*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Knof, wat super dat je het hartje hebt zien kloppen! Wel minder dat je een week bent teruggezet maar ok.
LDJ, dit had ik zondagavond. In principe zeggen ze dat dat het uitrekken van je baarmoeder is...
LDJ, dit had ik zondagavond. In principe zeggen ze dat dat het uitrekken van je baarmoeder is...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
LDJ schreef:Ik voel telkens van die kleine steekjes onderin mijn buik.
Hoort dit erbij of moet ik me zorgen maken?
Hoort erbij. Je moet je pas zorgen maken als je echt veel pijn hebt
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Fijn dat het op wat klachtjes na goed gaat met iedereen
Ben wel benieuwd hoe het met Anniej is?
Ik heb vanmorgen 2 positiebroeken besteld bij de wehkamp, ben benieuwd hoe ze zitten!
Ben wel benieuwd hoe het met Anniej is?
Ik heb vanmorgen 2 positiebroeken besteld bij de wehkamp, ben benieuwd hoe ze zitten!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Goedenmiddag,
Weinig bijzonderheden hier. Alleen nog steeds van die vieze afscheiding. Heb vk gebeld maar niet echt iets om zorgen over te maken. Zolang er geen bloed is en buikkrampen... (maar echt fris is het niet?)
Verder nog heel weinig last van kwaaltjes, nouja, wel moe en wat meer last van mijn rug/buik -> bekken gok ik! Ben ook wel vrij klein, had er bij Y. weinig last van, maar misschien dat het nu opspeelt omdat ik natuurlijk al 1 kind heb mogen baren.. Maar nog niet zo zeer dat ik zou stoppen met werken.
Knof, dus iets terug gezet lees ik. Konden ze al wat zien ja? Toch wel leuk! Heb je een foto vd echo?
Tweeling, ben er nog!
Is het dom al ik van het weekend gewoon voor mijn eigen gevoel er nog een testje tegen aan knal?
Weinig bijzonderheden hier. Alleen nog steeds van die vieze afscheiding. Heb vk gebeld maar niet echt iets om zorgen over te maken. Zolang er geen bloed is en buikkrampen... (maar echt fris is het niet?)
Verder nog heel weinig last van kwaaltjes, nouja, wel moe en wat meer last van mijn rug/buik -> bekken gok ik! Ben ook wel vrij klein, had er bij Y. weinig last van, maar misschien dat het nu opspeelt omdat ik natuurlijk al 1 kind heb mogen baren.. Maar nog niet zo zeer dat ik zou stoppen met werken.
Knof, dus iets terug gezet lees ik. Konden ze al wat zien ja? Toch wel leuk! Heb je een foto vd echo?
Tweeling, ben er nog!
Is het dom al ik van het weekend gewoon voor mijn eigen gevoel er nog een testje tegen aan knal?
Gast- Gast
Anniej, als jij denkt dat een test je onzekerheid weg kan nemen doe je toch lekker nog een testje van t weekend!
Viva- Kletskop
Lijkt me ook ook al is het de 2e zwangerschap, verder geen klachten ook, je blijft zo onzeker de hele tijd (weer).
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik heb heel veel getest tot mijn eerste echo
Dan kan ik het ook wel elke x doen maar dat is ook wel iets te veel van het goede! Heb er nu maar 2, bij Y. had ik er 5 in totaal
Gast- Gast
Ik heb er wel meer als 5 gedaan, had hele goedkope dipsticks, helaas bestaat de site niet meer, ze kostten echt niks.Anniej_S schreef:Stofzuiger schreef:Ik heb heel veel getest tot mijn eerste echo
Dan kan ik het ook wel elke x doen maar dat is ook wel iets te veel van het goede! Heb er nu maar 2, bij Y. had ik er 5 in totaal
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik heb er wel meer als 5 gedaan, had hele goedkope dipsticks, helaas bestaat de site niet meer, ze kostten echt niks.Anniej_S schreef:Stofzuiger schreef:Ik heb heel veel getest tot mijn eerste echo
Hmmz, waarom zou je dat doen eigenlijk? Als je 2 testen gedaan hebt is het wel duidelijk dat je zwanger bent toch
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Knof, thanks heb ik weer wat geleerd
Anniej, Ik heb nu al 5 testen gedaan hahaha. Gewoon om te kijken of het ook steeds donkerder wordt (en dat wordt het ). Dus ik vind het juist knap dat je zo weinig test!!
Anniej, Ik heb nu al 5 testen gedaan hahaha. Gewoon om te kijken of het ook steeds donkerder wordt (en dat wordt het ). Dus ik vind het juist knap dat je zo weinig test!!
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Ah.... ik heb er dit x ook al 5 gedaan. Waarvan 2 weggegooid.
mijn 1e test had ik met nagellak erover gedaan, zodat ht zichtbaar bleef, maar waarschijnlijk zat er teveel op waardoor hij slechter zichtbaar werd.
Toen nog maar 1 gedaan, voor mijn man.
De dag erna 1 gedaan. En 2 dagen later er 2 gedaan waarvan 1 s nachts, die bijna even licht was als de vorige. En 1 in de ochtend die een stuk donkerder was gelukkig. ghehehe....
mijn 1e test had ik met nagellak erover gedaan, zodat ht zichtbaar bleef, maar waarschijnlijk zat er teveel op waardoor hij slechter zichtbaar werd.
Toen nog maar 1 gedaan, voor mijn man.
De dag erna 1 gedaan. En 2 dagen later er 2 gedaan waarvan 1 s nachts, die bijna even licht was als de vorige. En 1 in de ochtend die een stuk donkerder was gelukkig. ghehehe....
Viva- Kletskop
Nou dan moet ik maar ff testen inslaan alsnog maar wat als ze nou lichter worden? (OK, niet aan denken )
Gast- Gast
Doe je ze wel elke keer s ochtends?
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Alleen maar, ik zou nu bijv ook niet 'smiddags testen hoor
Gast- Gast
Kijken of de streep donkerder wordt en ter bevestiging. Na de eerste echo voelde ik me iets zekerder en deed ik het niet meer. Had de eerste echo gelukkig al bij 6+4.tweeling schreef:Stofzuiger schreef:Ik heb er wel meer als 5 gedaan, had hele goedkope dipsticks, helaas bestaat de site niet meer, ze kostten echt niks.Anniej_S schreef:Stofzuiger schreef:Ik heb heel veel getest tot mijn eerste echo
Hmmz, waarom zou je dat doen eigenlijk? Als je 2 testen gedaan hebt is het wel duidelijk dat je zwanger bent toch
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Alleen maar, ik zou nu bijv ook niet 'smiddags testen hoor
Ik weet niet meer precies bij Y. hoeveel. Ook zoiets geloof ik. Maar heb me wel voorgenomen dat als ik het na het weekend nog heb dat ik wel ga bellen en vragen of een echo desnoods kan, krijg hem die week erop zoiezo inwendig.
Gast- Gast
Ik heb de eerste keer ook heel veel getest, die werden ook steeds donkerder, helaas zegt het dus weinig... Maargoed, dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn, wil niemand bang maken...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Ik heb de eerste keer ook heel veel getest, die werden ook steeds donkerder, helaas zegt het dus weinig... Maargoed, dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn, wil niemand bang maken...
Nee ja dat is ook wel zo natuurlijk..maar ach als ik er wat heb liggen, kan ze moeilijk weggooien he
Gast- Gast
@ Anniej; ja, ze konden al heel duidelijk iets zien (ik niet zo hoor), een vruchtje, een dooierzak, veel ruimte in de baarmoeder en een kloppend hartje! Ik heb een foto maar daar is voor ons leken echt niks op te zien.
Als je zekerder wordt van testen doen; gewoon doen joh!
Ik ben trouwens een weekje op vakantie in het buitenland, zal dus volgend weekend pas weer reageren! Tot dan!!
Ik ben trouwens een weekje op vakantie in het buitenland, zal dus volgend weekend pas weer reageren! Tot dan!!
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Knof schreef:@ Anniej; ja, ze konden al heel duidelijk iets zien (ik niet zo hoor), een vruchtje, een dooierzak, veel ruimte in de baarmoeder en een kloppend hartje! Ik heb een foto maar daar is voor ons leken echt niks op te zien.
Fijne vakantie! Waar gaan jullie heen?
Gast- Gast
Veel plezier knof!!!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Och..zo was ik nog niet misselijk , maar vanochtend naar 3 poepluiers, en inmiddels al gegeten, misselijk! Tis voor een goed doel he?!
Gast- Gast
Knof, fijne vakantie, geniet ervan!!
Anniej, haha, ja het is voor een goed doel!
Anniej, haha, ja het is voor een goed doel!
Viva- Kletskop
Knof wat fijn dat jullie het hartje gezien hebben! Fijne vakantie
Wat testen jullie allemaal veel Ik heb er maar 1 gedaan.
Gisteren bleef mijn vriendin eten, dus ik een toetje gemaakt met gekleurde muisjes. Zegt ze: "Goh wat lekker muisjes, wat een goed idee" en begint te eten. Dus ik zeg: "zou dat niet iets betekenen dan?" Haha toen had ze het door en stikte zowat in haar hap
Wat testen jullie allemaal veel Ik heb er maar 1 gedaan.
Gisteren bleef mijn vriendin eten, dus ik een toetje gemaakt met gekleurde muisjes. Zegt ze: "Goh wat lekker muisjes, wat een goed idee" en begint te eten. Dus ik zeg: "zou dat niet iets betekenen dan?" Haha toen had ze het door en stikte zowat in haar hap
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken