*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Yasmine schreef:Puggle schreef:Hoe was het ub?
+1 (ofwel, ik ben ook benieuwd!)
+1
@All hebben jullie al wat babyspulletjes gekocht? Ik heb steeds zin om wat te kopen maar heb nu alleen nog maar een new born pakje gekocht bij prenetal. Ik wil eigenlijk wachten totdat ik weet of het een jongetje of een meisje is ivm kleertjes etc. Maar of ik het zo lang vol kan houden om geen kleertjes te kopen
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Bij Y. kocht ik ook al behoorlijk wat dingen toen ik rond dezelfde periode als jouw zat haha, veel neutrale dingen. En toen we wisten wat het werd ging ik los met het roze hahahahaha nou, niet alles roze hoor!
Gast- Gast
Ja het lijkt meo ok zo leuk om voor een meisje echte meisjes spulletjes te halen en voor een jongetje echt die stoere broekjes etc
Kinderwagen etc wil ik trouwens wel neutraal kopen, dus dat kan eventueel al wat eerder
Kinderwagen etc wil ik trouwens wel neutraal kopen, dus dat kan eventueel al wat eerder
tweeling- Prater
Tweeling, nóg niet, haha!
Ik wil zo'n wit/cremekleurig berenjasje, aangezien ik in november uitgerekend ben, komt dat dan wel van pas, en ik vind ze zo lief! (van dat zachte spul)
En ik heb van de site waar..... studiebol haar boxkleed vandaan heeft, al een jongens en meiden versie van gekopieerd, zodat ik die evt kan proberen na te maken. En ik ben vandaag even op onderzoek uitgegaan wat er in die knisperdoekjes zit.
Jaja, als we allemaal zwanger mogen blijven, zullen jullie gebombardeerd worden door mijn creaties denk/hoop ik!
Maar goed, ik kan dat eigenlijk pas maken als we weten wat het wordt. Of ik maak het voor beide geslachten en verkoop het andere deel
Ik wil zo'n wit/cremekleurig berenjasje, aangezien ik in november uitgerekend ben, komt dat dan wel van pas, en ik vind ze zo lief! (van dat zachte spul)
En ik heb van de site waar..... studiebol haar boxkleed vandaan heeft, al een jongens en meiden versie van gekopieerd, zodat ik die evt kan proberen na te maken. En ik ben vandaag even op onderzoek uitgegaan wat er in die knisperdoekjes zit.
Jaja, als we allemaal zwanger mogen blijven, zullen jullie gebombardeerd worden door mijn creaties denk/hoop ik!
Maar goed, ik kan dat eigenlijk pas maken als we weten wat het wordt. Of ik maak het voor beide geslachten en verkoop het andere deel
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik zou het stiekem wel leuk vinden als de volgende een jongen zou zijn
Gast- Gast
Jaaa zo'n berenjasje die ga ik ook halen, je brengt me op ideeen
Wat leuk dat je dat allemaal zelf gaat maken!
Wat leuk dat je dat allemaal zelf gaat maken!
tweeling- Prater
Anniej_S schreef:Ik zou het stiekem wel leuk vinden als de volgende een jongen zou zijn
Ja snap ik, zou ook echt leuk zijn! Een meisje en een jongetje
tweeling- Prater
Alles is helemaal goed, het was zo mooi
Ik heb pas een kapstokje gekocht voor op de babykamer en van een vriendin heb ik een knuffel en een rompertje gekregen. Erg leuk al die kleine baby dingen.
Ik heb pas een kapstokje gekocht voor op de babykamer en van een vriendin heb ik een knuffel en een rompertje gekregen. Erg leuk al die kleine baby dingen.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Blauw en roze! Ik heb bijna alles bewaard van Y. al zou ik bij een meisje toch wel weer dingen kopen wat echt specifiek voor dat baby'tje dan is. Kan toch niet alle kleertjes van Y. heeft aangehad ook bij spruit nr 2 aan doen?
Gast- Gast
Ugly Betty schreef:Alles is helemaal goed, het was zo mooi
Wat fijn UB!
Gast- Gast
Je hebt er ook een heel pakje van! Bij de zeeman hing er 1 voor 7,99. Alleen vergeten te kijken welke maat dat was, want dan moet ik natuurlijk wel een kleintje hebben.
En de laatste tijd ben ik in een creatieve bui. Heb een nep-leren kobalt-blauw jasje gemaakt voor onze dochter, kort model.
En een laagjes-rokje van roze kant. Haha.
Alleen de nep-leren kabalt-blauwe jas voor mij schiet niet op. Kleine dingen gaan beter bij mij dan grote
Ugly Betty, super dat alles goed was! Heb je toevallig een foto die je wilt delen?
En de laatste tijd ben ik in een creatieve bui. Heb een nep-leren kobalt-blauw jasje gemaakt voor onze dochter, kort model.
En een laagjes-rokje van roze kant. Haha.
Alleen de nep-leren kabalt-blauwe jas voor mij schiet niet op. Kleine dingen gaan beter bij mij dan grote
Ugly Betty, super dat alles goed was! Heb je toevallig een foto die je wilt delen?
Viva- Kletskop
Anniej_S schreef:Blauw en roze! Ik heb bijna alles bewaard van Y. al zou ik bij een meisje toch wel weer dingen kopen wat echt specifiek voor dat baby'tje dan is. Kan toch niet alle kleertjes van Y. heeft aangehad ook bij spruit nr 2 aan doen?
Het kan natuurlijk wel, maarrrr iets nieuws kopen is veel leuker
tweeling- Prater
Joepie UB! Geniet ervan!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ugly Betty schreef:Alles is helemaal goed, het was zo mooi
Super fijn UB!! Wat een opluchting he, zo mooi zo'n echo. Bijzonder!
tweeling- Prater
Viva schreef:
Ik wil hem wel graag delen maar ik heb geen scanner, en heb geen cd-rom gehad, dus dat gaat niet
Ugly Betty- Kletskop
Fijn dat het goed was UB!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Ugly Betty schreef:Viva schreef:
Ik wil hem wel graag delen maar ik heb geen scanner, en heb geen cd-rom gehad, dus dat gaat niet
Foto? Whatsap? Kom maar op hahaha
Gast- Gast
tweeling schreef:
Super fijn UB!! Wat een opluchting he, zo mooi zo'n echo. Bijzonder!
Echt bijzonder inderdaad, we lopen alleen niet meer gelijk, ik ben 1 dag terug gezet haha
Ugly Betty- Kletskop
Ugly Betty schreef:Viva schreef:
Kun je niet een foto ervan maken en dan uploaden via je telefoon? Geen idee of het kan hoor ben niet zo handig met computers
tweeling- Prater
Hm... en geen mobiel met internet?
Of... een camera met usb aansluiting voor de pc?
Haha, nee hoeft niet per se hoor, maar wel altijd leuk om te zien!
Of... een camera met usb aansluiting voor de pc?
Haha, nee hoeft niet per se hoor, maar wel altijd leuk om te zien!
Viva- Kletskop
Wat super fijn ub
Je kan er ook een foto van maken en die plaatsen.
Je kan er ook een foto van maken en die plaatsen.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
tweeling schreef:Anniej_S schreef:Blauw en roze! Ik heb bijna alles bewaard van Y. al zou ik bij een meisje toch wel weer dingen kopen wat echt specifiek voor dat baby'tje dan is. Kan toch niet alle kleertjes van Y. heeft aangehad ook bij spruit nr 2 aan doen?
Het kan natuurlijk wel, maarrrr iets nieuws kopen is veel leuker
Ag je kan het altijd zo duur maken als je zelf wil, maar ik heb echt alles bijna bewaard zodat ik niet zoveel nieuw zou hoeven te kopen ivm financiele plaatje.
Gast- Gast
Kan je er geen foto van maken?Ugly Betty schreef:Viva schreef:
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Anniej_S schreef:Ugly Betty schreef:Viva schreef:
Foto? Whatsap? Kom maar op hahaha
Ik ga zo wel even proberen of ik een duidelijke foto kan maken en die kan plaatsen (in de reclame van goede tijden haha)
Ugly Betty- Kletskop
Zo, met al die reactie's kom je er geloof ik niet onder uit Ugly Betty...
Viva- Kletskop
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken