Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 15 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 2:02

Uhm wat zegt je HA?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 15 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Pussycat di 6 maa 2012 - 2:09

Ik denk dat die zou zeggen dat ik moet afwachten...Question
Maar geduldig ben ik niet (goh what's new?)

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Knof di 6 maa 2012 - 2:09

Hoi dames,

jee wat is er veel geschreven! Had gister niet de puf om te internetten.

@ UB; wow, gefeliciteerd met je goede en mooie echo! Echt zo mooi om te zien!

@ Anniej; hoe is het met jou? Heb je nog bruinslijmverlies?

Ik ben de laatste twee dagen echt heel erg beroerd, 's ochtends heel lang misselijk (niet overgeven, maar wel echt ontzettend misselijk en veel kokhalzen) en 's middags en 's avonds ben ik ontzettend moe. Ook heb ik bijna geen eetlust en prop ik er maar wat in. Pff, sorry voor het geklaag! Natuurlijk ben ik super blij dat ik zwanger ben maar vind het in combinatie met een drukke baan (en niemand die het daar weet) best zwaar.
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 2:10

Ik mag van mezelf niet elke x broekloeren! Vervelend joh dat je zoveel kwaaltjes hebt! Sad Wat voor werk doe je? Ik ben wel in de middag erg moe!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje di 6 maa 2012 - 3:02

Knof schreef:
Ik ben de laatste twee dagen echt heel erg beroerd, 's ochtends heel lang misselijk (niet overgeven, maar wel echt ontzettend misselijk en veel kokhalzen) en 's middags en 's avonds ben ik ontzettend moe. Ook heb ik bijna geen eetlust en prop ik er maar wat in. Pff, sorry voor het geklaag! Natuurlijk ben ik super blij dat ik zwanger ben maar vind het in combinatie met een drukke baan (en niemand die het daar weet) best zwaar.
Vervelend, maar voor mij erg bekend probleem. Rustig aan, het wordt echt beter. Misschien een idee om het je leidinggevende te vertellen?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Knof di 6 maa 2012 - 3:37

Muppetje schreef:
Knof schreef:
Vervelend, maar voor mij erg bekend probleem. Rustig aan, het wordt echt beter. Misschien een idee om het je leidinggevende te vertellen?

Thanks Muppet! Ik twijfel zelf heel erg om het mijn leidinggevende te vertellen. Ik ben vandaag 7 weken en donderdag krijg ik (denk ik) een echo, heb in ieder geval intake bij de vk. Morgen heb ik toevallig een gesprek met mijn leidinggevende (niet daarover). Ik twijfel nu dus of ik het haar alvast zal vertellen.
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  MAS di 6 maa 2012 - 3:48

Ik weet niet meer wie het zei, maar ik heb het ook echt verschrikkelijk koud. Gisteravond moest ik met lange broek, vest en sokken en 2 dekens slapen, want anders viel ik niet in slaap. Ik dacht dat ik ziek aan het worden was, maar misschien komt het wel door de zwangerschap.

Voor de rest gaat alles rustig. Tot nu toe heb ik alleen last van mijn borsten en wat meer plassen. Maar voor de rest voel ik me goed!!
Vanavond komt iemand van MvM. Dat is wel spannend!!

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Muppetje di 6 maa 2012 - 4:26

Knof schreef:
Muppetje schreef:
Knof schreef:

Thanks Muppet! Ik twijfel zelf heel erg om het mijn leidinggevende te vertellen. Ik ben vandaag 7 weken en donderdag krijg ik (denk ik) een echo, heb in ieder geval intake bij de vk. Morgen heb ik toevallig een gesprek met mijn leidinggevende (niet daarover). Ik twijfel nu dus of ik het haar alvast zal vertellen.

Ik zou het wel doen. Uit ervaring weet ook dat het ook fijn is dat als het mis gaat je leidinggevende al wist van de zwangerschap. Als het mis gaat komt het ook uit

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Viva di 6 maa 2012 - 7:41

Anniej_S schreef:Ik mag van mezelf niet elke x broekloeren! Vervelend joh dat je zoveel kwaaltjes hebt! Sad Wat voor werk doe je? Ik ben wel in de middag erg moe!

Laughing

Knof, wat vervelend dat je je zo misselijk voelt zeg!

Mas, ik was heel zenuwachtig voor de test van Mvm, haha! Succes!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 7:42

Lekker gewerkt Viva? Heb je me nog gevonden op FB ?

Gast
Gast

Bericht  Knof di 6 maa 2012 - 7:44

Dankjewel voor je advies Muppet!

Succes mas met MvM!

Hoe is het met jou Viva?

Ik werk de hele dag met kinderen, Anniej. Heel erg leuk, maar heel erg vermoeiend!
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 7:45

Kan ik me voor stellen knof!

Gast
Gast

Bericht  Viva di 6 maa 2012 - 7:50

Anniej, ik heb je net opgezocht en toegevoegd Wink

Knof, lief, met mij gaat het goed. heb vandaag op het werk (winkel) mijn riem een gaatje losser moeten doen, want hij knelde vervelend.
Dus mijn darmen zijn lekker aan het opzetten. En geen steken gehad tot noch toe!
Spannend dat je al bijna je echo hebt!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 8:30

Wat een mooi meisje Viva!

Gast
Gast

Bericht  Viva di 6 maa 2012 - 8:33

Dankje Anniej, jij hebt ook een leuke meid! Haha, de "vind ik leuk" 's vlogen om mijn oren!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 8:40

Laughing

Gast
Gast

Bericht  Viva di 6 maa 2012 - 20:43

En, hoe gaat het vandaag met iedereen? Very Happy
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 22:09

Viva schreef:En, hoe gaat het vandaag met iedereen? Very Happy

Goed, met jouw ook?

Gast
Gast

Bericht  lente di 6 maa 2012 - 22:50

Goed, en met jou Wink ?

Ben lekker vrij vandaag, alleen jammer dat het slecht weer wordt vanmiddag haha, had graag even lekker naar buiten gewild, ben zo toe aan een beetje zon (op m'n werk zie ik de hele dag eigenlijk geen daglicht/zon dus ben altijd blij als ik vrij ben en de zon schijnt haha). Heb vanmorgen nog een keer een test gedaan. Had er nog 1 liggen van het kruidvat, en had met mezelf afgesproken om het niet te doen, maar toch :P ... gelukkig was het streepje een heel stuk donkerder dan die van precies een week geleden Very Happy . Net ook m'n huisarts gebeld en een afspraak gemaakt voor 20 maart, als het goed is dan een echo... spannend! Zo eens op internet zoeken vanaf hoeveel weken je je aan kan melden bij de VK.

UB, wat fijn dat je echo goed was! En wat een mooie duidelijke foto al Very Happy !

Anniej_S, Geen klachten meer gehad?

LDJ, hoe is het met de moeheid? Dat van de bh's herken ik wel een beetje, het past nu nog wel, maar denk dat ik binnenkort ook nieuwe nodig heb Embarassed .

Knof, vervelend dat je je zo voelt! Ga je het aan je leidinggevende vertellen vandaag?

MAS, hoe was de MvM?
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 22:52

Nog steeds bruinige afscheiding.

Gast
Gast

Bericht  MAS di 6 maa 2012 - 23:34

Lente, De MvM was wel okay. De meeste informatie wist ik wel. Het was leuk (en fijn) om te zien dat haar test ook zwanger aangaf. Toch weer spannend. Ik mag pas vanaf week 6 beginnen tot en met 21 mei. En dat komt wel goed uit want 1 juni gaan we verhuizen.

Voor de rest voel ik me wel goed. Ik doe niet meer om de 2 dagen een test. Ik kijk nog wel elke keer bij het plassen of er toch niet opeens bloed bij zit. Maar tot nu toe nog niet, dus ben daar wel blij om. Mijn borsten doen nog steeds pijn en er is een hele landkaart aan aders te zien, maar ik ben wel blij daarmee want dan weet ik dat er wat gebeurd. Nu moet ik gewoon rustig proberen 5 weken te wachten. Op zich gaat het wel snel over anderhalve week ga ik 2 weken naar het buitenland voor werk. Dus die weken ook zo voorbij en dan moet ik nog zo een 12 dagen wachten. (Ik ben niet aan het aftellen hoor, lijkt maar zo :-) )

Anniej, vervelend zeg!! Je hebt er verder geen pijnen bij toch?

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Ugly Betty di 6 maa 2012 - 23:51

Mas, fijn dat de test van MvM ook positief was en wat goed dat je mee gaat doen smile

Lente, fijn dat jou test ook nog positief was smile Ik ben vandaag ook vrij en heb met mijn moeder afgesproken om vanmiddag in de tuin te werken, maar ook hier helaas geen zon.

Anniej, wat vervelend dat je nog steeds bruine afscheiding hebt!

Viva hoe is het met jou?

Vanavond gaan wij het aan onze ouders vertellen en aan mijn volleybal team, spannend!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 23:53

Af en toe wat buikpijn, maar geen extreme klachten. Ik ga er in ieder geval nog niet over bellen, tenzij het erger word! Zal straks thuis even verder op jullie reageren. Maar. Je word er zo onzeker van en je voelt je er gewoon weg niet prettig bij.

Gast
Gast

Bericht  Viva wo 7 maa 2012 - 0:30

Anniej, fijn dat het goed gaat, maar balen dat je nog steeds bruine afscheiding hebt!
Snap heel goed dat je er onzeker van wordt!*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 15 699888

Lente, doet jouw huisarts de echo's?
leuk dat je in ieder geval de 20e een echo zal krijgen, ik kan ook niet wachten Very Happy

Mas, haha geweldig hoe je denkt over die 5 weken wachten!
Duurt best lang hé, ik verlang echt naar die weken dat je het kindje gaat voelen I love you

Ugly Betty, wat leuk dat je het vanavond aan je ouders en aan je volleybal team gaat vertellen!
Ben benieuwd hoe ze reageren!

met mij gaat het ook goed. Nog atijd verder geen klachten gehad. Ben van plan morgen of vrijdag te gaan bellen naar de VK.
Hopelijk krijg ik dan weer zo snel een brief voor een echo afspraak binnen Very Happy
Ik denk dat ik het pas met 12 weken wil vertellen, in ieder geva ná 9.2 weken. Dat is toch een soort mijlpaal.
Ik heb de laatste tijd overigens best wel honger. Bij ochtend en middag eten.
Zojuist 5 boterhammen op met ham, erg lekker dat wel. (En geen volkoren, kan het ook heel goed aan liggen, gewoon bruine)

Ik was pas op zoek naar wat er in knisperdoekjes gaat, om wat van te maken. Nou dat is dus plastic, goh, kan alsnog van alles zijn.
Nu maar van t werk (winkel) een paar goed knisperende plastic "zakjes" meegenomen waarin de kleding geleverd wordt.
Goedkoop Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva wo 7 maa 2012 - 0:32

(die verpakkingen worden anders gewoon weggegooid hoor, dat jullie niet raar gaan denken Wink)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: