*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Viva, vervelend dat je je zo voelt. Ik ben echt super moe. Gister de hele avond geslapen en vanochtend werd ik dan om half 6 wakker. Beetje te vroeg. Nu ben ik ook best moe. Ik heb mezelf voorgenomen om vanavond weer gewoon te gaan fitnessen. Ik ben een beetje lui aan het worden.
Gister moest ik huilen alleen omdat mijn vriend iets lief zei. (Het moet niet gekker worden) En heb ik me ook weer super erg geirriteerd aan hem, maar ik heb me in kunnen houden en het later ook tegen hem gezegd, toen ik weer normaal kon nadenken. Hij pakte gelukkig goed op en snapt dat het de hormonen zijn. hahaha
Ik vergeet af en toe gewoon dat ik zwanger ben..nou eigenlijk niet vergeten, maar ik ben er niet meer de hele dag mee bezig. Het enige wat ik nu doe is afwachten tot 12 april!!
Gister moest ik huilen alleen omdat mijn vriend iets lief zei. (Het moet niet gekker worden) En heb ik me ook weer super erg geirriteerd aan hem, maar ik heb me in kunnen houden en het later ook tegen hem gezegd, toen ik weer normaal kon nadenken. Hij pakte gelukkig goed op en snapt dat het de hormonen zijn. hahaha
Ik vergeet af en toe gewoon dat ik zwanger ben..nou eigenlijk niet vergeten, maar ik ben er niet meer de hele dag mee bezig. Het enige wat ik nu doe is afwachten tot 12 april!!
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Meiden, ik meld me hier ook aan.
Ben al beetje aan het idee gewend nu. Vanmiddag gelijk ook de gynaecoloog gebeld.
26 maart mogen we komen! super snel dus.
Volgens de berekeningen ben ik morgen 5 weken. Heb verder niet veel klachten, 's ochtends wel misselijk met vlagen. Mn darmen zijn nu ook al van slag en idd, zoals nina, veel boeren.
Ik vind het echt zo moeilijk om mn mond nog te houden! zou het liefst iedereen gelijk bellen! hihi en vriendlief vind het ook lastig! hij is super trots, zo lief ( leuk die hormonen...)
Ben al beetje aan het idee gewend nu. Vanmiddag gelijk ook de gynaecoloog gebeld.
26 maart mogen we komen! super snel dus.
Volgens de berekeningen ben ik morgen 5 weken. Heb verder niet veel klachten, 's ochtends wel misselijk met vlagen. Mn darmen zijn nu ook al van slag en idd, zoals nina, veel boeren.
Ik vind het echt zo moeilijk om mn mond nog te houden! zou het liefst iedereen gelijk bellen! hihi en vriendlief vind het ook lastig! hij is super trots, zo lief ( leuk die hormonen...)
Puzzle- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11
Oja, en gaan jullie ook meedoen met moeder voor moeders?
Ik wil zeker wel mee doen, ga van de week maar ff bellen.
Ik wil zeker wel mee doen, ga van de week maar ff bellen.
Puzzle- Prater
Alle zwangere mama's welkom!
Hier geen bijzonderheden, af en toe beetje buikpijn, en ja zelfs bij mij komt zo af en toe de misselijkheid om het hoekje kijken! Merk wel dat mijn broeken strakken beginnen te zitten, zojuist knapte de 1e rits (goed, de broek was ook niet zo best meer).
Dus dat word van het weekend mn positiekleding opzoeken!
Volgende week hebben we de echo, toch wel spannend!
Liefs, xxx
Hier geen bijzonderheden, af en toe beetje buikpijn, en ja zelfs bij mij komt zo af en toe de misselijkheid om het hoekje kijken! Merk wel dat mijn broeken strakken beginnen te zitten, zojuist knapte de 1e rits (goed, de broek was ook niet zo best meer).
Dus dat word van het weekend mn positiekleding opzoeken!
Volgende week hebben we de echo, toch wel spannend!
Liefs, xxx
Gast- Gast
Sun88 schreef:
Naam leeftijd hoeveelste kindje geslacht uitgerekende datum bijzonderheden Ugly Betty 24 1e Verrassing 3 oktober 5-3 echo = goed Tweeling 1e 2 oktober (onder voorbehoud) Vlinder_19 2e Pandora 2e Half oktober 14 maart 1e echo Sun88 23 1e Willen we weten 17 oktober 9 maart 1e echo = goed Knof 26 1e Willen we weten 23 oktober (?) 8 maart intake vk Anniej_S 24 2e 30 oktober (onder voorbehoud) 20 maart 1e echo + intake LDJ 26 1e 2 november (onder voorbehoud) 19-03 intake, 03-04 echo Viva 21 2e Willen we weten 8 november (onder voorbehoud) 23-04 afspraak VK Mas 25 1e Willen het weten, maar geheim houden 8 november (onder voorbehoud) 12 april, 1ste echo + intake lente 25 1e Willen we weten 9 november (onder voorbehoud) 20 maart vroege echo HA, 2 april termijnecho VK, 5 april intake VK Weegschaal 26 1e Verrassing 20 november (onder voorbehoud) 11 april 1e echo L!ND@ 27 2e verassing 19 november (onder voorbehoud)
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kom straks even verder reageren;)
L!ND@- Kletskop
mas, wat schattig dat je moest huilen toen je vriend wat liefs zei!
En knap dat je je irritatie voor je kon houden! Ik knal het er zo uit, weet ie het ook gelijk.
Anders ziet hij toch aan mijn gezicht dat ik me enorm aan het ergeren ben
Puzzle, welkom! Krijgen jullie 26 mrt ook al een echo?
Ik doe dit keer niet mee aan MvM. Bij mijn mk-zwangerschap deed ik eraan mee.
Hierdoor was ik er enorm mee bezig, met het 'ik ben zwanger'.
En toen liep mijn zwangerschap op een mk uit.
Dit keer wil ik er wat minder mee bezig zijn, en dat lukt aardig.
(Wel voel ik me wat schuldig, gezien ik toen ook dat dikke boek erbij heb gekregen en maar 2 weken heb kunnen meedoen.)
Anniej, het blijft spannend een echo!
Succes met je zoektoch naar je positiekleding!
Dat van mij ligt al een aantal maanden in de kast
(welliswaar een andere kast dan we gewoon gebruiken hoor!)
En knap dat je je irritatie voor je kon houden! Ik knal het er zo uit, weet ie het ook gelijk.
Anders ziet hij toch aan mijn gezicht dat ik me enorm aan het ergeren ben
Puzzle, welkom! Krijgen jullie 26 mrt ook al een echo?
Ik doe dit keer niet mee aan MvM. Bij mijn mk-zwangerschap deed ik eraan mee.
Hierdoor was ik er enorm mee bezig, met het 'ik ben zwanger'.
En toen liep mijn zwangerschap op een mk uit.
Dit keer wil ik er wat minder mee bezig zijn, en dat lukt aardig.
(Wel voel ik me wat schuldig, gezien ik toen ook dat dikke boek erbij heb gekregen en maar 2 weken heb kunnen meedoen.)
Anniej, het blijft spannend een echo!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva schreef: Anniej, het blijft spannend een echo!
Het ligt op zolder! Maar het moet wel ff worden opgezocht, nagekeken en indien nog wat bij kopen
Gast- Gast
@ all Ik heb de laatste paar dagen alleen meegelezen, had wat minder puf om echt te reageren. Sorry! Pfff....de moeheid slaat echt toe namelijk. Al komt dat ook, doordat ik al 2 ochtenden vroeg wakker ben. Gistermiddag wilde ik nog even de oogjes dicht doen, maar toen besloot een achterbuur man eens druk aan de klus te gaan. Ach ja, op tijd naar bed gaan werkt op zich ook redelijk. Ik ben echt met vlagen misselijk, maar het is nog goed te handelen. Er staan biscuitjes naast mij bed, waarvan ik er eentje eet als ik 's ochtends wakker word en dat helpt me aardig. Verder moet ik gewoon zorgen dat ik meer, maar kleinere porties eet, dat scheelt echt enorm! Ondertussen moet ik echt even wennen aan het idee dat ik weer zwanger ben. Gisteren werd ik opeens erg onzeker. Is dit wel het juiste moment? Hoe kan ik nu net zoveel van dit kindje houden als van D.? Dat soort vragen.....Maar ik geloof dat iedereen dat wel eens krijgt. Ik vind het ook een raar idee dat dit misschien de laatste keer is. Mijn man wil het bij 2 kindjes laten, ik wil (als het me gegund is) het liefst 3 kinderen. Een beetje onwerkelijk idee en deze moet eerst nog maar eens geboren worden.
@ Nina, Weegschaal en Puzzle Nogmaals gefeliciteerd en welkom hier! Leuk dat we met een aantal zo dichtbij elkaar zitten.
@ LDJ Jij bent zo te lezen ook al zo moe. Helaas een kwaaltje wat erbij hoort. Ik heb er de vorige zwangerschap, van begin tot eind, last van gehad. En je gevoel w.b.t. de echo is heel herkenbaar. Komt ook, doordat je nog geen kindje kunt voelen denk ik. Het is gewoon een raar idee dat er een mensje in je groeit. Ik was als de dood dat er niks te zien zou zijn bij de 1e echo en dat het allemaal één grote grap zou zijn
@ Viva Heb je de brief al gehad? Ik weet nog niet of ik weer mee wil doen aan MvM, maar dat ligt meer aan hoe ik me voel. De vorige keer stond ik kokhalzend mijn plasjes over te gieten en ik heb zelfs van narigheid al een boven de pot gehangen, omdat ik zo naar werd van die lucht. Ik vind het een goed doel, maar het moet wel leuk blijven.
@ MAS Huilen door hormonen hahaha!! Ik heb er gelukkig weinig last van gehad, al kon ik nog minder goed tegen zielige films enz.
@ Anniej Ik mag denk ik binnenkort nieuwe kleding gaan bestellen. In mijn vorige kleding heb ik echt gewoond, dus dat was echt op!
@ Sun88 Wat leuk dat iedereen zo enthousiast reageert he? Ik zou het goede nieuws ook wel van de daken willen schreeuwen, maar op een aantal mensen na, weet nog niemand het. Ik heb een shirtje met zelfgemaakte opdruk besteld voor mijn dochter, dat moet nog binnenkomen. En dan op zoek naar het juiste moment...
@ Nina, Weegschaal en Puzzle Nogmaals gefeliciteerd en welkom hier! Leuk dat we met een aantal zo dichtbij elkaar zitten.
@ LDJ Jij bent zo te lezen ook al zo moe. Helaas een kwaaltje wat erbij hoort. Ik heb er de vorige zwangerschap, van begin tot eind, last van gehad. En je gevoel w.b.t. de echo is heel herkenbaar. Komt ook, doordat je nog geen kindje kunt voelen denk ik. Het is gewoon een raar idee dat er een mensje in je groeit. Ik was als de dood dat er niks te zien zou zijn bij de 1e echo en dat het allemaal één grote grap zou zijn
@ Viva Heb je de brief al gehad? Ik weet nog niet of ik weer mee wil doen aan MvM, maar dat ligt meer aan hoe ik me voel. De vorige keer stond ik kokhalzend mijn plasjes over te gieten en ik heb zelfs van narigheid al een boven de pot gehangen, omdat ik zo naar werd van die lucht. Ik vind het een goed doel, maar het moet wel leuk blijven.
@ MAS Huilen door hormonen hahaha!! Ik heb er gelukkig weinig last van gehad, al kon ik nog minder goed tegen zielige films enz.
@ Anniej Ik mag denk ik binnenkort nieuwe kleding gaan bestellen. In mijn vorige kleding heb ik echt gewoond, dus dat was echt op!
@ Sun88 Wat leuk dat iedereen zo enthousiast reageert he? Ik zou het goede nieuws ook wel van de daken willen schreeuwen, maar op een aantal mensen na, weet nog niemand het. Ik heb een shirtje met zelfgemaakte opdruk besteld voor mijn dochter, dat moet nog binnenkomen. En dan op zoek naar het juiste moment...
L!ND@- Kletskop
Hallo allemaal!
Wij hebben vanochtend de eerste echo gehad en dit zag er heel goed uit allemaal! Er was al een kloppend hartje te zien en het kindje bewoog al, een hele goede start dus! Echt fijn om te horen want ik was best onzeker...
Over 3 weken krijg ik weer een echo en dan kunnen ze echt goed de termijn en bevallingsdatum vasstellen maar vooralsnog leek de termijn van 8,5 week wel te kloppen.
Wij hebben vanochtend de eerste echo gehad en dit zag er heel goed uit allemaal! Er was al een kloppend hartje te zien en het kindje bewoog al, een hele goede start dus! Echt fijn om te horen want ik was best onzeker...
Over 3 weken krijg ik weer een echo en dan kunnen ze echt goed de termijn en bevallingsdatum vasstellen maar vooralsnog leek de termijn van 8,5 week wel te kloppen.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Wat een super goed nieuws Pandora .
Lijkt mij een erg fijn idee dat je kindje iig een goed begin heeft met een kloppend hartje.
Kon je je kindje ook al zien?
Geniet van dit mooie bericht!
Lijkt mij een erg fijn idee dat je kindje iig een goed begin heeft met een kloppend hartje.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
LDJ schreef:Wat een super goed nieuws Pandora .
Nou... we konden het koffieboontje wel goed zien verder was er nog niet zoveel te zien hoor maar het belangrijkste is dat we een wit knipperlichtje zagen en dat het al bewoog! Heb nu al zin in de volgende echo begin april!
Pandora- Prater
Pandora schreef:LDJ schreef:Wat een super goed nieuws Pandora .
Nou... we konden het koffieboontje wel goed zien verder was er nog niet zoveel te zien hoor maar het belangrijkste is dat we een wit knipperlichtje zagen en dat het al bewoog! Heb nu al zin in de volgende echo begin april!
Wat super zeg!!!
Lijkt me een heerlijk idee!
LDJ- Kletskop
Pandora, super dat de echo goed was!
Heb je nog een foto?
En was de echo inwendig of van buitenaf?
Linda, nee, ik heb helaas nog geen brief gehad. Vind het nu wel even tijd worden. De vorige keer was de brief er zo snel! En nu al een week na aanmelding, ofja morgen.
Vervelend dat je zo misselijk bent zeg!
Ik voel me vandaag qua misselijkheid veel beter dan de vorige dagen, maar daar word ik juist onzeker van.
toen ik dat de vorige keer had, kreeg ik een miskraam. Dus ik koppel het deels aan elkaar.
Probeer positief te blijven. hopen dat ik snel die oproep krijg voor een echo.
Ben wel erg moe nu.
Heb je nog een foto?
En was de echo inwendig of van buitenaf?
Linda, nee, ik heb helaas nog geen brief gehad. Vind het nu wel even tijd worden. De vorige keer was de brief er zo snel! En nu al een week na aanmelding, ofja morgen.
Vervelend dat je zo misselijk bent zeg!
Ik voel me vandaag qua misselijkheid veel beter dan de vorige dagen, maar daar word ik juist onzeker van.
toen ik dat de vorige keer had, kreeg ik een miskraam. Dus ik koppel het deels aan elkaar.
Probeer positief te blijven. hopen dat ik snel die oproep krijg voor een echo.
Ben wel erg moe nu.
Viva- Kletskop
Wat vervelend Viva. Kan het niet zo zijn dat de ene dag je misselijkheid erger is dan de andere dag?
Hoe is het verder met je klachten dan?
Hoe is het verder met je klachten dan?
LDJ- Kletskop
LDJ, weet niet, ik heb nu een week ongeveer dat ik me iets misselijk voel, niet 100% lekker noemde ik het.
En vandaag heb ik daar vrijwel geen last van. Ik ben wel ontzettend moe, dat is wel echt mijn klacht.
Ohja, en honger, dat had ik vandaag heel erg.
Het is gewoon lastig om je gevoel positief te houden, als je zoiets meegemaakt hebt.
Hopelijk heb ik een dipdagje net als anderhalve week geleden toen ik zo bang was ivm de steken!
En vandaag heb ik daar vrijwel geen last van. Ik ben wel ontzettend moe, dat is wel echt mijn klacht.
Ohja, en honger, dat had ik vandaag heel erg.
Het is gewoon lastig om je gevoel positief te houden, als je zoiets meegemaakt hebt.
Hopelijk heb ik een dipdagje net als anderhalve week geleden toen ik zo bang was ivm de steken!
Viva- Kletskop
Echo was, gelukkig, gewoon via de buik.
Heb wel twee fotootjes meegekregen maar die zijn echt heel onduidelijk, bij de volgende echo hoop ik op wat mooiere foto's die ik dan zal plaatsen.
Heb wel twee fotootjes meegekregen maar die zijn echt heel onduidelijk, bij de volgende echo hoop ik op wat mooiere foto's die ik dan zal plaatsen.
Pandora- Prater
Ah ok! Is goed, houden we je aan!
Lijkt mij ook onduidelijk via de buik.
Ik had met 8.4 een vrij duidelijke echo, maar die was inwendig. Vandaar...
Lijkt mij ook onduidelijk via de buik.
Ik had met 8.4 een vrij duidelijke echo, maar die was inwendig. Vandaar...
Viva- Kletskop
@ Viva Wat vervelend dat je die brief nog steeds niet hebt. Helemaal nu je je toch een beetje zorgen maakt, kan ik het me voorstellen dat je die afspraak voor echo zo snel mogelijk wilt hebben! Hopelijk heb je nu inderdaad zo'n dipdagje, de klachten die je verder hebt zijn op zich wel een goed teken lijkt me.
@ Pandora Wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad, is toch altijd weer een hele opluchting he? Hoe reageerde de familie op het goede nieuws?
@ All We hebben vanochtend heerlijk gezwommen met z'n drietjes. Moeten we toch maar vaker doen, want D. vindt het echt heel erg leuk en het is straks met een dikke buik ook wel fijn. Het nadeel is dat je er zo lui van wordt, waardoor ik nog ruim anderhalf uur heb geslapen vanmiddag. Ik heb nu alleen helemaal nergens meer zin in, zit aan de crackertjes tegen de misselijkheid en ik moet vanavond nog dansen. Ik ben benieuwd of ik dat nog overleef hahaha! Verder moet ik vaker plassen, daar had ik in mijn vorige zwangerschap ook al zo'n last van.
@ Pandora Wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad, is toch altijd weer een hele opluchting he? Hoe reageerde de familie op het goede nieuws?
@ All We hebben vanochtend heerlijk gezwommen met z'n drietjes. Moeten we toch maar vaker doen, want D. vindt het echt heel erg leuk en het is straks met een dikke buik ook wel fijn. Het nadeel is dat je er zo lui van wordt, waardoor ik nog ruim anderhalf uur heb geslapen vanmiddag. Ik heb nu alleen helemaal nergens meer zin in, zit aan de crackertjes tegen de misselijkheid en ik moet vanavond nog dansen. Ik ben benieuwd of ik dat nog overleef hahaha! Verder moet ik vaker plassen, daar had ik in mijn vorige zwangerschap ook al zo'n last van.
L!ND@- Kletskop
Wat fijn pandora!
Kijk daar ook echt naar uit, een echo
Vooral om mijn gevoel met de werkelijkheid te koppelen. Zo speciaal lijkt mij.
Ik ben alleen in de ochtend misselijk. En dan niet eens gelijk als ik op sta, maar nadat ik wat gegeten heb?
Verder voel ik me helemaal goed, sneller moe, thats it.. hopelijk blijft het hierbij
EDIT: Zou iemand mij in het lijstje erbij willen zetten ( ik kan het gewoon echt niet )
Ben 28, 1e kindje, 26 maart echo bij gyn. oja, en we willen weten wat het word.
Kijk daar ook echt naar uit, een echo
Vooral om mijn gevoel met de werkelijkheid te koppelen. Zo speciaal lijkt mij.
Ik ben alleen in de ochtend misselijk. En dan niet eens gelijk als ik op sta, maar nadat ik wat gegeten heb?
Verder voel ik me helemaal goed, sneller moe, thats it.. hopelijk blijft het hierbij
EDIT: Zou iemand mij in het lijstje erbij willen zetten ( ik kan het gewoon echt niet )
Ben 28, 1e kindje, 26 maart echo bij gyn. oja, en we willen weten wat het word.
Puzzle- Prater
@ Viva; De verloskundige doet de echo zelf, vandaar dat ik het gelijk met haar ingepland heb. Ik mocht met 7 weken al komen, maar omdat het de laatste keer rond de 8 weken fout is gegaan wilde ik echt pas rond de 8 weken.
Vervelend die onzekerheid, maar idd wel te begrijpen na de vorige keer. Dat je maar snel een echo een daarmee wat zekerheid mag krijgen!
@ LDJ; Zo vroeg zie je het hartje alleen nog maar kloppen, om het te horen is het dan nog te vroeg! Maar kan me voorstellen dat je niet kan wachten!
@ MAS; Die hormonen ook he
@ Puzzle; Wanneer willen jullie het gaan vertellen? Bij ons weten alleen de ouders het, die leven natuurlijk ook zo mee.
Ik wil me pas aanmelden bij MvM vanaf 10-12 weken. Ik heb me nu al 2x na 3 weken af moeten melden, dat ik nu liever wat langer wacht.
@ Anniej_S; Positiekleding al, jeetje!
@ Linda; Ben je de vorige keer ook misselijk geweest? En die vragen zal ik zeker ook nog wel krijgen hoor, het is ook nogal wat!
@ Pandora; Wat een goed nieuws!
Ik ben met vlagen misselijk (gedurende de hele dag eigenlijk), moet echt vaak plassen, heb gevoelige tepels en kan niet goed tegen vieze luchtjes op mijn werk. Door het laatste durfde ik zaterdag ook al te testen; toen ik dit vrijdag merkte had ik al een vermoeden aangezien ik dit normaal niet heb. De klachten heb ik de eerste keer helemaal niet gehad en de tweede keer in mindere mate. Dus het geeft me wel een zeker gevoel!
Sowieso voel ik me er heel zeker en rustig onder. De eerste keer was ik vooral bezig met de voorpret (kamertjes kijken/namen zoeken). De tweede keer was ik alleen maar aan het aftellen tot de eerste echo. En nu wacht ik het allemaal maar even af. Denk wel regelmatig gelukzalig; ik ben gewoon weer zwanger . Hoop dat ik dit gevoel kan vasthouden!
Vervelend die onzekerheid, maar idd wel te begrijpen na de vorige keer. Dat je maar snel een echo een daarmee wat zekerheid mag krijgen!
@ LDJ; Zo vroeg zie je het hartje alleen nog maar kloppen, om het te horen is het dan nog te vroeg! Maar kan me voorstellen dat je niet kan wachten!
@ MAS; Die hormonen ook he
@ Puzzle; Wanneer willen jullie het gaan vertellen? Bij ons weten alleen de ouders het, die leven natuurlijk ook zo mee.
Ik wil me pas aanmelden bij MvM vanaf 10-12 weken. Ik heb me nu al 2x na 3 weken af moeten melden, dat ik nu liever wat langer wacht.
@ Anniej_S; Positiekleding al, jeetje!
@ Linda; Ben je de vorige keer ook misselijk geweest? En die vragen zal ik zeker ook nog wel krijgen hoor, het is ook nogal wat!
@ Pandora; Wat een goed nieuws!
Ik ben met vlagen misselijk (gedurende de hele dag eigenlijk), moet echt vaak plassen, heb gevoelige tepels en kan niet goed tegen vieze luchtjes op mijn werk. Door het laatste durfde ik zaterdag ook al te testen; toen ik dit vrijdag merkte had ik al een vermoeden aangezien ik dit normaal niet heb. De klachten heb ik de eerste keer helemaal niet gehad en de tweede keer in mindere mate. Dus het geeft me wel een zeker gevoel!
Sowieso voel ik me er heel zeker en rustig onder. De eerste keer was ik vooral bezig met de voorpret (kamertjes kijken/namen zoeken). De tweede keer was ik alleen maar aan het aftellen tot de eerste echo. En nu wacht ik het allemaal maar even af. Denk wel regelmatig gelukzalig; ik ben gewoon weer zwanger . Hoop dat ik dit gevoel kan vasthouden!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Naam | leeftijd | hoeveelste kindje | geslacht | uitgerekende datum | bijzonderheden |
Ugly Betty | 24 | 1e | Verrassing | 3 oktober | 5-3 echo = goed |
Tweeling | 1e | 2 oktober (onder voorbehoud) | |||
Vlinder_19 | 2e | ||||
Pandora | 2e | Half oktober | 14 maart 1e echo | ||
Sun88 | 23 | 1e | Willen we weten | 17 oktober | 9 maart 1e echo = goed |
Knof | 26 | 1e | Willen we weten | 23 oktober (?) | 8 maart intake vk |
Anniej_S | 24 | 2e | 30 oktober (onder voorbehoud) | 20 maart 1e echo + intake | |
LDJ | 26 | 1e | 2 november (onder voorbehoud) | 19-03 intake, 03-04 echo | |
Viva | 21 | 2e | Willen we weten | 8 november (onder voorbehoud) | 23-04 afspraak VK |
Mas | 25 | 1e | Willen het weten, maar geheim houden | 8 november (onder voorbehoud) | 12 april, 1ste echo + intake |
lente | 25 | 1e | Willen we weten | 9 november (onder voorbehoud) | 20 maart vroege echo HA, 2 april termijnecho VK, 5 april intake VK |
Weegschaal | 26 | 1e | Verrassing | 20 november (onder voorbehoud) | 11 april 1e echo |
L!ND@ | 27 | 2e | Verassing | 19 november (onder voorbehoud) | |
Puzzle | 28 | 1e | Willen we weten | 26 mrt 1e echo bij gyn |
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal, wat fijn dat je er zo'n goed gevoel bij hebt! dat wil zeker
wat zeggen en dit keer gaat het gewoon helemaal goed komen meis!
WIj hebben het nog niemand verteld, alleen de gynaecoloog en huisarts ( moest ik toevallig zijn )
Het weekend komen mijn ouders langs en gaan het ze dan vertellen, zij hebben geen idee dat we bezig zijn en van mijn PCO. Mn schoonouders weten dat wel, we gaan het hun vrijdag vertellen, best wel spannend!
wat zeggen en dit keer gaat het gewoon helemaal goed komen meis!
WIj hebben het nog niemand verteld, alleen de gynaecoloog en huisarts ( moest ik toevallig zijn )
Het weekend komen mijn ouders langs en gaan het ze dan vertellen, zij hebben geen idee dat we bezig zijn en van mijn PCO. Mn schoonouders weten dat wel, we gaan het hun vrijdag vertellen, best wel spannend!
Puzzle- Prater
Linda, gek he? Toch weet je dat het bij een 2e veel sneller kan gaan dan bij de 1e zwangerschap. Je weet wat je te wachten staat, maar toch voel je je net zo onzeker als bij de 1e. En qua onzekerheid of het idd wel het juiste moment etc is, totaal herkenbaar. Hier ben ik ook met vlage misselijk, bij Y. nergens last van gehad en nu sinds een paar dagen echt dagelijks. Vooral als X. eten aan het koken is. En moe ben ik ook echt wel, heb vanmiddag ook voor het eerst een paar uurtje plat gelegen.
Pandora; wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! FIjn dat het al via de buik kon. Bij. Y. kreeg ik met 6 en 7 weken inwendig, volgende week ook denk ik.
Viva, ik kan me de onzekerheid ook bij jouw goed voorstellen. Ik had bij Y. ook bloedingen etc en daar ben ik tot op heden nu ook nog steeds weer bang voor..
Puzzle, wat leuk dat je het al aan mensen gaan vertellen, ik vertel het nog lekker aan niemand, tis nog even ons geheimpje.
All, vanmorgen even gewerkt, daarna naar het winkelcentrum verder op gelopen en daarna naar de Kinderboerderij. Pff heb daarna ook gewoon echt even plat op bed gelegen was zo moe! En misselijk, bij de 1e niet gehad en nu is het er bijna hele tijd aanwezig. Vooral ook met eten koken! Bah!
Tot morgen!
Pandora; wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad! FIjn dat het al via de buik kon. Bij. Y. kreeg ik met 6 en 7 weken inwendig, volgende week ook denk ik.
Viva, ik kan me de onzekerheid ook bij jouw goed voorstellen. Ik had bij Y. ook bloedingen etc en daar ben ik tot op heden nu ook nog steeds weer bang voor..
Puzzle, wat leuk dat je het al aan mensen gaan vertellen, ik vertel het nog lekker aan niemand, tis nog even ons geheimpje.
All, vanmorgen even gewerkt, daarna naar het winkelcentrum verder op gelopen en daarna naar de Kinderboerderij. Pff heb daarna ook gewoon echt even plat op bed gelegen was zo moe! En misselijk, bij de 1e niet gehad en nu is het er bijna hele tijd aanwezig. Vooral ook met eten koken! Bah!
Tot morgen!
Gast- Gast
Ik zal me ook weer melden hier, heb al een tijdje niks geplaatst. Ik ben nu 11 weken zwanger dus mijn laatste weekje hier bij jullie...
Maandag hebben we de 12 weken echo, heb er zoveel zin in! Verder voel ik me prima, mijn misselijkheid is zo goed als over. Alleen nog gevoelige borsten en ik ben 's avonds erg moe/lui.
Maandag hebben we de 12 weken echo, heb er zoveel zin in! Verder voel ik me prima, mijn misselijkheid is zo goed als over. Alleen nog gevoelige borsten en ik ben 's avonds erg moe/lui.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken