bij horen:D Alleen zijn dit wel andere steken dan wanneer ik nies of me bijvoorbeeld uitrek. Misschien bel ik van de week nog wel even naar de verloskundige. Ik heb het gisteren ook aan iedereen verteld, echt leuk!

nina86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12

Bericht  LDJ ma 16 apr 2012 - 1:11

Viva: Wat lief dat je speciaal voor mij een foto hebt geplaatst Very Happy . Mooie buik heb je al!!! En wat fijn dat de griep weer wat weg trekt.

Anniej en Mas: Gefeliciteerd!!!

Steken: Ik heb er nog niet echt last van. Ik heb vooral last van mijn borsten :P .

Superwoman en Mystery Girl: Welkom en gefeliciteerd!!

Hier gaat alles goed, morgen de termijnecho. Het is toch wel weer erg spannend, want stel dat er ergens toch iets niet goed is.... Volgens mij blijf ik de onzekerheid wel houden de gehele zwangerschap.... Hebben jullie dat ook?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  lente ma 16 apr 2012 - 1:20

Alle nieuwe zwangeren, Gefeliciteerd en welkom, gezellig Very Happy !

Even een kort berichtje van mij, zal morgen weer even op iedereen reageren (nu geen tijd, moet zo werken), sorry!

Vanmiddag de (extra) termijnecho gehad, het was nu al een heel mensje I love you (ipv het koffieboontje van 2 weken terug). Ben 2 dagen vooruit gezet, dus op 7 november uitgerekend. Hij was al lekker eigenwijs met meten en lekker beweeglijk, dus we hadden genoeg om naar te kijken Very Happy . Zelfs de teentjes al kunnen zien (lucky shot wsl hoor haha). Was best zenuwachtig, voelde me de laatste dagen beter (minder misselijk) en vannacht veel buikpijn gehad dus was een beetje onzeker. Gelukkig nergens voor nodig Wink .
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  lente ma 16 apr 2012 - 1:22

Naamleeftijdhoeveelste kindjegeslachtuitgerekende datumbijzonderheden
Sun88231eWillen we weten17 oktober 9 maart 1e echo = goed
Knof261eWillen we weten23 oktober (?)8 maart intake vk
Anniej_S242e30 oktober 20 maart 1e echo intake
LDJ261e2 november19-03 intake, 03-04 1e echo=goed, 17-04 termijnecho
Viva212eWillen we weten7 november 04-04 1e echo = goed
Mas251eWillen het weten, maar geheim houden8 november (onder voorbehoud)12 april, 1ste echo intake
lente251eWillen we weten7 november16 april termijnecho VK
L!ND@272eVerassing19 november (onder voorbehoud)
18 april intake/termijnecho
Puzzle281eWillen we weten26 mrt 1e echo bij gyn
Muis241eWillen we weten4 dec19 april intake
Loesje302eWillen we weten5 dec
Alyssa241eWillen we weten, maar geheim houden???23 april - 1e echo
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  MAS ma 16 apr 2012 - 1:46

lente schreef:
Mas251eWillen het weten8 november (onder voorbehoud)12 april, 1ste echo intake = goed, 9 mei Volgende controle
Loesje302eWillen we weten5 dec

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Viva ma 16 apr 2012 - 2:07

Mas, wat leuk dat jullie het verteld hebben. Ook super dt je al wat kleertjes geshopt hebt met je vader, altijd leuk de eerste dingetjes kopen!

Knof, dank je! Bij onze dochter moest ik voor 12 weken al wel een verhullend shirtje aan, ja. Maar heb niet het idee dat ik nu sneller ga :P

Nina, leuk dat jullie het ook al verteld hebben!

LDJ, ja lief hé Wink Dank je wel.
Leuk weer een echo! Ben wel wat jaloers hoor Wink Ik moet nog 2 weken wachten tot een controle, en dat duurt me een partij láng!

Lente, wat super gaaf dat je al zo goed het kindje hebt kunnen bekijken zeg, toevallig foto's? Very Happy
We zijn nu tegelijk uitgerekend Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 2:12

Haaai meiden!

Bedankt voor de felicitaties, heb weinig nieuws te melden eigenlijk. Vandaag alweer 11weken, en heb vanmorgen mijn baas gebeld en op de hoogte gebracht. Helaas was zij er zelf niet, wel degene die haar taken vervuld en helpt en tja, echt enthousiast waren ze niet. Ik moest wel bellen omdat het bij de clienten waar ik vanmorgen was zo ranzig smeren was, zal de details besparen.

Ook heb ik 1 client (een oude dame en heer) waar ik deze week voor het laatst zelf heen zal gaan. Dit omdat ze elke week verwachten dat ik ramen ga wassen etc etc en dat word me te zwaar. De rest gaat nu in overleg met nieuwe clienten en gelijk aan gekaat hoe het volgende maand verder gaat ivm contract. Dat dat wel een enorme stress met zich mee neemt nu zo, nu gingen ze in spoed beraad en hoorde ikhet zo snel mogelijk (jaja, we zullen zien).

Nou, dit was het weer even,

xxxx

Gast
Gast

Bericht  Alyssa ma 16 apr 2012 - 5:22

Ik lees/schrijf nog even niet zo veel mee. Heb zelf weinig te melden nog verder, geen klachten (buiten moeheid) o.i.d. Ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger, maar dat komt denk ik gewoon omdat het zo onwerkelijk blijft voor ons. Ik kan het nog altijd niet bevatten dat er wat groeit in mijn buik. Maandag heb ik de eerste echo, dan zal het besef er wel komen denk ik smile.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Gast ma 16 apr 2012 - 5:24

Alyssa schreef:Ik lees/schrijf nog even niet zo veel mee. Heb zelf weinig te melden nog verder, geen klachten (buiten moeheid) o.i.d. Ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger, maar dat komt denk ik gewoon omdat het zo onwerkelijk blijft voor ons. Ik kan het nog altijd niet bevatten dat er wat groeit in mijn buik. Maandag heb ik de eerste echo, dan zal het besef er wel komen denk ik *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 561177.

Ik ben dan 11weken geweest, ik vind het zelfs nog onwerkelijk! Heb bij Y. tot aan 14 weken en toen weer vanaf 24 weken complicaties gehad, dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten!

Ik denk dat je het idd tot aan Maandag maar over je heen moeten laten komen, en het komt vanzelf stapje dichterbij de werkelijkheid! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 699888

Gast
Gast

Bericht  superwoman ma 16 apr 2012 - 7:54

Hallo Iedereen

Mas: Wat leuk dat je het verteld hebt aan iedereen, ik heb daar ook erg veel zin in moet ik zeggen maar het is nu voor mij echt nog te vroeg. Al weten een paar collega's het al, wist het toen net en was helemaal hyper Embarassed En wat fijn van de goede echo!

Mystery-Girl: Gefeliciteerd! Spannend he. En zo snel zwanger, dat gold voor mij ook en ook ik had dat niet verwacht.
Parel: Oei een tweeling? Very Happy Haha ik vertelde dat aan mijn man en die eh...zei we houden het er maar op dat je iets verder bent dan dat we dachten (een tweeling zou natuurlijk leuk zijn maar wel schrikken) Ik mag gelukkig volgende week maandag komen voor een termijn echo dus dan weten we hopelijk meer.

LDJ: Over die onzekerheid....pff hou op, dit is mijn tweede zwangerschap en de pech is dat ik nu ook echt even niet weet hoe ver ik ben omdat ik totaal vergeten ben wanneer ik mijn laatste menstruatie had en de test ook 'een andere' uitslag gaf dan ik verwachtte...
En verder ben ik heel ongeduldig. Omdat het zo pril is en het eigenlijk nog alle kanten op kan gaan, ik houd dan toch rekening met het ergste... Embarassed
Maar ik hoop wel dat als ik eenmaal en 'goede' echo heb gehad,ik iets meer kan ontspannen. Dus ja ik ken het....

Lente: Wat goed van je echo! Fijn he om dat zo te zien. Ongelooflijk dat het al een heel mensje is...

AnnieJ-S: Werk je in de thuiszorg? En wat jammer dat ze niet enthousiast reageerden Cry

Alyssa: Gefeliciteerd,wat een verhaal joh, geweldig! Ik voel mij buiten wat gespannen borsten en pijnlijk ook niet echt zwanger, alhoewel...wel zwanger maar niet echt 'last' van kwaaltjes...zoiets....Ooooh en jij ook maandag de echo? ik ook! En de dagen gaan zoooo langzaam haha...

All: Ik heb inderdaad de afspraak kunnen vervroegen naar a.s maandag...ben zo benieuwd...gelukkig werk ik de hele week incl weekend dan kom ik de week wel door,maar ander....ik kan op de een of andere manier niet ontspannen. Niet dat ik me nou zorgen maak,want ik heb ook wel weer sterk het gevoel dat 'het goed zit,maar ben absoluut niet rustig...soort hyper....

superwoman
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  M-G ma 16 apr 2012 - 9:49

Viva: zo naĂŻef als ik ben dacht ik echt dat het wel een maand of 6-8 zou duren. Ik had echt nooit verwacht dat (als alles goed gaat) we in 2012 ons eerste kindje mogen verwelkomen. Naar MG luister ik ook hoor, dus dat is helemaal prima!

LDJ en Lente bedankt voor het hartelijke welkom en de felicitaties!
Lente: super dat je al teentjes hebt gezien! lijkt me erg bijzonder zo'n echo.
Onzekerheid hoort er denk ik wel een beetje bij, bij mij in ieder geval wel. Op dit moment geloof ik het eigenlijk nog steeds niet echt. Ik hoop dat dat besef iets meer gaat komen na een eerste echo.

Superwoman: jij ook gefeliciteerd met het eerste wondertje! (heb ik dat goed onthouden?) Soms kan het blijkbaar snel gaan. Wat dat betreft prijs ik me gelukkig want ik besef me maar al te goed dat dat helaas niet voor iedereen het geval is. Inderdaad erg spannend allemaal omdat ik eigenlijk geen idee heb wat ik allemaal kan verwachten. Natuurlijk heb ik wel veel gelezen maar toch... nu het dan zover is... maar goed ik laat het gewoon over me heen komen.

Steken, ja daar heb ik ook soms last van vooral als ik in bed lig en moet hoesten maar ik ga er maar vanuit dat dat er bij hoort.

Toch fijn zo'n topic, als ik dan lees dat ik niet de enige ben met bepaalde kwaaltjes ben ik toch weer gerustgesteld.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Viva ma 16 apr 2012 - 21:25

Alyssa, ik vind dat je al zo snel een echo hebt, zo leuk!
Ben heel erg benieuwd naar het termijn dat ze daarop denken te zien!

Anniej, hoe bedoel je hoe het de volgende maand verder gaat ivm contract?
En hebben ze al weer een reactie gegeven?
Ik vind het altijd zo'n gezeik als mensen niet blij zijn voor iemand die zwanger is.

Superwoman, jij dus ook een afspraak as maandag (alyssa ook), leuk zeg!

MG Wink, Het is wel fijner dat je nu niet lang hebt hoeven wachten, anders werd je elke eind van je cyclus weer gek van jezelf Wink

Zo, ik heb weer een dag waarop ik me behoorlijk moe voel.
Onze dochter zit ook al heel de tijd op mijn lip, ipv dat ze zelf even gaat spelen.
Heb al expres niet gezegd dat ze straks naar de gastouder gaat, want dan blijft ze erover zeuren tot we gaan (kwart over 11).
Vanavond haalt mijn man het kamertje op! Hopelijk gaat alles goed want hij moet een uur heen en een uur terug rijden, met karretje waarmee hij nog maar 1 keer gereden heeft.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  loesje ma 16 apr 2012 - 21:34

MAS schreef:
lente schreef:
Mas251eWillen het weten8 november (onder voorbehoud)12 april, 1ste echo intake = goed, 9 mei Volgende controle
Loesje302eWillen we weten5 dec25 april intake en hartje luisteren
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Viva ma 16 apr 2012 - 22:01

Jeetje, ik bedenk me net ineens, dat binnen 1 week en 2 dagen, de zwangeren in dit topic afnemen met 7!
Die dan, waaronder ik, 12 weken zijn, wauwie.

Er moet weer gauw versterking bijkomen in dit topic!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 0:35

jaja, nog een paar dagen en de magische grens van de 1e 12 weken is alweer voorbij, toch wel gek eigenlijk. Morgen hebben we een termijn echo! Toch wel weer even spannend!

Verder met jullie alles ok? Yenthe ligt al een tijdje te slapen en ik ben zoooooooo moe, maar zul je zien als ik in bed lig zij wakker gaat worden..dus wie houd me wakker?!

Superwoman, ik werk in de thuiszorg ja.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 3:23

En we zijn weer terug bij af, net als 2 jaar geleden! ik ga vanaf as maandag de ziektewet in, omdat mijn contract door onder andere mijn zwangerschap niet verlengd word...gezellig hoor! NOT Suspect

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 17 apr 2012 - 3:34

Wat enorm balen Anniej

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 3:36

Muppetje schreef:Wat enorm balen Anniej

Zeg maar gewoon KUT Cry

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 17 apr 2012 - 3:56

Anniej_S schreef:

Zeg maar gewoon KUT Cry

Helemaal waar hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Puggle di 17 apr 2012 - 4:02

Muppetje schreef:
Anniej_S schreef:

Zeg maar gewoon KUT Cry

Helemaal waar hug

Wat super rot dat ze dat zomaar doen zeg!!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 4:03

Muppetje schreef:
Anniej_S schreef:

Zeg maar gewoon KUT Cry

Helemaal waar *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 699888

Tnx! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 699888 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 699888 Cry

Gast
Gast

Bericht  Viva di 17 apr 2012 - 6:17

Anniej, hebben ze ook goede andere redenen dan? Ik wilde zeggen dat het niet mocht, deze reden, maar contract niet verlengen kunnen ze natuurlijk altijd doen. Kut zeg.
Ik vrees ook wel wat voor mijn contract, al loopt die eind dec af, dus als ik bevallen ben en nog in mijn verlof zit.
Ben benieuwd.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 6:21

Ik bouwde alleen maar minuren op ook omdat ze niet genoeg aanvragen hadden om mij de uren te geven. GElukkig heb ik een contract van 21uur en moeten ze me daarvoor ook ZW gaan geven, dus dat is onze redding, anders hadden we een echt een MEGA probleem. Ik werk morgen en donderdagochtend nog en het zit er op.

Gast
Gast

Bericht  Viva di 17 apr 2012 - 6:32

Gek zeg, hoe lang krijg je dan die uitkering?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: