Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 9 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Mom-Of-3 do 1 maa 2012 - 21:15

Wij hebben het nog aan helemaal niemand verteld, komt wel na de echo. Die heb ik over twee weken

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 9 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  MAS do 1 maa 2012 - 22:09

Mom-of-2, wel echt fijn dat je nog maar zo kort hoeft te wachten.

Gister moest ik officieel ongesteld worden en ik vond het toch wel eng, maar nog steeds zwanger. Ik heb nog een testje er tegen aan gegooid en het streepje wordt steeds donkerder.

Ik heb nog steeds vrij weinig last van symptomen. Alleen gister paar uurtjes in de stad gelopen en ik had me toch een partij rug pijn. En vandaag heb ik rode wangen en ze zijn ook nog super warm...Nu moet ik de hele tijd smoesjes verzinnen waarom mijn wangen rood zijn hahaha...

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 23:24

Mas ik heb ook nog steeds weinig tot geen klachten! Soms word ik er wel onzeker van, maar ik probeer er ook niet te veel aan te denken, komt vast omdat ik bij de 1e bloedingen heb gehad en daar nu weer bang voor ben. Pas als ik een goede echo heb gehad wil ik proberen te gaan genieten!

Overigens ben ik wel depri vanndaag...we hadden 4 katten en 1 hond en gister zijn naar 5jr! Onze 1e 2 katten opgehaald die een nieuwe tehuisje hebben gekregen!

Ik ben wel heeel emo, soms wel chagerijnig en ik transpireer heeeeel snel! (klachtjes dus toch wel haha)

Fijne dag meiden!

Gast
Gast

Bericht  Mom-Of-3 do 1 maa 2012 - 23:43

Oh oh ik ging net naar de wc toen zat er wat bruinig op wc papier heb dit nog nooit gehad bij de vorige zwangerschappen. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken???

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 23:44

kan oud bloed zijn! Zolang er geen helderbloed vrij komt + hevige menstruatie krampen is er niks aan de hand!

Gast
Gast

Bericht  MAS vr 2 maa 2012 - 0:04

Net gebeld en wij mogen 12 april langs komen voor de eerste echo. Ik ben dan precies 10 weken. Nu moet ik dus rustig 6 weken wachten....En het weekend daarna wil ik mijn verjaardag vieren en dan gaan we het ook gelijk vertellen. Als alles goed gaat natuurlijk, maar daar ga ik wel vanuit!!!

Mijn vriend heeft op eens bedacht dat hij toch wel het geslacht wil weten. Ik wilde dat al vanaf het begin, maar hij wilde het eerst niet. Dus ik ben blij dat hij van gedachten is veranderd.

Ik heb weer even de tabel aangepast.

Naamleeftijdhoeveelste kindjegeslachtuitgerekende datumbijzonderheden
Ugly Betty241eVerrassing2 oktober (onder voorbehoud)5 maart 1e echo
Tweeling1e2 oktober (onder voorbehoud)
Vlinder_192e
Pandora2eHalf oktober14 maart 1e echo
Sun88231e17 oktober (onder voorbehoud)9 maart 1e echo
Mom-of-2293e18 oktober
Knof261eWillen we weten23 oktober (?)8 maart intake vk
Anniej_S242eWillen we weten30 oktober (onder voorbehoud)20 maart 1e echo + intake
Viva212eWillen we weten8 november (onder voorbehoud)
Mas251eWillen het weten, maar geheim houden8 november (onder voorbehoud)12 april, 1ste echo + intake
lente251eWillen we weten9 november (onder voorbehoud)

Laatst aangepast door MAS op vr 2 maa 2012 - 0:05; in totaal 1 keer bewerkt

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 0:05

Gaat heeel lang duren dat wachten, ik weet er alles van..zucht..wil je b ij mij even neerzetten dat wij 20maart gelijk intake hebben? Dank je wel alvast!

Gast
Gast

Bericht  MAS vr 2 maa 2012 - 0:06

Anniej_S schreef:Gaat heeel lang duren dat wachten, ik weet er alles van..zucht..wil je b ij mij even neerzetten dat wij 20maart gelijk intake hebben? Dank je wel alvast!

Aangepast smile

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Mom-Of-3 vr 2 maa 2012 - 0:17

Ik had net wel ff krampen in me buik maar is nu weer afgezakt, maar ik heb er geen goed gevoel bij ik hou me even afzijdig hier....

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 0:24

Hoop het niet voor je mom of 2! Knufffel*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 9 699888

Gast
Gast

Bericht  tweeling vr 2 maa 2012 - 1:11

Mom-Of-2 schreef:Ik had net wel ff krampen in me buik maar is nu weer afgezakt, maar ik heb er geen goed gevoel bij ik hou me even afzijdig hier....

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 9 699888 Ik hoop dat het niet doorzet!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  tweeling vr 2 maa 2012 - 1:33

@All

Ik trok vanmorgen een rokje met een truitje aan en ineens zag ik een buikje. Echt een bolletje. Is dat niet een beetje vroeg??Embarassed
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Bericht  MAS vr 2 maa 2012 - 1:34

tweeling schreef:
Mom-Of-2 schreef:Ik had net wel ff krampen in me buik maar is nu weer afgezakt, maar ik heb er geen goed gevoel bij ik hou me even afzijdig hier....

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 9 699888 Ik hoop dat het niet doorzet!

+1 hug

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  LDJ vr 2 maa 2012 - 2:46

Hoi meiden,

Mag ik me ook toevoegen? Ik heb even een ander profiel aangemaakt. Dit vind ik fijner, maar zo kan ik wel gezellig mee kletsen.
Ik ben LDJ, 26 jaar en weet sinds afgelopen maandagavond dat ik nu zo'n 5 weken zwanger ben van ons eerste kindje.
Het was nog niet echt de bedoeling, maar de + knalde van de test af, ff schrikken dus, maar het is zeer gewenst en welkom.

Liefs LDJ.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  tweeling vr 2 maa 2012 - 2:48

LDJ schreef:Hoi meiden,

Mag ik me ook toevoegen? Ik heb even een ander profiel aangemaakt. Dit vind ik fijner, maar zo kan ik wel gezellig mee kletsen.
Ik ben LDJ, 26 jaar en weet sinds afgelopen maandagavond dat ik nu zo'n 5 weken zwanger ben van ons eerste kindje.
Het was nog niet echt de bedoeling, maar de + knalde van de test af, ff schrikken dus, maar het is zeer gewenst en welkom.

Liefs LDJ.

Welkom! Kan me voorstellen dat je behoorlijk schrikt als het niet echt de bedoeling was. Hadden jullie het over een tijdje in de planning?
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Bericht  Muppetje vr 2 maa 2012 - 2:55

tweeling schreef:@All

Ik trok vanmorgen een rokje met een truitje aan en ineens zag ik een buikje. Echt een bolletje. Is dat niet een beetje vroeg??Embarassed

Nee hoor, ik had ook best snel n buikje

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  LDJ vr 2 maa 2012 - 3:05

tweeling schreef:
LDJ schreef:Hoi meiden,

Liefs LDJ.

Welkom! Kan me voorstellen dat je behoorlijk schrikt als het niet echt de bedoeling was. Hadden jullie het over een tijdje in de planning?

Nou, ik volg nu nog een bbl opleiding, duurt nog tot volgend jaar juni en die had ik graag eerst af wilde hebben.
Maar goed, we zijn er heel erg blij mee. We zien het als een enorm kado en kan me niks beters wensen.
We hebben het mijn ouders en schoonouders verteld van de week want voor hun konden we het niet verborgen houden en hun zijn super blij en heel erg trots en willen ons overal mee helpen, dus dat scheelt al een hele boel.
We willen er gewoon helemaal voor gaan en het is echt meer dan welkom!

(hoe kun je ook alweer een ticker plaatsen?) Hij doet het al!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 6:19

Gefeliciteerd LDJ! Wat leuk, wij lopen gelijk op! Succes met je opleiding dan nog even. Wat voor BBL opleiding doe je?

Liefs!

Gast
Gast

Bericht  LDJ vr 2 maa 2012 - 6:40

Ik doe BBL VIG. Ik zou rond volgend jaar juni klaar kunnen zijn, maar moet nu waarschijnlijk wel even een tussenstop maken, maar hoop dan ook dat ze daarmee accoord willen gaan.
Super leuk dat we gelijk oplopen. Daarom lijkt het me ook zo leuk om mee te kletsen om te zien hoe met de iedereen gaat enzo.

Laatst aangepast door LDJ op vr 2 maa 2012 - 6:41; in totaal 1 keer bewerkt
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 6:41

Heb je al last van kwaaltjes?

Gast
Gast

Bericht  LDJ vr 2 maa 2012 - 6:46

Een beetje wel. Ik voelde me van de week al wat anders dan anders. Hormonen spelen iets op, ben soms niet al te aardig tegen mijn vriend haha en soms iets emotioneler, lachen en huilen tegelijkertijd Laughing . Toen dacht ik, volgens mij moet ik een test doen. Ook groeien mijn borsten volgens mij al iets en zijn ze wat gevoeliger.
Heb nog wel last van een ongesteldheidsgevoel. Maakte me al een beetje zorgen, maar las dat het het uitrekken van de baarmoeder is.
Maar ik voel me goed.

Jij dan?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 6:48

Een paar van de genoemde kwaaltjes die jij opnoemt, maar verder weinig Wink. Heb je al naar de VK gebeld voor een intake?

Gast
Gast

Bericht  LDJ vr 2 maa 2012 - 6:50

Wij hebben 19 maart onze 1e intake en op 3 april onze eerste echo. Spannend allemaal pfff.
Van mij mag het al wel zo ver zijn angel .
Jij dan?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 6:52

20maart intake en echo.

Gast
Gast

Bericht  LDJ vr 2 maa 2012 - 6:53

Wat spannend!!! Krijg jij rond de 12 weken dan ook nog weer een echo?
Kun je er zelf voor kiezen om al wat eerder een echo te laten maken?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: