*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Gefeliciteerd Viva!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
MAS, ook gefeliciteerd ! Leuk om iedere keer weer een test te doen, om het streepje donkerder te zien worden. Ga ik zelf niet aan beginnen haha, wordt ik veel te onzeker van als het niet zo is .
Anniej_S, lekker dat je nog geen kwaaltjes hebt! Had je er bij de eerste veel last van?
Viva, Happy Birthday ! Maak er maar een leuke dag van, en succes met de erwtensoep haha.
Mom-of-2, Gefeliciteerd! Voel je je weer een beetje beter dan vanmorgen?
Knof, lekker toch, dat je (nog) niet zoveel last van kwaaltjes hebt ?
Hier gaat het goed, alleen pijnlijke boobies en nog steeds een beetje onwerkelijk haha, en durf nog niet 'te' blij te zijn maar dat komt wel! Bij m'n mk heeft de huisarts (ook verloskundige, al is ze daar mee gestopt, maar de echoapparatuur heeft ze nog wel) gezegd dat ik bij een volgende zwangerschap met ongeveer 6 weken langs mocht komen om te kijken. Is in ieder geval een fijn gevoel haha. Gister op het werk heb ik het aan 1 collega verteld, we weten van elkaar dat we 'bezig' zijn dus dan komt het gesprek er wat vaker op . Verder wil ik het nog even geheim houden als dat lukt, maar is best lastig, omdat ik gelijk een aantal dingen niet meer mag doen (niet meer bij de rontgen, geen 'gevaarlijke' stoffen etc) en dat valt over het algemeen gauw op . Nu ben ik lekker vrij, vanmorgen nog even lekker geslapen, en weinig op de planning vandaag. Oja, alleen naar de kapper aan het eind vd middag, is wel weer nodig .
Anniej_S, lekker dat je nog geen kwaaltjes hebt! Had je er bij de eerste veel last van?
Viva, Happy Birthday ! Maak er maar een leuke dag van, en succes met de erwtensoep haha.
Mom-of-2, Gefeliciteerd! Voel je je weer een beetje beter dan vanmorgen?
Knof, lekker toch, dat je (nog) niet zoveel last van kwaaltjes hebt ?
Hier gaat het goed, alleen pijnlijke boobies en nog steeds een beetje onwerkelijk haha, en durf nog niet 'te' blij te zijn maar dat komt wel! Bij m'n mk heeft de huisarts (ook verloskundige, al is ze daar mee gestopt, maar de echoapparatuur heeft ze nog wel) gezegd dat ik bij een volgende zwangerschap met ongeveer 6 weken langs mocht komen om te kijken. Is in ieder geval een fijn gevoel haha. Gister op het werk heb ik het aan 1 collega verteld, we weten van elkaar dat we 'bezig' zijn dus dan komt het gesprek er wat vaker op . Verder wil ik het nog even geheim houden als dat lukt, maar is best lastig, omdat ik gelijk een aantal dingen niet meer mag doen (niet meer bij de rontgen, geen 'gevaarlijke' stoffen etc) en dat valt over het algemeen gauw op . Nu ben ik lekker vrij, vanmorgen nog even lekker geslapen, en weinig op de planning vandaag. Oja, alleen naar de kapper aan het eind vd middag, is wel weer nodig .
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Naam | leeftijd | hoeveelste kindje | geslacht | uitgerekende datum | bijzonderheden |
Ugly Betty | 24 | 1e | Verrassing | 2 oktober (onder voorbehoud) | 5 maart 1e echo |
Tweeling | 1e | 2 oktober (onder voorbehoud) | |||
Vlinder_19 | 2e | ||||
Pandora | 2e | Half oktober | 14 maart 1e echo | ||
Sun88 | 23 | 1e | 17 oktober (onder voorbehoud) | 9 maart eerste echo | |
Mom-of-2 | 29 | 3e | 18 oktober | ||
Knof | 26 | 1e | Willen we weten | 23 oktober (?) | 8 maart intake verloskundige |
Viva | 21 | 2e | Willen we weten | 8 november (onder voorbehoud) | |
Mas | 25 | 1e | Verrassing (tot nu toe) | 8 november (onder voorbehoud) | |
lente | 25 | 1e | Willen we weten | 9 november (onder voorbehoud) | |
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
bedankt voor de felicitaties!
Lente, wat lekker dat je dan zo vroeg een echo krijgt! Stiekem hoop ik ook dat ik nóg eerder dan 8 weken een echo mag krijgen. Maar goed, eerst volgende week de vk bellen.
En wat leuk dat je het al iemand hebt kunnen vertellen! Mijn zus en ik wilden beide zwanger worden. Bij de mk-zwangerschap wist ze het ook binnen no-time, en nu wil ik het ook zo graag vertellen.
maar ik weet niet of zij al zwanger is, en het lijkt me rot voor dr als ik al 2x zwanger ben in de tijd dat zij het ook proberen.
(In de zin, als ik haar het ook pas vertel wanneer we het de rest vertellen, is ze misschien al wel zwanger).
Maar als het erop komt, vertel ik het haar wel eerlijk. Hoop stiekem dat we weer bijna tegelijk zwanger zijn.
Nou, ik ga lekker lunchen met dochterlief, wat laat maar goed, mijn erwtensoep staat al we te pruttelen op het vuur
Lente, wat lekker dat je dan zo vroeg een echo krijgt! Stiekem hoop ik ook dat ik nóg eerder dan 8 weken een echo mag krijgen. Maar goed, eerst volgende week de vk bellen.
En wat leuk dat je het al iemand hebt kunnen vertellen! Mijn zus en ik wilden beide zwanger worden. Bij de mk-zwangerschap wist ze het ook binnen no-time, en nu wil ik het ook zo graag vertellen.
maar ik weet niet of zij al zwanger is, en het lijkt me rot voor dr als ik al 2x zwanger ben in de tijd dat zij het ook proberen.
(In de zin, als ik haar het ook pas vertel wanneer we het de rest vertellen, is ze misschien al wel zwanger).
Maar als het erop komt, vertel ik het haar wel eerlijk. Hoop stiekem dat we weer bijna tegelijk zwanger zijn.
Nou, ik ga lekker lunchen met dochterlief, wat laat maar goed, mijn erwtensoep staat al we te pruttelen op het vuur
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Aaaaaahhhhhhh de oudste is echt zoooo vervelend niet normaal. Hij liep toestraks zo hard te brullen dat de jongste nu ook alweer huilend in haar bed ligt. Heb ze net een uur en een kwartier geslapen vanaf vanmorgen half zes. Dus ze ligt nu al 10 minuten te huilen in haar bed. Als ik naar haar toe ga dan gaat ze helemaal niet meer slapen. Hoop echt dat ze zo stil is en nog ff in slaap valt.
Oooo het is nu stil, ik duim ff dat het zo blijft
Oooo het is nu stil, ik duim ff dat het zo blijft
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Aaaah jullie zijn mij vergeten in het lijstje!! :-(
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Aaaah jullie zijn mij vergeten in het lijstje!! :-(
Dan moet je even 'je gegevens" geven
Viva- Kletskop
Wat wil je weten? .
Als ik het kon zien op mn telefoon gaat het om ons 2e ind, uitreken datum ovb 30 okt en willen heeeeeeel graag weten wat het word!
Als ik het kon zien op mn telefoon gaat het om ons 2e ind, uitreken datum ovb 30 okt en willen heeeeeeel graag weten wat het word!
Gast- Gast
en je leeftijd nog en evt al afspraken die je hebt staan?
Viva- Kletskop
Naam | leeftijd | hoeveelste kindje | geslacht | uitgerekende datum | bijzonderheden |
Ugly Betty | 24 | 1e | Verrassing | 2 oktober (onder voorbehoud) | 5 maart 1e echo |
Tweeling | 1e | 2 oktober (onder voorbehoud) | |||
Vlinder_19 | 2e | ||||
Pandora | 2e | Half oktober | 14 maart 1e echo | ||
Sun88 | 23 | 1e | 17 oktober (onder voorbehoud) | 9 maart 1e echo | |
Mom-of-2 | 29 | 3e | 18 oktober | ||
Knof | 26 | 1e | Willen we weten | 23 oktober (?) | 8 maart intake vk |
Anniej_S | 24 | 2e | Willen we weten | 30 oktober (onder voorbehoud) | 20 maart 1e echo |
Viva | 21 | 2e | Willen we weten | 8 november (onder voorbehoud) | |
Mas | 25 | 1e | Verrassing (tot nu toe) | 8 november (onder voorbehoud) | |
lente | 25 | 1e | Willen we weten | 9 november (onder voorbehoud) | |
Viva- Kletskop
Anniej, jij hebt een echo rond 7 weken dat is wel erg fijn. Ik zit er over na te denken om een pretecho te maken rond die tijd, eigenlijk meer om te kijken of alles goed zit. Hoe denken jullie hierover?
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Pretecho willen we wederom doen, maar bij de 1e was het rond 34 weken nu zal het eerder zijn.
Ik heb intake + echo eerder ivm bloedverlies en complicaties de vorige x.
Ik zou de pretecho wel wat later doen ipv rond de 7weken
Ik heb intake + echo eerder ivm bloedverlies en complicaties de vorige x.
Ik zou de pretecho wel wat later doen ipv rond de 7weken
Gast- Gast
Ja ik wil eigenlijk meer weten of het hartje klopt dan dat ik de pretecho doe om echt te kijken hoe het er nou uit ziet...
MAS- Fluisteraar
Dat is natuurlijk ook leuk! Rond 7weken klopt het hartje (als goed is dan) al wel ja!
Gast- Gast
Mas, we hebben het bij mijn mk-zwangerschap overwogen omdat ik heel graag voor kerst wilde weten of het goed was om het te vertellen. Toen bleek ineens dat we veel eerder dan gedacht de termijnecho kregen!
En nu achteraf, stel dat we er 1 nog eerder hadden gehad, had toen wel het hartje waarschijnlijk geklopt...
Dus tja, ik weet niet zo goed, kan fijn zijn maar is alsnog dan geen garantie.
Ik wacht nu sowieso de termijnecho af. Wil wel een pretecho na de 20 weken echo!
Ik heb nu helemaal zin om de vk te bellen, hoop zo dat ik eerder een echo krijg nu!
Wordt er helemaal hebberig van als ik zie dat sommigen binnenkort al een echo hebben :p
En nu achteraf, stel dat we er 1 nog eerder hadden gehad, had toen wel het hartje waarschijnlijk geklopt...
Dus tja, ik weet niet zo goed, kan fijn zijn maar is alsnog dan geen garantie.
Ik wacht nu sowieso de termijnecho af. Wil wel een pretecho na de 20 weken echo!
Ik heb nu helemaal zin om de vk te bellen, hoop zo dat ik eerder een echo krijg nu!
Wordt er helemaal hebberig van als ik zie dat sommigen binnenkort al een echo hebben :p
Viva- Kletskop
Ik bedoel dus met eerder ook, dat ik hoop dat ik er 1 meer krijg :p Maar dat zal wel niet.
Viva- Kletskop
Viva je zou kunnen bellen om ook rond die tijd (7weken) een echo te laten maken?
Gast- Gast
Viva, dat is wel waar. Ik wou dat ik gewoon in mijn buik kon kijken of het goed gaat.
Ik heb ook het probleem dat ik eind Maart een week weg ga voor werk en mijn moeder gaat mee. Dan is het wel heel moeilijk om het niet te vertellen terwijl ze in dezelfde kamer slaapt. Maar ik wil het wel alleen vertellen als ik een goede echo heb. Lastig dus!! Mijn vriend wilt dat ik het helemaal niet vertel, maar ik denk dat ze er dan zeker wel achter komt.
Ik heb ook het probleem dat ik eind Maart een week weg ga voor werk en mijn moeder gaat mee. Dan is het wel heel moeilijk om het niet te vertellen terwijl ze in dezelfde kamer slaapt. Maar ik wil het wel alleen vertellen als ik een goede echo heb. Lastig dus!! Mijn vriend wilt dat ik het helemaal niet vertel, maar ik denk dat ze er dan zeker wel achter komt.
MAS- Fluisteraar
Wij wachten dit x ook zo lang mogelijk met vertellen! lekker ons geheimpje ;-)
Gast- Gast
Zou kunnen ja, kan ook iets vragen in de trant, of ik nu meer echo's krijg ivm de mk.
Al durf ik vrij weinig te vragen, en hou ik al he-le-maal niet van bellen.
Overigens denk ik dat ik er ook niet om hoef te vragen, mijn vk legt bij een telefoon gesprek meestal gelijk al uit hoe of wat...
Mijn man wil het trouwens evt bij 8 weken al vertellen dat weekend, maar ik twijfel of ik het niet pas rond 12 weken wil vertellen...
Mas, dat lijkt me ook enorm lastig als je een week weg bent met je moeder!!
Al durf ik vrij weinig te vragen, en hou ik al he-le-maal niet van bellen.
Overigens denk ik dat ik er ook niet om hoef te vragen, mijn vk legt bij een telefoon gesprek meestal gelijk al uit hoe of wat...
Mijn man wil het trouwens evt bij 8 weken al vertellen dat weekend, maar ik twijfel of ik het niet pas rond 12 weken wil vertellen...
Mas, dat lijkt me ook enorm lastig als je een week weg bent met je moeder!!
Viva- Kletskop
Hee meiden,
Ik heb al even een tijdje niet meer gereageerd, maar wat ontzettend leuk dat er weer meiden zwanger
Zijn en mee schrijven. Gefeliciteerd. En we zijn allemaal in oktober uitgerekend!
Met mij gaat het erg goed. Weinig last van kwaaltjes gelukkig. afgelopen week hebben we het mijn ouders verteld. Die waren heel blij! Dit weekend vertellen we het aan vrienden van ons. De rest pas volgend weekend na de echo.
Hebben jullie al enig idee wanneer jullie het naar buiten brengen?
Ik heb al even een tijdje niet meer gereageerd, maar wat ontzettend leuk dat er weer meiden zwanger
Zijn en mee schrijven. Gefeliciteerd. En we zijn allemaal in oktober uitgerekend!
Met mij gaat het erg goed. Weinig last van kwaaltjes gelukkig. afgelopen week hebben we het mijn ouders verteld. Die waren heel blij! Dit weekend vertellen we het aan vrienden van ons. De rest pas volgend weekend na de echo.
Hebben jullie al enig idee wanneer jullie het naar buiten brengen?
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Sun, leuk dat je ouders zo enthousiast waren! Wij willen maandag de echo afwachten en het daarna gaan vertellen, kan bijna niet meer wachten
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ugly Betty schreef:Sun, leuk dat je ouders zo enthousiast waren! Wij willen maandag de echo afwachten en het daarna gaan vertellen, kan bijna niet meer wachten
Leuk is dat hè, ik kan ook niet wachten het de rest te vertellen.. Op mijn werk wil ik het doenvertellen met cup cakes met muisjes erop. Dat idee heb ik hier van het forum haha. Jullie nog speciale manieren om het te vertellen?
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken