Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Viva wo 4 apr 2012 - 4:35

Loesje, gefeliciteerd!

Nou, de echo was goed hoor! Very Happy
We kregen de echo dit keer gewoon via de buik, dus veel minder goed te zien.
Maar we zagen wel duidelijk een hartje snel knipperen.
Af en toe bewoog het zelfs al ietsje, heel leuk om te zien, heel gek dit.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 2rndfsj

Hier de echo foto's, heel slecht te zien dus.
Ondanks dat er op de rechterfoto dat termijn staat, is hij vastgesteld op vandaag 9 weken, 1 dag verder dus dan ik dacht, en dus 7 november uitgerekend.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Puzzle wo 4 apr 2012 - 4:40

cheers, viva, wat fijn zeg! En nu lekker verder genieten!!

Ik kreeg net bericht dat mijn echo verzet is naar 12 april, ach ja, die ene dag...
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Knof wo 4 apr 2012 - 6:24

Jee, gefeliciteerd Viva!! Wat zul je opgelucht zijn! Ga je het nu aan meer mensen vertellen?
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  Weegschaal wo 4 apr 2012 - 19:58

@ Viva; cheers Wat een goed nieuws! Wanneer is de volgende echo? En ga je het idd al vertellen? Leuk hoor, ben helemaal happy voor je Very Happy

@ Pandora; Fijn dat het weer goed was. En idd hopelijk tot snel weer!

@ Anniej_S; Vervelend dat je nog tot dinsdag moet wachten. Hoe voel je je nu?

@ Puzzle; Toch wel jammer van die extra dag! Gelukkig was dat niet zo bij de eerste echo.

Ik ben vandaag misselijk, voel me opgeblazen en ben zo ontzettend moe... Had vandaag een scholingsdag, maar deze hoeft niet ingehaald te worden. Dus ik ben, heel slecht Embarassed , daarom lekker thuis gebleven. Even een dagje bijtanken. Alleen wel jammer dat er allerlei bouwvakkers bezig zijn met mn badkamer, het is dus niet echt rustig hier.

Even een 'vies' vraagje, hebben jullie ook meer last van afscheiding? Toen dit 3 dagen geleden begon was ik even bang dat ik bloed aan het verliezen was. Maar nadat ik een paar keer gelijk naar de wc was gegaan ben ik er nu wel aan gewend. Lang leven de inlegkruisjes Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  MAS wo 4 apr 2012 - 21:02

Viva, Super goed zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben blij dat alles goed gaat...Leuk he om mee te maken!!!

Toen ik mijn pretecho had, zeiden ze ook dat ik 1 dag verder was alleen mogen ze rond die tijd nog geen termijn vaststellen dus moet ik wachten tot 12 april.
Ik kan niet wachten tot volgende week om onze baby weer te bekijken!! Hopelijk is alles nog steeds goed!!

Heb je een nieuwe afspraak voor een echo gekregen? Of ga je het gewoon nu al vertellen??

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Viva wo 4 apr 2012 - 21:28

Puzzle, die ene dag is inderdaad ook nog wel te overbruggen Wink

Knof, we denken eraan het 1e paasdag mijn man zijn ouders+zusje te vertellen, en 2e paasdag mijn ouders/zussen en broer.
En dan héél misschien rond as woensdag het helemaal bekend te maken. Dan ben ik 10 weken.
Aangezien mijn VK controle (hartje dus luisteren) pas met op-1-dag-na 13 weken is.

Weegschaal, over vertellen zie bij knof:P En de volgende echo is pas de 20 weken echo. Maar ik denk erover mijn man voor zijn verjaardag "een echo" te geven. Dat we dan een geslachtsbepaling laten doen Very Happy
Ik heb trouwens ook nog steeds wel wat afscheiding ja.

Mas, het is echt héérlijk, dat gevoel, dat je ziet dat er een hartje klopt, en dat het zelfs ietsje bewoog. Onvoorstelbaar. Nog maar zo ontzettend klein, en toch al iets in beweging en met hartactie. Een wondertje I love you
Snap dat je inderdaad niet kan wachten! Heb jij het al verder verteld dan alleen tegen je moeder?

En nee geen nieuwe afspraak voor de echo, omdat het groter was dan 2cm (210mm) mogen ze een termijn vastleggen. Helaas helaas Wink
En over vertellen zie bij knof Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 23:42

Hier ben ik weer even! Ik voel me weer wat rustiger nu! Wel nog onzeker, maar dat had ik bij Y. ook heel erg, pas ergens over de helft heen kon ik alles een beetje naast mij neer gaan leggen.

Heb vanmorgen nog eventjes gewerkt 1.5 uur. Wel rustig aan gedaan gezien mijn rug, misschien dat ik na dinsdag het wel aan mijn baas ga vertellen, weet het nog niet!

Gast
Gast

Bericht  lente do 5 apr 2012 - 1:00

Weegschaal, Ja het was een inwendige echo. Was ik al wel een beetje vanuit gegaan, ze kunnen het dan gewoon echt beter zien. Nog een paar dagen voor jou tot de echo (op mijn verjaardag zag ik, grappig), spannend! Ik heb trouwens ook 'last' van meer afscheiding.

Knof, Die moeheid is heel herkenbaar. Ben na een dag werken ook echt kapot. Lig deze dagen al rond 20.30-21.00 op bed, en die wekker om 06.00 is echt hel 's ochtends :P .

Muis, Fijn dat je (schoon)ouders zo positief reageerden Very Happy . Goed dat je meedoet met MvM!

LDJ, Wat fijn zo'n goede echo! Geniet lekker op jullie roze wolk Wink .

Pandora, Bijna de 12 weken voorbij, gefeliciteerd!

Loesje, Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Anniej, Lekker dat je weer wat rustiger bent. Dinsdag is nog best ver weg, had het te maken met de paasdagen ertussen?

Viva, Gefeliciteerd, wat fijn dat de echo goed was! Ze hebben mij de vorige echo 2 dagen vooruit gezet, dan zouden we nu tegelijk uitgerekend zijn Wink . Maar ik wacht even de echo over 1,5 week af voor ik het weer terug moet veranderen ofzo haha.

Puzzle, Hmm ja 1 dag... maar toch een waar je erg naartoe leeft he Wink . Bijna bijna!

Hier hebben we vanmorgen de intake bij de VK gehad. Het begint voor m'n vriend nu ook meer 'echt' te worden. Na de echo over 1,5 week helemaal denk ik. Verder hebben we het dinsdag aan de rest van de familie en goede vrienden verteld. Iedereen reageerde zo leuk haha. Heb straks dienst tot morgenochtend op 't werk, zie er een beetje tegenop eigenlijk. Ben zo misselijk 's nachts als ik eruit moet, en zo moe! Dus hoop heel erg dat het een beetje rustig blijft haha.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 2:09

Lente, ik had juist het gevoel dat ze me niet serieus namen en dus daarom zeiden we kunnen Dinsdag pas een echo maken hoor! Nee, ik bel echt niet zomaar in 2dagen tijd 3x..maargoed...heb het naast me neer gelegd.

Gast
Gast

Bericht  Viva do 5 apr 2012 - 3:39

Anniej, fijn dat je je nu rustiger voelt. Ik ben soms ook wel wat onrustig eronder, denk dat dat pas weggaat als je je kindje voelt trappen... 9dus leven voelt)

Lente, ben benieuwd of je 2 dagen naar voren gaat Wink
Hebben jullie het ook al aan de buitenwereld, naast familie, bekendgemaakt?

Mwoah ik ben moe! Niet normaal. Dochterlief is gelukkig buiten aan het spelen, heb ik wat rust.
Net een aantal foto's genomen met har GROTE ZUS jurkje aan enzo. Misschien vanavond nog wat beter selecteren of dé foto er al bij zit...
Donderdag is overigens mijn weegdag, valt me nog steeds mee dat ik niets aangekomen ben! Heb gister (ja ik schaam me er voor) bijvoorbeeld een vreetbui gehad dat ik 6 kipuggets en 2 frikandellen gegeten heb als middageten. Gelukkig komt die bui zelden voor, maar ik heb wel meer snoephonger nu.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 4:22

Ik heb juist heel veel trek in pizza broodjes, broodjes bapoa etc. Alles wat "fout" is. Maar soms geef ik er gewoon lekker aan toe.

Gast
Gast

Bericht  Puzzle do 5 apr 2012 - 4:24

Viva, nu is het gewoon "legaal" snacken! hihi... Soms heb ik ook erge trek in vette hap, maar dan kwartier later moet ik er echt niet aan denken!! silent Zo wisselend
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Viva do 5 apr 2012 - 5:29

Anniej, ik heb het geluk dat ik geen pizza lust. Wel bijna alle andere vette dingen :P

Puzzle, nou niet helemaal legaal, haha! Vorige x heb ik me ook enorm laten gaan, ik woog bij het begin 73, en aan het einde sowieso 88 (kan nog hoger zijn geweest, heb me later maar niet meer gewogen :P)
Nu weeg ik, nadat ik afgelopen half jr 14kg afgevallen ben, ruim 78kg, ik wil niet na deze zwangerschap weer 5kg er blijvend aan hebben, haha.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva do 5 apr 2012 - 5:30

overigens heb ik dat ook, heb ik net wat lekkers op, ben ik iets erna weer misselijk.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 5:31

Viva schreef:overigens heb ik dat ook, heb ik net wat lekkers op, ben ik iets erna weer misselijk.

Hier ook!

Gast
Gast

Bericht  Viva do 5 apr 2012 - 5:32

Anniej_S schreef:
Viva schreef:overigens heb ik dat ook, heb ik net wat lekkers op, ben ik iets erna weer misselijk.

Hier ook!
Misschien moeten we het dan toch maar laten staan laughcry
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 5:45

Viva schreef:
Anniej_S schreef:

Hier ook!
Misschien moeten we het dan toch maar laten staan *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 394967

Vaak neem ik het maar samen met cola, prima optie! Laughing

Gast
Gast

Bericht  Weegschaal do 5 apr 2012 - 6:39

Dit herken ik! Heb net lekker patat met 2 snacks Embarassed op en ben nu zo misselijk....
Ik probeer ook trouwens niet teveel te snoepen, want alles wat eraan gaat moet er idd ook weer af.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal do 5 apr 2012 - 6:46

@ Viva; Jammer dat je geen echo meer krijgt voor de 20 wkn, maar dan idd een leuk idee om er een cadeau te geven!

@ Anniej_S; Kan me voorstellen dat het toch wat extra spanning geeft. Maar je hebt daarna toch geen bloedverlies meer gehad?

@ Lente; Leuk dat het steeds echter wordt! En mensen wisten niet van jullie miskraam toch? Dus het is waarschijnlijk voor iedereen echt een verrassing dat je zwanger bent.

Mijn moeder en schoonmoeder vinden het zo spannend, die zijn echt zenuwachtig voor dinsdag. Ik ben er een stuk rustiger onder. Nu voel ik natuurlijk van alles, dus dat geeft mij meer vertrouwen.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 6:49

Nee heb geen bloedverlies meer gehad Weegschaal. Ze maken ook de echo puur omdat ik aangaf op bepaalde plekken in mijn onderrug zo'n pijn te hebben.

Gast
Gast

Bericht  Weegschaal do 5 apr 2012 - 6:58

Anniej_S schreef:Nee heb geen bloedverlies meer gehad Weegschaal. Ze maken ook de echo puur omdat ik aangaf op bepaalde plekken in mijn onderrug zo'n pijn te hebben.

Oke. Wel fijn dat ze nog een echo maken, maar idd jammer dat het een week moet duren.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 7:05

Weegschaal schreef:
Anniej_S schreef:Nee heb geen bloedverlies meer gehad Weegschaal. Ze maken ook de echo puur omdat ik aangaf op bepaalde plekken in mijn onderrug zo'n pijn te hebben.

Oke. Wel fijn dat ze nog een echo maken, maar idd jammer dat het een week moet duren.

Dat vind ik dus ook, maar we wachten af. Ze kunnen zelfs dinsdag nog afbellen als hun denken dat het toch niks bijzonders is. Tot die tijd moet ik het rustig aan doen. Beperken met stofzuigen, dweilen, Y. optillen etc.

Gast
Gast

Bericht  Viva do 5 apr 2012 - 7:40

Anniej, nou als ze dinsdags nog afbellen zou ik mezelf wel opeten als ik jou was, je kijkt er toch naar uit!

Weegschaal, haha grappig dat hun en zenuwachtiger voor zijn dan jij.
Hopelijk fokken ze je niet op!
Enne lekker genieten van je patat, ik ben morgen aan de beurt!
(Dit weekend wordt sowieso heftig, volgende donderdag zal mijn weegschaaltje denk ik wel een hoger getal laten zien Wink)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 7:41

Nou dan zijn ze voor mij hoor! Lig nu weer met rugpijn in bed Sad

Gast
Gast

Bericht  Viva do 5 apr 2012 - 8:04

Ah bah zeg. Wat denk je zelf dat het is? Beterschap! I love you
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: