*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Ugly Betty schreef:Knof wat fijn dat jullie het hartje gezien hebben! Fijne vakantie
Wat testen jullie allemaal veel Ik heb er maar 1 gedaan.
Gisteren bleef mijn vriendin eten, dus ik een toetje gemaakt met gekleurde muisjes. Zegt ze: "Goh wat lekker muisjes, wat een goed idee" en begint te eten. Dus ik zeg: "zou dat niet iets betekenen dan?" Haha toen had ze het door en stikte zowat in haar hap
Hahaha, wat geweldig. Dat ze het in eerste instantie ook niet doorhad
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik kom me hier voorzichtig melden geloof ik. Gisteren te vroeg getest, maar er stond toch echt ZWANGER in het schermpje! Ik ga er sowieso nog een testje tegenaan gooien. Just in case Spannend en nog maar even afwachten tot mijn officiële NOD...
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Welkom Lin! Gefeliciteerd ook hier even! Spannend toch wel hoor...ik had bij de 2e ook op het zelfde moment als jouw getest ben je vrij vandaag ja toch? Slaapt D.?
Gast- Gast
Yups, vrijdag is mijn vrije dag En D. slaapt, al vraag ik me af voor hoe lang...Ze slaapt de laatste dagen vaak maar een krap uurtje tussen de middag. Y. ook in dromenland?
L!ND@- Kletskop
Nog wel ja! Die ligt nu een uurtje plat, gister 3uur geslapen en van de week zelfs 4uur! Dus ben benieuwd hoelang nu. Moet straks nog pakketje posten en boodschapjes doen dus ik maak dr zoiezo op tijd wakker wel!
Gast- Gast
Ugly Betty schreef:Gisteren bleef mijn vriendin eten, dus ik een toetje gemaakt met gekleurde muisjes. Zegt ze: "Goh wat lekker muisjes, wat een goed idee" en begint te eten. Dus ik zeg: "zou dat niet iets betekenen dan?" Haha toen had ze het door en stikte zowat in haar hap
L!ND@- Kletskop
Ik wil er eigenlijk ook wel even lekker uit, maar ook weer niet. Ben nogal lui vandaag Wat las ik? Misselijk?! Op zich goed nieuws na al dat rarige slijmverlies....Anniej_S schreef:Nog wel ja! Die ligt nu een uurtje plat, gister 3uur geslapen en van de week zelfs 4uur! Dus ben benieuwd hoelang nu. Moet straks nog pakketje posten en boodschapjes doen dus ik maak dr zoiezo op tijd wakker wel!
L!ND@- Kletskop
L!ND@ schreef:Ik wil er eigenlijk ook wel even lekker uit, maar ook weer niet. Ben nogal lui vandaag Wat las ik? Misselijk?! Op zich goed nieuws na al dat rarige slijmverlies....Anniej_S schreef:Nog wel ja! Die ligt nu een uurtje plat, gister 3uur geslapen en van de week zelfs 4uur! Dus ben benieuwd hoelang nu. Moet straks nog pakketje posten en boodschapjes doen dus ik maak dr zoiezo op tijd wakker wel!
Ja ik had goed ontbeten vanmorgen! En daarna werd ik misselijk, niet normaal! En het slijm is nu even gestopt en de streep was binnen 1 tel al helemaal opgekomen terwijl je 4 druppels moest doen haha.
Gast- Gast
Nou, duidelijker kan niet lijkt me! Top!Anniej_S schreef:L!ND@ schreef:Ik wil er eigenlijk ook wel even lekker uit, maar ook weer niet. Ben nogal lui vandaag Wat las ik? Misselijk?! Op zich goed nieuws na al dat rarige slijmverlies....Anniej_S schreef:Nog wel ja! Die ligt nu een uurtje plat, gister 3uur geslapen en van de week zelfs 4uur! Dus ben benieuwd hoelang nu. Moet straks nog pakketje posten en boodschapjes doen dus ik maak dr zoiezo op tijd wakker wel!
Ja ik had goed ontbeten vanmorgen! En daarna werd ik misselijk, niet normaal! En het slijm is nu even gestopt en de streep was binnen 1 tel al helemaal opgekomen terwijl je 4 druppels moest doen haha.
Laatst aangepast door L!ND@ op vr 9 maa 2012 - 3:27; in totaal 1 keer bewerkt
L!ND@- Kletskop
Anniej, super van je positieve test! Nu proberen niet meer onzeker te zijn!
Linda, welkom! Zat net gister, voor ik wist dat je zwanger was, te denken dat er wel weer nieuwe mensen bij mochten komen
Wanneer denk je dus uitgerekend te zijn?
Ik had ook met 3 weken en 4 dagen getest, vond het zo zielig staan hahaha! Maar goed, ik kon niet wachten, net als jij.
En dus heel erg gefelicieerd
zo. Ik was net eens even flink pissig.
Onze dochter wilde op dorp oversteken, via het zebrapad, met d'r fietsje.
Ze zat er echt net op, komt er een auto met een vent van 60+ langs sjezen.
Ik maak een boos gebaar. Stopt ie, dus ik denk nu komt het excuses. Durft ie gewoon ze zeggen dat hij eerder is.
Echt, wat denkt ie zelf waarvoor de zebrapaden zijn.
Linda, welkom! Zat net gister, voor ik wist dat je zwanger was, te denken dat er wel weer nieuwe mensen bij mochten komen
Wanneer denk je dus uitgerekend te zijn?
Ik had ook met 3 weken en 4 dagen getest, vond het zo zielig staan hahaha! Maar goed, ik kon niet wachten, net als jij.
En dus heel erg gefelicieerd
zo. Ik was net eens even flink pissig.
Onze dochter wilde op dorp oversteken, via het zebrapad, met d'r fietsje.
Ze zat er echt net op, komt er een auto met een vent van 60+ langs sjezen.
Ik maak een boos gebaar. Stopt ie, dus ik denk nu komt het excuses. Durft ie gewoon ze zeggen dat hij eerder is.
Echt, wat denkt ie zelf waarvoor de zebrapaden zijn.
Viva- Kletskop
Linda: Wat leuk zeg! Gefeliciteerd en welkom hier!
Viva: Kan me voorstellen dat je er boos om werd. Sommige mensen zijn nou eenmaal erg aso en brutaal helaas.
Hier gaat alles goed! Heb gewerkt vandaag en heb nu heerlijk weekend, Yesss .
Ik heb gisteravond mijn eerste zwangerschaps bh gehaald. Wat een verademing zeg, nu al.
Zal er nog wel wat bij moeten halen denk ik....
Viva: Kan me voorstellen dat je er boos om werd. Sommige mensen zijn nou eenmaal erg aso en brutaal helaas.
Hier gaat alles goed! Heb gewerkt vandaag en heb nu heerlijk weekend, Yesss .
Ik heb gisteravond mijn eerste zwangerschaps bh gehaald. Wat een verademing zeg, nu al.
Zal er nog wel wat bij moeten halen denk ik....
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Viva, ik ga vanaf nu proberen idd positief te blijven denken! Ik las het op FB van je dochtertje ja, wat een eikel zeg! En dan nog eens sorry zeggen. Ik zou ook heel erg geschrokken zijn, en dan lopen die oudere maar te klagen over de jonge lui van tegenwoordig, nou die ouwe lui kunnen er tegenwoordig ook wat van! En nee, daar mag je dan niks avn zeggen.
LDJ, geniet van je weekend! Nog wat leuks op de planning staan? Ik heb van Y. nog bh's liggen, denk niet dat ik die nu aan zou trekken, ik vond ze niet fijn, ook omdat ik toch wel bh's met iets vulling ben gewend!
Heb je ze bij Hema of Prenatal gekocht, ik d8 de mijne van de Prenatal kwamen, vond ze op het laatst wel fijn, maar heb zolang mogelijk toch wel mijn eigen bh's aangehad.
LDJ, geniet van je weekend! Nog wat leuks op de planning staan? Ik heb van Y. nog bh's liggen, denk niet dat ik die nu aan zou trekken, ik vond ze niet fijn, ook omdat ik toch wel bh's met iets vulling ben gewend!
Heb je ze bij Hema of Prenatal gekocht, ik d8 de mijne van de Prenatal kwamen, vond ze op het laatst wel fijn, maar heb zolang mogelijk toch wel mijn eigen bh's aangehad.
Gast- Gast
LDJ, fijn dat het al een hele verademing is! Vind het jammer dat ik er nog gene last van heb eigenlijk, haha!
(alhoewel, dan zouden mensen aan mijn borsten kunnen zien dat ik zwanger ben...)
Ik heb meer last van 's morgens eten. Vandaag echt zo'n dag dat je braaf brood wilt pakken, maar uiteindelijk met twee beschuitjes met hageslag aan tafel zit.
Anniej, ja ik vond het niet bepaald grappig, ben nog lang boos geweest op die vent :p
Nou, ik vandaag juist maar weer eens een dagje werken.
Man gaat toch bij mijn zwager helpen met het bouwen van een schuur, dus vind het niet erg ook.
En onze dochter kan dan lekker met d'r nichtje spelen.
(alhoewel, dan zouden mensen aan mijn borsten kunnen zien dat ik zwanger ben...)
Ik heb meer last van 's morgens eten. Vandaag echt zo'n dag dat je braaf brood wilt pakken, maar uiteindelijk met twee beschuitjes met hageslag aan tafel zit.
Anniej, ja ik vond het niet bepaald grappig, ben nog lang boos geweest op die vent :p
Nou, ik vandaag juist maar weer eens een dagje werken.
Man gaat toch bij mijn zwager helpen met het bouwen van een schuur, dus vind het niet erg ook.
En onze dochter kan dan lekker met d'r nichtje spelen.
Viva- Kletskop
Viva, lekker gewerkt? ZIjn ze opgeschoten met de schuur? Hier was het de hele dag grijs en grauw en zo nu en doen regen. Later in middag klaarde het op en hebben wij (Y. en ik) ons pas aangekleed, maar waarom eigenlijk? Het is nu weer grijs, grauw en het regent een beetje.
Gast- Gast
@ LDJ Hahahaha! Ik moest even lachen om je berichtje Zwangerschapsbeha's....ik heb er echt een hekel aan! Ik had ze gelukkig pas nodig toen ik bv ging geven en had van die meegroei beha's. Echt zo niet sexy!! En de mooie beha's vond ik veel te duur. Ach ja, je hebt ze toch nodig.
@ Viva Ik wilde eigenlijk pas na het weekend testen, maar voelde me al een paar dagen flink misselijk met vlagen. Daarbij had ik ook behoorlijk hoofdpijn, dus ik wilde weten of ik beter een paracetamolletje kon nemen. Zowaar een positieve test! En tja, sommige oude lui van tegenwoordig...ik heb er geen goed woord voor over, sorry! Is het gelukt met de schuur?
@ Anniej Hoe is het met jou? Las dat je over hebt gegeven? De hormonen doen hun werk dus goed, al is dat niet altijd even leuk.
@ All Ik had nog extra testen besteld. Eentje van clear blue en een extra gevoelige. Ze zijn vandaag binnengekomen, dus daar waag ik me morgenochten wel aan. Denk alleen niet dat ze perse nodig zijn, want ik begin steeds vaker misselijk te worden Ik hoop toch zo dat het niet zo erg wordt als de vorige keer!! Verder denk ik rond 20 november uitgerekend te zijn. We zullen het wel horen tzt. Fijne avond allemaal!
@ Viva Ik wilde eigenlijk pas na het weekend testen, maar voelde me al een paar dagen flink misselijk met vlagen. Daarbij had ik ook behoorlijk hoofdpijn, dus ik wilde weten of ik beter een paracetamolletje kon nemen. Zowaar een positieve test! En tja, sommige oude lui van tegenwoordig...ik heb er geen goed woord voor over, sorry! Is het gelukt met de schuur?
@ Anniej Hoe is het met jou? Las dat je over hebt gegeven? De hormonen doen hun werk dus goed, al is dat niet altijd even leuk.
@ All Ik had nog extra testen besteld. Eentje van clear blue en een extra gevoelige. Ze zijn vandaag binnengekomen, dus daar waag ik me morgenochten wel aan. Denk alleen niet dat ze perse nodig zijn, want ik begin steeds vaker misselijk te worden Ik hoop toch zo dat het niet zo erg wordt als de vorige keer!! Verder denk ik rond 20 november uitgerekend te zijn. We zullen het wel horen tzt. Fijne avond allemaal!
Laatst aangepast door L!ND@ op za 10 maa 2012 - 4:52; in totaal 1 keer bewerkt
L!ND@- Kletskop
Hee wijffie! Jazeker, gisteravond lagen in bed. Ik zo tegen man, wil je crackers aangeven? Was het al te laat, was niet veel ofzo, meer gewoon van de honger. En vandaag...pfffffffffffff ik denk aan eten, ik droom over eten, ik ruik eten, tis bijna een obsessie! Bij jouw werken de hormonen ook goed, heb je nog gewerkt vandaag? Was het druk?
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Hee wijffie! Jazeker, gisteravond lagen in bed. Ik zo tegen man, wil je crackers aangeven? Was het al te laat, was niet veel ofzo, meer gewoon van de honger. En vandaag...pfffffffffffff ik denk aan eten, ik droom over eten, ik ruik eten, tis bijna een obsessie! Bij jouw werken de hormonen ook goed, heb je nog gewerkt vandaag? Was het druk?
Ja, de hormonen doen het wel en ik hoop dat het hierbij blijft hahaha! Ja, ik moest weer aan de bak. Geen hoge bezetting dit weekend, maar wel een meisje wat werd ingewerkt door een andere collega (dan had ik daar geen last van ). Dat kost toch altijd meer tijd als verwacht, maar ja...het moet toch gebeuren. Uiteindelijk was ik 15.15 uur vrij. Ga zo D. te eten geven en daarna even gestrekt op de bank!
L!ND@- Kletskop
L!ND@ schreef:Anniej_S schreef:Hee wijffie! Jazeker, gisteravond lagen in bed. Ik zo tegen man, wil je crackers aangeven? Was het al te laat, was niet veel ofzo, meer gewoon van de honger. En vandaag...pfffffffffffff ik denk aan eten, ik droom over eten, ik ruik eten, tis bijna een obsessie! Bij jouw werken de hormonen ook goed, heb je nog gewerkt vandaag? Was het druk?
Ja, de hormonen doen het wel en ik hoop dat het hierbij blijft hahaha! Ja, ik moest weer aan de bak. Geen hoge bezetting dit weekend, maar wel een meisje wat werd ingewerkt door een andere collega (dan had ik daar geen last van ). Dat kost toch altijd meer tijd als verwacht, maar ja...het moet toch gebeuren. Uiteindelijk was ik 15.15 uur vrij. Ga zo D. te eten geven en daarna even gestrekt op de bank!
Y. heeft net met mij een halve stokbrood op, dus wij gaan maar even wat later eten als 17uur haha
Gast- Gast
Spannend.... wij hebben zo een etentje ter ere van onze verjaardagen en 10 jarig jubileum met onze familie en beste vrienden en onze dochter draagt een shirtje met "Grote Zus!"
Ben zooooo benieuwd of het ze onmiddelijk opvalt en wat de reacties zullen zijn! Ik ben gewoon zenuwachtig!!!
Ben zooooo benieuwd of het ze onmiddelijk opvalt en wat de reacties zullen zijn! Ik ben gewoon zenuwachtig!!!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Hahaha Linda: Ze zijn ook mega on-sexy :affraid: , maar het zit wel veel lekkerder. Mijn borsten zijn echt al gegroeid joh.
Daardoor lijkt mijn lichaam wel even uit balans hahaha. Het past momenteel niet bij elkaar .
Wat spannend Pandora!! Veel plezier vanavond en succes.
Hier gelukkig geen obsessie voor eten. Op zich mag ik niet klagen want ik voel me niet misselijk.
Ik eet wel meer als normaal. Ook heb ik veel meer last van moeheid.
Heb vandaag niet veel gedaan, maar kan al wel weer slapen hahaha.
Daardoor lijkt mijn lichaam wel even uit balans hahaha. Het past momenteel niet bij elkaar .
Wat spannend Pandora!! Veel plezier vanavond en succes.
Hier gelukkig geen obsessie voor eten. Op zich mag ik niet klagen want ik voel me niet misselijk.
Ik eet wel meer als normaal. Ook heb ik veel meer last van moeheid.
Heb vandaag niet veel gedaan, maar kan al wel weer slapen hahaha.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Pandora schreef:Spannend.... wij hebben zo een etentje ter ere van onze verjaardagen en 10 jarig jubileum met onze familie en beste vrienden en onze dochter draagt een shirtje met "Grote Zus!"
Succes! En veel plezier ook! Ben benieuwd naar de reacties!
Gast- Gast
Nou, als ik nu nog zou twijfelen...
L!ND@- Kletskop
Pandora, logisch dat je zenuwachtig bent/was! zou ik ook zijn!
Hoe waren de reactie's? Super zeker?
Linda, nou die zijn inderdaad lekker positief!
Ik zit lekker ongeduldig af te wachten tot ik de brief van het zhuis krijg voor de echo.
hopelijk begin volgende week! Heb al wel het 9mnd dagboek binnen gekregen, dus daar ga ik vandaag of morgen in schrijven
Hoe waren de reactie's? Super zeker?
Linda, nou die zijn inderdaad lekker positief!
Ik zit lekker ongeduldig af te wachten tot ik de brief van het zhuis krijg voor de echo.
hopelijk begin volgende week! Heb al wel het 9mnd dagboek binnen gekregen, dus daar ga ik vandaag of morgen in schrijven
Viva- Kletskop
Zijn jullie trouwens ook zo enorm prikkelbaar?
Vooral als me man me wéér eens wil knuffelen oid.
Mijn libido is ook vér onder het vriespunt.
Gelukkig is dit wel een erkent iets van een zwangerschap, maar pff wat ben ik prikkelbaar.
Vooral als me man me wéér eens wil knuffelen oid.
Mijn libido is ook vér onder het vriespunt.
Gelukkig is dit wel een erkent iets van een zwangerschap, maar pff wat ben ik prikkelbaar.
Viva- Kletskop
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken