Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 24 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Knof vr 23 maa 2012 - 7:19

@ Mas; leuk een pretecho! Ik duim met je mee!

@ LDJ; wanneer heb jij je eerste echo ook al weer? Kan me voorstellen dat hij van jou wel mag komen nu. Ik heb maandag 26 maart (aanstaande maandag) mijn tweede echo. Spannend!

Gaan jullie nog iets leuks doen in het weekend? Ik ben eerlijk gezegd eindelijk weer een beetje fit! Heb de laatste dagen ontzettend veel op de bank gelegen; misselijk en overgeven. Hoop dat ik in het weekend kan genieten!

Laatst aangepast door Knof op vr 23 maa 2012 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 24 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast vr 23 maa 2012 - 7:53

Knof schreef:@ Mas; leuk een pretecho! Ik duim met je mee!

@ LDJ; wanneer heb jij je eerste echo ook al weer? Kan me voorstellen dat hij van jou wel mag komen nu. Ik heb maandag 26 maart (aanstaande maandag) mijn tweede echo. Spannend!

Gaan jullie nog iets leuks doen in het weekend? Ik ben heerlijk gezegd eindelijk weer een beetje fit! Heb de laatste dagen ontzettend veel op de bank gelegen; misselijk en overgeven. Hoop dat ik in het weekend kan genieten!

Geen bijzonderheden! Ik was afgelopen dagen ook echt helemaal niet lekker, heel veel misselijk en nog net niet braken! Hopelijk kun je ook ongestoort van het weekend genieten!

Gast
Gast

Bericht  Viva vr 23 maa 2012 - 21:31

Puzzle, leuk zo'n extra bevestiging, die positieve test van MvM smile

Mas, spannend morgen de echo! Meld je ons nog hoe hij was? smile
+ foto misschien? Very Happy

Dit weekend moet ik, vandaag dan, werken.
Morgen doet mijn man belijdenis, dus ook een wat drukker dagje.

Volgend weekend ben ik vrij, helemaal zin in!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Weegschaal za 24 maa 2012 - 6:22

@ Knof; Nog iets leuks gedaan vandaag?

@ Anniej_S; Voel je je vandaag ook wat beter?

@ Viva; Mijn zusje en man doen volgende week belijdenis. Waar ik vandaan kom doe je vaak als stel belijdenis. Krijg je daarna zeker ook iedereen op de koffie?!

Ik heb dit weekend nachtdienst, is niet goed voor me op dit moment merk ik. De vorige keren helemaal geen last gehad, maar had vannacht zo'n last van mn darmen; een opgezwollen buik en misselijk dat ik ben! En was ook zo moe vannacht, heb dan ook goed geslapen vandaag.
Nu nog 2, in april 4 en begin mei nog 2 en dan ben ik er vanaf.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  LDJ za 24 maa 2012 - 7:26

Weegschaal: Ik werk idd in de zorg. Jij ook? Ik werk met dementerende ouderen, maar ik vind het op dit moment best zwaar.
Succes met je nachtdiensten. Ben jij een VIG-er?

Knof: Wat spannend zeg!! Ik heb 3 april de 1e echo. Van mij mag het wel zover zijn angel . Nog even geduld hebben.

Anniej: Hoe gaat het nu met je misselijkheid?

Mas: Wat spannend zeg...

Viva: Wat lekker dat je volgende week vrij bent!! Ga je nog wat leuks doen of zomaar lekker?

Ik heb lekker weekend samen met mijn vriend. Wat een heerlijk weertje zeg! We zijn vanmiddag lekker even naar de Intratuin geweest om wat plantjes enzo te halen. Die gaan we morgen denk ik even planten. Het was druk joh....
Mijn buikje is al wel iets te zien zei mijn schoonmoeder vandaag Very Happy .

LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Viva za 24 maa 2012 - 7:58

Weegschaal, hier doe je het ook vaak als stel samen inderdaad. 2 jr terug hebben we het samen gevolgd, maar beiden geen belijdenis gedaan.
Vorig jaar heb ik het alleen gevolgd (man was druk aan het afstuderen, en met onze dochter ook handiger wat betreft oppas) en belijdenis gedaan, en dit jaar mijn man Wink
En inderdaad daarna komt iedereen op de koffie Wink
Succes met je nachtdiensten aftellen!

LDJ, leuk intratuin! Al vind ik vooral de decoratiespulletjes erúg leuk. (en vaak ook erúg duur:P)
Ik denk dat het ook echt op heel veel plaatsen druk was, iedereen gaat erop uit, was heerlijk vandaag!
Volgend weekend gaan we een weekend weg omdat mijn schoonouders dan 25 jr getrouwd zijn, dus ik hoop dat het leuk wordt, zal vast Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Knof za 24 maa 2012 - 21:03

@ Mas succes met de echo vandaag! Laat je weten hoe het was?

Ik ben gister ook naar de Intratuin geweest, wat spulletjes gehaald voor ons balkon.

Veel plezier met de belijdenis van je man! Ik ken het zelf niet zo, maar weet dat het in de kerk waar mijn schoonouders heen gaan ook wordt gedaan.
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 4:16

Las dat er naar me gevraagd werd! Maar de misselijkheid komt met vlagen! Vrijdag en gister had ik een goede dag, maar vandaag is het weer naadje..beloofd nog wat voor de rest avn de week als ik daadwerkelijk mijn uren op contract ga werken! Morgenochtend werken, dinsdag half 9 tot 4, woensdag 9 tot 3, donderdag 9 tot 4 (misschien de ochtend nog wel vrij)... Ik zie er toch wel een klein beetje tegen op, maar wat eten en drinken etc mee gaan nemen naar de clienten!

Verder zijn we druk aan het orienteren voor behang voor bij Y. op haar kamer en de zolder moet zoiezo aangepakt worden, dit zal de basis wit met donkergrijs grijzen + 1 (knal) muur qua behang of verf! Moeilijk moeilijk moeilijk!

Liefs! xxxxxxx

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ zo 25 maa 2012 - 6:05

Weegschaal schreef:
Naamleeftijdhoeveelste kindjegeslachtuitgerekende datumbijzonderheden
Ugly Betty241eVerrassing3 oktober 5-3 echo = goed *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 24 561177
Tweeling1e2 oktober (onder voorbehoud)
Vlinder_192e
Pandora2eHalf oktober14 maart 1e echo
Sun88231eWillen we weten17 oktober 9 maart 1e echo = goed
Knof261eWillen we weten23 oktober (?)8 maart intake vk
Anniej_S242e30 oktober (onder voorbehoud)20 maart 1e echo + intake
LDJ261e2 november (onder voorbehoud)19-03 intake, 03-04 echo
Viva212eWillen we weten8 november (onder voorbehoud)23-04 afspraak VK
Mas251eWillen het weten, maar geheim houden8 november (onder voorbehoud)12 april, 1ste echo + intake
lente251eWillen we weten9 november (onder voorbehoud)20 maart vroege echo HA, 2 april termijnecho VK, 5 april intake VK
Weegschaal261eVerrassing20 november (onder voorbehoud)10 april 1e echo
L!ND@272eVerassing19 november (onder voorbehoud)18 april intake/termijnecho
Puzzle281eWillen we weten26 mrt 1e echo bij gyn
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  L!ND@ zo 25 maa 2012 - 6:14

@ Puzzle Heel veel succes bij de gyn morgen! Fijn dat MvM toch altijd een soort van bevestiging geeft he?

@ MAS Hoe was de echo vandaag?

@ LDJ Dat wordt dus shoppen voor andere kleding Wink

@ Knof Hoe was je weekend? Voelde je je al iets beter?

@ Viva Hoe was jullie dag? Gefeliciteerd! Wij hebben een aantal jaren terug samen belijdenis gedaan.

@ Anniej Heel veel succes aankomende week. Ik hoop voor je dat het een beetje mee zal vallen. Al leuk behang gevonden?

@ All Vandaag was het mijn dag ook niet helemaal. Ontzettend moe en met vlagen weer heerlijk misselijk. Vanmiddag zijn we op kraamvisite geweest. Dat zorgt gelukkig voor wat afleiding, maar ik moest zo mijn best doen om me niet te verspreken! Mijn zusje komt zo en dan gaan we straks The Ultimate Dance Battle kijken, echt mijn programma Laughing Eerst mijn meisje nog even knuffelen en naar bed brengen. Fijne avond!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Puzzle zo 25 maa 2012 - 6:42

Bedankt! vind het steeds spannender worden..

Hier vandaag ook niet echt mn dag, vanmorgen misselijk/niet lekker, vanmiddag wel lekker van de zon genoten, en nu weer niet lekker Rolling Eyes
Linda, moeilijk he om het nog stil te houden? heb er ook moeite mee! Hebben jullie het nog niemand verteld?
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Viva zo 25 maa 2012 - 7:20

Naamleeftijdhoeveelste kindjegeslachtuitgerekende datumbijzonderheden
Vlinder_192e
Pandora2eHalf oktober14 maart 1e echo
Sun88231eWillen we weten17 oktober 9 maart 1e echo = goed
Knof261eWillen we weten23 oktober (?)8 maart intake vk
Anniej_S242e30 oktober (onder voorbehoud)20 maart 1e echo + intake
LDJ261e2 november (onder voorbehoud)19-03 intake, 03-04 echo
Viva212eWillen we weten8 november (onder voorbehoud)04-04 1e echo, 23-04 afspraak VK
Mas251eWillen het weten, maar geheim houden8 november (onder voorbehoud)12 april, 1ste echo + intake
lente251eWillen we weten9 november (onder voorbehoud)20 maart vroege echo HA, 2 april termijnecho VK, 5 april intake VK
Weegschaal261eVerrassing20 november (onder voorbehoud)10 april 1e echo
L!ND@272eVerassing19 november (onder voorbehoud)18 april intake/termijnecho
Puzzle281eWillen we weten26 mrt 1e echo bij gyn
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva zo 25 maa 2012 - 7:31

Linda, dank je! Was een mooie dag. Daarna nog met mijn zus+zwager+kids en mijn ouders lekker ergens naartoe gegaan waar de kinderen konden spelen, erg leuk.
Lastig inderdaad om je mond te houden, ik moet mezelf ook vaak genoeg terechtwijzen omdat ik weer eens bijna mijn mond voorbij gepraat heb :P

Puzzle, balen van je misselijkheid zeg!

Voor de rest hebben we dus een lekkere dag gehad, weer lekker met zonnetje.
Ga straks even lekker een film kijken en erna slapen.
Ik heb overigens tweeling en ugly betty uit het lijstje gehaald, omdat ze +12 weken zijn.
Die zullen dus denk ik verder schrijven in het topic vanaf 12 weken.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  MAS zo 25 maa 2012 - 9:01

Ik was super zenuwachtig, maar alles is goed!!!! Ik heb nu even geen foto, want ik zit weer in het buitenland. Maar je zag het hartje kloppen. Ik vind het nog steeds vreemd dat dat kindje binnen in mij zit, maar ik heb nu de foto's als bewijs. Very Happy
Ik ga het ook mijn moeder vertellen morgen, hopelijk reageert ze blij!!!

Ik ga slapen, want ik moet morgen weer vroeg, maar ik wilde het goede nieuws wel even vertellen!!!

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Viva zo 25 maa 2012 - 20:39

Jaa wat leuk en goed MAS!
Heel veel plezier aanstaande week!
En bijna elke moeder reageert wel leuk toch Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Knof zo 25 maa 2012 - 21:12

@ Mas; wat goed, gefeliciteerd!

@ Puzzle; veel succes vandaag met je eerste echo. Ik heb vandaag de tweede.

Fijne dag allemaal en geniet van het weer!
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Puzzle ma 26 maa 2012 - 0:45

Vanmorgen hier ook geweest voor de echo: zag er goed uit! en het hartje klopte al I love you, over 2 weken mogen we weer!!

MAS, wat leuk zeg! en is idd wel fijn om 'bewijs' te hebben hihi.

Knof, jij veel succes ( of je hebt het al gehad..)
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  Muis ma 26 maa 2012 - 4:41

Hey meiden, mag ik mij hier ook voorzichtig komen melden? Ik heb vanochtend positief getest (Topic; Zwanger? Inclusief foto).

Vind het nog heel onwerkelijk, net of het over iemand anders gaat. Mijn vriend komt zo thuis en dan ga ik het vertellen. Ben benieuwd. Very Happy

Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  LDJ ma 26 maa 2012 - 4:48

Muis: Welkom en gefeliciteerd cheers .

Puzzle en MAS: Wat een geweldig nieuws!!!

MAS: Hoe reageerde je moeder vandaag?

Hier momenteel weinig nieuws....
Alles gaat zo zijn gangetje. Was het maar volgende week dinsdag...
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  lente ma 26 maa 2012 - 5:00

LDJ, Hoe is het nu op je werk? Heb je er al over kunnen praten? Leuk dat je VIG-er bent, dat was ik hiervoor ook (en ook met demente bejaarden gewerkt). Zwaar maar mooi werk vond ik het. Hihi helemaal lastig verborgen houden nu zeker, als je buikje al wat te zien is Wink ?

Anniej, Succes met werken van de week, hoop dat je je wat beter voelt!

Weegschaal, Hoe staat het met de badkamer? Schiet het al op Very Happy ? Lekker dat je niet zoveel nachtdiensten meer hoeft.

Knof, Hoe was je 2e echo vandaag?

MAS, Wat fijn dat je echo goed was! Laat je weten hoe je moeder reageerde?

Puzzle, Ook een goede echo, gefeliciteerd!

Muis, Gefeliciteerd en welkom.

Hier hebben we het inmiddels aan mijn moeder en haar vriend, m'n schoonouders en mijn broertje verteld. Iedereen reageerde superenthousiast, eerst wel wat verdwaasd haha (wisten niet dat we 'bezig' waren). Verder beginnen een aantal vriendinnetjes het ook steeds meer in de smiezen te krijgen haha, ga de laatste 2 weekenden eerder naar huis (moe!) en aan de fris (al doe ik dat wel vaker, dus daar zijn ze nog niet zo over uit of dat vreemd is of niet Wink ). Volgende week maandag de 2e echo (1e bij de VK), en als die goed is gaan we het vertellen denk ik. Verder ben ik veel misselijk en moe, maar hoe vervelend het soms ook is, ben er wel 'blij' mee want tis toch een soort bevestiging dat er wat gebeurt :P . Nou, ik ga even koken. Fijne avond allemaal!
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  LDJ ma 26 maa 2012 - 5:05

Lente: Ik volg de opleiding voor VIG. Ben nu helpende, maar zit enorm in dubio. Word gek van mijzelf! Wat doe jij nu dan?
Wat leuk dat ze zo positief reageerden! Fijn gevoel geeft dat he?! Eet smakelijk voor zo!
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  LDJ ma 26 maa 2012 - 5:06

Krijgen jullie al een buikje trouwens?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Bericht  lente ma 26 maa 2012 - 5:14

LDJ, Ik ben nu operatieassistente, erg leuk! VIG heb ik een poosje gedaan omdat ik na de middelbare school niet wist wat ik wilde, en had een bijbaantje in het verpleegtehuis en kon daar dus de opleiding in.'

Hier nog niet echt een buikje, wel veeeeel opgezette darmen :o
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Knof ma 26 maa 2012 - 5:38

Jee, ook onze echo was goed! Het hartje klopt goed en je zag nu echt al een minimensje! De armpjes en beentjes waren aan het spartelen! Zooo lief! Mijn uitgerekende datum is nu op 29 oktober gezet.

@ Puzzle; wat fijn al een goede echo en kloppend hartje!

@ Lente; leuk dat vertellen! Bij ons wisten de meesten ook niet dat we bezig waren. Mijn zusjes wel.

@ Muis; gefeliciteerd! Leuk dat je mee komt schrijven. Het voelde bij mij ook heel lang onwerkelijk...
Knof
Knof
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 5:49

Knof schreef:Jee, ook onze echo was goed! Het hartje klopt goed en je zag nu echt al een minimensje! De armpjes en beentjes waren aan het spartelen! Zooo lief! Mijn uitgerekende datum is nu op 29 oktober gezet.

@ Puzzle; wat fijn al een goede echo en kloppend hartje!

@ Lente; leuk dat vertellen! Bij ons wisten de meesten ook niet dat we bezig waren. Mijn zusjes wel.

@ Muis; gefeliciteerd! Leuk dat je mee komt schrijven. Het voelde bij mij ook heel lang onwerkelijk...

Dan lopen we gelijk! Onze datum is ook 29okt!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: