*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+30
superwoman
kwak
Flip Fluitketel
Limburg85
Monnie
loesje
Muis
Weegschaal
nina86
L!ND@
Pussycat
Jasmine
LDJ
Mom-Of-3
lente
MAS
Viva
Puggle
Amber-
Muppetje
Knof
Sun88
Puzzle
PapillonRose
Flower_L
Pandora
Ugly Betty
Lejow
tweeling
vlinder-19
34 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Heel goed haha, geen kwaaltjes (nog), kan natuurlijk nog komen, we zien het wel! Tis nog wel heel onwerkelijk!
Gast- Gast
Viva schreef:Grappig, dat je lichaam het dan toch zo duidelijk aangeeft.
Weet je dan zeker dat je 7 weken en zoveel dagen bent, en niet bijna 4 en een positieve test hebt? (Is mijn 1e gedachte )
Mijn zogenaamde ongesteldheid ( laat ik het zo maar ff noemen) begon op 10 februari, als ik hiervan uit zou gaan dan zou ik nu 2 weken en 5 dagen zijn en dat kan natuurlijk niet.
Dus mijn echte laatste menstruatie begon op 5 januari dus daar ga ik vanuit
Of doe ik het nou helemaal verkeerd???
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Anniej_S schreef:Heel goed haha, geen kwaaltjes (nog), kan natuurlijk nog komen, we zien het wel! Tis nog wel heel onwerkelijk!
Fijn nog geen kwaaltjes. Maar kan natuurlijk nog komen. Wel genieten hè? En hoe is het met je werk? Kan je al wat meer uren maken?
Mom-Of-3- Prater
Pff, daar vraag je me wat. Die 10 feb kan een innesteling zijn, al is die dan wel laat, of een gesprongen bloedvaatje (Oid).
Ga maar snel bellen zodat je snel een echo krijgt
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Mom-Of-2 schreef:Anniej_S schreef:Heel goed haha, geen kwaaltjes (nog), kan natuurlijk nog komen, we zien het wel! Tis nog wel heel onwerkelijk!
Fijn nog geen kwaaltjes. Maar kan natuurlijk nog komen. Wel genieten hè? En hoe is het met je werk? Kan je al wat meer uren maken?
Helaas niet :-(
Gast- Gast
Viva schreef:Pff, daar vraag je me wat. Die 10 feb kan een innesteling zijn, al is die dan wel laat, of een gesprongen bloedvaatje (Oid).
Ja ben nou een paar dagen vrij dus morgen bellen. Ja ik zou het anders ook niet weten???
Mom-Of-3- Prater
Anniej_S schreef:Mom-Of-2 schreef:Anniej_S schreef:Heel goed haha, geen kwaaltjes (nog), kan natuurlijk nog komen, we zien het wel! Tis nog wel heel onwerkelijk!
Balen, hoe is het eigenlijk met je sollicitatie?
Mom-Of-3- Prater
Mom-Of-2 schreef:Anniej_S schreef:Mom-Of-2 schreef:Anniej_S schreef:Heel goed haha, geen kwaaltjes (nog), kan natuurlijk nog komen, we zien het wel! Tis nog wel heel onwerkelijk!
Balen, hoe is het eigenlijk met je sollicitatie?
Heb helaas niks recents lopen meer dus ik wacht nu eerst even verder af!
Gast- Gast
Dan ben ik in de war denk ik dacht dat je nog iets had lopen, dat ze al iemand hadden aangenomen maar twijfelde of ze wel de goede hadden aangenomen.
Zoooooo de kinderen waren vroeg, half zes de jongste pffff, heb ik ze nog ff samen laten spelen boven en ik nog ff terug in bed werd me toch een partij misselijk bleh vreselijk. Gingen ze uitgerekend ook nog eens vervelend doen was echt mega chagerijnig zeg. Nu zijn ze wel lief aan het spelen gelukkig.
Zat trouwens te denken we hebben nog niet zo lang geleden de babykamer verkocht en de maxi cosi enzo, maar nu ben ik een beetje in twijfel waar we nieuwe meubeltjes zullen gaan kopen bij Ikea of toch weer een wat duurder kamertje
Zoooooo de kinderen waren vroeg, half zes de jongste pffff, heb ik ze nog ff samen laten spelen boven en ik nog ff terug in bed werd me toch een partij misselijk bleh vreselijk. Gingen ze uitgerekend ook nog eens vervelend doen was echt mega chagerijnig zeg. Nu zijn ze wel lief aan het spelen gelukkig.
Zat trouwens te denken we hebben nog niet zo lang geleden de babykamer verkocht en de maxi cosi enzo, maar nu ben ik een beetje in twijfel waar we nieuwe meubeltjes zullen gaan kopen bij Ikea of toch weer een wat duurder kamertje
Mom-Of-3- Prater
Wij willen bij ikea gaan kijken voor meubels. En van de baan klopt ook, maar zxe wouden mij er niet bij aan nemen omdat ik vaste uren wou ipv 0uren contract.
Yenthe staat hier aan bed, musty te kijken op de laptop.
Yenthe staat hier aan bed, musty te kijken op de laptop.
Gast- Gast
Hier heb ik ze meteen aangekleed en ze hebben net gegeten, dus straks maar ff naar buiten, het is echt niet koud hier. En vanmiddag als de jongste slaapt maar ff wat doen in huis maarrrr ik heb zo geen puf.
Jij ( jullie) nog plannen vandaag?
Jij ( jullie) nog plannen vandaag?
Mom-Of-3- Prater
Wow Mom-of-2 gefeliciteerd! En dan opeens al acht weken! Wat fijn dan ben je veel eerder uit de spannende weken!
Hoe is het met alle andere dames? Met mij is alles goed, heb 's ochtends een beetje last van ochtendmisselijkheid en ben 's avonds helemaal gesloopt. Lig er meestal rond 21.00 in... Verder had ik verwacht dat ik veel meer kwaaltjes zou hebben.
Hoe is het met alle andere dames? Met mij is alles goed, heb 's ochtends een beetje last van ochtendmisselijkheid en ben 's avonds helemaal gesloopt. Lig er meestal rond 21.00 in... Verder had ik verwacht dat ik veel meer kwaaltjes zou hebben.
Knof- Fluisteraar
- Aantal berichten : 217
Punten : 219
Registratiedatum : 09-08-11
@ Viva; ik ben inderdaad iemand anders op het forum. Ik schrijf niet heel veel maar weet dat er een aantal bekenden ook meelezen/schrijven. Vandaar even een andere naam.
Knof- Fluisteraar
Dank je! Ja heel gek als je het dan komt te weten en dan al zoveel weken verder.
Hoever ben jij?
Zit hier nog steeds met me kont op de bank, schiet niet echt op zo haha. Vind het eigenlijk wel fijn als ik vrij ben om op me gemak te doen, maar als ik nog weg moet dan doe ik dat meestal s'morgens zodat de jongste s'middags gewoon kan slapen en dan is er ook ff een beetje rust in huis zo fijn haha
Hoever ben jij?
Zit hier nog steeds met me kont op de bank, schiet niet echt op zo haha. Vind het eigenlijk wel fijn als ik vrij ben om op me gemak te doen, maar als ik nog weg moet dan doe ik dat meestal s'morgens zodat de jongste s'middags gewoon kan slapen en dan is er ook ff een beetje rust in huis zo fijn haha
Mom-Of-3- Prater
Gefeliciteerd, Mom-of-2!!! En dan gelijk 8 weken..fijn zeg!!!!
Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was zaten mijn broeken niet fijn en had ik veel last van mijn buik. Maar nu trek ik andere kleren aan en voelt het veel fijner. Dus ik heb heel weinig symptomen. Beetje zwaar gevoel in mijn buik en super moe in de avond, maar ik probeer niet te vroeg te slapen, want anders ben ik om half 4 s ochtends klaar wakker.
Gister nog heel rustig gaan sporten bij de sportschool. Maar wat stonk het daar naar zweet, pff werd er gewoon misselijk van hahahah...En dat heb ik normaal niet zo snel.
Ik wil nu wel elke dag een zwangerschapstest doen om te kijken naar de streepjes. Ik ga er denk ik ook gewoon nog een paar kopen ahhaha. Ik heb me op gegeven voor moeders voor moeders. Ze komen dinsdagavond langs.
Ik ga even de tabel bijwerken. Als ik gegevens moet toevoegen van de andere dames hoor ik het wel.
Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was zaten mijn broeken niet fijn en had ik veel last van mijn buik. Maar nu trek ik andere kleren aan en voelt het veel fijner. Dus ik heb heel weinig symptomen. Beetje zwaar gevoel in mijn buik en super moe in de avond, maar ik probeer niet te vroeg te slapen, want anders ben ik om half 4 s ochtends klaar wakker.
Gister nog heel rustig gaan sporten bij de sportschool. Maar wat stonk het daar naar zweet, pff werd er gewoon misselijk van hahahah...En dat heb ik normaal niet zo snel.
Ik wil nu wel elke dag een zwangerschapstest doen om te kijken naar de streepjes. Ik ga er denk ik ook gewoon nog een paar kopen ahhaha. Ik heb me op gegeven voor moeders voor moeders. Ze komen dinsdagavond langs.
Ik ga even de tabel bijwerken. Als ik gegevens moet toevoegen van de andere dames hoor ik het wel.
Naam | leeftijd | hoeveelste kindje | geslacht | uitgerekende datum | bijzonderheden |
Ugly Betty | 24 | 1e | Verrassing | 2 oktober (onder voorbehoud) | 5 maart 1e echo |
Tweeling | 1e | 2 oktober (onder voorbehoud) | |||
Vlinder_19 | 2e | ||||
Pandora | 2e | Half oktober | 14 maart 1e echo | ||
Flower_L | 27 | 2e | Verrassing | 25 oktober (onder voorbehoud) | |
Sun88 | 23 | 1e | 17 oktober (onder voorbehoud) | 9 maart eerste echo | |
Mas | 25 | 1e | Verrassing (tot nu toe) | 8 november (onder voorbehoud) | |
MAS- Fluisteraar
- Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10
Naam | leeftijd | hoeveelste kindje | geslacht | uitgerekende datum | bijzonderheden |
Ugly Betty | 24 | 1e | Verrassing | 2 oktober (onder voorbehoud) | 5 maart 1e echo |
Vlinder_19 | 2e | ||||
Knof | 26 | 1e | Willen we weten | 23 oktober (onder voorbehoud) | 8 maart intake vk |
Viva | 21 | 2e | Willen we weten | 8 november (onder voorbehoud) | |
Knof, ben gelijk benieuwd of ik je zal kennen, maar daar komen we vanzelf achter over een paar weken!
Mas, haha ik wil ook steeds een nieuwe test doen, ik had er vannacht om 4 h 1 gedaan, toen moest onze dochter naar de wc. Maar die was helemaal niet veel duidelijker dan die van dinsdag. Beviel me dus niet. Vanmorgen nog 1 gedaan en die was dui-de-lijk donkerder.
En wat heeft iedereen helaas al veel last van kwaaltjes zeg! Dat ze maar snel over mogen gaan!
Ik ga straks boodschappen doen voor 2x een pan erwtensoep.
Ik ben vandaag jarig maar vier het zaterdag voor een deel vd familie, als zijnde verjaardag en snert-dag in 1.
Dus dan wel zorgen dat er genoeg soep is!
Vanmorgen "wakker" gezongen door mijn man en dochter, kreeg een heerlijk luchtje
En vanavond gaan we lekker chinees eten, helemaal zin in.
Nog even de bedden verschonen vandaag, kunnen de dekbedden lekker luchten want het is inderdaad helemaal niet zo koud!
(Interessant hé )
Laatst aangepast door Viva op wo 29 feb 2012 - 22:18; in totaal 1 keer bewerkt
Viva- Kletskop
Gefeliciteerd Viva!!!
En het is zeker niet koud vandaag.
En het is zeker niet koud vandaag.
MAS- Fluisteraar
@ Viva; ik gok dat je me niet herkent (heb maar een stuk of 600-700 keer gepost). Maar het voelt even fijner zo!
Gefeliciteerd!!! Wat leuk dat ze al voor je hebben gezongen! Bijzonder om jarig te zijn en net zwanger! Als alles goed gaat ben ik helemaal niet jarig terwijl ik zwanger ben (bedenk ik me opeens).
@ Mas; hoe doe je dat met die tabel? Zou je mijn gegevens er ook in willen zetten?
leeftijd: 26, eerste kindje, geslacht willen we weten, uitgerekende datum: 23 oktober (?), 8 maart intake verloskundige.
Gefeliciteerd!!! Wat leuk dat ze al voor je hebben gezongen! Bijzonder om jarig te zijn en net zwanger! Als alles goed gaat ben ik helemaal niet jarig terwijl ik zwanger ben (bedenk ik me opeens).
@ Mas; hoe doe je dat met die tabel? Zou je mijn gegevens er ook in willen zetten?
leeftijd: 26, eerste kindje, geslacht willen we weten, uitgerekende datum: 23 oktober (?), 8 maart intake verloskundige.
Knof- Fluisteraar
@ mom-of-2; ik denk zelf dat ik nu 6 weken en 2 dagen ben, heb nl. wat langere cycli. Laatste menstruatie was 10 januari (7 weken, 3 dagen).
Knof- Fluisteraar
Vlinder_19 | 2e | ||||
Viva | 21 | 2e | Willen we weten | 8 november (onder voorbehoud) | |
Knof | 26 | 1e | Willen we weten | 23 oktober (?) | 8 maart intake verloskundige |
Mom-of-2 | 29 | 3e | 18 Oktober | ||
Knof en Mom-of-2 toegevoegd
Laatst aangepast door MAS op wo 29 feb 2012 - 22:42; in totaal 1 keer bewerkt
MAS- Fluisteraar
Je staat erbij, knof!
Ik denk eigenlijk ook dat ik je niet ken, zo goed ken ik iedereen hier niet!
En bedankt voor de felicitaties
Ik denk eigenlijk ook dat ik je niet ken, zo goed ken ik iedereen hier niet!
En bedankt voor de felicitaties
Viva- Kletskop
Viva gefeliciteerd meid! En inderdaad lekker beddengoed naar buiten.
Voor het lijstje 18 oktober??? 29
Me plannen zijn gewijzigd, ik ga morgen naar de bakker en meteen boodschappen doen, en vandaag opruimen verder met de berg was enz. Ook zo lekker boeiend hè haha. Kom misschien vanmiddag nog ff spieken
Me plannen zijn gewijzigd, ik ga morgen naar de bakker en meteen boodschappen doen, en vandaag opruimen verder met de berg was enz. Ook zo lekker boeiend hè haha. Kom misschien vanmiddag nog ff spieken
Mom-Of-3- Prater
Mom-Of-2 schreef:Viva gefeliciteerd meid! En inderdaad lekker beddengoed naar buiten.
Ik heb je toegevoegd in mijn vorige post.
MAS- Fluisteraar
Mom-of-2 Welkom en gefeliciteerd!
Viva: Gefeliciteerd met je verjaardag!
Tweeling: Ik ga de namen hier niet neerzetten, dat blijft een verrassing haha Klopte de termijn bij de echo met wat je uitgerekend had?
Viva: Gefeliciteerd met je verjaardag!
Tweeling: Ik ga de namen hier niet neerzetten, dat blijft een verrassing haha Klopte de termijn bij de echo met wat je uitgerekend had?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Mag ik eruit trouwens mocht iemand de lijst aanpassen, zit op mn mob, gaat niet
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen