Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 21 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Puzzle do 15 maa 2012 - 1:27

Wat is het stil hier...

Anniej, wat balen van je misselijkheid, hopelijk is het snel voorbij. Ik heb er ( tot nu toe) alleen 's ochtends last van. Verder heb ik wel minder energie, maar goed te doen.

tweeling, jij gaat ook hard! bijna 12 weken alweer. En die echo lijkt me ook super om mee te maken, geniet ervan!

Hoe gaat het met de rest?
Hier wel goed dus. Kan niet wachten tot we een echo krijgen I love you
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 21 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  lente do 15 maa 2012 - 2:18

Nina, gefeliciteerd en welkom! Lekker proberen te genieten idd.

Weegschaal, joehoee gefeliciteerd! Spannend hoor, en ik duim hard voor je dat het deze keer allemaal goed gaat!

Puzzle, ook gefeliciteerd! Lekker snel een echo, kan je echt naar uitkijken he. Spannend om het aan je (schoon)ouders te vertellen Very Happy !

Viva, heb je de brief inmiddels al binnen? Hoe is het met je klachten verder? Die onzekerheid herken ik wel, rot is dat he! Gister had ik ineens nauwelijks gevoelige borsten meer (en 'normaal' juist heel erg), en dat was bij m'n mk ook ineens zo. Maar 's avonds werden ze (gelukkig :P ) weer lekker pijnlijk dus 't zal toch wel goed zitten haha.

Pandora, wat fijn dat je echo goed was Very Happy !

Hoe is het met de rest van de meiden? En kwaaltjes?

Hier gaat 't goed, heb onverwachts lekker een extra vrije dag (lang leve de overuren) Very Happy. Dus lekker veel genieten van het zonnetje vandaag, net al een klein dutje gedaan in de tuin (was niet helemaal de bedoeling haha, maar wel lekker :P ). Verder qua kwaaltjes heb ik niet zoveel last. Gevoelige borsten, veel/snel moe en over de hele dag met vlagen misselijk (sinds een paar dagen ook als ik moet koken, is nie handig) maar tis allemaal prima te doen Wink.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  MAS do 15 maa 2012 - 3:19

Lente, fijn dat je een dagje vrij hebt, zou ik ook wel willen met dit weer.

Het is inderdaad rustig hier, maar ik denk dat iedereen aan het wachten is op de echo. Ik moet nog precies 4 weken wachten.
Ik ben mij nu aan het voorbereiden op 2 weken buitenland. Meestal gaat dat wel snel voorbij en als ik weer in Nederland ben hoef ik nog maar 2 weken te wachten. Very Happy

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Viva do 15 maa 2012 - 8:24

Tweeling, wauw je laatste weekje, super!

Lente, heerlijk dat je onverwacht een dag vrijhad, het was heeerlijk weer vandaag!
En ikben ook weer wat gerustgesteld, vanmorgen was ik ook weer niet 100% lekker. Stom eigenlijk dat je dat dan liever hebt.

all, ik heb eindelijk de lang verwachte uitnodiging voor mijn echo gekregen!
Vrijdag 30 mrt, maar dat weekend gaan we een weekendje weg, en op dat tijdstip zijn we al weg.
Daarnaast zou ik dan 8 weken en 1 dag zijn, het hartje klopte met 8,4 wkn niet meer, en was net gestopt.
Ik wilde echo echt pas na 8.4 wkn hebben, dus hopen hem nu te verplaatsen naar de donderdag erna (9 weken dan)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Weegschaal do 15 maa 2012 - 8:49

@ Puzzle; Leuk dat jullie het de ouders gaan vertellen, hoe gaan jullie het vertellen?

@ Tweeling; Leuk een echo maandag! En 12 weken al weer, toch een mijlpaal!

@ Lente; Dan had jij vandaag een goede dag uitgekozen met dit weer!

@ MAS; Dan mogen wij rond dezelfde dag voor de echo, ik een dagje eerder. Ik ben nu ook meer met de verbouwing van de badkamer bezig, dan is de tijd helemaal zo voorbij!

@ Viva; Ik herken het; mocht met 7 weken langskomen maar wil echt pas de dag na 8 weken. Omdat ik toen beide keren precies die dag bloedverlies kreeg. Dat we dit keer maar beter nieuws mogen krijgen!

Mijn volgende kwaaltje speelt al op; obstipatie. Ik heb normaal eerder een prikkelbare darm, maar nu... Probeer veel water te drinken, vezels te eten en zit aan de activia. Ik herken dit ook van de twee vorige keren.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  MAS vr 16 maa 2012 - 0:01

Weegschaal, Ja leuk rond dezelfde dag...Dan hoor ik graag hoe het bij jou is gegaan.

Ik voelde me gister opeens heel onzeker..Ik had zo weinig symptomen....Vanochtend toch een testje gedaan en nog steeds positief natuurlijk...Ik hoop gewoon (zoals iedereen) zo erg dat alles goed zit!!!!

Ik heb net mijn koffer gepakt...Zondag even in pakken en dan 2 drukke weken tegemoet...Ik hoop dat ik me zoals nu blijf voelen. Ik ben namelijk alleen moe en heb pijnlijke borsten, maar voor de rest niet misselijk. En ik vind overgeven echt niet leuk!! (Wie wel hahah)

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  L!ND@ vr 16 maa 2012 - 1:08

@ Weegschaal Ja, ik ben tijdens mijn vorige zwangerschap ook behoorlijk ziek geweest en dat hield pas op nadat ik bevallen ben. Tussendoor is het anderhalve maand goed gegaan, maar het kwam gewoon weer terug. Hoop dat me dat nu bespaard blijft! Wat vervelend al die kwaaltjes, of niet dan? Maar als dat je zekerder maakt, moet je het maar van de positieve kant bekijken.

@ Puzzle Veel plezier met het goede nieuws vertellen, dat is zo leuk!!

@ Tweeling Alweer het laatste weekje hier, gaat snel hoor! Fijn dat je je zo goed voelt.

@ Lente Oh, had jij even mazzel gisteren! Je hebt vast dubbelop genoten van het heerlijke weer!

@ Viva Jeetje, heb je eindelijk een datum...kan je niet!!! Hopelijk kan de afspraak een beetje makkelijk verzet worden?

@ MAS Die onzekerheid is heel herkenbaar. Ik heb er momenteel zelf ook een beetje last van, omdat ik de laatste dagen niet meer zo vaak misselijk ben. Gelukkig heb ik nog genoeg andere klachten, dus ik vind het wel even best zo.

@ All Volgens mij komt de zon er eindelijk door, joeppie!!! Gisteren wilden we erop uit met D., maar ze was niet helemaal zichzelf. Alleen maar bij je hangen en ze voelde warm. Mijn man ging haar tempraturen en daarna kotste ze alles onder, arm ding! Dus.....toen hebben we haar maar lekker in bad gedaan en een zetpil gegeven. Ze knapte ineens weer op, dus er zal wel iets dwars hebben gezeten of zo. Nu maar hopen dat ze zich goed blijft voelen (ze is wel wat pieperiger dan normaal), want dan kan ik er vanmiddag nog even uit. Verder ben ik af en toe een beetje onzeker. Mijn misselijkheid is er nauwelijks nog, of mijn nieuwe manier van eten helpt erg goed....Ik hoop het laatste! Ik heb nog wel last van pijnlijke borsten, ik moet vaker plassen en ik heb af en toe krampen onderin mijn buik, dus ik moet me er maar niet te druk over maken. En ik ben ontzettend moe, kan wel een gat in de dag slapen, maar dat is me helaas niet gegund met die kleine dreumes van ons.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Puzzle vr 16 maa 2012 - 1:38

Weegschaal schreef:@ Puzzle; Leuk dat jullie het de ouders gaan vertellen, hoe gaan jullie het vertellen?

.

Ik vind het echt spannend gewoon! haha..kon de hele week al zo moeilijk mn mond houden, dus ben blij dat ik ze morgen eindelijk weer zie! We gaan het gewoon zeggen, niet speciaal.. ( al heb ik wel een kaartje gekocht oma/opa en cupcakes met muisjes ) Ben benieuwd hoe ze reageren! En naar mn schoonouders gaan we vanavond, zelfde manier, zij weten wel dat we 'bezig' zijn. Verder vertellen we het nog niet, pas na de controle.
Hoe hebben jullie het verteld en wanneer ga je het iedereen vertellen?

Linda, hoop dat je je idd zo blijft voelen, de rest van je zwangerschap! lijkt me erg zwaar als je zo ziek ervan bent en dan nog mét een kleine. Die moeheid heb ik alleen 's avonds, als ik thuis ben van werk. Maar is allemaal goed te doen.
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  Viva vr 16 maa 2012 - 2:22

Weegschaal, ja ik snap ook heel goed dat jij het dan met 8 weken wilt.
Als wij de echo 1 dag eerder hadden gehad, had je kans dat het hartje nog net klopte.
"Gelukkig" hadden wij hem 1 dag later zodat het hartje niet meer klopte. Dat is natuurlijk niet wat je wilt, maar beter blij zijn met een goede echo waarna het hartje diezelfde dag nog stopt oid.
Waarschijnlijk kunnen we de afspraak heel makkelijk aanpassen.
Overigens heb ik ook wel wat last van volle darmen. Vervelend is het.

Mas, ik ben het even vergeten, ga je op vakantie?
Of ging jij weg voor je werk?

Linda, whehe, ja waarschijnlijk kan de afspraak makkelijk verzet worden. Mijn man belt zo even.
Enne, de zon komt inderdaad eindelijk weer door, keek op buienradar.nl en je ziet de bewolking öplossen", heerlijk.

Puzzle, spannend, veel plezier vanavond en morgen met het vertellen en de felicitaties!!

Ik ga hier naar buiten denk ik, lekker buiten in het zonnetje zitten en genieten.I love you
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva vr 16 maa 2012 - 3:12

Naamleeftijdhoeveelste kindjegeslachtuitgerekende datumbijzonderheden
Ugly Betty241eVerrassing3 oktober 5-3 echo = goed *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 21 561177
Tweeling1e2 oktober (onder voorbehoud)
Vlinder_192e
Pandora2eHalf oktober14 maart 1e echo
Sun88231eWillen we weten17 oktober 9 maart 1e echo = goed
Knof261eWillen we weten23 oktober (?)8 maart intake vk
Anniej_S242e30 oktober (onder voorbehoud)20 maart 1e echo + intake
LDJ261e2 november (onder voorbehoud)19-03 intake, 03-04 echo
Viva212eWillen we weten8 november (onder voorbehoud)04-04 1e echo, 23-04 afspraak VK
Mas251eWillen het weten, maar geheim houden8 november (onder voorbehoud)12 april, 1ste echo + intake
lente251eWillen we weten9 november (onder voorbehoud)20 maart vroege echo HA, 2 april termijnecho VK, 5 april intake VK
Weegschaal261eVerrassing20 november (onder voorbehoud)11 april 1e echo
L!ND@272eVerassing19 november (onder voorbehoud)
Puzzle281eWillen we weten26 mrt 1e echo bij gyn
Zo, de afspraak van de echo is verzet naar woensdag 4 april, dan ben ik 8.6 weken (denk ik).
Erg fijn. Minder is dat ik die dag eerst moet werken, en mijn moeder bij uitzondering 1x op onze dochter past. Bang dat ik mijn mond voorbij praat als ik haar 3 uur, na mijn werk, op kom halen en niet even koffie blijf drinken :p
Misschien zeg ik van te voren dat we daarna nog met onze dochter naar het ziekenhuis moeten voor dr ogen :p Dan weet ze wel dat we weg moeten...

Is het wat als we de goede echo's groen maken? + afspraken die al geweest zijn?
(Groen omdat groen de kleur van goed is, meestal)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ vr 16 maa 2012 - 5:05

Hoi meiden,

Hoe gaat het met jullie?

Ik moet deze week 6 dagen werken, ik moet nu nog t/m zondag.
Vandaar dat ik niet zoveel reageer deze week, want ik ben best moe.
Als ik gewerkt heb lig ik daarna languit op de bank pfff.
Als ik straks de 1e echo gehad heb en alles is goed, ga ik op mijn
werk aangeven dat ik niet meer wil werken dan mijn aantal contract uren per
week, wat dit is voor nu wel even een beetje teveel van het goede.
Vinden jullie dit stom?

Voor de rest gaat het lekker.
Gelukkig nog steeds geen last van misselijkheid.
Wel nog zere borsten en vermoeid zijn.

Ik kan haast niet meer wachten tot de 1e echo.
Dan weten we gewoon of het goed is of niet, spannend....
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Weegschaal vr 16 maa 2012 - 5:08

@ MAS; Dat wordt pittig dan de komende twee weken, maar dan is de echo ook weer eerder zover Wink

@ Puzzle; Veel plezier met vertellen! Bij ons weten alleen de ouders het. Iedereen weet wel van de miskramen, maar wil het nog even stil houden om er niet teveel mee bezig te zijn.

@ Linda; Ik snap je onzekerheid over het uitblijven van de misselijkheid, we willen het niet maar toch ook weer wel.... Maar je hebt verder nog klachtjes genoeg lees ik!

@ Viva; Je wilt het je moeder pas na afloop vertellen? Dan zou ik idd iets doen zoals je al beschrijft. Weet ze wel van de miskraam?

Ik kreeg vandaag de papieren van de verloskundige binnen, daar stond dat de echo 10 april is. Toch weer een dag eerder dan. Verder heb ik een branderig gevoel bij het plassen, maandag maar even een plasje inleveren bij de huisarts!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva vr 16 maa 2012 - 20:41

LDJ, nee atuurlijk is dat niet stom! Je hebt een contract voor een bepaald aantal uur, je werkt nu meer en je merkt dat het teveel voor je is.
Gewoon aangeven!

Weegschaal, leuk een dagje eerder, misschien nog wel voor de zekerheid bellen voordat je daar een dag te vroeg komt? :P
En we willen het pas later vertellen ja, weet nog niet precies wanneer. Dus denk inderdaad maar dat ik dan ga zeggen dat onze dochter weer voor haar ogen naar het ziekenhuis moest. En nu maar hopen dat ze niet wist dat we daarvoor afgelopen maandag bij het ziekenhuis geweest zijn :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal vr 16 maa 2012 - 21:15

@ LDJ; Lijkt mij ook dat je dit gewoon aan kan geven! Hoeveel uur per week werk je?

@ Viva; Ik was idd wel even van plan om te gaan bellen. Anders staan we daar een dag eerder helemaal zenuwachtig te wezen en moeten we dan toch nog een dag wachten, moet ik niet aan denken!

De vermoeidheid waar jullie over klagen heb ik (nog) geen last van. Ben juist helemaal actief doordat ik er zo blij mee ben Very Happy Leek gisteren wat minder gevoelige borsten te hebben, maar gelukkig voel ik ze nu weer. Ben alleen helaas ook ontzettend misselijk nu, zit tegen mijn zin een eierkoek te eten... Hoop dat het niet tot overgeven gaat komen!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ vr 16 maa 2012 - 21:43

Ik werk 32 uur per week. Ik werk in de zorg, dus kan het voorkomen dat je de ene week meer uren maakt en de andere week minder. Maar kan aan mijzelf merken dat dit te gek word.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Weegschaal vr 16 maa 2012 - 21:46

LDJ schreef:Ik werk 32 uur per week. Ik werk in de zorg, dus kan het voorkomen dat je de ene week meer uren maakt en de andere week minder. Maar kan aan mijzelf merken dat dit te gek word.

Ik werk zelf ook in de zorg, dus ik herken het. Werk ook regelmatig reeksen van 7 of meer dagen, ik werk 36 uur. Maar zoals ik al zei heb ik (nog) geen last van vermoeidheid, dus dat scheelt. Ik zou er zo gewoon iets van zeggen, ze kunnen altijd proberen er meer rekening mee te houden!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva za 17 maa 2012 - 0:16

Weegschaal, ik voel me ook vaak niet lekker, inderdaad maar hopen dat het niet tot overgeven overgaat.
En inderdaad, lijkt me heel niet grappig als blijkt dat je er een dag te vroeg staat.

LDJ, gewoon aangeven!!

Zo, moet vandaag werken maar nu lekker een uurtje pauze.
Had erg veel zin in een italiaans ijsje, dus even lekker een straciatella(?) ijsje gehaald, heerlijk. Dat gaat er dan weer net wel goed in :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  lente za 17 maa 2012 - 1:01

MAS, Waar ga je heen? Succes en veel plezier iig Wink . En gelukkig dat je test nog positief was, hoop idd zo dat het bij iedereen goed blijft gaan!

Weegschaal, Lekker dat je nog niet moe bent! Houden zo Very Happy . Is je misselijkheid al minder?

Viva, Fijn dat je nu dan toch echt een datum hebt! Werkse nog vandaag

LDJ, Inderdaad aangeven op je werk. Je hebt alleen jezelf er maar mee als je veel blijft (over)werken.

Linda, Hoe is het nu met je dochtertje? En met jou? Nog steeds niet misselijk?

Puzzle, Hoe was het bij je schoonouders, hoe was hun reactie? Succes en veel plezier met jouw ouders vanavond!

Gisteravond hadden we na 't werk een etentje/housewarming bij vrienden, was erg gezellig. Op een gegeven moment kwam het gesprek op kinderen, zwangerschap etc... zo moeilijk om onze mond te houden haha. Gelukkig zakte iedereen tegen 23u wel een beetje in, dus viel het niet zo op dat ik erg moe was en naar huis wilde (was de bob) Wink . Vandaag even een mindere dag, al een paar uur ontzettend misselijk. Thee geprobeerd, kaakje, cracker... niks helpt echt. Gelukkig (nog) niet overgegeven. Heb vanmiddag een verjaardag van een goede vriend, maar heb gesmst dat ik even kijk hoe ik me dan voel ('iets verkeerds gegeten gister'), en er is vanavond een feestje waar ik eigenlijk wel bij moet zijn dus kan beter hopen dat ik me dan weer goed voel haha (en daar komt hij ook, dus kunnen we alsnog z'n verjaardag een beetje vieren).

Hoe ist met jullie verder? Fijn weekend allemaal Very Happy
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Weegschaal za 17 maa 2012 - 4:42

@ Viva; Als ik ook eenmaal ga eten lukt het wel, maar echt trek heb ik niet. Of het nou iets gezonds of ongezonds is Wink

@ Lente; Voel je je al wat beter?

Ik heb sinds deze week last van een branderig gevoel bij het plassen. Ben veel water gaan drinken, maar het wordt alleen maar erger. Heb sinds vanmiddag ook rugpijn, wat ik herken van de eerste miskraam. (Gelukkig) kan dit ook bij een blaasontsteking horen. Dus net even naar de huisartsenpost gebeld, waar ik zo met mijn plasje langs mag komen. Omdat ik zwanger ben moet ik ook even langs de dokter.

Wil eigenlijk geen antibiotica gaan slikken, maar als het niet anders is....
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  L!ND@ za 17 maa 2012 - 6:54

@ Puzzle Hoe vonden ze het goede nieuws?!? Leuke reacties gehad?

@ Viva Fijn dat je afspraak verzet kon worden. Vervelend he, die leugentjes om eigen bestwil? Ik heb er nu nog geen last van, al wist ik niet hoe snel ik gisteren mijn zwangerschapsvitamines van de keukentafel moest krijgen! Mijn moeder stond onverwachts op de stoep om d'r kleindochter nog een knuffel te geven voor het slapen gaan....

@ LDJ Nee, dat vind ik niet stom. Je denkt aan jezelf en je kindje en dat is erg belangrijk. Ik dacht de vorige keer dat ik nog wel even door kon gaan, maar uiteindelijk zat ik tegen een zwangerschapsvergiftiging aan. Ik ga dus nu ook veel eerder mijn grenzen aangeven. Dat kon de vorige keer ook wel, maar ik was eigenwijs Embarassed

@ Lente Met mijn dochter gaat het weer helemaal toppie. Gisteren lekker met haar wezen fietsen, maar 's avonds toch weer hangerig en koorts....Misschien weer een stel kiezen die door moeten komen? Vandaag was er niks meer aan de hand en zijn we nog even met haar naar de kinderboerderij geweest en ze was reuzegezellig. Gelukkig! Met mij gaat het prima, alleen ben ik erg moe en met vlagen toch wel misselijk (gelukkig maar, al is dat niet altijd even fijn). Zo maar lekker met de pootjes omhoog en vroeg mijn nestje in.

@ Weegschaal Al weer terug van de HA? Ik hoop dat ze je er snel vanaf kunnen helpen!

@ All Ik heb vandaag een lekker dag gewerkt, het was aardig rustig en het liep lekker, waardoor ik wat eerder vrij was. Uiteindelijk wilden we naar de Prenatal, maar daar aangekomen (woonboulevard), was het zo druk, dat we maar zijn doorgereden naar de kinderboerderij en speeltuin. Kon D. zich mooi even uitleven. Heerlijk om te zien hoe blij ze dan is, van zulke momenten geniet ik vaak nog het meest! Verder voel ik me dus erg moe, alsof ik de marathon gelopen heb. En toch nog misselijk zo af en toe, dus dat lijkt me een goed teken Wink Fijn weekend nog meiden!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Weegschaal za 17 maa 2012 - 21:18

@ Linda; Klachten klinken goed idd Wink

Ik heb idd een blaasontsteking. Heb nu toch een antibiotica kuur voor 5 dgn meegekregen. Kan echt geen kwaad volgens de dokter. Heb nog steeds last van een zeurend gevoel in mijn onderrug, dit maakt me toch onzeker... Toen ik de eerste keer een missed abortion had van 5 weken die pas ontdekt werd met 8 wkn, herinnerde ik me af en toe een zeurende onderrugpijn gehad te hebben. Dus of dit nou toevallig was of iets betekende? Ik probeer het maar van me af te zetten. Wel heb ik vannacht gedroomd dat ik een miskraam kreeg, was geen leuke droom Cry

De dokter heeft me wel verzekerd dat je niet vals positief kan testen met een blaasontsteking, dit staat vaak in bijsluiters van de testen. Dus dat was wel een opluchtig, want dit schoot af en toe wel door mijn hoofd van de week.
Vandaag weer een positieve clear blue test. Nog een keer samen met mijn man getest omdat hij er van de week niet bij was.

Nog steeds gevoelige tepels en weinig eetlust cheers
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puzzle za 17 maa 2012 - 21:34

Weegschaal, balen van je blaasontsteking, hopelijk is hij snel weer over. Hoe was jullie 'meeting' gister?

We hebben het dus onze ouders verteld, ze waren allemaal super blij en heel verrast! was echt leuk. Wel moeilijk om nu verder m'n mond te houden! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 21 394967

Hier gaat het goed, ben maar heel even misselijk 's ochtend als ik wat eet, ook 's morgens darmkrampen. Moe ben ik ook wel wat, maar niet extreem of zo..
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Bericht  Knof za 17 maa 2012 - 22:21

Hoi dames,

wat leuk; een boel nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd allemaal!

Ik ben weer terug van mijn vakantie. Het was lekker om even niks te hoeven doen maar ik ben wel veel misselijk geweest (wat weer minder is op vakantie).

Fijne dag allemaal!
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Bericht  Pandora za 17 maa 2012 - 22:27

Hé meiden,

Ben ik ook weer eens even....
Het gaat momenteel niet heel erg goed met me dus vandaar dat ik hier ook niet meer zo actief ben. Met de baby gaat het gelukkig wel heel erg goed hoor, dus geen zorgen!
Maar ik zelf zit gewoon niet lekker in mijn vel, ik ben vreselijk moe, regelmatig misselijk en ik ben ontzettend prikkelbaar. Net als bij mijn vorige zwangerschap lijkt het er op dat ik weer van die depressieve/verdrietige buien/gevoelens krijg. Echt heel naar want ik heb helemaal geen reden om verdrietig te zijn, we zijn juis hartstikke blij met dit kindje maar ik kan er gewoon niets aan doen...... Ik voel me gewoon %$#*
En ik vind het ook zo sneu voor mijn man want ik lig bijna iedere avond rond 20.30 in bed en verder ben ik ook niet echt gezellig.

Tot zover mijn klaagzang... hoop dat het met jullie allemaal goed gaat! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 21 699888
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  tweeling zo 18 maa 2012 - 5:00

Wat naar Pandora, zou je je gevoelens niet kunnen bespreken met de huisarts/vk?
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: