*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Viva schreef:Weegschaal, ik vroeg me inderdaad af of je nu geen onderzoek zou krijgen ofzo?
Je lichaam kan soms toch ook anti-stoffen maken tegen de zwangerschap? Zoiets bijvoorbeeld.
We gaan nu inderdaad alle onderzoeken krijgen. Er zijn meerdere oorzaken bekend, maar dit is maar in 15% van de gevallen. In 85% wordt er dus geen oorzaak gevonden, omdat de kennis daarover er gewoon (nog) niet is.
Ik ben er van overtuigd dat er iets niet klopt bij ons, dit is gewoon geen toeval. Maar ik ga er dus niet vanuit dat er iets gevonden gaat worden. Dit drukken ze ook echt op je hart, dat je daar niet teveel op moet rekenen.
Nu zal de gyn wel even rust adviseren en dan over een week of 6 alles in gang te zetten. Wrs krijgen we dan ook het advies voorlopig niet zwanger te worden, maar daar heb ik nu ook wel vrede mee.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Fijn dat er in ieder geval onderzoeken komen, hoop voor jullie dat er wél wat gevonden wordt (waar een medicijn oid tegen is)
Ik zou nog heel veel willen typen, maar weet simpelweg niet wat...
Ik zou nog heel veel willen typen, maar weet simpelweg niet wat...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
@Weegschaal, heel veel sterkte!!
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
We stonden op de 2e pagina meiden...
Hoe gaat het bij iedereen?
Wij hebben het gisteravond openbaar gemaakt op fb(ik)/twitter(man).
Allemaal leuke reactie's gekregen natuurlijk, helemaal leuk!
Ben nu helaas grieperig, keelpijn, oorpijn en hoofdpijn. Dus heb mezelf voorgenomen om straks even boodschappen te doen, en daarna lekker een dagje ziek te mogen zijn (hoefde ook niet te werken hoor!)
Hoe gaat het bij iedereen?
Wij hebben het gisteravond openbaar gemaakt op fb(ik)/twitter(man).
Allemaal leuke reactie's gekregen natuurlijk, helemaal leuk!
Ben nu helaas grieperig, keelpijn, oorpijn en hoofdpijn. Dus heb mezelf voorgenomen om straks even boodschappen te doen, en daarna lekker een dagje ziek te mogen zijn (hoefde ook niet te werken hoor!)
Viva- Kletskop
@ Weegschaal; heel veel sterkte meid! Fijn dat ze wel rekening houden met jullie wens om toch op vakantie te gaan. Ik hoop echt dat er iets uit de onderzoeken gaat komen straks. Ik weet bijvoorbeeld dat ik ook antistoffen aanmaak (vanwege schildklier) en heb daar medicatie voor. Hoop echt dat ze iets gaan vinden.
@ Viva; wat leuk al die reacties. Ik ga het vandaag op het werk vertellen en eigenlijk ben ik beetje bij beetje iedereen het aan het vertellen.
Sorry voor deze dubbele post. Gek hoe vreugde en verdriet zo dicht bij elkaar staan. Ik heb echt veel aan je moeten denken Weegschaal... al heb je daar helaas helemaal niks aan :-(
@ Viva; wat leuk al die reacties. Ik ga het vandaag op het werk vertellen en eigenlijk ben ik beetje bij beetje iedereen het aan het vertellen.
Sorry voor deze dubbele post. Gek hoe vreugde en verdriet zo dicht bij elkaar staan. Ik heb echt veel aan je moeten denken Weegschaal... al heb je daar helaas helemaal niks aan :-(
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Knof, leuk dat je het iedereen al aan het vertellen bent! Je bent ook al 12+ weken toch?
Viva- Kletskop
@Viva, leuk dat je het aan iedereen hebt verteld. Dat gaan wij dit weekend doen. Mijn ouders heb ik al gehad en dat vond ik het belangrijkste.
@Knof, ik dacht dat jij onder een andere account postte, wanneer ga je bekend maken wie je bent? Of heb ik de verkeerde voor me?
Vandaag 10 weken en vanavond de echo om 19.30. Ik moet nog een hele werkdag doorkomen. Ik vind het wel spannend, ik hoop dat alles nog steeds goed is!!
@Knof, ik dacht dat jij onder een andere account postte, wanneer ga je bekend maken wie je bent? Of heb ik de verkeerde voor me?
Vandaag 10 weken en vanavond de echo om 19.30. Ik moet nog een hele werkdag doorkomen. Ik vind het wel spannend, ik hoop dat alles nog steeds goed is!!
MAS- Fluisteraar
@ Viva; ik ben 11 weken en 3 dagen. Heb heel lang geen enkele moeite gehad om het voor me te houden maar merk dat ik het nu toch graag wil gaan vertellen. Ik doe dus maar wat mijn gevoel me ingeeft.
@ Mas; haha ik wacht daar nog een klein weekje mee dan ben ik ruim twaalf weken en ga ik over naar het andere topic dus dan maak ik het 'bekend'. Zo spannend is het overigens niet want ik denk dat mijn andere naam jullie niet zo heel veel zegt.
Succes met de echo straks! Wachten duurt dan opeens lang hè!
@ Mas; haha ik wacht daar nog een klein weekje mee dan ben ik ruim twaalf weken en ga ik over naar het andere topic dus dan maak ik het 'bekend'. Zo spannend is het overigens niet want ik denk dat mijn andere naam jullie niet zo heel veel zegt.
Succes met de echo straks! Wachten duurt dan opeens lang hè!
Knof- Fluisteraar
@Knof, ja het duurt heel lang hahaha. Maar wat wel raar is die 6 weken zijn eigenlijk omgevlogen. Voor mijn gevoel heb ik gister een afspraak gemaakt voor vandaag. Nou ik ben wel benieuwd wie je bent hoor Wacht jij echt bewust op de 12 weken grens?
MAS- Fluisteraar
@ Mas; ik vind ook dat van de ene kant de weken voorbij vliegen maar van de andere kant duurt dan een dag net lang (als je de afspraak hebt op die dag ;-)). Ik wacht niet bewust tot 12 weken, meer tot ik echt iedereen het heb verteld en dan vertel ik het hier :-)
Knof- Fluisteraar
Okay, anders zou ik het knap vinden, want ik kan echt heel moeilijk mijn mond houden!!
MAS- Fluisteraar
Hey meiden, vanmorgen 2e echo gehad en alles is goed! hartje zelfs al even gehoord!
hoef nu niet meer terug naar de Gyn, maar mag gewoon verder via verloskundige.
hoef nu niet meer terug naar de Gyn, maar mag gewoon verder via verloskundige.
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
@Puzzle Wat mooi dat alles goed was...
Hopelijk heb ik vanavond ook goed nieuws!!!!
Hopelijk heb ik vanavond ook goed nieuws!!!!
MAS- Fluisteraar
Hi meiden,
Hier ook een teken van leven, ik vergeet soms een beetje dit topic!
Viva, ik zag je foto gister op FB al voorbij komen, super leuk. Ik wil naar het na 1 mei kenbaar maken, ik krijg volgende week termijn echo en dan per 1 mei ga ik over naar mijn eigen gynecoloog, dus het word nog even mondje dicht, als het lukt, al weet heel het werk van mijn man het omdat er een lek was. Beetje jammer, maar tot nu toe nog niks op FB gehoord of gelezen van goh wat horen we nu, dus ook van hun kant heel knap!
Mas, hoe was de echo?
Puzzle, wat leuk dat jullie het hartje hebben gehoord, wij ook afgelopen Dinsdag + een mooie echo! Met ons alien kind.
All, weinig nieuws hier. Mijn man is gister geholpen aan zijn keelamandelen, alles is goed gegaan en is ook alweer thuis. Heb alleen toch wel gigantische rugpijn. Heb afgelopen dinsdagmorgen alleen gewerkt en deze week verder niet, mijn werkgever weet het nog niet, en wil er toch nog wel even mee wachten, maar als het moet dan moet het, want dan ga ik gedeeltelijk de ziektewet in.
Tot snel weer! XXX
Hier ook een teken van leven, ik vergeet soms een beetje dit topic!
Viva, ik zag je foto gister op FB al voorbij komen, super leuk. Ik wil naar het na 1 mei kenbaar maken, ik krijg volgende week termijn echo en dan per 1 mei ga ik over naar mijn eigen gynecoloog, dus het word nog even mondje dicht, als het lukt, al weet heel het werk van mijn man het omdat er een lek was. Beetje jammer, maar tot nu toe nog niks op FB gehoord of gelezen van goh wat horen we nu, dus ook van hun kant heel knap!
Mas, hoe was de echo?
Puzzle, wat leuk dat jullie het hartje hebben gehoord, wij ook afgelopen Dinsdag + een mooie echo! Met ons alien kind.
All, weinig nieuws hier. Mijn man is gister geholpen aan zijn keelamandelen, alles is goed gegaan en is ook alweer thuis. Heb alleen toch wel gigantische rugpijn. Heb afgelopen dinsdagmorgen alleen gewerkt en deze week verder niet, mijn werkgever weet het nog niet, en wil er toch nog wel even mee wachten, maar als het moet dan moet het, want dan ga ik gedeeltelijk de ziektewet in.
Tot snel weer! XXX
Gast- Gast
Whaah vandaag toch een echo gehad. Zagen het hartje knipperen , ben 8 weken en 3 dagen.
Kan nu pas geloven dat er iets in mij zit. Ben helemaal hyper en zo blij!!
Kan nu pas geloven dat er iets in mij zit. Ben helemaal hyper en zo blij!!
nina86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12
Het is zo raar, als je bijv 2 weken er na komt Nina, zie je al een soort van mini baby!
Gast- Gast
Wat een goed nieuws Puzzle en Nina. Hopelijk komt Mas ook zo binnen vallen met goed nieuws!
Anniej, hoe is het met jou? Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je buikje. Groeit hij nog steeds zo hard?
Anniej, hoe is het met jou? Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar je buikje. Groeit hij nog steeds zo hard?
Muis- Prater
- Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Ja! Heb nu positiekleding aan en je ziet een buik! Manlief ligt nu plat, is gister geholpen, dus zal morgen even een foto maken! Maar verder gaat alles goed, alsof je nu in de weken met 2 cijfers zit en alles weg valt, misselijkheid, moeheid overdag word iets minder, tenzij ik echt kort en slecht geslapen heb!
Hoe gaat het met jouw Muis?
Hoe gaat het met jouw Muis?
Gast- Gast
Hallo Dames,
Als het mag zou ik graag mee willen kletsen in het topic,als ik het bij weet te houden
Ik lees al 7 jaar mee en ik heb ooit in het topic kinderen uit 2007 gepost maar niet zoveel.
Ik zal me eens voorstellen.
Superwoman,30 jaar en getrouwd,man 42 Een zoontje van 4 jaar.
Afgelopen dinsdag heb ik positief getest niet te verwachten dat het zo snel ging,na 2 maanden gestopt te zijn met de pil.
Het is zo vreemd, zo anders dan bij de eerste zwangerschap hahaha....
ik ben nooit erg netjes geweest met het bijhouden van mijn menstruatie ed al weet ik dat mijn cyclus wel erg netjes was altijd zo rond de 30 dagen en ik voelde mijn eisprong ook altijd...gelukkig nooit problemen ermee gehad. Ik ben een keer ongesteld tussendoor geweest (wanneer weet ik dus niet meer )
En nu heb ik dus dinsdag positief getest. MAAR...omdat ik deze week eigenlijk mijn uitstrijkje zou hebben voor het bevolkingsonderzoek,dacht ik vorige week al of zelfs anderhalve week geleden,laat ik eens testen,kheb er toch een in huis. Maargoed slaat nergens op eigenlijk want dat zou echt veels te vroeg zijn, een week of anderhalve week voor mijn NOD, maar goed toch gedaan. Na 4 min geen streepje,wat ik al dacht,maar na precies 5 min, dacht ik serieus echt, echt iets te zien maar zoooooo onvoorstelbaar licht dat ik dus dacht dat dat wel eens zo'n voorgedrukt streepje was.
Maar ik zweerde echt iets gezien te hebben dus ik heb de hele week erna getwijfeld en gedacht en nog meer getwijfeld en dacht het is volgens mij onmogelijk om als ik dan zwanger ben iets te zien.
Anyway, dinsdag getest en ja hoor echt meteen positief, dus toch.....
Ben echt superblij natuurlijk,maar ook zo in de war, kan niet meer tellen hahaha...ik zou niet weten ongeveer hoe lang ik zwanger ben, ik denk echt nog maar 4 weken dan...iemand een idee misschien?
Nou het is gelijk een megaverhaal geworden maar ik hoop dat ik het verder ook een beetje ga bij houden.
Groetjes
Als het mag zou ik graag mee willen kletsen in het topic,als ik het bij weet te houden
Ik lees al 7 jaar mee en ik heb ooit in het topic kinderen uit 2007 gepost maar niet zoveel.
Ik zal me eens voorstellen.
Superwoman,30 jaar en getrouwd,man 42 Een zoontje van 4 jaar.
Afgelopen dinsdag heb ik positief getest niet te verwachten dat het zo snel ging,na 2 maanden gestopt te zijn met de pil.
Het is zo vreemd, zo anders dan bij de eerste zwangerschap hahaha....
ik ben nooit erg netjes geweest met het bijhouden van mijn menstruatie ed al weet ik dat mijn cyclus wel erg netjes was altijd zo rond de 30 dagen en ik voelde mijn eisprong ook altijd...gelukkig nooit problemen ermee gehad. Ik ben een keer ongesteld tussendoor geweest (wanneer weet ik dus niet meer )
En nu heb ik dus dinsdag positief getest. MAAR...omdat ik deze week eigenlijk mijn uitstrijkje zou hebben voor het bevolkingsonderzoek,dacht ik vorige week al of zelfs anderhalve week geleden,laat ik eens testen,kheb er toch een in huis. Maargoed slaat nergens op eigenlijk want dat zou echt veels te vroeg zijn, een week of anderhalve week voor mijn NOD, maar goed toch gedaan. Na 4 min geen streepje,wat ik al dacht,maar na precies 5 min, dacht ik serieus echt, echt iets te zien maar zoooooo onvoorstelbaar licht dat ik dus dacht dat dat wel eens zo'n voorgedrukt streepje was.
Maar ik zweerde echt iets gezien te hebben dus ik heb de hele week erna getwijfeld en gedacht en nog meer getwijfeld en dacht het is volgens mij onmogelijk om als ik dan zwanger ben iets te zien.
Anyway, dinsdag getest en ja hoor echt meteen positief, dus toch.....
Ben echt superblij natuurlijk,maar ook zo in de war, kan niet meer tellen hahaha...ik zou niet weten ongeveer hoe lang ik zwanger ben, ik denk echt nog maar 4 weken dan...iemand een idee misschien?
Nou het is gelijk een megaverhaal geworden maar ik hoop dat ik het verder ook een beetje ga bij houden.
Groetjes
superwoman- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 120
Anniej: Ik ben ook erg benieuwd naar een foto van je buik!! Leuk, waar heb je geshopt? Of zijn het kleren die je in je vorige zwangerschap ook gedragen hebt.
MAS: Ook ik ben benieuwd naar hoe je echo was. Spannen zeg.
Nina86: Wat fijn dat je een knipperend hartje zag!! Bijzonder he?!
Superwoman: Welkom!!
Hier gaat alles goed. Nog wel heel erg last van moeheid. Vandaag moest ik naar school en zat dus wat langer in de auto. De autogordel kon ik haast niet verdragen, deed enorme pijn aan mijn borsten hahahaha.
Aanstaande dinsdagavond hebben we weer een echo, termijnecho. Weer heel erg veel zin in.
We hebben al heel wat leuke dingetjes gekregen. Zo super leuk .
Trouwens..... zo wie zo ben ik wel erg benieuwd naar jullie buikjes .
Hebben jullie al buikfoto's?
MAS: Ook ik ben benieuwd naar hoe je echo was. Spannen zeg.
Nina86: Wat fijn dat je een knipperend hartje zag!! Bijzonder he?!
Superwoman: Welkom!!
Hier gaat alles goed. Nog wel heel erg last van moeheid. Vandaag moest ik naar school en zat dus wat langer in de auto. De autogordel kon ik haast niet verdragen, deed enorme pijn aan mijn borsten hahahaha.
Aanstaande dinsdagavond hebben we weer een echo, termijnecho. Weer heel erg veel zin in.
We hebben al heel wat leuke dingetjes gekregen. Zo super leuk .
Trouwens..... zo wie zo ben ik wel erg benieuwd naar jullie buikjes .
Hebben jullie al buikfoto's?
Laatst aangepast door LDJ op do 12 apr 2012 - 6:47; in totaal 1 keer bewerkt
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Heb de broeken van vorige zwangerschap en heb gelukkig wat basic longsleeve's of tshirts die wat langer vallen dus gelukkig nog eigen kleding. Maar heb nog wel (geloof ik) een aantal positie shirts liggen (maar die zijn met opdruk, zoals handle witch care!) dus die komen pas uit de kast als ik uit de kast ben gekomen dat ik zwanger ben! Hihi
Wat balen van de autoriem, heb nog niet echt zeer van zere borsten, al zegt mijn man wel bijv dat hij ze mooi groter vind.
Anyway, stomme vraag, maar ik heb totaal geen zin in een vrij partij, helaas man is teleurgesteld, hoe zit dat bij jullie?
Wat balen van de autoriem, heb nog niet echt zeer van zere borsten, al zegt mijn man wel bijv dat hij ze mooi groter vind.
Anyway, stomme vraag, maar ik heb totaal geen zin in een vrij partij, helaas man is teleurgesteld, hoe zit dat bij jullie?
Gast- Gast
Mag ik me hier ook komen aansluiten?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Jaaa, leuk!!Alyssa schreef:Mag ik me hier ook komen aansluiten?
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Mas, hoe was je echo?
Knof, oh verkeerd gerekend dan, sorry!
Puzzle wat mooi dat jullie het hartje ook hebben kunnen horen!
Anniej, balen zeg als mensen hun mond niet kunnen houden, wel fijn dat niemand nog wat op fb gepost heeft!
Wel aan je lichaam denken hé! En beterschap voor je man, veel ijsjes eten zeker
En over sex, ik heb ook heel weinig zin. Mijn man wil me vaak knuffelen en zoenen als hij thuiskomt, maar daar heb ik helemaal niet zoveel zin in.
Ik betrap mezelf erop dat ik wel eens denk wanneer het ook al weer de laatste keer was dat we sex hadden, nu is het vaak 1x in de week, vaker sowieso niet. Maar goed, hopelijk komt daarin alles goed. Mijn man weet ook wel dar ik écht wel van hem hou, maar ik door de hormonen een laag libido heb, daarnaast speelt moeheid ook een grote rol, als ik lig ben ik zo weg.
Nina, gefeliciteerd met de goede echo!
Superwoman, welkom en gefeliciteerd!
LDJ, haha ik heb al buikfoto's. Van week 5, 7, 9 en 10.
Wel allemaal in alleen ondergoed, dan zie je hem beter groeien denk ik.
Alyssa, jaaa, natuurlijk! Staat er al een echo gepland toevallig?
All, lichtelijk genant, woensdag ging ik s morgens naar de wc en had ik bij het afvegen een veegje bloed. Hoogstwaarschijnlijk door een heel klein wondje die daar zit (dit klinkt fout). Maar daarna was ik echt onzeker, heb daarna niets roods meer afgeveegd, was nog minder dan als je een mug doodt, die vol zit. Maar ik voel me nu wel onzekerder, meer pijntjes die je lijkt te voelen, heel vervelend.
Ik kijk echt uit naar het moment dat ik ons hummeltje zal gaan voelen!
En mijn gevoel zegt gewoon dat alles goed zit hoor, maar zoiets maakt je gewoon even onzeker.
Dus ik ben lekker ietsjes jaloers op al die dames die een 2e echo hebben enzo, haha ik moet nog ruim 2.5 wk wachten voor we het hartje mogen beluisteren bij de VK!
Oh en wij ebben vandaag slofjes gekregen van mijn ouders, zó lief zijn ze, echt zo zacht en leuk
(We hebben zelfs al een ledikant en commode, helemaal onze smaak, die we dinsdag gaan ophalen. Via mp. Lekker vroeg )
Knof, oh verkeerd gerekend dan, sorry!
Puzzle wat mooi dat jullie het hartje ook hebben kunnen horen!
Anniej, balen zeg als mensen hun mond niet kunnen houden, wel fijn dat niemand nog wat op fb gepost heeft!
Wel aan je lichaam denken hé! En beterschap voor je man, veel ijsjes eten zeker
En over sex, ik heb ook heel weinig zin. Mijn man wil me vaak knuffelen en zoenen als hij thuiskomt, maar daar heb ik helemaal niet zoveel zin in.
Ik betrap mezelf erop dat ik wel eens denk wanneer het ook al weer de laatste keer was dat we sex hadden, nu is het vaak 1x in de week, vaker sowieso niet. Maar goed, hopelijk komt daarin alles goed. Mijn man weet ook wel dar ik écht wel van hem hou, maar ik door de hormonen een laag libido heb, daarnaast speelt moeheid ook een grote rol, als ik lig ben ik zo weg.
Nina, gefeliciteerd met de goede echo!
Superwoman, welkom en gefeliciteerd!
LDJ, haha ik heb al buikfoto's. Van week 5, 7, 9 en 10.
Wel allemaal in alleen ondergoed, dan zie je hem beter groeien denk ik.
Alyssa, jaaa, natuurlijk! Staat er al een echo gepland toevallig?
All, lichtelijk genant, woensdag ging ik s morgens naar de wc en had ik bij het afvegen een veegje bloed. Hoogstwaarschijnlijk door een heel klein wondje die daar zit (dit klinkt fout). Maar daarna was ik echt onzeker, heb daarna niets roods meer afgeveegd, was nog minder dan als je een mug doodt, die vol zit. Maar ik voel me nu wel onzekerder, meer pijntjes die je lijkt te voelen, heel vervelend.
Ik kijk echt uit naar het moment dat ik ons hummeltje zal gaan voelen!
En mijn gevoel zegt gewoon dat alles goed zit hoor, maar zoiets maakt je gewoon even onzeker.
Dus ik ben lekker ietsjes jaloers op al die dames die een 2e echo hebben enzo, haha ik moet nog ruim 2.5 wk wachten voor we het hartje mogen beluisteren bij de VK!
Oh en wij ebben vandaag slofjes gekregen van mijn ouders, zó lief zijn ze, echt zo zacht en leuk
(We hebben zelfs al een ledikant en commode, helemaal onze smaak, die we dinsdag gaan ophalen. Via mp. Lekker vroeg )
Viva- Kletskop
Goedemorgen dames!!! Alles is goed gegaan!!! We hadden een zeer mooie echo.
Wat wel apart was bij 7 weken had ik een uitwendige echo en hier hadden ze ander apparatuur en moest het inwendig.
De baby was lekker eigenwijs, dus ik heb bijna een half uur kunnen kijken naar mijn baby. Het hartje klopte mooi. Pas bij de volgende controle mogen het hartje horen. Ik ben nog steeds helemaal blij!!!!
Het enige is wel, maar dat had ik al verwacht, is dat ik sowieso in een ziekenhuis moet bevallen door mijn hoge BMI.
Wat wel apart was bij 7 weken had ik een uitwendige echo en hier hadden ze ander apparatuur en moest het inwendig.
De baby was lekker eigenwijs, dus ik heb bijna een half uur kunnen kijken naar mijn baby. Het hartje klopte mooi. Pas bij de volgende controle mogen het hartje horen. Ik ben nog steeds helemaal blij!!!!
Het enige is wel, maar dat had ik al verwacht, is dat ik sowieso in een ziekenhuis moet bevallen door mijn hoge BMI.
MAS- Fluisteraar
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken