*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
LDJ, wauw wat super zeg! Zo één hoop ik morgen ook te hebben!
En dat je het hartje al gehoord hebt verbaasd me zeg, ik wist niet dat het al zo vroeg kon!
Lekker dat je over 2 weken weer een echo hebt.
Post je nog foto's?
Muis, wat leuk dat jullie het verteld hebben, en fijn van de positieve reactie's! laat je ze stil houden of mogen ze het al doorvertellen?
En dat je het hartje al gehoord hebt verbaasd me zeg, ik wist niet dat het al zo vroeg kon!
Lekker dat je over 2 weken weer een echo hebt.
Post je nog foto's?
Muis, wat leuk dat jullie het verteld hebben, en fijn van de positieve reactie's! laat je ze stil houden of mogen ze het al doorvertellen?
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva: Jullie mogen morgen he?! Spannend joh. Ik wist ook niet dat het kon, maar het klopte echt heel erg snel. Hoe laat hebben jullie morgen de echo?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Muis: Leuk dat je ouders en schoonouders zo positief reageerden!!
Puzzle: Wat naar, wel fijn dat je je nu wat beter voelt.
Hoe gaat het verder met jullie meiden?
Puzzle: Wat naar, wel fijn dat je je nu wat beter voelt.
Hoe gaat het verder met jullie meiden?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ldj, wat een fijn nieuws
Viva, ze moeten echt hun mond nog houden en dat vinden ze hartstikke moeilijk. Ik ben maar in mijn eentje thuis en mijn moeder kan niet wachten om het te vertellen. Zelfde geldt voor mijn schoonmoeder, die wilde al gaan shoppen . Zo ontzettend leuk. Ben jij er al aan uit of je het gaat vertellen en of de kleine mee gaat? Veel succes morgen.
Viva, ze moeten echt hun mond nog houden en dat vinden ze hartstikke moeilijk. Ik ben maar in mijn eentje thuis en mijn moeder kan niet wachten om het te vertellen. Zelfde geldt voor mijn schoonmoeder, die wilde al gaan shoppen . Zo ontzettend leuk. Ben jij er al aan uit of je het gaat vertellen en of de kleine mee gaat? Veel succes morgen.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
LDJ wat fijn!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
LDJ, ja verbaas me er echt over! Morgen 16.05 de echo dcht ik. Volgens mij was het iets over 4.
Muis, wel lekker als ze al gaan shoppen, kan je ze geen lijstje meegeven?
Onze dochter gaat niet mee, iemand die ik ken uit mijn woonplaats wil op haar passen, helemaal super!
Die weet ook via een andere site dat ik zwanger ben, dus dat is wel leuk.
Muis, wel lekker als ze al gaan shoppen, kan je ze geen lijstje meegeven?
Onze dochter gaat niet mee, iemand die ik ken uit mijn woonplaats wil op haar passen, helemaal super!
Die weet ook via een andere site dat ik zwanger ben, dus dat is wel leuk.
Viva- Kletskop
Ok. ik ben zenuwachtig.
Omdat ik 3 kwartier vroeger wakker was dan ik hoopte, heb ik nu nog 3 kwartier over tot ik ga werken.
En de zenuwen gieren nu toch wel lichtelijk door mijn lijf.
Ik hoop stiekem dat ook wij over 2 weken nóg een echo krijgen. Dan is het makkelijk beslist over wanneer we het gaan vertellen.
Nog 7.5 uur
Omdat ik 3 kwartier vroeger wakker was dan ik hoopte, heb ik nu nog 3 kwartier over tot ik ga werken.
En de zenuwen gieren nu toch wel lichtelijk door mijn lijf.
Ik hoop stiekem dat ook wij over 2 weken nóg een echo krijgen. Dan is het makkelijk beslist over wanneer we het gaan vertellen.
Nog 7.5 uur
Viva- Kletskop
Viva heel veel succes meis, bij jullie komt het vast ook helemaal goed
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Dank je Muppet, ik hoop het! Heb er wel een goed gevoel over hoor.
De vorige keer had ik een voorgevoel dat het mis was. Maar toch.
"wat als het helemaal niet gegroeid is, en er gewoon nog niet uit is gegaan, wat als.... "
Etc. Nou goed, nog een half uurtje en dan kan ik richting mijn afleiding; werk
De vorige keer had ik een voorgevoel dat het mis was. Maar toch.
"wat als het helemaal niet gegroeid is, en er gewoon nog niet uit is gegaan, wat als.... "
Etc. Nou goed, nog een half uurtje en dan kan ik richting mijn afleiding; werk
Viva- Kletskop
Succes viva!! Ik duim voor je!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Succes Viva!!!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
LDJ, ik ben blij voor je dat het zo goed is gegaan!!!!!
Viva, Heel veel succes vandaag!!!!
Viva, Heel veel succes vandaag!!!!
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
@ Knof; Ik herken de vermoeidheid! Ben ook echt veel aan het werk met een belachelijk dienstenrooster en zit midden in een verbouwing, dus het is ook niet gek. Maar kan soms wel huilen van de vermoeidheid, en dat is echt nieuw voor me!
@ Anniej_S; Al hoeft bloedverlies niets te betekenen, het is idd niet fijn! Is er iets uit je urine testje gekomen?
@ Puzzle; Volgens mij heeft ziek zijn er geen invloed op, maar ik snap je ongerustheid! Je gebruikt de lactulose nu zeker ook niet meer
@ Muis; Goed bezig jij met MvM!! En leuk dat ze zo reageerden, mijn moeder kan haar mond ook bijna niet houden. Maar dat komt ook omdat mensen continue aan haar vragen of ik al weer zwanger ben, lekker tactisch is dat ook...
@ LDJ; Super! Ik hoop volgende week ook zo'n echo te krijgen. Wel fijn dat je een inwendige echo hebt gehad, dan zie je ook veel meer. Dat kan helaas niet bij mijn verloskundigepraktijk.
@ Viva; Het komt gewoon goed! Maar ik snap je wel, voel me er ook zeker over maar ze kunnen me ook vast opvegen volgende week En fijn dat je een oppas voor je dochtertje hebt!
@ Anniej_S; Al hoeft bloedverlies niets te betekenen, het is idd niet fijn! Is er iets uit je urine testje gekomen?
@ Puzzle; Volgens mij heeft ziek zijn er geen invloed op, maar ik snap je ongerustheid! Je gebruikt de lactulose nu zeker ook niet meer
@ Muis; Goed bezig jij met MvM!! En leuk dat ze zo reageerden, mijn moeder kan haar mond ook bijna niet houden. Maar dat komt ook omdat mensen continue aan haar vragen of ik al weer zwanger ben, lekker tactisch is dat ook...
@ LDJ; Super! Ik hoop volgende week ook zo'n echo te krijgen. Wel fijn dat je een inwendige echo hebt gehad, dan zie je ook veel meer. Dat kan helaas niet bij mijn verloskundigepraktijk.
@ Viva; Het komt gewoon goed! Maar ik snap je wel, voel me er ook zeker over maar ze kunnen me ook vast opvegen volgende week En fijn dat je een oppas voor je dochtertje hebt!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
@ LDJ; jee gefeliciteerd met je goede echo! Mooi hè dat je het hartje al kon horen. Bij mij lieten ze het ook al horen en ik vond dat een heel bijzonder moment, pas toen ging ik me beseffen dat er echt iets in mij groeit. Klinkt misschien gek maar hoewel het al heel lang een wens is, is het nu soms nog steeds onwerkelijk. Maar nu lekker genieten!! Ga je het nu aan meer mensen vertellen?
@ Viva; heel, heel, heel veel succes vanmiddag! Ik hoop dat je lekker afleiding vindt op je werk en dat je daarna een mooie echo hebt! Oh ja, ik vond het op de uitwendige echo ook al best duidelijk te zien, maar die echo was heel snel. Bij de vk hadden we inwendig en was het langer en daardoor duidelijker.
@ Weegschaal; jee dat klinkt ook zwaar; verbouwing, diensten! Kan me voorstellen dat je moe bent! Ik probeer er overdag niet aan toe te geven maar 's avonds ga ik toch echt vroeg naar bed, daar heeft (op mijn vriend na) niemand last van.
@ Anniej; hoe is het?
@ Viva; heel, heel, heel veel succes vanmiddag! Ik hoop dat je lekker afleiding vindt op je werk en dat je daarna een mooie echo hebt! Oh ja, ik vond het op de uitwendige echo ook al best duidelijk te zien, maar die echo was heel snel. Bij de vk hadden we inwendig en was het langer en daardoor duidelijker.
@ Weegschaal; jee dat klinkt ook zwaar; verbouwing, diensten! Kan me voorstellen dat je moe bent! Ik probeer er overdag niet aan toe te geven maar 's avonds ga ik toch echt vroeg naar bed, daar heeft (op mijn vriend na) niemand last van.
@ Anniej; hoe is het?
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Ben vandaag echt super chaggi (ben aan het werk, zit bij client boven haha op mn telefoon te forummen, boeieeuhhh).
Heb vanmorgen urine ingeleverd, tussen half 12 en 12 bellen.
Ik ben gewoon moe, heb totaal geen zin om te werken en daar en tegen laat het werk me ook in de steek.
Zit vanaf deze week op maar 9,5 uur ipv de 21 op contract en heb er echt een bikkel hard hoofd in of ik uberhaupt wel voor mei dus aan mijn uren zal zitten...
De minuren stapelen zich op! Ook verga ik vd rugpijn, maar wil, kan en durf me niet ziek te melden!!
En dan ook nog een client hebben die je niet serieus neemt over mojn pijn in mijn rug, kom op meid je bent nog zo jong?! Ja dus????? (Ok, ze weten niet dat ik zwanger ben).
Wel heb ik vandaag mn positiebroek aan, wat fijn nu!
Nou dit was mn geklaag even hoor!
Ldj; wat super vd echo! Ik mag ook pas weer over 2 weken, maar als ik rugklachten blijf houden ga ik bellen of ze een echo willen maken, ook gezien gister het 1malige bloedverlies, dan heb je toch wat meer zekerheid haha.
Viva, succes vanavond!
Heb vanmorgen urine ingeleverd, tussen half 12 en 12 bellen.
Ik ben gewoon moe, heb totaal geen zin om te werken en daar en tegen laat het werk me ook in de steek.
Zit vanaf deze week op maar 9,5 uur ipv de 21 op contract en heb er echt een bikkel hard hoofd in of ik uberhaupt wel voor mei dus aan mijn uren zal zitten...
De minuren stapelen zich op! Ook verga ik vd rugpijn, maar wil, kan en durf me niet ziek te melden!!
En dan ook nog een client hebben die je niet serieus neemt over mojn pijn in mijn rug, kom op meid je bent nog zo jong?! Ja dus????? (Ok, ze weten niet dat ik zwanger ben).
Wel heb ik vandaag mn positiebroek aan, wat fijn nu!
Nou dit was mn geklaag even hoor!
Ldj; wat super vd echo! Ik mag ook pas weer over 2 weken, maar als ik rugklachten blijf houden ga ik bellen of ze een echo willen maken, ook gezien gister het 1malige bloedverlies, dan heb je toch wat meer zekerheid haha.
Viva, succes vanavond!
Gast- Gast
Hallo meiden,
Ik schrijf hier niet heel veel mee maar ik wil jullie toch even laten weten dat ik vanochtend weer op controle ben geweest en weer een (termijn)echo heb gehad.
Alles zag er prima uit! Alles er op en er aan en het hartje klopte mooi! Ik ben 22 oktober uitgerekend, dus rond de 15e oktober zal ons kindje geboren gaan worden (geplande ks).
Nog een paar daagjes en dan verhuis ik naar het andere topic, zie ik jullie daar wel weer!
Ik schrijf hier niet heel veel mee maar ik wil jullie toch even laten weten dat ik vanochtend weer op controle ben geweest en weer een (termijn)echo heb gehad.
Alles zag er prima uit! Alles er op en er aan en het hartje klopte mooi! Ik ben 22 oktober uitgerekend, dus rond de 15e oktober zal ons kindje geboren gaan worden (geplande ks).
Nog een paar daagjes en dan verhuis ik naar het andere topic, zie ik jullie daar wel weer!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pandora schreef:Hallo meiden,
Wat fijn! Tot snel weer ;-) xxxxxx
Gast- Gast
Geen blaasontsteking, wel veel pijn nog dus heb de vk alweer gebeld! En word terug gebeld.
Gast- Gast
Bedankt voor alle lieve reactie's en plezier wensen!
Dan hoef ik het niet tegen ieder persoonlijk te doen.
Pandora, ik hoop je weer te treffen in het volgende topic!
Anniej, wat naar zeg, opzich, dat dat het niet is.
Hopelijk weet je snel wat het dan wel is!
Dan hoef ik het niet tegen ieder persoonlijk te doen.
Pandora, ik hoop je weer te treffen in het volgende topic!
Anniej, wat naar zeg, opzich, dat dat het niet is.
Hopelijk weet je snel wat het dan wel is!
Viva- Kletskop
LDJ, , wat fijn meid!
Viva, veel plezier/succes vanmiddag! Ook jij zult nu gewoon een mooie echo hebben!
Weegschaal, die lactulose laat ik idd staan!
Verder voel ik me vandaag weer beroerd! ik snap echt niet wat dat nou is. Of nog van de griep of misselijk, ik weet het gewoon niet. Kan ook moeilijk eten. Bleh....( verder ben ik nog super blij hoor! )
Viva, veel plezier/succes vanmiddag! Ook jij zult nu gewoon een mooie echo hebben!
Weegschaal, die lactulose laat ik idd staan!
Verder voel ik me vandaag weer beroerd! ik snap echt niet wat dat nou is. Of nog van de griep of misselijk, ik weet het gewoon niet. Kan ook moeilijk eten. Bleh....( verder ben ik nog super blij hoor! )
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
ben vandaag jarig ben 30 geworden weer een mijlpaal maar ben nu al moe dat word nog wat...
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Gefeliciteerd Loesje! Hoop dat je de dag door komt dan. Ga je het vandaag ook vieren?
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Ik heb zondag bezoek gehad en vandaag komen er ook nog een paar mensen maar niet zo veel.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Gefeliciteerd Loesje!
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Dinsdag (pas!) Krijg ik een extra echo.... En nu tot aan dan rustig aan doen!
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken