*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Heb bij de 1e diverse bloedingen gehad dus dat heb ik aangegeven dat ik dat wou en dat geen enkel probleem. Verder heb ik geen idee. Bij Yenthe kwam ik met 24weken onder de gynecoloog terecht en dat zal hier denk ik ook wel het geval zijn, dus dan krijg ik wekelijks een echo.
Gast- Gast
LDJ schreef:Een beetje wel. Ik voelde me van de week al wat anders dan anders. Hormonen spelen iets op, ben soms niet al te aardig tegen mijn vriend haha en soms iets emotioneler, lachen en huilen tegelijkertijd . Toen dacht ik, volgens mij moet ik een test doen. Ook groeien mijn borsten volgens mij al iets en zijn ze wat gevoeliger.
Heb nog wel last van een ongesteldheidsgevoel. Maakte me al een beetje zorgen, maar las dat het het uitrekken van de baarmoeder is.
Maar ik voel me goed.
Jij dan?
Ik had ook steeds last van dat zeurderige gevoel in mijn onderbuik, trok na een week weg. Niks ernstigs hoor
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Ik kan er niks aan doen, maar ik heb zo'n enorm blij gevoel in me. Ik kan er maar niet over op houden. Telkens ben ik aan het dromen en doen .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
LDJ, gefeliciteerd!
Wil je in het lijstje?
Naam, leeftijd, uitgerekende datum en bijzonderheden?
Dit topic is niet goed voor me, haha, ik wilde tot eind volgende week wachten met het bellen naar de VK, maar als ik hier die berichtjes lees over wanneer jullie een echo oied hebben, heb ik steeds de neiging te gaan bellen. Denk dat ik maandag maar ga bellen
Wil je in het lijstje?
Naam, leeftijd, uitgerekende datum en bijzonderheden?
Dit topic is niet goed voor me, haha, ik wilde tot eind volgende week wachten met het bellen naar de VK, maar als ik hier die berichtjes lees over wanneer jullie een echo oied hebben, heb ik steeds de neiging te gaan bellen. Denk dat ik maandag maar ga bellen
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik heb ook vorige week gebeld hoor met 3weken en 6dagen kon niet langer wachten hahahahaha. Eerste instantie zou ik veel later intake + echo hebben, maar ben inmiddels ook van VK over gestapt en hele verhaal uitgelegd en toen zei ze tuurlijk mag je eerder, als jullie dat gerust stelt!
Gast- Gast
Ik heb de verloskundige ook al gebeld hoor. Wist niet zo goed wat ik moest doen en heb dinsdag de ha gebeld. Die vertelde dat ik de verloskundige het beste kon bellen en dat heb ik meteen gedaan.
Ja leuk.
Ik ben LDJ, 26 jaar en zwanger van ons 1e kindje. Als het goed is zal ik 2 november uitgerekend zijn, maar dat kan na de echo anders uitwijzen denk ik?
19 maart hebben we de intake en 3 april de 1e echo. Spannend....van mij mag het wel zover zijn want hoop echt dat alles goed is .
Ja leuk.
Ik ben LDJ, 26 jaar en zwanger van ons 1e kindje. Als het goed is zal ik 2 november uitgerekend zijn, maar dat kan na de echo anders uitwijzen denk ik?
19 maart hebben we de intake en 3 april de 1e echo. Spannend....van mij mag het wel zover zijn want hoop echt dat alles goed is .
LDJ- Kletskop
Ik meld me hier af. Het is gebeurd de hele nacht niet geslapen en ben het net verloren. Besloten om het vanmiddag te begraven in de tuin. Ik ga nu proberen wat te slapen.
Jullie succes verder allemaal!
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Heel veel sterkte mom of 2, wat enorm naar
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Mom-of-2 Wat erg! Veel sterkte meid!
Tweeling: Ik krijg ook al een beetje een buikje (vooral darmen). Als ik een jurkje of rokje aan heb zie je het beter dan met een broek, dus "opeens" draag ik veel broeken. Ik heb vanaf de positieve test elke week mijn buik opgemeten en de omvang is al 5 cm groter haha
LDJ Welkom hier & gefeliciteerd, kan me voorstellen dat het even schrikken was. Wonen jullie wel samen?
Tweeling: Ik krijg ook al een beetje een buikje (vooral darmen). Als ik een jurkje of rokje aan heb zie je het beter dan met een broek, dus "opeens" draag ik veel broeken. Ik heb vanaf de positieve test elke week mijn buik opgemeten en de omvang is al 5 cm groter haha
LDJ Welkom hier & gefeliciteerd, kan me voorstellen dat het even schrikken was. Wonen jullie wel samen?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Sterkte mom of 2!!
Viva- Kletskop
Naam | leeftijd | hoeveelste kindje | geslacht | uitgerekende datum | bijzonderheden |
Ugly Betty | 24 | 1e | Verrassing | 2 oktober (onder voorbehoud) | 5 maart 1e echo |
Tweeling | 1e | 2 oktober (onder voorbehoud) | |||
Vlinder_19 | 2e | ||||
Pandora | 2e | Half oktober | 14 maart 1e echo | ||
Sun88 | 23 | 1e | Willen we weten | 17 oktober (onder voorbehoud) | 9 maart 1e echo |
Knof | 26 | 1e | Willen we weten | 23 oktober (?) | 8 maart intake vk |
Anniej_S | 24 | 2e | 30 oktober (onder voorbehoud) | 20 maart 1e echo + intake | |
LDJ | 26 | 1e | 2 november (onder voorbehoud) | 19-03 intake, 03-04 echo | |
Viva | 21 | 2e | Willen we weten | 8 november (onder voorbehoud) | |
Mas | 25 | 1e | Willen het weten, maar geheim houden | 8 november (onder voorbehoud) | 12 april, 1ste echo + intake |
lente | 25 | 1e | Willen we weten | 9 november (onder voorbehoud) | |
Viva- Kletskop
Mom-Of-2 schreef:Ik meld me hier af. Het is gebeurd de hele nacht niet geslapen en ben het net verloren. Besloten om het vanmiddag te begraven in de tuin. Ik ga nu proberen wat te slapen.
Ahh nee....Heel veel sterkte!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Mom of 2, sterkte! Echt heel naar..
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Wat verschrikkelijk mom of 2. Ik wil je heel veel sterkte wensen .
LDJ- Kletskop
Ugly Betty schreef:Mom-of-2 Wat erg! Veel sterkte meid!
Dank je.
We wonen gelukkig wel samen dus dat scheelt alweer een hele hoop!
We zijn er nu ook al super blij mee hoor en we genieten er met volle teugen van.
Ik hoop dat alles goed mag gaan.
LDJ- Kletskop
Mom-of-2, Nee he! Wat rot! Sterkte!
Viva, Hoe was je verjaardag? Gezellig en lekker verwend ?
Anniej_S, Waarom moesten je katten weg? Kan me voorstellen dat dat moeilijk is als je ze al zo lang hebt.
MAS, Lijkt me inderdaad lastig om het geheim te houden als je een week met je moeder zo dicht op elkaar leeft. En zo lijken 6 weken lang he, als je er op moet wachten .
Sun88, Leuk dat je ouders zo blij waren . En hoe reageerden jullie vrienden dit weekend?
Ugly Betty, Oehh spannend, nog 1 nachtje slapen tot de echo ! Veel succes morgen!
Tweeling, Nee dat is niet vroeg toch? Is bij iedereen anders volgens mij. Wel leuk !
LDJ, Gefeliciteerd!
All, Hier weten we nog niet echt wanneer we het willen vertellen. Ik had gister weer dienst op het werk en heb het weer aan 2 collega's moeten vertellen omdat we anders niet uitkwamen met bepaalde ingrepen. Proberen het zo lang mogelijk stil te houden haha, maar best lastig . Als teveel mensen op m'n werk het weten dan moeten we het onze ouders ook gaan vertellen, in ieder geval mijn moeder, want zij werkt op een afdeling die gelinkt is aan de afdeling waar ik werk dus dan zou het via het roddelcircuit daar komen en dat wil ik echt voorkomen! Ik hoop dat ik half/eind maart een echo heb bij de ha, en als die goed is gaan we het aan mensen die dicht bij ons staan wel vertellen denk ik. Die weten ook van m'n mk, dus weten dat we 'bezig' zijn. Als we het redden wachten we tot het paasweekend, dan vier ik waarschijnlijk mijn verjaardag. Al denk ik niet dat dat lukt haha, want er komen een hoop feestjes/etentjes aan de komende weken .
Hoe voelen jullie je verder? Hier nog steeds best goed! Merkt alleen dat ik sneller moe ben, en gister helemaal na een drukke dienst (bijna 13u gewerkt). Had 's avonds een housewarming en een feestje, maar heb me met moeite naar de housewarming gesleept (was uiteindelijk gezellig hoor) maar het feestje heb ik overgeslagen haha.
Viva, Hoe was je verjaardag? Gezellig en lekker verwend ?
Anniej_S, Waarom moesten je katten weg? Kan me voorstellen dat dat moeilijk is als je ze al zo lang hebt.
MAS, Lijkt me inderdaad lastig om het geheim te houden als je een week met je moeder zo dicht op elkaar leeft. En zo lijken 6 weken lang he, als je er op moet wachten .
Sun88, Leuk dat je ouders zo blij waren . En hoe reageerden jullie vrienden dit weekend?
Ugly Betty, Oehh spannend, nog 1 nachtje slapen tot de echo ! Veel succes morgen!
Tweeling, Nee dat is niet vroeg toch? Is bij iedereen anders volgens mij. Wel leuk !
LDJ, Gefeliciteerd!
All, Hier weten we nog niet echt wanneer we het willen vertellen. Ik had gister weer dienst op het werk en heb het weer aan 2 collega's moeten vertellen omdat we anders niet uitkwamen met bepaalde ingrepen. Proberen het zo lang mogelijk stil te houden haha, maar best lastig . Als teveel mensen op m'n werk het weten dan moeten we het onze ouders ook gaan vertellen, in ieder geval mijn moeder, want zij werkt op een afdeling die gelinkt is aan de afdeling waar ik werk dus dan zou het via het roddelcircuit daar komen en dat wil ik echt voorkomen! Ik hoop dat ik half/eind maart een echo heb bij de ha, en als die goed is gaan we het aan mensen die dicht bij ons staan wel vertellen denk ik. Die weten ook van m'n mk, dus weten dat we 'bezig' zijn. Als we het redden wachten we tot het paasweekend, dan vier ik waarschijnlijk mijn verjaardag. Al denk ik niet dat dat lukt haha, want er komen een hoop feestjes/etentjes aan de komende weken .
Hoe voelen jullie je verder? Hier nog steeds best goed! Merkt alleen dat ik sneller moe ben, en gister helemaal na een drukke dienst (bijna 13u gewerkt). Had 's avonds een housewarming en een feestje, maar heb me met moeite naar de housewarming gesleept (was uiteindelijk gezellig hoor) maar het feestje heb ik overgeslagen haha.
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Jeetje Mom-of-2 wat verschrikkelijk zeg!!! Ik vind het echt heel erg voor jullie. Hoe gaat het nu met je?
@ de rest; hoe is het met jullie?
Ik merk dat ik echt ontzettend moe ben, gister lag ik om half tien in bed en ik heb bijna de klok rond geslapen (was om negen uur wakker). Heb net het huis gepoetst en ben dan weer...jawel MOE! Echt te erg! Vandaag valt het met de ochtendmisselijkheid mee omdat ik rustig aan kon doen. Fijn!
@ de rest; hoe is het met jullie?
Ik merk dat ik echt ontzettend moe ben, gister lag ik om half tien in bed en ik heb bijna de klok rond geslapen (was om negen uur wakker). Heb net het huis gepoetst en ben dan weer...jawel MOE! Echt te erg! Vandaag valt het met de ochtendmisselijkheid mee omdat ik rustig aan kon doen. Fijn!
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
Lente, dat lijkt me ook een lastige situatie, die van jou.
Je moet je collega's maar goed kunnen vertrouwen!
Mijn verjaardag was gezellig, net als vroeger lekker met mijn ooms en tantes. En lekker eten haha!
Het was gelukkig zonder beladen sfeer, ivm mijn tante>kanker.
Alleen aan het einde durf je geen "tot ziens/tot de volgende keer" te zeggen.
(de man van mijn nicht feliciteerde me met mijn zwangerschap. Dus ik schrok al. Maar hij doelde op mijn mk-zwangerschap)
Knof, wat rot dat je zo moe bent zeg! Hopelijk is het maar tijdelijk:heart:
Hier gaat alles zijn gangetje, niets te melden, morgen denk de Vk bellen :p
Je moet je collega's maar goed kunnen vertrouwen!
Mijn verjaardag was gezellig, net als vroeger lekker met mijn ooms en tantes. En lekker eten haha!
Het was gelukkig zonder beladen sfeer, ivm mijn tante>kanker.
Alleen aan het einde durf je geen "tot ziens/tot de volgende keer" te zeggen.
(de man van mijn nicht feliciteerde me met mijn zwangerschap. Dus ik schrok al. Maar hij doelde op mijn mk-zwangerschap)
Knof, wat rot dat je zo moe bent zeg! Hopelijk is het maar tijdelijk:heart:
Hier gaat alles zijn gangetje, niets te melden, morgen denk de Vk bellen :p
Viva- Kletskop
Heb net een poosje krampen onderaan gehad. Bah...
Hopen dat het ophoudt, en het niets ergs was...
Ben nu dus erg onzeker en bang.
Hopen dat het ophoudt, en het niets ergs was...
Ben nu dus erg onzeker en bang.
Viva- Kletskop
Oh Viva! Hoop met je mee dat het niets ergs is. Waren het heel heftige krampen of gewoon een zeurderig gevoel?
Ik hoop dat het al over is.
Ik hoop dat het al over is.
Knof- Fluisteraar
Bah, wat naar viva.
Wat voor soort krampen waren het dan?
Niet soort van ongesteldheidsgevoel?
Hoe ver ben jij nu dan precies knof?
Wat voor soort krampen waren het dan?
Niet soort van ongesteldheidsgevoel?
Hoe ver ben jij nu dan precies knof?
LDJ- Kletskop
tja jé, lastig te beschrijven.
Dit klinkt vies.
Je hebt ook wel eens als je noooodig naar de wc moet, je krampen krijgt.
Zoiets, denk?
En dat moest ik niet:P
Ik hoop er maar op dat het toch mijn buik is die de erwtensoep e.d. van gisteren nog aan het verwerken is ofzo.
Dit klinkt vies.
Je hebt ook wel eens als je noooodig naar de wc moet, je krampen krijgt.
Zoiets, denk?
En dat moest ik niet:P
Ik hoop er maar op dat het toch mijn buik is die de erwtensoep e.d. van gisteren nog aan het verwerken is ofzo.
Viva- Kletskop
Ik ben volgens mij 6 weken en 5 dagen zwanger (had altijd late eisprong). Volgens laatste menstruatie zou ik 7 weken en 6 dagen zwanger zijn. Ik houd het bij het eerste tot de termijnecho...
Hmm, ik hoop voor je dat het de erwtensoep was. Ik heb nu ook wel vaker last van mijn darmen en daardoor wat buikpijn.
Hmm, ik hoop voor je dat het de erwtensoep was. Ik heb nu ook wel vaker last van mijn darmen en daardoor wat buikpijn.
Knof- Fluisteraar
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken