Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 34 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Viva do 12 apr 2012 - 21:23

Mas, super weer een goede echo! En ik vond dat ze bij een inwendige veel meer zagen, dus misschien ook wel fijn?
Ik wist niet dat je bij een te hoog BMI in het ziekenhuis moest bevallen. Vind je het heel vervelend, dat je in het ziekenhuis moet bevallen?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 34 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  MAS do 12 apr 2012 - 22:19

@Viva, nee ik wilde sowieso in het ziekenhuis bevallen. En ik had al verwacht dat mijn gewicht gevolgen zou hebben.

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Viva do 12 apr 2012 - 22:24

Oh, dus eigenlijk komt het wel goed uit, gelukkig maar!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ vr 13 apr 2012 - 4:45

MAS: Wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad!! Bijzonder he?!

Viva: Wanneer show je je buikfoto's dan? Leuk dat jullie slofjes hebben gekregen en dat je al een commode en ledikant hebt gekocht. Foto's?

Sex: Sex is bij ons op dit moment ook veel minder. Ik ben moe, mijn borsten doen zeer en heb er minder zin in :P .

Alyssa: Tuurlijk, van harte welkom!!!

Hoe staat het eigenlijk met jullie kwaaltjes?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Viva vr 13 apr 2012 - 9:15

LDJ, mijn kwaal die ik nu echt het meeste heb is dat ik zo ontzettend moe ben, pff
En ik wil best de 10 weken foto posten hoor, verknip ik hem wat, maar hij staat nog niet op de laptop, en daarvoor zit ik nu ook op de verkeerde laptop.
Net als de foto's dus van de commode en ledikant, maar ze zijn van de serie "bateau"

Pff, heb al gister en vandaag een beetje last onderaan, dat het het lekkerst is met een kruik erop als ik lig ofzo. Begin er nu aan te twijfelen of het niet gewoon mijn banden zijn. Kan ook liggen aan dat ik grieperig ben en mijn hele lichaam niet super voelt.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Alyssa vr 13 apr 2012 - 9:31

Viva, ja er staat al een echo gepland. Maandag 23 april om 19u30 mogen we komen!

Mas, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad.

LDJ, bij mij zijn er nog maar weinig kwaaltjes te bespeuren, maar ik ben dan ook nog niet zo ver. Ik ben alleen heel erg moe en ik heb ook echt bijna de hele dag door honger. Al wil ik aan dat laatste niet teveel toegeven en dat lukt goed.

Hier begint het besef er meer en meer te komen, al blijft het heel onwerkelijk. Ik vind het zo bijzonder, testen om een zwangerschap uit te sluiten (omdat ik ervan overtuigd was dat het niet gelukt was omdat op de echo's steeds niets te zien was) en dan plots een superduidelijke positieve test. Over ruim een week hebben we onze eerste echo al, lekker snel. Dan weet ik ook preciezer hoe ver ik nu ben, want ik heb eigenlijk geen idee. Ik heb maar gegokt op 5 weken gisteren, we zien wel.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Alyssa vr 13 apr 2012 - 9:32

Naamleeftijdhoeveelste kindjegeslachtuitgerekende datumbijzonderheden
Sun88231eWillen we weten17 oktober 9 maart 1e echo = goed
Knof261eWillen we weten23 oktober (?)8 maart intake vk
Anniej_S242e30 oktober 20 maart 1e echo intake
LDJ261e2 november19-03 intake, 03-04 1e echo=goed, 17-04 termijnecho
Viva212eWillen we weten7 november 04-04 1e echo = goed
Mas251eWillen het weten, maar geheim houden8 november (onder voorbehoud)12 april, 1ste echo intake
lente251eWillen we weten9 november (onder voorbehoud)5 april intake VK, 16 april termijnecho VK
L!ND@272eVerassing19 november (onder voorbehoud)
18 april intake/termijnecho
Puzzle281eWillen we weten26 mrt 1e echo bij gyn
Muis241eWillen we weten4 dec19 april intake
Loesje302eWillen we weten5 dec
Alyssa241eWillen we weten, maar geheim houden???23 april - 1e echo
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Viva vr 13 apr 2012 - 19:39

Alyssa, ja het is ook heel erg gaaf dat je daardoor dacht een negatieve test te krijgen, en hij knal positief is. Hoe reageerde jij erop naar je vriend/man en hij naar jou? Very Happy
Leuk dan al een echo!

Enne, de pijn die ik gister had, is denk ik toch echt van de griep. Bah wat voel ik me belabberd.
Vanavond na het werken lekker een warme douche nemen, kijk er nu al naar uit I love you
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muis vr 13 apr 2012 - 19:47

Viva, balen joh. Kan je niet thuis blijven vandaag?

Mas, wat fijn dat de echo goed was. Ik heb ook overgewicht, moet je dan ten alle tijden in het ziekenhuis bevallen of mag het ook in een kraamhotel?

Alyssa, hier ook nog maar een keer gefeliciteerd. Vind het zo'n bijzonder verhaal. Hoe reageerde vriendlief eigenlijk? Hadden jullie wel samen getest?

LDJ, ik heb aardig wat kwaaltjes. Pukkels, megaaaaaaa zere borsten en tepels, honger en dan maar 1 hap naar binnen krijgen, veel plassen en moe. Gelukkig pas 1x overgegeven. Ik neem al mijn kwaaltjes voor lief, als ik daarvoor niet misselijk ben haha.

Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Viva vr 13 apr 2012 - 19:51

Muis, het is bij ons op t werk altijd best een gedoe als iemand ziek is, en gisteravond ging het ook goed, dus ik probeer het lekker!
Hou altijd maar in mijn achterhoofd wat ik dan verdien met zo'n dagje, haha Wink

Stiekem, heel stiekem ben ik wel wat jaloers op iedereen hier die haar borsten al voelt, en ze dus groeien. Dat mag bij mij ook wel gebeuren :P
Ach, komt vast nog wel! Las pas dat week 10/11 de weken zijn waarin je vaak de meeste klachten hebt, omdat je hcg hormoon dan het hoogst is. Dus als dit het is, komt het wel goed, word ik straks hopelijk minder snel moe en gaat mijn libido weer wat omhoog.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muis vr 13 apr 2012 - 19:56

Ohhhh men! Week 11 ja? Dan hoop ik dat ik niet ga brullen als ik mijn bh aan moet ofzo. Ik kan nu al amper iets verdragen, laat staan dat het erger wordt. Ik wil ook niet dat ze groeien, heb al een ruime e-cup. Goed is goed he haha.

Overigens deden ze van de week even amper zeer, en toen heb ik er net zo lang in zitten porren tot ik ze weer voelde. Vond het maar niks, bang dat het niet goed was ofzo.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Viva vr 13 apr 2012 - 20:00

Muis schreef:Ohhhh men! Week 11 ja? Dan hoop ik dat ik niet ga brullen als ik mijn bh aan moet ofzo. Ik kan nu al amper iets verdragen, laat staan dat het erger wordt. Ik wil ook niet dat ze groeien, heb al een ruime e-cup. Goed is goed he haha.

Overigens deden ze van de week even amper zeer, en toen heb ik er net zo lang in zitten porren tot ik ze weer voelde. Vond het maar niks, bang dat het niet goed was ofzo.

Laughing, doen ze eindelijk even wat minder pijn, is het nog niet goed, gniffel.
Maar ik snap je wel, als je even wat minder klachten hebt, word je er ook weer onzeker van.

En ook van je e-cup en dan nog groter kan ik me wel indenken dat het genoeg is.
Ach, wie weet is het na je zwangerschap weer gewoon een e!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Knof vr 13 apr 2012 - 22:12

Haha, ik moest wel lachen om jullie borstenverhalen! Hier zijn ze niet echt pijnlijk (alleen 's avonds) en ook nog niet gegroeid... Komt vast nog wel! Ik heb het idee dat ik me nu (eind week 11) iets beter begin te voelen, ben iets minder misselijk en iets minder moe! Joehoee!

Seks staat ook hier op een erg laag pitje; moe, misselijk, geen zin. Af en toe maar zin maken dan ;-)
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  Alyssa za 14 apr 2012 - 4:47

Viva, ik was natuurlijk helemaal in tranen toen ik die positieve test in handen had. Vriend was nog aan het werk toen, maar toen ik het hem liet zien, was hij ook helemaal verbaasd, tranen in zijn ogen, hij kon het niet geloven. Wat een mooi moment!

Muis, nee we hebben niet samen getest. Als we andere keren een datum 'prikten' om te testen (toen ik nog niet wist dat ik PCO heb), deden we altijd een zaterdag of zondag, zodat we samen konden testen. Maar nu deed ik dus effectief maar snel die test zodat ik er vanaf was en zodat ik kon zeggen dat ie negatief was. Maar dat was dus wel wat anders haha. Hij was in ieder geval héél héél erg blij, maar ook heel verbaasd en vol ongeloof.

Weten jullie hoe hoog jullie HCG stond toen jullie net zwanger waren? Bij mij was het eergisteren 14 000, ik vond dat best een hoog getal haha.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  bolus26 za 14 apr 2012 - 18:16

mag ik ook hier mee komen schrijven?

gisteren 2 streepjes en vanmorgen een positieve clear blue test (2-3 weken)

vind het zoo gek!

gisteravond had ik een verjaardag en zat naast twee zwangere meiden, zelf dronk ik nooit alcohol, dus we zaten aan het water. Allemaal grapjes natuurlijk, mijn man en i kdachten jullie moesten es weten!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Viva za 14 apr 2012 - 22:41

Knof, goed om naar uit te kijken, dat de moeheid dan minder wordt!

Alyssa, klinkt inderdaad als een super moment!I love you
Ik weet niet hoe hoog mijn HCG was/is.

Bolus, ja gezellig! Wel makkelijk dat je nooit al alcohol dronk, dat deed/doe ik ook niet alleen bij het avondmaal.
Dan kunnen ze je daarop in ieder geval niet écht betrappen Wink

All, iets beter geslapen vandaag, maar niet naar de kerk, die dienst luister ik nu via de kerktelefoon, voel me nog wel flink rot van de griep.
En speciaal voor LDJ Wink
*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 34 2weyt92
Het ziet er echt uit alsof er nu een huge ass komt maar goed. Ik heb ook een vetkwabje onderaan op mijn rug, net boven mijn ondergoed, overgehouden aan de zwangerschap van onze dochter:P
Maar mijn buik is altijd al dus een beetje zwanger-gevormd
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 14 apr 2012 - 23:20

Vandaag ben ik jarig en ik ga straks lekker smikkelen van Hollandse Garnaaltjessssssssss moest het even kwijt!

En het toppunt van 10/11weken is idd dat je zwaar misselijk bent (in mijn geval vooral 's avonds met spugen toe soms!).

Doeiiiiiiiiiiiiiiiii

Gast
Gast

Bericht  superwoman zo 15 apr 2012 - 1:02

Hallo Allemaal,

Annie: Gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag vandaag.

Ik vind het allemaal nog zo vreemd hahaha..ik snap er nog steeds niks van.Ik ga het proberen uit te leggen misschien dat jullie me kunnen helpen.
Ik ben ongeveer op mijn verjaardag gestopt dat was 1 maart. Daarna ben ik ongesteld geworden maar naar mijn idee is dat nog maar pas geleden.
En mijn man dacht dat dus ook...
In mijn beleving (maar kan het dus mis hebben) was ik rond de 12e maart ongesteld....
Maargoed ik heb dus afgelopen vrijdag een clearblue test gedaan met tijdsindicatie (stuk ongeduld dat ik ben Embarassed) en daar kwam dus uit 3+, wat betekent 5-6 weken. Als ik echt 12 maart ongesteld was (en sterker nog volgens mij was het zelfs nog later) dan klopt dat toch niet? Dan zou ik nu 4 weken zijn.
Echt, kan hier niet tegen....Ik weet zeker dat de bloeding die ik gehad heb ook echt een ongesteldheid was en geen innesteling ofzo iets...

Maargoed ik weet ook wel dat ik gewoon moet afwachten tot de eerste echo....die ik hopelijk nu kan vervroegen haha.....
Nou ja ik moest het gewoon ff kwijt. Vind deze zwangerschap toch al anders dan de eerste...voel ook niks.

superwoman
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  bolus26 zo 15 apr 2012 - 7:01

ik weet t ook niet superwoman! maar goed positief is positief toch!

ik be nvolgens de clearblue 3 weken dus 5 in t echt zover ik begrepen heb! Heb alleen behoorlijke rugpijn,dit heb ik normaal nooit. herkenbaar?
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  nina86 zo 15 apr 2012 - 7:13

Alyssa, gefeliciteerd!!! Wat super zeg!!

Viva, mooi buikje!! Ik begin nu ook een aardig buikje te krijgen. Al is mijn buik eigenlijk nooit helemaal plat geweest :P

Annie, gefeliciteerd!!

Superwoman, misschien heb je een hele vroege eisprong gehad. Als je de 12e je laatste ongesteldheid is geweest ben je nu idd 4 weken. Maar als je een vroege eisprong heb gehad misschien wel 5 weken. Je kan idd niet veel meer doen dan afwachten haha. En als je niet zeker weet wanneer je ongesteld bent geweest mag je misschien wel eerder komen.

Bolus, Gefeliciteerd!! Rugpijn kan goed bij de zwangerschapsklachten horen hoor. Probeer een goede houding te vinden, goed rechtop staan en zitten.

Hier nog steeds aan het nagenieten van de echo. Zo bijzonder!! 7 mei heb ik de termijnecho. Nog steeds af en toe wel onzeker hoor, maar is nu gelukkig al een stuk minder geworden. Zijn er hier trouwens meiden die zwanger zijn en op een kinderdagverblijf werken? Morgen alweer 9 weken!! Jeeeyy Very Happy

nina86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12

Bericht  M-G zo 15 apr 2012 - 10:39

Dag dames,

Mag ik mij hier ook aanmelden? Afgelopen jaren heb ik veel op het forum mee gelezen maar nooit veel mee geschreven. Ik zal mij daarom eerst even kort voorstellen: een meid van 26 jaar, 11 jaar samen met mijn vriend van 30 en inmiddels 4 jaar samenwonend.
Sinds eind februari ben ik gestopt met de pil en eind maart had ik al een overduidelijke positieve test in handen, het tweede streepje verscheen al binnen 10/20 seconden. Om eerlijk te zijn schrok ik er eigenlijk behoorlijk van omdat ik nooit verwacht had dat het zo snel zou gaan. Mijn vriend en ik zijn er erg blij mee en zou ik nu volgens de berekeningen op internet nu 7 weken en 2 dagen moeten zijn.

De pijnlijke borsten en de moeheid herken ik maar verder heb ik gelukkig nog weinig kwaaltjes. Ik heb alleen ineens dagelijks ontzettend veel zin in vers geperst sinaasappelsap (wat ik voorheen eigen niet zo geweldig vond)

Voor iedereen een voorspoedige zwangerschap toegewenst!

M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 15 apr 2012 - 18:46

Superwoman volgens mij gaat die cb test op hoeveelheid hcg in je lijf, misschien is dat gewoon heel veel of zit er een tweeling in je buik..

Gast
Gast

Bericht  nina86 zo 15 apr 2012 - 18:51

Hee meiden,
Ik heb nog een vraagje, wilde het afgelopen week nog aan de verloskundige vragen, maar helemaal vergeten. Af en toe heb ik last van steken, niet echt steken maar een beetje een vervelend gevoel soms aan de rechter en soms aan de linkerkant in mijn vagina. Waar je schaamhaar zeg maar begint en dan soms links of rechts. Herkenbaar voor iemand?? Het zijn niet mijn eierstokken want die zitten hoger.

nina86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12

Bericht  Viva zo 15 apr 2012 - 20:54

Superwoman, gefeliciteerd! Ik "ken" de CB testen niet, in de zin zelf nooit gebruikt. Maar wat Parel zegt klinkt wel logisch!

Nina, dankje, haha mijn buik is ook nooit plat geweest. Ik heb in mijn zwangerschap eindelijk een strakke buik gehad, welliswaar rond, maar wel strak Wink
Ik heb overigens afgelopen weekend ook weer soort van steekjes gehad daar. Volgens mij is het je baarmoeder die uitrekt.
(al word ik er vaak wel onzeker van)

Mistery-Girl, Gefeliciteerd, super dat het zo snel is gegaan zeg. Grappig toch eigenlijk dat je er dan alsnog van schrikt ookal gingen jullie er voor Wink
(Ik denk dat ik je voortaan MG ga noemen :P)

All, mijn lichaam is weer aan de betere kant, griep gaat langzaam aan weg.
Ik vind het nog zó lang duren tot de VK controle, nog ruim 2 weken!
(Ook al heb ik echt een goed gevoel over deze zwangerschap, omdat ik het kindje nog niet kan voelen ben ik gewoon af en toe bang dat het hartje alsnog gestopt is ofzo)
En morgen gaat mijn man de commode en het bedje ophalen, zo benieuwd I love you
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  MAS zo 15 apr 2012 - 22:20

Zo dit weekend heb ik mijn verjaardag gevierd. Ik ben morgen jairg cheers En we hebben het aan iedereen verteld!! Was erg leuk om te doen. Op werk is het nu ook bekend. Ik vind het erg fijn dat ik het niet meer voor me hoef te houden.

Voor de rest was het best wel vermoeiend die verjaardag. Je bent toch sneller moe. Maar het was erg gezellig. Ik ben zaterdag met mijn vader naar de Prenatal geweest en hij heeft een paar baby kleertjes gekocht, dus dat was erg leuk!!

Voor de rest gaat het erg goed. Ik moet alleen wel opletten dat ik het rustig aan doe!

Ohja volgens mij vroeg Muis het. Ik weet niet of ik ook in een kraamhotel zou mogen bevallen. Ik wil het liefst en moet namelijk in een ziekenhuis bevallen.

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: