*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Lente, hij loopt in mei (halverwege) af...dus ik hoop dat ik het wel op tijd krijg te horen!
Gast- Gast
@ stofzuiger en viva, de verloskundige heeft het aan de telefoon niet over een echo gehad. Wel zei ze dat het om een intake ging. Ik denk dat ik volgende week maar even afwacht.7 weken is idd nog erg vroeg, stel dat ze het nog niet goed kunnen zien dan maak ik me alleen maar ongerust.
nina86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12
Dat bedoel ik inderdaad. Soms klopt het hartje nog niet optimaal bij 7 weken en geeft het alleen maar meer spanning en dan is het weinig pretecho.nina86 schreef:@ stofzuiger en viva, de verloskundige heeft het aan de telefoon niet over een echo gehad. Wel zei ze dat het om een intake ging. Ik denk dat ik volgende week maar even afwacht.7 weken is idd nog erg vroeg, stel dat ze het nog niet goed kunnen zien dan maak ik me alleen maar ongerust.
Zou gewoon bellen met de vk. Ik kreeg eerst een echo en daarna pas intake (die intake heb ik nooit gehad omdat ik naar de gyn moest na eerste echo, denk dat ze het daarom ook in die volgorde doen)
Gast- Gast
@ Puzzle; Helpt de lactulose? Ik heb zelf ook last van opstopping, voel me echt opgeblazen soms! Probeer het maar met veel drinken en activia.
@ LDJ; Spannend morgen!!
@ Knof; Leuk dat je vriend al zo enthousiast is! De mijne is vooral bang, die wil er pas na de 12 weken aan gaan denken.
@ Lente; Wat fijn dat de echo goed was! En extra lang mogen kijken, altijd leuk! Ze hebben dus een inwendige echo gedaan?
@ Linda; Ik herken het van het eten, moet ook gewoon blijven eten en dan kleine porties! Kan me voorstellen dat de echo nog ver weg lijkt, je mag ook wat later dan de meesten van ons!
@ Loesje; Gefeliciteerd!
@ Viva; Wat fijn dat het zo goed gaat en het ook leuk gaat worden! En het is idd wel het leukst als mensen het gewoon van jou horen. Weet je al of je je dochtertje meeneemt?
@ Anniej_S; Jij hebt echt al een flinke buik zag ik in het buikjestopic! Kan mee voorstellen dat je al positiekleding aanmoet. Heeft niemand het nog gezien?
@ Nina; Ik zou eerst informeren wanneer je nu daadwerkelijk de eerste echo krijgt. Als dat nog even weg is kan ik me wel voorstellen dat je al wat eerder een echo wil laten maken!
Ik voel me goed! Borsten zijn nog flink gevoelig. Met de misselijkheid gaat het wel, gewoon blijven eten in kleine porties. Volgende week de echo, de tijd gaat echt snel! En ik heb al een beetje een buikje, wel gek om te zien/voelen. Zit gewoon een kleine bolling, heb dit nog niet eerder gehad. Zelf mijn man zag het, waardoor hij ook al wel iets enthousiaster wordt
@ LDJ; Spannend morgen!!
@ Knof; Leuk dat je vriend al zo enthousiast is! De mijne is vooral bang, die wil er pas na de 12 weken aan gaan denken.
@ Lente; Wat fijn dat de echo goed was! En extra lang mogen kijken, altijd leuk! Ze hebben dus een inwendige echo gedaan?
@ Linda; Ik herken het van het eten, moet ook gewoon blijven eten en dan kleine porties! Kan me voorstellen dat de echo nog ver weg lijkt, je mag ook wat later dan de meesten van ons!
@ Loesje; Gefeliciteerd!
@ Viva; Wat fijn dat het zo goed gaat en het ook leuk gaat worden! En het is idd wel het leukst als mensen het gewoon van jou horen. Weet je al of je je dochtertje meeneemt?
@ Anniej_S; Jij hebt echt al een flinke buik zag ik in het buikjestopic! Kan mee voorstellen dat je al positiekleding aanmoet. Heeft niemand het nog gezien?
@ Nina; Ik zou eerst informeren wanneer je nu daadwerkelijk de eerste echo krijgt. Als dat nog even weg is kan ik me wel voorstellen dat je al wat eerder een echo wil laten maken!
Ik voel me goed! Borsten zijn nog flink gevoelig. Met de misselijkheid gaat het wel, gewoon blijven eten in kleine porties. Volgende week de echo, de tijd gaat echt snel! En ik heb al een beetje een buikje, wel gek om te zien/voelen. Zit gewoon een kleine bolling, heb dit nog niet eerder gehad. Zelf mijn man zag het, waardoor hij ook al wel iets enthousiaster wordt
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
lente schreef:
Naam leeftijd hoeveelste kindje geslacht uitgerekende datum bijzonderheden loesje 30 2e willen we weten 5 dec Pandora 2e Half oktober 14 maart 1e echo Sun88 23 1e Willen we weten 17 oktober 9 maart 1e echo = goed Knof 26 1e Willen we weten 23 oktober (?) 8 maart intake vk Anniej_S 24 2e 30 oktober (onder voorbehoud) 20 maart 1e echo + intake LDJ 26 1e 2 november (onder voorbehoud) 19-03 intake, 03-04 echo Viva 21 2e Willen we weten 8 november (onder voorbehoud) 04-04 1e echo, 23-04 afspraak VK Mas 25 1e Willen het weten, maar geheim houden 8 november (onder voorbehoud) 12 april, 1ste echo + intake lente 25 1e Willen we weten 9 november (onder voorbehoud) 5 april intake VK, 16 april termijnecho VK Weegschaal 26 1e Verrassing 20 november (onder voorbehoud) 10 april 1e echo L!ND@ 27 2e Verassing 19 november (onder voorbehoud) 18 april intake/termijnecho Puzzle 28 1e Willen we weten 26 mrt 1e echo bij gyn
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Lente, héél vervelend, soort pyjama's om in te werken! haha.
Wel "jammer" dat die collega het al rondgebazuint had, sommige mensen snappen gewoon niet dat ze wat stil moeten houden...
Post je toevallig nog een mooie foto van je echo?
LDJ, heel veel plezier vandaag bij jullie echo! En jij moet ook een foto posten!
Nina, inderdaad wie weet is het nog te vroeg. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik blij dat ik hem niet eerder gehad had.
anders had ik een kloppend hartje gezien, in plaats van geen hartactie. Ben je toch weer helemaal blij terwijl het niet goed was.
Misschien kan je je VK bellen of je dan ook een echo krijgt?
Weegschaal, wat leuk dat je buik al wat boller is!
En wij nemen onze dochter niet mee, als het goed is past iemand die ik ken op haar!
Helemaal super dus.
Zo, morgen al de echo, vind het nu wel spannend hoor, zal het hartje dit keer wel kloppen, zijn we morgenavond blij of gaan we weer een mk-periode tegemoet. Heb een positief gevoel erover hoor, daar niet van. Maar het zit toch in je achterhoofd.
Wel "jammer" dat die collega het al rondgebazuint had, sommige mensen snappen gewoon niet dat ze wat stil moeten houden...
Post je toevallig nog een mooie foto van je echo?
LDJ, heel veel plezier vandaag bij jullie echo! En jij moet ook een foto posten!
Nina, inderdaad wie weet is het nog te vroeg. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik blij dat ik hem niet eerder gehad had.
anders had ik een kloppend hartje gezien, in plaats van geen hartactie. Ben je toch weer helemaal blij terwijl het niet goed was.
Misschien kan je je VK bellen of je dan ook een echo krijgt?
Weegschaal, wat leuk dat je buik al wat boller is!
En wij nemen onze dochter niet mee, als het goed is past iemand die ik ken op haar!
Helemaal super dus.
Zo, morgen al de echo, vind het nu wel spannend hoor, zal het hartje dit keer wel kloppen, zijn we morgenavond blij of gaan we weer een mk-periode tegemoet. Heb een positief gevoel erover hoor, daar niet van. Maar het zit toch in je achterhoofd.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Dank jullie wel lieve meiden! Is het al 18.30? Volgens mij gaat dit een hele lange dag worden. Ik ben benieuwd of ik een in of uitwendige echo zal gaan krijgen...
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
LDJ, toen ik met 7 weken en 3 dagen voor een pretecho ging heb ik gewoon een uitwendige echo gehad. En ik heb een aardig maatje meer, maar je kon alles goed zien hoor.
Ik vraag me af wanneer ze beslissen voor inwendig.
Ik vraag me af wanneer ze beslissen voor inwendig.
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb de vorige keer met 8.4wkn een inwendige gehad.
Ze proberen het eerst via de buitenkant, maar ze kon bij mij toen nog niets zien. (was echt net pas misgegaan dus daar llag het niet aan)
Toen mocht ik dus al mijn onderkleding uittrekken en kreeg ik een inwendige.
Gewoon alles extra schoon aandoen, haha.
Succes met wachten LDJ! Pff, door al die echo's gister en vandaag is de spanning hier goed te voelen bij mij zeg. En vorige week kon ik het nog zo goed van me afzetten!
Ze proberen het eerst via de buitenkant, maar ze kon bij mij toen nog niets zien. (was echt net pas misgegaan dus daar llag het niet aan)
Toen mocht ik dus al mijn onderkleding uittrekken en kreeg ik een inwendige.
Gewoon alles extra schoon aandoen, haha.
Succes met wachten LDJ! Pff, door al die echo's gister en vandaag is de spanning hier goed te voelen bij mij zeg. En vorige week kon ik het nog zo goed van me afzetten!
Viva- Kletskop
( nadat ik aangegeven had dat de vorige zwangerschap een mk is geworden, hebben ze me via wij jonge ouders op een andere uitgerekende datum gezet. Had toen al 2 jonge ouders gekregen, en nu net weer een. Toch leuk! Nu maar hopen dat ik wel een nieuwe blije doos uitnodiging krijg )
Viva- Kletskop
Veel succes LDJ! Ik heb met 9 weken een inwendige echo gehad en met 9 weken en 4 dagen (bij controle gyn) een uitwendige echo. Ik hoop dat het heel snel 18.30 uur is!!!
@ Viva; kun jij nog wachten?
Zijn jullie ook zo moe? Ik voel me momenteel echt hoogbejaard. Ik werk en kom dan rond 18.30 uur thuis, ga eten en ga dan rond 20.30 uur naar bed.
@ Viva; kun jij nog wachten?
Zijn jullie ook zo moe? Ik voel me momenteel echt hoogbejaard. Ik werk en kom dan rond 18.30 uur thuis, ga eten en ga dan rond 20.30 uur naar bed.
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Knof, werk je elke werkdag? Dan zou ik ook helemaal kapot zijn.
Ik ben ook moeier dan normaal, maar ga wel rond half 11 naar bed. En dan 's morgens slaap ik tot 8 uur half 9 als onze dochter het toelaat
En ik kan wachten ja, haha, net anderhalf uur gewerkt, nu pauze. En in de tijd dat ik werkte ging de tijd heel snel en heb ik er nauwelijks tot niet aan gedacht. Helemaal lekker. Vandaag tot 17.30 werken en morgen van 9.30 tot 15. (en dan 16h de echo) dus ik hoop dat het een goede afleiding is en blijft!
Merkte je trouwens veel verschil in die inwendige en uitwendige echo? Ik dacht dat ze op dit termijn inwendig meer kunnen zien, dus vandaar mijn vraag
Ik ben ook moeier dan normaal, maar ga wel rond half 11 naar bed. En dan 's morgens slaap ik tot 8 uur half 9 als onze dochter het toelaat
En ik kan wachten ja, haha, net anderhalf uur gewerkt, nu pauze. En in de tijd dat ik werkte ging de tijd heel snel en heb ik er nauwelijks tot niet aan gedacht. Helemaal lekker. Vandaag tot 17.30 werken en morgen van 9.30 tot 15. (en dan 16h de echo) dus ik hoop dat het een goede afleiding is en blijft!
Merkte je trouwens veel verschil in die inwendige en uitwendige echo? Ik dacht dat ze op dit termijn inwendig meer kunnen zien, dus vandaar mijn vraag
Viva- Kletskop
*verkeerde topic *
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Weegschaal, ik heb tot nu toe aan 2 clienten verteld dat ik zwanger ben en 2 nog niet, ze kijken me wel elke week aan zo van jij hebt een aardig buikje?! Maar nee, ik wacht er nog even mee.
Knof, ik lig er 's avonds ook vroeg in hoor, tussen 2030 en 2100uur.
Heb toen straks met de VK aan de lijn gehangen, had vanmorgen een flinke hoeveelheid bloed, leek op uitscheiding maar er zat ook iets bij de urine. Dus moet morgenvroeg even ochtendurine inleveren voor een blaasontsteking testje.
Verder heb ik ook gigantische rugpijn, onderin voornamelijk. Hopelijk zet het niet door dat het nog erger word en dus de ZW in moet.
Knof, ik lig er 's avonds ook vroeg in hoor, tussen 2030 en 2100uur.
Heb toen straks met de VK aan de lijn gehangen, had vanmorgen een flinke hoeveelheid bloed, leek op uitscheiding maar er zat ook iets bij de urine. Dus moet morgenvroeg even ochtendurine inleveren voor een blaasontsteking testje.
Verder heb ik ook gigantische rugpijn, onderin voornamelijk. Hopelijk zet het niet door dat het nog erger word en dus de ZW in moet.
Gast- Gast
Ohhhww wat ben ik zenuwachtig.....
LDJ- Kletskop
Succes vanavond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gast- Gast
Komt goed meis!LDJ schreef:Ohhhww wat ben ik zenuwachtig.....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Dank jullie wel lieve schatten .
LDJ- Kletskop
Succes ldj!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
LDJ, ik zat zelfs thuis op de klok te kijken wanneer jij je echo had. Hoe was je echo?
Anniej, he bah wat vervelend van die hoeveelheid bloed! Hopelijk is er niets aan de hand zeg!
Anniej, he bah wat vervelend van die hoeveelheid bloed! Hopelijk is er niets aan de hand zeg!
Viva- Kletskop
Je gaat gelijk zo gestrest naar de wc elke keer he?! Pf om gek van te worden!
Gast- Gast
Ja lijkt me ook, dat je onzeker wordt van wat je "nu weer' hebt!
Viva- Kletskop
Succes LDJ!
@weegschaal, lactulose werkte iets te goed! haha had het 1 dag ingenomen en gelijk 's avonds veel krampen en continu diarree ( sorry ). Vertrouwde het dus echt niet, wand de buikpijn bleef!
Heb vrijdags toch weer de HA gebeld en kon ook gelijk weer langs komen. Na alles te onderzoeken dacht hij toch aan een virus/buikgriep. Heb er ongeveer tot zondag last van gehad en sinds gister gaat het weer behoorlijk.
Wel ben ik nu vaak misselijk en 's ochtends nog steeds overgeven.
Gelukkig volgende week alweer een echo, ben toch wel benieuwd. Bang dat het ziek zijn invloed heeft gehad op die kleine...
Jij ook volgende week echo toch? spannend hoor! Ben blij dat het nu zo goed voelt bij je!
@weegschaal, lactulose werkte iets te goed! haha had het 1 dag ingenomen en gelijk 's avonds veel krampen en continu diarree ( sorry ). Vertrouwde het dus echt niet, wand de buikpijn bleef!
Heb vrijdags toch weer de HA gebeld en kon ook gelijk weer langs komen. Na alles te onderzoeken dacht hij toch aan een virus/buikgriep. Heb er ongeveer tot zondag last van gehad en sinds gister gaat het weer behoorlijk.
Wel ben ik nu vaak misselijk en 's ochtends nog steeds overgeven.
Gelukkig volgende week alweer een echo, ben toch wel benieuwd. Bang dat het ziek zijn invloed heeft gehad op die kleine...
Jij ook volgende week echo toch? spannend hoor! Ben blij dat het nu zo goed voelt bij je!
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Anniej, dat is even schrikken zeg. Iedere keer dat je nu naar de wc gaat is natuurlijk spannend. Het zit je ook niet echt mee he?
Knof, ik ben ook erg moe. Nu ben ik van mezelf al redelijk snel moe, maar nu is het wel heel extreem. Geef jij er altijd aan toe?
LDJ, en? Hoe was het?
Puzzle, jij bent ook flink aan het kwakkelen he? Gelukkig voel je je nu wat beter.
Gister zijn ze van MvM geweest. Stelde niet veel voor. Moest een testje toen, wat gekletst over de bedoeling van MvM en dat was het. Ben dus nu braaf in het kannetje aan het plassen .
Verder hebben we het van de week aan mijn ouders en schoonouders verteld en die reageerde allebei erg leuk. Dat mijn schoonouders blij waren viel ons 100% mee, want mijn schoonmoeder heeft altijd geroepen dat ze ons te jong vond. Gelukkig was daar van de week niks van te merken.
Knof, ik ben ook erg moe. Nu ben ik van mezelf al redelijk snel moe, maar nu is het wel heel extreem. Geef jij er altijd aan toe?
LDJ, en? Hoe was het?
Puzzle, jij bent ook flink aan het kwakkelen he? Gelukkig voel je je nu wat beter.
Gister zijn ze van MvM geweest. Stelde niet veel voor. Moest een testje toen, wat gekletst over de bedoeling van MvM en dat was het. Ben dus nu braaf in het kannetje aan het plassen .
Verder hebben we het van de week aan mijn ouders en schoonouders verteld en die reageerde allebei erg leuk. Dat mijn schoonouders blij waren viel ons 100% mee, want mijn schoonmoeder heeft altijd geroepen dat ze ons te jong vond. Gelukkig was daar van de week niks van te merken.
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Ohhhw ik ben zooooow in love .
Wat was het mooi en bijzonder.
Wat onwerkelijk is het toch allemaal.
Eerst kreeg ik een uitwendige echo, maar daarna
hebben we gekozen voor een inwendige omdat dat
veel duidelijker zou zijn en dat was idd ook zo.
Het ziet er allemaal goed uit. Een hele opluchting, want je weet toch maar nooit zeker. Nu hebben we het gezien en weten we dat het echt waar is.
Het hartje klopte zo mooi. We hebben het hartje zelfs al even gehoord !
Ook bewoog ons kindje zo mooi. Het is echt al een klein mensje.
We zitten helemaal op een roze wolk. We kunnen niet stoppen met naar de foto's kijken. Wat een wonder !!
Over 2 weken hebben we weer een echo en dat word het zekere termijn vastgesteld. Waarschijnlijk ben ik 2/3 dagen minder ver. Kunnen we het mooi nog even weer zien .
Wat was het mooi en bijzonder.
Wat onwerkelijk is het toch allemaal.
Eerst kreeg ik een uitwendige echo, maar daarna
hebben we gekozen voor een inwendige omdat dat
veel duidelijker zou zijn en dat was idd ook zo.
Het ziet er allemaal goed uit. Een hele opluchting, want je weet toch maar nooit zeker. Nu hebben we het gezien en weten we dat het echt waar is.
Het hartje klopte zo mooi. We hebben het hartje zelfs al even gehoord !
Ook bewoog ons kindje zo mooi. Het is echt al een klein mensje.
We zitten helemaal op een roze wolk. We kunnen niet stoppen met naar de foto's kijken. Wat een wonder !!
Over 2 weken hebben we weer een echo en dat word het zekere termijn vastgesteld. Waarschijnlijk ben ik 2/3 dagen minder ver. Kunnen we het mooi nog even weer zien .
LDJ- Kletskop
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken