*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Viva schreef:Zijn jullie trouwens ook zo enorm prikkelbaar?
Vooral als me man me wéér eens wil knuffelen oid.
Mijn libido is ook vér onder het vriespunt.
Gelukkig is dit wel een erkent iets van een zwangerschap, maar pff wat ben ik prikkelbaar.
Ik ben ook prikkelbaar.
Veel meer prikkelbaar als normaal en soms heb ik medelijden met mijn vriend .
Ook merk ik dat ik er op mijn werk veel meer last van heb, kan minder hebben.
Ik probeer er wel een beetje op te letten, maar het gaat gewoon vanzelf.
Echt dier hormonen.......die gieren door heel mijn lichaam
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Linda, gefeliciteerd! Duidelijke testen haha.
Pandora, hoe waren de reacties ?
Viva, Prikkelbaar valt hier (nog) wel mee gelukkig, maar dat van dat libido is wel een beetje herkenbaar .
All, hoe gaat het met jullie vandaag?
Ik ben pas een klein uurtje wakker, lekker hoor haha. Had avond/nachtdienst en heb wel eventjes kunnen slapen op 't werk maar thuis er ook nog even ingekropen. Is het bij jullie ook zulk mooi weer? Ik wordt er helemaal vrolijk van . Vanmiddag heb ik een housewarming van een vriendin, verder niet zoveel plannen vandaag.
Pandora, hoe waren de reacties ?
Viva, Prikkelbaar valt hier (nog) wel mee gelukkig, maar dat van dat libido is wel een beetje herkenbaar .
All, hoe gaat het met jullie vandaag?
Ik ben pas een klein uurtje wakker, lekker hoor haha. Had avond/nachtdienst en heb wel eventjes kunnen slapen op 't werk maar thuis er ook nog even ingekropen. Is het bij jullie ook zulk mooi weer? Ik wordt er helemaal vrolijk van . Vanmiddag heb ik een housewarming van een vriendin, verder niet zoveel plannen vandaag.
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Zo, daar ben ik weer eens ff.. Ik lees wel altijd mee, op mijn telefoon, maar ik ben nog niet heel erg gewend aan dat Swypen en dan duurt een heel verhaal typen zo lang haha..
Linda, welkom! Gefeliciteerd, en om die testen kan je niet meer heen.
Vrijdag zijn we bij de verloskundige geweest, was super! Echo gemaakt, hartje zien en horen kloppen en de foto's meegekregen. Al is er natuurlijk niet veel meer op te zien dat een wit vlekje, het is zo bijzonder dat voor het eerst mee te maken.
Vervolgens hebben wij het mijn schoonfamilieverteld, mijn oma's en tante, allemaal erg enthousiast. Van mijn ouders en zus heb ik al wat spulletjes gekregen, zo lief!
29 maart hebben we de tweede afspraak, met weer een echo. 2 april hebben wij de combinatietest, daarvoor moeten wij naar het ziekenhuis. Gaan jullie die ook doen? Waarom wel/niet?
De nacht van vrijdag op zaterdag erg beroerd geweest, waarschijnlijk verkeerd gegeten. Verder nog geen last gehad van misselijkheid.
Hoe is het bij jullie verder? Nog meer mensen ingelicht over de zwangerschap @UB, leuk dat je vriendin in eerste niets doorhad, haha..
Linda, welkom! Gefeliciteerd, en om die testen kan je niet meer heen.
Vrijdag zijn we bij de verloskundige geweest, was super! Echo gemaakt, hartje zien en horen kloppen en de foto's meegekregen. Al is er natuurlijk niet veel meer op te zien dat een wit vlekje, het is zo bijzonder dat voor het eerst mee te maken.
Vervolgens hebben wij het mijn schoonfamilieverteld, mijn oma's en tante, allemaal erg enthousiast. Van mijn ouders en zus heb ik al wat spulletjes gekregen, zo lief!
29 maart hebben we de tweede afspraak, met weer een echo. 2 april hebben wij de combinatietest, daarvoor moeten wij naar het ziekenhuis. Gaan jullie die ook doen? Waarom wel/niet?
De nacht van vrijdag op zaterdag erg beroerd geweest, waarschijnlijk verkeerd gegeten. Verder nog geen last gehad van misselijkheid.
Hoe is het bij jullie verder? Nog meer mensen ingelicht over de zwangerschap @UB, leuk dat je vriendin in eerste niets doorhad, haha..
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Zo ik herken dat van prikkelbaar zijn. Ik heb al een paar keer gehad, dat dacht ik dat mijn vriendje zooo verschrikkelijk irritant is, maar tot nu toe kan ik me wel inhouden, omdat ik weet dat het de hormonen zijn hahahaah.
Voor de rest had ik van het weekend onwijze honger. Vanavond maar weer gaan sporten!!!!
@Sun, waarom doe jij dan een combinatietest? Ik ben van mening dat het bij ons niet nodig is, omdat wij jong zijn en er geen kinderen met 'afwijkingen' worden geboren in onze families. En daarnaast is het een kansberekening.
Voor de rest had ik van het weekend onwijze honger. Vanavond maar weer gaan sporten!!!!
@Sun, waarom doe jij dan een combinatietest? Ik ben van mening dat het bij ons niet nodig is, omdat wij jong zijn en er geen kinderen met 'afwijkingen' worden geboren in onze families. En daarnaast is het een kansberekening.
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
LDJ, haha ja ik heb vaak ook dat ik me schuldig voel naar mijn man toe!
Lente, lekker dat je gister zo laat wakker was, was hier ook heerlijk weer!
Sun88, leuk dat je een echo gehad hebt! En ook leuk dat jullie al dingetjes gekregen hebben, wordt het toch echter door, vind ik altijd!
Wij doen die combinatietest niet, vind het niet nodig.
Mas, ik heb ook steed zo veel honger! Maar dan helaas weer absoluut geen trek in brood. (Het is wel brood, maar dan meer een tostie ofzo. Of iets warms, zoals soep)
Denk dat ik maar weer wat cup-a-soupjes in ga slaan
All, nou postte ik zaterdagavond nog dat ik zo prikkelbaar etc was, zondagochtend was "de bom' gebarsten. Man vond dat ik al heel de week super afstandig was, was natuurlijk ook zo want ik had geen zin om te knuffelen, zoenen en al helemaal niet in sex.
Maar goed, alles weer goed gemaakt.
Wat ik altijd zo apart vind van die hormonen, denk in ieder geval dat het daardoor komt, is dat ik bijvoorbeeld eerst kon smullen van bruin brood met een plak ham erop, en ik daar nu niet eens meer aan wil denken om te eten omdat ik daar geen zin in heb.
Hoe gaat het met de rest? Ik ga zo het lijstje er even bij pakken, kijken of mensen nog binnenkort een echo oid hebben!
Lente, lekker dat je gister zo laat wakker was, was hier ook heerlijk weer!
Sun88, leuk dat je een echo gehad hebt! En ook leuk dat jullie al dingetjes gekregen hebben, wordt het toch echter door, vind ik altijd!
Wij doen die combinatietest niet, vind het niet nodig.
Mas, ik heb ook steed zo veel honger! Maar dan helaas weer absoluut geen trek in brood. (Het is wel brood, maar dan meer een tostie ofzo. Of iets warms, zoals soep)
Denk dat ik maar weer wat cup-a-soupjes in ga slaan
All, nou postte ik zaterdagavond nog dat ik zo prikkelbaar etc was, zondagochtend was "de bom' gebarsten. Man vond dat ik al heel de week super afstandig was, was natuurlijk ook zo want ik had geen zin om te knuffelen, zoenen en al helemaal niet in sex.
Maar goed, alles weer goed gemaakt.
Wat ik altijd zo apart vind van die hormonen, denk in ieder geval dat het daardoor komt, is dat ik bijvoorbeeld eerst kon smullen van bruin brood met een plak ham erop, en ik daar nu niet eens meer aan wil denken om te eten omdat ik daar geen zin in heb.
Hoe gaat het met de rest? Ik ga zo het lijstje er even bij pakken, kijken of mensen nog binnenkort een echo oid hebben!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Spannend, Pandora over 2 daagjes!
Vanochtend belde mijn vk, hij was vergeten te vragen of ik nog altijd op hetzelfde adres woonde. Voor het faxen voor de echo afspraak naar het zhuis. Dus dat wordt pas morgen of later dat we die uitnodiging krijgen. En ik vrijdag en zaterdag al met spanning op de post zitten wachten
Vanochtend belde mijn vk, hij was vergeten te vragen of ik nog altijd op hetzelfde adres woonde. Voor het faxen voor de echo afspraak naar het zhuis. Dus dat wordt pas morgen of later dat we die uitnodiging krijgen. En ik vrijdag en zaterdag al met spanning op de post zitten wachten
Viva- Kletskop
Viva, jammer dat je nog even moet wachten op de oproep voor de echo
Gelukkig heb je het weer goed gemaakt met je man.
Ik eet de laatste weken opeens elke dag kaas, terwijl ik dat nooit neem. Elke ochtend geroosterd brood met kaas. En ik heb geen zin meer in chocola (heel bijzonder!)
Ik ben niet zo prikkelbaar en ook niet emotioneel o.i.d. wel iets directer dan normaal. Ik hoop dat het zo blijft.
Sun: Leuk dat jullie een goede echo hebben gehad! Wij doen geen combinatie test, omdat het een kansberekening is en omdat we het kindje niet weg laten halen als blijkt dat het het syndroom van Down heeft.
Pandora hoe waren de reacties op het shirt?
Wij hebben het dit weekend aan de rest van de familie en vrienden verteld en net op mijn werk, allemaal leuke reacties gekregen
Gelukkig heb je het weer goed gemaakt met je man.
Ik eet de laatste weken opeens elke dag kaas, terwijl ik dat nooit neem. Elke ochtend geroosterd brood met kaas. En ik heb geen zin meer in chocola (heel bijzonder!)
Ik ben niet zo prikkelbaar en ook niet emotioneel o.i.d. wel iets directer dan normaal. Ik hoop dat het zo blijft.
Sun: Leuk dat jullie een goede echo hebben gehad! Wij doen geen combinatie test, omdat het een kansberekening is en omdat we het kindje niet weg laten halen als blijkt dat het het syndroom van Down heeft.
Pandora hoe waren de reacties op het shirt?
Wij hebben het dit weekend aan de rest van de familie en vrienden verteld en net op mijn werk, allemaal leuke reacties gekregen
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Sun88, Wat leuk dat je de echo gehad hebt, en dat ie goed was ! En lijkt me zo leuk als iedereen zo enthousiast reageert haha. Combinatietest gaan wij niet doen denk ik. Waarom kiezen jullie er wel voor?
MAS, Best herkenbaar die honger , hier bij vlagen. Wat voor sport doe je?
Viva, Fijn dat het wel gelijk weer goed is met je man. Begrijpt ie het wel, dat je er gewoon geen behoefte aan hebt op dit moment? Er komen vast betere tijden . En balen dat je al een paar dagen voor niks op de brief zit te wachten! Maar nu weet je wel dat ie er aan komt haha.
UB, Dankje, nu heb ik zin in geroosterd brood met kaas
Gisteravond ineens erg misselijk en rillend m'n bed in gegaan, maar vanmorgen gelukkig nergens last meer van. Griep heerst hier erg, hoop dat ik 'm oversla haha. Op de housewarming gister middag werd ik door 2 vriendinnen (apart van elkaar) nogal indringend aangekeken hoe het met me ging, met zo'n veelbetekende blik. Dus ik er lekker omheen gekletst, maar de een zei 'zeg het maar hoor, het straalt gewoon van je af'. Ik er nog lekker verder omheen gekletst haha, maar die hebben het dus al door. Maar hoeee ?
Net trouwens met de verloskundige gebeld. Op 2 april heb ik een afspraak voor de termijnecho en 5 april de intake. Niet gezegd dat ik bij de HA al een afspraak had staan haha, maar daar ben ik wel blij mee, want 2 april duurt echt nog heeeel lang voor m'n gevoel .
MAS, Best herkenbaar die honger , hier bij vlagen. Wat voor sport doe je?
Viva, Fijn dat het wel gelijk weer goed is met je man. Begrijpt ie het wel, dat je er gewoon geen behoefte aan hebt op dit moment? Er komen vast betere tijden . En balen dat je al een paar dagen voor niks op de brief zit te wachten! Maar nu weet je wel dat ie er aan komt haha.
UB, Dankje, nu heb ik zin in geroosterd brood met kaas
Gisteravond ineens erg misselijk en rillend m'n bed in gegaan, maar vanmorgen gelukkig nergens last meer van. Griep heerst hier erg, hoop dat ik 'm oversla haha. Op de housewarming gister middag werd ik door 2 vriendinnen (apart van elkaar) nogal indringend aangekeken hoe het met me ging, met zo'n veelbetekende blik. Dus ik er lekker omheen gekletst, maar de een zei 'zeg het maar hoor, het straalt gewoon van je af'. Ik er nog lekker verder omheen gekletst haha, maar die hebben het dus al door. Maar hoeee ?
Net trouwens met de verloskundige gebeld. Op 2 april heb ik een afspraak voor de termijnecho en 5 april de intake. Niet gezegd dat ik bij de HA al een afspraak had staan haha, maar daar ben ik wel blij mee, want 2 april duurt echt nog heeeel lang voor m'n gevoel .
lente- Prater
Naam | leeftijd | hoeveelste kindje | geslacht | uitgerekende datum | bijzonderheden |
Ugly Betty | 24 | 1e | Verrassing | 3 oktober | 5-3 echo = goed |
Tweeling | 1e | 2 oktober (onder voorbehoud) | |||
Vlinder_19 | 2e | ||||
Pandora | 2e | Half oktober | 14 maart 1e echo | ||
Sun88 | 23 | 1e | Willen we weten | 17 oktober (onder voorbehoud) | 9 maart 1e echo |
Knof | 26 | 1e | Willen we weten | 23 oktober (?) | 8 maart intake vk |
Anniej_S | 24 | 2e | 30 oktober (onder voorbehoud) | 20 maart 1e echo + intake | |
LDJ | 26 | 1e | 2 november (onder voorbehoud) | 19-03 intake, 03-04 echo | |
Viva | 21 | 2e | Willen we weten | 8 november (onder voorbehoud) | 23-04 afspraak VK |
Mas | 25 | 1e | Willen het weten, maar geheim houden | 8 november (onder voorbehoud) | 12 april, 1ste echo + intake |
lente | 25 | 1e | Willen we weten | 9 november (onder voorbehoud) | 20 maart vroege echo HA, 2 april termijnecho VK, 5 april intake VK |
lente- Prater
Ugly Betty, geen zin in chocola, wauw, ik wilde dat ik dat had! ik moet het gewoon niet kopen, anders is het binnen no time op!
Leuk dat jullie het nu iedereen ongeveer verteld hebben! Ik kijk uit naar dat moment, haha. Al is dit ook nog wel even leuk, zo voor onszelf houden.
Lente, ja ik heb hem verteld dat het gewoon door de zwangerschap komt. Dat ik nog altijd evenveel van hem hou, alleen dat het voor mij lijkt dat hij 10x meer een knuffel komt halen, en ik daar gewoon geen zin in heb.
Wat grappig dat die 2 vriendinnen het al doorhebben. Wisten ze dat jullie ervoor gingen?
Leuk dat jullie het nu iedereen ongeveer verteld hebben! Ik kijk uit naar dat moment, haha. Al is dit ook nog wel even leuk, zo voor onszelf houden.
Lente, ja ik heb hem verteld dat het gewoon door de zwangerschap komt. Dat ik nog altijd evenveel van hem hou, alleen dat het voor mij lijkt dat hij 10x meer een knuffel komt halen, en ik daar gewoon geen zin in heb.
Wat grappig dat die 2 vriendinnen het al doorhebben. Wisten ze dat jullie ervoor gingen?
Viva- Kletskop
Mag ik in jullie topic komen meepraten? Ik heb vanmorgen positief getest met clear blue. Ik ben 3 tot 4 weken zwanger. Ik voel eigenlijk nog niks, behalve mn borsten die gespannen aanvoelen. En dat ik veel moet boeren Ik denk dat ik morgen de huisarts maar ga bellen voor een afspraak. Heb ook op internet een schema ingevuld en daarin staat dat ik ongeveer rond 17 november zal gaan bevallen. Ik vind het allemaal nog erg onwerkelijk en eng, als je nagaat hoeveel er nog mis kan gaan. Maar ik ga nu vooral genieten
nina86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 61
Registratiedatum : 01-02-12
nina86 schreef:Mag ik in jullie topic komen meepraten? Ik heb vanmorgen positief getest met clear blue. Ik ben 3 tot 4 weken zwanger. Ik voel eigenlijk nog niks, behalve mn borsten die gespannen aanvoelen. En dat ik veel moet boeren Ik denk dat ik morgen de huisarts maar ga bellen voor een afspraak. Heb ook op internet een schema ingevuld en daarin staat dat ik ongeveer rond 17 november zal gaan bevallen. Ik vind het allemaal nog erg onwerkelijk en eng, als je nagaat hoeveel er nog mis kan gaan. Maar ik ga nu vooral genieten
Welkom! En gefeliciteerd!! En je kan beter de VK bellen als HA die doen niks behalve je even wegen (dat was bij mijn 1e het geval)
Gast- Gast
Anniej_S schreef:nina86 schreef:Mag ik in jullie topic komen meepraten? Ik heb vanmorgen positief getest met clear blue. Ik ben 3 tot 4 weken zwanger. Ik voel eigenlijk nog niks, behalve mn borsten die gespannen aanvoelen. En dat ik veel moet boeren Ik denk dat ik morgen de huisarts maar ga bellen voor een afspraak. Heb ook op internet een schema ingevuld en daarin staat dat ik ongeveer rond 17 november zal gaan bevallen. Ik vind het allemaal nog erg onwerkelijk en eng, als je nagaat hoeveel er nog mis kan gaan. Maar ik ga nu vooral genieten
Welkom! En gefeliciteerd!! En je kan beter de VK bellen als HA die doen niks behalve je even wegen (dat was bij mijn 1e het geval)
Oke, ja dan kan ik dan beter doen. Maar gaan ze niet nog een test afnemen ofzo?
nina86- Fluisteraar
\Anniej_S schreef:Nee
Hmm dan heeft het idd niet veel meerwaarde
nina86- Fluisteraar
Ik wil me hier ook aanmelden! Heb zaterdag al postief getest met een kruidvat test. En dan vandaag ook met de minder gevoelige clear blue test. Zat eigenlijk pas op dag 24 vandaag, maar mijn cyclus was nogal verstoord door de miskraam. Ga er nu maar vanuit dat ik 4 weken ben, krijg ik ook eerder een echo
Ik heb in augustus met 8 weken een spontane miskraam gehad en in december ook een met 8 weken nadat we het hartje al hadden zien kloppen. Dit is toen een currettage geworden.
Maar nu moet het gewoon goed gaan! Ga zo wel de verloskundige al bellen, gezien mijn voorgeschiedenis zal ik zeker met 8 weken al een echo krijgen. Mag ook met 7 weken bij de poli gyn langsgaan, maar dat beslis ik rond die tijd wel.
Wat wel bijzonder is, is dat ik dit eitje heb zien rijpen! Ik had een controle afspraak bij de gyn die een echo maakte. Daarom wist ik ook zeker dat ik al zo vroeg een eisprong had in deze cyclus.
Ik heb in augustus met 8 weken een spontane miskraam gehad en in december ook een met 8 weken nadat we het hartje al hadden zien kloppen. Dit is toen een currettage geworden.
Maar nu moet het gewoon goed gaan! Ga zo wel de verloskundige al bellen, gezien mijn voorgeschiedenis zal ik zeker met 8 weken al een echo krijgen. Mag ook met 7 weken bij de poli gyn langsgaan, maar dat beslis ik rond die tijd wel.
Wat wel bijzonder is, is dat ik dit eitje heb zien rijpen! Ik had een controle afspraak bij de gyn die een echo maakte. Daarom wist ik ook zeker dat ik al zo vroeg een eisprong had in deze cyclus.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Nina, van harte welkom en gefeliciteerd!
Weegschaal, jij ook gefeliciteerd! Super dat het weer gelukt is, we gaan ervan uit dat alles nu goed gaat.. driemaal is scheepsrecht, toch?:o
Wij kiezen voor die test om iets meer zekerheid te hebben of alles goed is. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunnen wij hier ons in ieder geval op voorbereiden..
Weegschaal, jij ook gefeliciteerd! Super dat het weer gelukt is, we gaan ervan uit dat alles nu goed gaat.. driemaal is scheepsrecht, toch?:o
Wij kiezen voor die test om iets meer zekerheid te hebben of alles goed is. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunnen wij hier ons in ieder geval op voorbereiden..
Sun88- Prater
Nina en weegschaal, beide heeeeeel erg gefeliciteerd!
En welkom hier
En welkom hier
Viva- Kletskop
Naam | leeftijd | hoeveelste kindje | geslacht | uitgerekende datum | bijzonderheden |
Vlinder_19 | 2e | ||||
Sun88 | 23 | 1e | Willen we weten | 17 oktober (onder voorbehoud) | 9 maart 1e echo |
Anniej_S | 24 | 2e | 30 oktober (onder voorbehoud) | 20 maart 1e echo + intake | |
Viva | 21 | 2e | Willen we weten | 8 november (onder voorbehoud) | 23-04 afspraak VK |
Mas | 25 | 1e | Willen het weten, maar geheim houden | 8 november (onder voorbehoud) | 12 april, 1ste echo + intake |
lente | 25 | 1e | Willen we weten | 9 november (onder voorbehoud) | 20 maart vroege echo HA, 2 april termijnecho VK, 5 april intake VK |
Weegschaal | 26 | 1e | Verrassing | 20 november (onder voorbehoud) | 11 april 1e echo |
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Vlinder_19 | 2e | ||||
Sun88 | 23 | 1e | Willen we weten | 17 oktober | 9 maart 1e echo = goed |
Weegschaal | 26 | 1e | Verrassing | 20 november (onder voorbehoud) | 11 april 1e echo |
Sun88- Prater
Weegschaal, wat weet je al snel wanneer je je echo hebt zeg!
wauwie!
(Ja ik ben deels jaloers, zit met smart te wachten tot ik eindelijk de brief ervoor binnen krijg, hihi)
wauwie!
(Ja ik ben deels jaloers, zit met smart te wachten tot ik eindelijk de brief ervoor binnen krijg, hihi)
Viva- Kletskop
Viva, duurt lang he als je op iets moet wachten!!! Nog even geduld!!!
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Mas, duurt inderdaad lang, ben super ongeduldig. Ik zou zo graag daar naartoe leven!
Viva- Kletskop
Gefeliciteerd en welkom Nina en Weegschaal.
Ik hoop op een voorspoedige zwangerschap en geniet ervan.
Het is allemaal wel spannend, dat vind ik wel tenminste....
Viva: weet je nog steeds niet wanneer je de 1e echo hebt? Waarom duurt dat zo lang?
UB: Leuk dat iedereen zo leuk en positief reageerden.
Lente: Leuk dat je een afspraak gemaakt hebt.
Wij hebben 3 april onze 1e echo. Van mij mag het al wel zover zijn haha. Zal blij zijn als ik een
goed kloppend hartje heb gehoord.
Hoe vaak krijg je eigenlijk een echo in je zwangerschap?
Hier gaat alles goed. Ik mag niet klagen. Gelukkig nog geen last van misselijkheid, hoop dat dat zo blijft.
Wel ben ik veel vermoeider als normaal. Als ik een dag gewerkt heb, ben ik kapot en lig ik savonds voor pampus op de bank.
Ook gaan mijn hormonen flink tekeer .
Hoe gaat het met jullie?
Ik hoop op een voorspoedige zwangerschap en geniet ervan.
Het is allemaal wel spannend, dat vind ik wel tenminste....
Viva: weet je nog steeds niet wanneer je de 1e echo hebt? Waarom duurt dat zo lang?
UB: Leuk dat iedereen zo leuk en positief reageerden.
Lente: Leuk dat je een afspraak gemaakt hebt.
Wij hebben 3 april onze 1e echo. Van mij mag het al wel zover zijn haha. Zal blij zijn als ik een
goed kloppend hartje heb gehoord.
Hoe vaak krijg je eigenlijk een echo in je zwangerschap?
Hier gaat alles goed. Ik mag niet klagen. Gelukkig nog geen last van misselijkheid, hoop dat dat zo blijft.
Wel ben ik veel vermoeider als normaal. Als ik een dag gewerkt heb, ben ik kapot en lig ik savonds voor pampus op de bank.
Ook gaan mijn hormonen flink tekeer .
Hoe gaat het met jullie?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
LDJ, ja stom hé. Gisterochtend belde mijn VK of mijn adres nog hetzelfde is, dus misschien krijg ik vandaag een brief, en anders later deze week van het ziekenhuis.
Super dat jullie 3 april jullie echo krijgen! Ik hoop eigenlijk ook op die week. Na het termijn waarbij het de vorige keer mis ging.
Het verschilt per verloskundige hoe veel echo's je krijgt. En of alles goed met je gaat of dat je extra controle hebt.
Ik krijg maar 2 echo's, de termijnecho en de 20 weken echo. We laten wel nog een pretecho maken nadien. Die krijgen we vergoed door onze zorgverzekering.
Fijn dat je niet misselijk bent zeg! Ik voel me de laatste dagen niet 100%. Als ik niet zwanger zou zijn, zou ik denken dat ik ziek wordt zegmaar.
in plaats van mijn o zo geliefde broodjes ham zit ik nu aan een bord tomatensoep, haha. Met geroosterde broodjes erbij overigens.
Super dat jullie 3 april jullie echo krijgen! Ik hoop eigenlijk ook op die week. Na het termijn waarbij het de vorige keer mis ging.
Het verschilt per verloskundige hoe veel echo's je krijgt. En of alles goed met je gaat of dat je extra controle hebt.
Ik krijg maar 2 echo's, de termijnecho en de 20 weken echo. We laten wel nog een pretecho maken nadien. Die krijgen we vergoed door onze zorgverzekering.
Fijn dat je niet misselijk bent zeg! Ik voel me de laatste dagen niet 100%. Als ik niet zwanger zou zijn, zou ik denken dat ik ziek wordt zegmaar.
in plaats van mijn o zo geliefde broodjes ham zit ik nu aan een bord tomatensoep, haha. Met geroosterde broodjes erbij overigens.
Viva- Kletskop
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken