Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  lente ma 9 apr 2012 - 2:48

Weegschaal, Veel plezier morgen en succes!

Annie, Jij ook veel succes morgen! Hoop dat alles goed zit. Vordert je fotoboek al een beetje?

Knof, Ben je geslaagd voor je positiebroek?

Viva, Dat van die smaak herken ik wel een beetje. Sommige dingen die ik echt lekker vond laat ik nu eerder staan, of neem ik minder van. Zit ook sneller vol, maar weet niet of dat (nu al) door de zwangerschap komt.

LDJ, Wat fijn dat iedereen zo reageerde. En de moeheid is vevelend he!

Hebben jullie leuke paasdagen gehad? Gister hebben we gebruncht met mijn familie en wat vrienden, was zoals altijd weer gezellig. Vandaag doe ik echt erg weinig, ben zo moe! Zit inmiddels lekker met m'n laptop languit op de bank, en met de tv op rtv utrecht, kijken of ik m'n vriendinnetjes nog zie die de halve marathon lopen haha. Vrijdag- en zaterdagavond m'n verjaardag gevierd, was gezellig! Met vrienden doen we niet aan cadeautjes, maar dit keer konden ze het toch niet laten Wink . Morgen echt jarig, en weer aan het werk. Nog niet zo'n zin in haha (in werken dan).

Oja, ik had het zaterdag met iemand over een docu die ooit op (ik dacht) Discovery is uitgezonden. Over het ontstaan van een baby in de baarmoeder enzo. Het lijkt een beetje op Life before birth, maar die bedoel ik niet. Weet iemand over welke docu ik het heb *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 827601 ?
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Weegschaal ma 9 apr 2012 - 6:42

@ Anniej_S; Vervelend dat je daar nu dan al last van hebt. Hoe gaat het nu?

@ Viva; Ik heb ook snel tranen in mijn ogen om de stomste dingen, hormonen he Wink En toch wel een klein beetje jammer als mensen minder enthousiast reageren als verwacht, reageerde jouw familie leuker?

@ LDJ; Was je echt bang voor mindere reacties? En het is ook zeker bijzonder!

@ Lente; Ik weet niet welke docu je bedoeld. Jij bent morgen echt jarig toch? Welke cadeautjes heb je zoal gehad?
Ik moet vannacht mijn vierde nachtdienst werken en mijn man is ook veel aan het werk. Geen pasen voor ons dus.

Ik begin echt zo nerveus te worden. Ben overwegend nog wel vol vertrouwen, maar af en toe krijg ik echt de kriebels. Probeer me ook een soort van voor te bereiden op slecht nieuws, in hoeverre dit kan... Wil het gewoon niet nog een keer meemaken! Over 24 uur weet ik meer, gelukkig mag ik nog gaan werken en zal ik overdag proberen wat te slapen zodat ik wat afleiding heb.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Limburg85 ma 9 apr 2012 - 6:59

Hi meiden,

Ik zou graag hier (proberen) mee te willen schrijven.
Gisteren en vandaag getest en het is nu toch echt zo ver.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Viva ma 9 apr 2012 - 8:26

Limburg, welkom en gefeliciteerd!

Lente, eigenlijk best stom hé, dat je smaak zo kan veranderen door hormonen... :P
alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke cadeau's gekregen?
Die docu niet gezien Wink

Weegschaal, ja vond mijn fam leuker reageren, lekker erover vragen enzo. Helemaal leuk!
Heel veel plezier morgen! (Als ik het goed onthouden heb, en gezien je reactie)

Anniej, jij ook succes en veel plezier morgen bij je extra echo!

All, zo vandaag een lekkere dag achter de rug.
rond 12h naar mijn ouders gegaan, leuke reactie's op het jurkje.
Even gezeten en toen door wat druppelend weer door het bos gelopen, maar wel lekker een frisse neus gehaald.
en iets daarna uiteten gegaan. Heerlijk gegeten, maar het duurde wel láng voor we wat kregen steeds.
Onze dochter kan dan nog wel stlil blijven, maar de zoon en dochter van mijn zus waren enorm aan het jengelen.
Nu dus flinke koppijn van de moeheid en de vele prikkels (meestal wel na zo'n dagje).
Zo lekker vroeg ons bed in duiken.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Knof ma 9 apr 2012 - 22:21

@ Lente: gefeliciteerd met je verjaardag! Wat heb je gekregen?

@ Weegschaal: veel succes met de echo! Kom je het snel vertellen hier? Ik duim voor je!

@ Limburg: gefeliciteerd met de positieve test! Leuk weer een nieuwe zwangere er bij!

@ Anniej: jij ook succes met de echo.

@ Viva; leuk al die jengelende kindjes ;-) Bij ons is dit kindje in beide families de eerste dus ik was me stiekem al aan het voorstellen hoe dat volgend jaar pasen zou zijn!
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  MAS ma 9 apr 2012 - 22:24

Zo weer eens een reactie van mij. Een super druk weekend gehad, maar wel leuk.

Gister hadden we een paasdinner en toen hebben we een spontaan besloten om het toch aan mijn vader, broertje en schoonzus te vertellen. (Mijn moeder wist het al) Mijn broertje en schoonzus waren zoooo blij. Echt leuk. Mijn pa moest even slikken, maar die vind het ook leuk. Het was echt grappig hoe hij reageerde, hij hoorde het eerst niet goed. Het leek wel een aflevering van Bananensplit hahaha.

Nou donderdagavond de echo. Wat duurt wachten lang!!

Weegschaal, veel succes vandaag!!
Knof, Ik heb vorige week ook positiekleding gepast. Dat ga ik binnenkort ook kopen. Het zal echt heerlijk!!!!
Limburg, Gefeliciteerd!!!

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Muis ma 9 apr 2012 - 22:54

Limburg, ook hier gefeliciteerd!

Anniej, succes vandaag. Hoe laat moet je? En gaat Y mee?

Weegschaal, veel plezier meis. Ik las dat je zenuwachtig bent, kan ik me goed voorstellen hoor. Succes hug

Viva, leuk dat ze leuk reageerde!! Zou je mij ook in de tabel wil zetten?
Muis-24-1e-Willen we weten-4dec-19 april intake.

Lenthe gefeliciteerd! Wat voor leuks heb je gekregen? Geen idee welke docu je bedoeld, maar ben nu wel erg nieuwsgierig angel

Hier is alles goed. Heb wel wat kwaaltjes, maar niks vervelends. Krijg alleen mijn broeken moeilijk dicht, maar vind dit eigenlijk nog te vroeg om andere broeken te kopen. Hoe lossen jullie dat op?

Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  tweeling di 10 apr 2012 - 0:16

Annie en weegschaal veel succes en plezier vandaag!

Muis, ik doe een elastiekje om mn knoop Laughing
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Weegschaal di 10 apr 2012 - 0:28

@ Limburg; Welkom!

@ Viva; Leuk dat ze zo enthousiast reageerden!

@ Knof; Als het allemaal goed is probeer ik vanavond nog iets te laten weten.

@ Mas; Had je vader het nog niet verwacht?

@ Muis; Hoor wel vaker iets over elistiekjes idd.

@ Anniej_S; Heb je de echo al gehad?

Ik heb er weer wat meer vertrouwen in, blijft wel spannend. Ik heb bijna alleen maar vervelende ervaringen met echo's, dus de lol is er wel een beetje vanaf. Ik hoop er nu snel weer lol in te krijgen!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva di 10 apr 2012 - 0:42

Knof, dan krijgt jullie kindje heerlijk veel aandacht, en waarschijnlijk ook veel cadeautjes! Leuk hoor!

Mas, wat leuk dt jullie het ook aan de rest van jouw gezin verteld hebben! Leuk die reactie's, ghehe.

Muis, ik heb mooi mijn positiebroek uit de kast getrokken!
Zet je er zo bij!

weegschaal, hoe laat heb jij je echo?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal di 10 apr 2012 - 3:36

Had net bij het naar de wc gaan wat roze/rood bloedverlies. Was niet veel en ook nog niet meer gezien, maar maak me wel zorgen.

Dat is lang wachten tot 19.15.......
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flower_L di 10 apr 2012 - 3:39

Weegschaal hoop dat de tijd voorbij vliegt en jullie een mooi kloppend hartje zien!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Weegschaal di 10 apr 2012 - 3:43

Flower_L schreef:Weegschaal hoop dat de tijd voorbij vliegt en jullie een mooi kloppend hartje zien!

Het ontzettende stomme toeval wil ook nog dat ik de vorige 2 keren ook met precies 8 wkn bloed begon te verliezen....
Echt niet goed voor je dit soort dingen Sad
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flip Fluitketel di 10 apr 2012 - 4:15

Flower_L schreef:Weegschaal hoop dat de tijd voorbij vliegt en jullie een mooi kloppend hartje zien!
+1 Succes!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  LDJ di 10 apr 2012 - 4:20

Succes vanavond weegschaal!!!!! Ohhw, het is zooow leuk en bijzonder!!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  L!ND@ di 10 apr 2012 - 4:24

LDJ schreef:Succes vanavond weegschaal!!!!! Ohhw, het is zooow leuk en bijzonder!!
Als alles goed is wel ja... Wink Heel veel succes weegschaal!!!!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  tweeling di 10 apr 2012 - 4:34

Weegschaal schreef:

Het ontzettende stomme toeval wil ook nog dat ik de vorige 2 keren ook met precies 8 wkn bloed begon te verliezen....
Echt niet goed voor je dit soort dingen Sad

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 699888 Ik duim ik duim ik duim ik duim ik duim
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Muis di 10 apr 2012 - 4:49

Weegschaal, ik debk aan je. Hoe gaat het nu?
Muis
Muis
Prater
Prater

Bericht  Weegschaal di 10 apr 2012 - 4:52

Geen bloedverlies meer gehad, geen buikpijn, geen rugpijn. Mijn verstand zegt gewoon een lichte bloeding door persen bij toiletgang, maar mijn gevoel...

Voel me nog wel echt zwanger, dus het is gewoon dubbel. Mijn man heeft er vertrouwen in, ik wil zo gewoon een kloppend hartje zien voor ik rust heb.

Bedankt meiden!!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muis di 10 apr 2012 - 4:55

Kan me voorstellen dat je eerst het hartje wilt zien! Rationeel gezien lijkt er niet veel aan de hand, maar bij zulke situaties schieten je emoties alle kanten op. hug
Muis
Muis
Prater
Prater

Bericht  Knof di 10 apr 2012 - 4:56

Ah nee Weegschaal wat stom van dat bloedverlies, dat is vast net wat je nodig had :-( Ik wens je heel veel succes vanavond en ik duim voor je!
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  LDJ di 10 apr 2012 - 5:44

Ik duim ook!!!!!!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ di 10 apr 2012 - 5:45

L!ND@ schreef:
LDJ schreef:Succes vanavond weegschaal!!!!! Ohhw, het is zooow leuk en bijzonder!!
Als alles goed is wel ja... Wink Heel veel succes weegschaal!!!!
Dat is idd waar.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 6:01

Zo even metime! Maskertje op, tv aan, heerlijk! Vanmiddag goede echo gehad, wederom uitgerekende datum 5nov! Dus ben vandaag (10weken1dag). De ticker pas ik vd week even aan, er is wel aangegeven dat ik de pijn in de rug, benen in de gaten moet houden, kan zijn idd beginnen bekken, maar dat is afwachten hoe het zich verder ontwikkeld.
Volgende week krijg ik de 12 weken en gezien de vorige zwangerschap ziek was word er een verwijs na de gyn gestuurd, en mijn gyn was er nog steeds dus als ik daar word opgeroepen wll ik bij hen blijven,hij kent ons natuurlijk ook als de beste!

Uhm, verder geen bijzonderheden, zo af en toe nog wel misselijk, mn moeder dacht zelfs dat het weer een meisje zou worden. Stiekem hoop ik dat niet, maargoed, alles is welkom als het maar gezond is!

En nee, Y. Is niet meegegaan na de VK. Als ik nu al het woord baby zeg kijkt ze me aan alsof ik gek ben, dus denk niet dat ze voorlopig mee gaat, volgende week zoiezo niet.

Ik ga weer even tv kijken, hopelijk gaat het met de rest wel ok!

Liefs XxxX

Gast
Gast

Bericht  Viva di 10 apr 2012 - 6:02

Weegschaal, bah wat vervelend die onzekerheid vooraf!
Nog een kwartiertje meid, dan mogen jullie kijken.
Hopen op gewoon goed nieuws van een mooi kloppend hartje, ik duim voor je!

Anniej, wat super dat jouw echo goed was! Zagen jullie het ook al ietsje bewegen?Very Happy
Wanneer gaan jullie het bekendmaken?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: