Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 26 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Knof do 29 maa 2012 - 20:55

Spannend voor alle dames die volgende week de echo hebben! Ik duim voor jullie!

Met mij gaat het qua misselijkheid een stuk beter; eet heel vroeg (in bed) al een beschuit en daar heb ik de hele dag profijt van. Gek eigenlijk, je moet het maar net weten! Ik ben wel erg moe, dus naast mijn werk doe ik eigenlijk niet zo heel erg veel doordeweeks.

Hoe staan jullie mannen er eigenlijk in? Ik merk dat het voor mijn vriend na de laatste echo heel erg is gaan leven. Hij is echt helemaal hyper en wil kraamzorg en dat soort zaken gaan regelen. Wel grappig!
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 26 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Viva do 29 maa 2012 - 21:57

Knof, wat super dat het zoveel helpt om een beschuitje te eten!
Bij mijn man leeft het een stuk meer dan bij mij. Hij wil er graag over praten terwijl ik dat eigenlijk pas wil na de echo as woensdag.
Net was mijn moeder er even, en dan moet ik zo oppassen om er niets over te zeggen, denk dat ik wel ga overleggen met mijn man dat we het, mits de echo goed is, toch misschien volgende week al gaan vertellen...

ik ga weer even verder met inpakken en boodschapjes doen!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  lente do 29 maa 2012 - 23:28

MAS, Welkom thuis weer Wink .

Weegschaal, Hoe was het in Centerparcs? Welke was je?

Viva, Veel plezier met jullie weekendje weg! Waar gaan jullie heen?

Muis, Heb je nog veel last van krampen gehad?

Puzzle, Hoop dat je je wat minder opgeblazen voelt?

LDJ, Haha ja he, kan niet snel genoeg gaan! Tis bijna dinsdag Wink .

Knof, Fijn dat het beschuitje helpt! M'n vriend komt hier ook iedere ochtend een kaakje op bed brengen, helpt de ene dag beter dan de andere haha.

Hier een beroerde nacht/dag tot nu toe. Bij vlagen erg misselijk (nou is dat niet zo erg), maar sinds half 4 vannacht een hele vervelende buikpijn. Niet echt steken, maar meer zeurend/krampend. Dit heb ik wel vaker gehad, maar niet zo erg en lang achter elkaar. Zit 'm een beetje te knijpen want wordt er nogal onzeker door. Maandag de echo, hoop zo dat die nog goed is! Al begin ik er een beetje bang voor te worden :shock: . Verder geen bloedverlies ofzo (sorry voor de details), en hou mezelf voor dat dat een goed teken is.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  L!ND@ vr 30 maa 2012 - 2:57

Zo, ik kom ook eens om het hoekje kijken. Hoe langer de week duurt, hoe misselijker ik word. Heb wel meegelezen, maar reageren had ik even geen puf voor, sorry! Ik kan momenteel wel blijven eten. Als ik niet eet word ik misselijk, maar als ik ineens te snel eet is het ook niet goed. Heb nu de laatste 3 dagen neigingen tot kokhalzen, maar heb het gelukkig tot daar kunnen beperken. De moeheid lijkt wat minder te worden, maar ik ben ook druk geweest en heb het niet echt toegelaten. Verder ben ik aan het aftellen tot de 1e echo, dan duurt het erg lang voor het 18 april is. Af en toe ook flink last van bandenpijn, maar ja, het hoort erbij!

@ Muis Nogmaals gefeliciteerd en welkom! Zo te lezen heb je een dag na mij de intake, spannend he? En die krampen horen er echt een beetje bij helaas. Heb ik ook last van.

@ Weegschaal Ook al zo misselijk...Hoop dat je je ondertussen misschien iets beter voelt!

@ Puzzle Wat vervelend, zo'n opgeblazen gevoel. En dan moet je nog groeien...Hahaha! Ik hoop dat de lactulose goed helpt.

@ MAS Leuk he, die iniminie sokjes, wacht maar tot je straks mag shoppen voor kleertjes Wink

@ Viva Ik ben ook nog steeds in twijfel hoor. Ik wil eigenlijk de 1e echo afwachten, maar doordat ik me nu alweer beroerder ga voelen, weet ik niet hoe lang ik het nog voor me kan houden.

@ LDJ Heb je al een gesprek gehad op je werk dat je minder wilt werken of heb ik ergens overheen gelezen?

@ Knof Mijn man is aardig nuchter, dat was de vorige keer ook zo. Gaat denk ik pas leven als ie de echo heeft gezien en ik weer opnieuw ga groeien. Als ie de baby dan weer voelt, is het helemaal leuk. Maar dingen regelen zoals kraamzorg, dat is toch echt voor mij. Leuk dat jouw vriend er wel zo mee bezig is!

@ Lente Heb je misschien geen last van bandenpijn? Dat is ook een stekerig gevoel. De boel rekt natuurlijk wel op...

Ok, ik moet even stiekem bekennen dat toen ik begon aan dit berichtje.....Het ruim 2 uur vroeger was!!! Ik ben samen met mijn dochter in slaap gevallen op de bank :-)
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  loesje vr 30 maa 2012 - 6:13

Ik meld me ook maar eens aan ben 4 weken zwanger volgens clearblue Very Happy !! tis totaal onverwacht maar we zijn er wel blij mee.
maar ik heb 23 april galblaasoperatie dus is even afwachten hoe dit afloopt.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  LDJ vr 30 maa 2012 - 7:27

Loesje: Van harte gefeliciteerd en welkom!!

Lente: Ja, gelukkig wel zeg.... Hoe gaat het nu met je? Nog steeds last van krampen?

Knof: Wat fijn dat je een goede manier hebt gevonden voor je misselijkheid. Mijn vriend is er wel mee bezig, maar ik denk dat als hij de echo heeft gezien as dinsdag, dat hij het dan meer gaat beseffen.

Linda: Ik heb tegen mijn werkbegeleidster uitgesproken dat ik dit zo niet trek. Maar het enige antwoord dat ze me gaf is: Ik luister je aan. Daar heb ik natuurlijk niks aan. Aankomende week wil ik een gesprek met mijn hoofd want ik hou dit niet vol zo. Ja is hou het wel vol, maar zoals vandaag lig ik de hele dag voor pampus. Heb nu eigenlijk verjaardag, maar heb mijn vriend alleen laten gaan Sad.

Viva: heb je al met je man overlegt?

Ik heb een zwangerschaps broek gekocht, wat een verademing zeg Very Happy .
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  loesje vr 30 maa 2012 - 23:01

LDJ ja fijn he dat je buikje weer kan ademen Very Happy

bij mij zijn mijn borsten aan het groeien heb al weer een cup groter. verder ben ik wat sneller moe en moet vaker plassen maar misselijk ben ik gelukkig nog niet. Lijkt wel of dit weer een jongentje word want deze zwangerschap lijkt op de vorige. of zegt dat niks?
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Knof za 31 maa 2012 - 2:59

@ Viva; kan me voorstellen dat het moeilijk is om niet tegen je moeder te vertellen. Heb je al overlegd of jullie het na een goede echo vertellen?

@ LDJ; oh wat fijn een zwangerschapsbroek! Bij mij gaan veel broeken ook al echt knellen, ik krijg ze nog dicht maar ze zitten niet echt lekker meer. Ik ga volgende week shoppen!

@ Loesje; gefeliciteerd!
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Knof za 31 maa 2012 - 3:00

@ Lente; hoe gaat het met je? Nog last van krampen? Vervelend dat je er ook onzeker van wordt. Ik hoop dat je maandag gerustgesteld wordt.
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  lente zo 1 apr 2012 - 2:36

Loesje, Gefeliciteerd!

LDJ, Lekker een positiebroek! Heb ik nog niet gekocht, m'n broeken gaan nog wel (en anders knoopje open haha).

All, Hoe is het?

Hier ben ik gewoon helemaal een beetje grieperig, denk dat die buikpijn misschien ook daarmee te maken heeft. En anders idd bandenpijn? Al weet ik natuurlijk helemaal niet hoe dat moet voelen haha. M'n vriend is vandaag alleen naar een verjaardag, en ik blijf lekker op de bank liggen. Morgen weer werken, en de echo natuurlijk! Had 'm na werktijd, maar kreeg een brief dat ie verzet is naar 15.30. Minder lang wachten dus Very Happy . Ben er nu weer vrij rustig onder, hoop dat dat morgen ook zo is haha.
lente
lente
Prater
Prater

Bericht  Muppetje zo 1 apr 2012 - 19:03

Lente veel plezier met de echo vandaag, komt vast goed!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  LDJ zo 1 apr 2012 - 22:09

Jeeej lente, vandaag is het zover.
Veel plezier en geniet ervan!!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  MAS zo 1 apr 2012 - 22:39

Lente, veel plezier vandaag!!

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Viva zo 1 apr 2012 - 23:36

Lente, veel pelzier vandaag, laat je weten hoe je echo was?

LDJ, lekker hé, een positiebroek!

Zo, schrok ik net eens even, kwam hier in dit topic, zag ik geen ticker meer bij LDJ staan.
Kwam gelukkig doordat ik blijkbaar uitgelogt stond!

Weekendje was goed, weer wat uitgeruster maar ook érg lekker om weer thuis te zijn.
Heb net een positiebroek uit de kast getrokken.
Hogere broeken zaten al niet lekker omdat mijn darmen lekker aan het uitzetten waren.
Nu een lagere ook niet meer, omdat die steeds in mijn buik drukt als ik zit.
Nu dus als verademing heerlijk een positiebroek aan (zonder merkje erop Wink)

Ik dénk dat we het wel na de echo bekend gaan maken.
Gister was de dag dat het hartje de vorige keer gestopt was. Toen had ik ook al geen goed gevoel meer erover.
Nu wel, dus goede hoop dat deze echo wel goed is.
Aangezien ik nu dus ook al een positiebroek aanheb, en het dus wel aan het uitzetten is, lijkt het me wel verstandig om te vertellen.
En ook leuk, begin het steeds leuker te vinden! Twijfel alleen of we het ook gelijk aan de buitenwereld bekendmaken.
Dénk nu van wel, omdat ze het anders via via horen, en het is natuurlijk leuker als ze het via ons horen.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ ma 2 apr 2012 - 0:04

Hahaha, mijn ticker loopt nog steeds hoor Wink en hoop dat hij voorlopig nog wel even door blijft lopen.

Lekker he Viva om zo'n broek te dragen. Echt een verademing.
Mijn vriendin zei gister dat ze al wel een buikje bij me ziet. Zelf zie ik het niet zo.
Jij hebt 4 april de echo. Echt spannend joh!!!
Jij hebt toch al een mk gehad? Hoor je dat niet eerder al een echo gehad te hebben of vaker een echo te hebben?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puzzle ma 2 apr 2012 - 0:24

lente , veel plezier vanmiddag!!
en LDC , veel plezier morgen!

Laatst aangepast door Puzzle op ma 2 apr 2012 - 0:41; in totaal 1 keer bewerkt
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Muis ma 2 apr 2012 - 0:40

Lente veel plezier en succes vandaag!
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Viva ma 2 apr 2012 - 0:58

LDJ, dat had ik de vorige keer bij mijn mk gevraagd ja aan de gyn, of ik dan meer of eerder een echo kreeg.
Zijn antwoord dat ik dan bj 8 wkn ongeveer een echo zou kregen, ja kreeg ik toen dus ook al.
Ik zou afgelopen vrijdag mijn afspraak hebben, maar die hadden we verzet.
Mijn gevoel over deze zwangerschap is wel veel beter, dus daar duimen we maar op Very Happy

Ja de echo's komen lekker dichtbij hé! Probeer er alsnog weinig aan te denken maar wel spannend!!
Hopelijk slaap je nog wat vannacht haha. Hoe laat heb je morgen de echo?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 1:02

Zo dan, daar ben ik ook weer eens een x! Heb totaal geen puff om hier altijd maar te reageren hoor, ik geef lekker de zwangerschap maar de schuld! Ben zo moe! En sinds zaterdag strontverkouden dus mn energie en al is heel ver te zoeken! Verder gaat het hier goed, heb mijn positiekleding alweer tevoorschijn gehaald, de tshirts zijn allemaal met prints dus ik moet helaas wel de komende tijd even op zoek naar andere neutrale tshirts, zwart wit etc. Ik wil het voorlopig nog even voor mijn werk stil houden,totdat ik weet waar ik aan toe ben, wel contract verlenging of niet?!

Verder geen bijzonderheden hier, misselijkheid is zogoedals weg, alleen ik heb zo'n moeite met pillen slikken dat ik dat dus echt deze zwangerschap meer VERGETEN ben als heb ingenomen....

Verder geen bijzonderheden,

tot snel maar weer!

Gast
Gast

Bericht  nina86 ma 2 apr 2012 - 1:04

Hee meiden,

Lente veel plezier vandaag! Hier gaat alles goed. Ben vandaag precies 7 weken. Ik ben een beetje aan het twijfelen om eind deze week een pretecho te laten maken. Heb volgende week pas mijn intake bij de verloskundige. Wanneer ik een echo heb weet ik dus nog niet. Het voelt nog steeds zo onwerkelijk. Sinds vorige week is de misselijkheid begonnen. Niet leuk maar nu heb ik wel meer het gevoel dat ik zwanger ben :-)

nina86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 1:20

nina86 schreef:Hee meiden,

Lente veel plezier vandaag! Hier gaat alles goed. Ben vandaag precies 7 weken. Ik ben een beetje aan het twijfelen om eind deze week een pretecho te laten maken. Heb volgende week pas mijn intake bij de verloskundige. Wanneer ik een echo heb weet ik dus nog niet. Het voelt nog steeds zo onwerkelijk. Sinds vorige week is de misselijkheid begonnen. Niet leuk maar nu heb ik wel meer het gevoel dat ik zwanger ben :-)

is het je eerste echo die je moet krijgen? Zou op een termijn van 7 weken niet voor een pretecho gaan, de kans is dan nog vrij reeel dat er iets mis is, je minder ver blijkt te zijn wat het beeld vertekend etc. Zou eerst de echo van de vk afwachten.

Gast
Gast

Bericht  Viva ma 2 apr 2012 - 1:59

Anniej, zet je pilletjes bij iets wat je elke dag pakt?
Ik heb ze in de kast van de hagelslag etc staan. Onze dochter wil zoiets vaak op brood, en haar pilletjes staan er ook in.
Zo zie ik ze elke ochtend.

Nina, heeft jouw VK een eigen echo apparaat?
Dan zal je waarsch. wel bij de intake een echo krijgen, anders even bellen om het te vragen.
Zei je VK er niets over bij jullie telefoongesprek?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 2:56

ze staan op de badkamer bij mij.

Gast
Gast

Bericht  lente ma 2 apr 2012 - 4:48

Viva, Lekker een positiebroek! Hier gaan de broeken nog wel, maar ben wel blij dat ik op m'n werk andere pakken aan moet, dat zijn net pyjama's haha (en in dit geval best lekker :P ). Spannend he, om het te vertellen! Hier gaan we het deze week aan vrienden/collega's vertellen denk ik (voor zover ze het nog niet weten). Bij mij op 't werk kwam vandaag een collega naar met toe om me te feliciteren, blijkt er dus een andere collega het al rond te bazuinen. Heb haar erop aangesproken, maarja, een aardig deel weet het nu al. Is opzich niet erg, maar vind het leuker om het zelf te vertellen haha.

LDJ, Veel plezier morgen en succes!

Anniej, Idd lekker de zwangerschap de schuld geven! Spannend over je contract. Wanneer hoor je daar meer over?

All, de echo was goed Very Happy ! Er zat een leerling bij (wel een vergevorderde volgens mij haha), dus ze hebben lekker lang gekeken. Was wat moeilijk te meten, maar uiteindelijk kwamen ze op 8w5d, 2 dagen verder dus. Maar ze konden het niet met zekerheid zeggen, dus sta nu nog gewoon even op 8w3d. Over 2 weken mag ik nog een keer en dan gaan ze het definitief berekenen. Dan kan het ook uitwendig als het goed is, en kan m'n vriend waarschijnlijk wel mee. Heb een paar mooie foto's meegekregen. Ben helemaal happy dus! Vandaag de hele dag weer misselijk geweest, maar nu maar weer gezien dat het voor een goed doel is Wink .
lente
lente
Prater
Prater

Bericht  lente ma 2 apr 2012 - 4:50

Naamleeftijdhoeveelste kindjegeslachtuitgerekende datumbijzonderheden
Vlinder_192e
Pandora2eHalf oktober14 maart 1e echo
Sun88231eWillen we weten17 oktober 9 maart 1e echo = goed
Knof261eWillen we weten23 oktober (?)8 maart intake vk
Anniej_S242e30 oktober (onder voorbehoud)20 maart 1e echo + intake
LDJ261e2 november (onder voorbehoud)19-03 intake, 03-04 echo
Viva212eWillen we weten8 november (onder voorbehoud)04-04 1e echo, 23-04 afspraak VK
Mas251eWillen het weten, maar geheim houden8 november (onder voorbehoud)12 april, 1ste echo + intake
lente251eWillen we weten9 november (onder voorbehoud)5 april intake VK, 16 april termijnecho VK
Weegschaal261eVerrassing20 november (onder voorbehoud)10 april 1e echo
L!ND@272eVerassing19 november (onder voorbehoud)18 april intake/termijnecho
Puzzle281eWillen we weten26 mrt 1e echo bij gyn
lente
lente
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: