Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kersverse relaties, part II

+47
Huppekee
luenca
Snoes
Oasis
Blond
Gympie
Admin
Yaelynn
GreenGrass
Burn
Susan
Mees
vliegeraar
RYW
Poubelle
studiebol
Marsy28
*Noosa
Stuiterbal
Jenny010
Paper Crown
Error
nijntje4
Janelie
Middleme
TwistedAngel
FireButterfly
Atelier Madame
Tabbert
Sweety
Lady4
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Sugarfall
Carra
Kerel
Mermaid
Bay
Guusje
Jade
Rush
Polly
Marin
Zininzon
Feline
Bliss
51 plaatsers

Pagina 4 van 23 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Kersverse relaties, part II - Pagina 4 Empty Re: Kersverse relaties, part II

Bericht  Bliss ma 27 feb 2012 - 2:07

Fijn dat t meeviel Zilver! Bij mij gaat t dus zondag gebeuren. Gisteren heb ik al ff met zijn moeder gewhatsappt op zijn telefoon Very Happy Ze zei nog dat t daar altijd gezellig is en dat ik me niet druk moet maken, dus dat was wel lief smile Het lijkt me echt veel enger om hem aan mijn familie/vrienden voor te stellen; toch bang dat ze hem niet leuk vinden ofzo en andersom, dat hij mijn familie/vrienden niet leuk vindt laughcry

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bay ma 27 feb 2012 - 2:24

haha ja dat heb ik dus ook! Ik heb hem al wat dingen verteld waar hij mijn inziens op kan afknappen wat mijn familie betreft...Very Happy Hij vond het allemaal wel meevallen. Het betreft ook meer ooms en tantes dan gezinsleden Kersverse relaties, part II - Pagina 4 561177
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Lady4 ma 27 feb 2012 - 2:31

Zilver, wat leuk dat het je zo meegevallen is.

Bliss, zondag dus zijn ouders ontmoeten. Spannend! Wel leuk dat zijn moeder je via whatsapp al een beetje gerust gesteld heeft.

Mijn ouders zijn inmiddels wel op de hoogte van mijn date. En hij heeft het zijn ouders ook verteld gisteren. Ze vinden het alle vier helemaal leuk, aangezien we als peuters buurkindjes waren en nu dus een stelletje lijken te gaan worden. smile Onze moeder spreken elkaar ook nog wel en kunnen het erg goed met elkaar vinden.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zininzon ma 27 feb 2012 - 10:24

Ik zal ook even een update schrijven:
mijn vriend loopt nog steeds op krukken en heeft nog regelmatig pijn aan zijn knie, dat maakt het er allemaal niet makkelijker op. We kunnen dus niet zoveel leuke dingen doen als we willen en seks is al helemaal niet handig. Toch slaan we ons er redelijk doorheen en hopen we dat hij redelijk herstelt en niet hoeft te worden geopereerd, we zijn wel weer toe aan 'normaal' verder gaan.
Morgen is hij jarig en ga ik voor hem koken. Afgelopen weekend heeft hij een horloge uitgezocht en heb ook nog een tijdschrift voor hem gekocht zodat hij nog een klein beetje wordt verrast. Verder ga ik brownies bakken waar ik kaarsjes in zet, haha.
Zondag houdt hij de verjaardag voor zijn familie en zal ik zijn broertje+vriendin en de vriendin van zijn andere broertje voor het eerst zien. Ouders + broertje heb ik al gezien.

Doordat wij al zo lang hebben gechat voor het daten en door de hele situatie met zijn been, hebben we het gevoel dat we elkaar al heeeeeel lang kennen. In werkelijkheid was onze 1e date nog maar 7,5 week geleden!!!

Fijn dat jij de eerste ontmoeting hebt gehad Zilver en Bliss, die van jou is ook al snel. Spannend hoor!!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 10:38

Ik mag ook meeschrijven! Ik ken mijn "vriend" nu bijna 4 weken, en het is zo leuk samen. Echt heel anders dan met mijn ex. Hij doet echt zijn best, en heeft veel voor mij over. Het voelt zo fijn om weer bijzonder voor iemand te zijn!
Ik heb zijn ouders afgelopen weekend ontmoet, en mijne gaat hij binnenkort vast ook een keer zien.
Wat leuk om mee te schrijven Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lady4 za 3 maa 2012 - 6:05

Ik meld mij! Ben sinds vannacht offcieël geen single meer. Kersverse relaties, part II - Pagina 4 561177 Ik moet nog een beetje wennen aan het idee, maar het voelt heerlijk! Ik ben gelukkig, hij maakt me gelukkig. En als ik hem mag geloven, heb ik hetzelfde effect op hem. Wink Afgelopen nacht voor het eerst bihj hem blijven slapen, zo fijn. Nou ja slapen, combinatie van omschakelen uit de nachtdienst, iemand naast me en een vreemd bed waren genoeg voor slechts drie uurtjes. Halen we morgen wel weer in, dan lig ik weer lekker naast hem.

Love is in the air! (L)
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Kerel za 3 maa 2012 - 6:07

Gefeliciteerd!
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 6:32

Gefeliciteerd Lady, superleuk om te lezen!

Gast
Gast

Bericht  Marin za 3 maa 2012 - 6:34

cheers cheers cheers cheers cheers

Super leuk Lady! Gaat goed met de dames uit het date topic Very Happy
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Bliss za 3 maa 2012 - 7:24

Jaaa Lady, gefeliciteerd!
Ik heb vannacht wederom nauwelijks geslapen en voel me er nu gewoon ziekjes door... Ben nu thuis, ga héél vroeg naar bed, héél lang slapen en dan morgenmiddag naar de schoonouders!
Denk wel dat ik binnenkort een bezoekje aan de huisarts ga brengen ivm dat (niet) slapen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kerel za 3 maa 2012 - 7:25

smile wat nou als ie zegt niet meer in 'n vreemd bed gaan liggen :P
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Bliss za 3 maa 2012 - 7:29

In mn eigen bed slaap ik ook niet als mn vriend erbij ligt :shock: Het is nu echt psychisch volgens mij, ik zit mezelf zó op te fokken over dat slapen, vreselijk!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 7:31

En iets van melatonine nemen Bliss, word je daar niet rustig van, waardoor je beter slaapt? Lady4, wat leeukk I love you

Gast
Gast

Bericht  Janelie za 3 maa 2012 - 7:33

Waardoor je inderdaad weer niet kan slapen.. Kan je niet iets homeopathisch nemen wat je kalmeert en een beetje versuft om het vertrouwen in het slapen weer terug te krijgen?

Verder vind ik het echt super voor je! Ik lees altijd wel mee in het date topic, maar omdat er in mijn leven niet veel gaande is hou ik me er maar buiten.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Bliss za 3 maa 2012 - 7:49

Nou ik heb al Valdispert en gisteren heb ik een melatoninetabletje van mn vriend genomen en elke keer val ik echt bíjna in slaap, maar net niet helemaal. Zó frustrerend!! Eigenlijk zouden we gisteravond een joint gaan roken, maar ik voelde me niet zo lekker en heb t maar niet gedaan. Misschien volgende week :P (hoop alleen niet dat ik, als ik dan wel slaap, elke keer een joint moet roken hahaha)
En thanks Janelie! Ik zie jou idd weinig meer hier op t forum, alles wel ok met je?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Janelie za 3 maa 2012 - 7:56

Haha dat zou ook wat zijn ja! 'Ik slaap zo lekker bij mijn vriend, na een joint'.. Kersverse relaties, part II - Pagina 4 394967

Met mij gaat het wel goed, ben inderdaad wat minder op het forum te vinden en als ik er ben meestal in het Doen?-topic. Vrij weinig qua liefdesleven, veel contact met een bezette jongen waar ik dus vrij weinig aan heb. Dus een heel eind verwijderd van dit topic! Maar super dat jij hem kon openen! Very Happy Wie weet doe ik dat ooit ook nog eens! Geniet ervan meis!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Bliss za 3 maa 2012 - 8:24

Oei bezette mannen, doe maar een beetje voorzichtig! (been there...) Maar ik hoop jou ook een keer in dit topic te mogen verwelkomen. Fijn dat t verder wel goed gaat!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  nijntje4 za 3 maa 2012 - 10:51

Ow wat herkenbaar van dat slapen! Ik heb 3 jaar lang zo nu en dan geprobeerd bij mijn (inmiddels ex) vriend te slapen of hij bij mij maar ik kan dan gewoon niet slapen. Of inderdaad bijna en dan vervolgens weer klaarwakker zijn. Omdat ik me dan echt brak voelde sliep ik de meeste weekenden maar gewoon thuis want ik wilde liever iets leuks gaan doen dan het hele weekend brak zijn... Maar het leidde wel tot frustraties... Alleen op vakantie ging het goed, met oordopjes in. Misschien is het dan het idee dat je niet terug kúnt naar je eigen bed.

Het is idd echt psychisch, heb verder nooit slaapproblemen, maar ik ga me dan zo liggen focussen op elk geluidje en kon ook echt boos worden als ik niet kon slapen en hij dan weer prinsheerlijk in slaap viel.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Bay zo 4 maa 2012 - 9:44

Welkom in dit topic Lady!! Wat super leuk voor je! fijn dat het ook allemaal zo goed en fijn voelt en je minder last hebt van paniek. Vertrouwen hebben!!

Bliss, vervelend dat je zo slecht slaapt. Ook met alcohol op lukt het dan ook niet?

Met mij/ons gaat het ook nog steeds heel goed!! Dit weekend heeft hij mijn ouders ook ontmoet. Ik ben bijna jarig en omdat ik het niet echt vier stelde mijn ouders voor om ergens wat te gaan eten. Ging gelukkig allemaal hartstikke goed en is mij reuze mee gevallen!

Nog 3 weekjes en dan samen op vakantie. Ik kan niet wachten!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Bliss zo 4 maa 2012 - 9:45

Oooh dat klinkt idd gruwelijk herkenbaar, nijntje! Mag toch hopen dat het bij mij geen drie jaar duurt :shock:

Ik heb vanmiddag de schoonfamilie ontmoet! Het was echt supergezellig Very Happy Was dus bij zn ouders thuis en daar kwamen ook zijn broertje + vriendin en zijn oudere broer + vriendin + kind (van zes maanden, heel schattig). Heb echt gelachen, leuke mensen met humor zijn het smile Heb de baby ook nog even vastgehouden en de fles gegeven, mijn vriend is daar peetoom van en helemaal trots op zn kleine neefje. Hij stuurde net nog dat zn moeder erg enthousiast over me was en zn vader had het ook al gezegd, dus dat is mooi. Over twee weken gaat ie mijn familie ontmoeten, spannend!

Edit: Zilver, zie nu je bericht. Leuk dat het zo goed ging! Met alcohol op lukt het idd nog niet (maar misschien had ik niet genoeg op haha). Heb afgelopen nacht iig wel elf uur geslapen, zo moe was ik, en nu duik ik er weer gauw in!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TwistedAngel zo 4 maa 2012 - 10:35

hier nog steeds dik in I love you
Afgelopen weekend elkaar bijna niet gezien, vrijdag moest ik werken tot 21uur, zaterdag overdag ook gewerkt, zaterdagavond een verjaardag van een oom (J wilde wel mee, en ik wou ook dat hij er bij was, maar mijn zus en schoonzus werkten dat beetje tegen,omdat ze het niet leuk hadden gevonden dat de familie hem misschien eerder zou ontmoeten dan dat zij hem zouden ontmoeten. Afgelopen week een hoop gedoe over geweest waardoor we uiteindelijk besloten dat hij maar niet mee ging.. J heeft nu al een beetje minder zin om mijn zus, zwager, broer en schoonzus te ontmoeten omdat ze zo moeilijk doen... Ik kan het ook nog snappen ook, maar het maakt mij wel verdrietig...) Vanmorgen moest ik er om 6 uur alweer uit, had met mijn werk vanmorgen om 9 uur een afspraak in Utrecht, jaarbeurs. J is vanmiddag naar Ajax gegaan, en daarna meteen door naar de kazerne. Gelukkig hebben we aankomend weekend meer tijd samen, dan begint mijn weekend vrijdag om 21.00 en eindigt die op maandag om 13.00.. gelukkig gaat hij pas dinsdagochtend terug dus kunnen we maandagavond ook nog samen doorbrengen.
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 0:33

Wat leuk Lady! Woehoeee! Gaat goed zo met de dames uit het date topic haha!

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 5 maa 2012 - 0:38

Leuk dat het zo goed gaat Bliss! Zijn familie klinkt heel erg gezellig en fijn dat je je zo op je gemak voelde! Alleen dat slapen blijft echt kut. Ik heb ook nachten dat ik echt heel slecht slaap, al slaap ik tegenwoordig echt juist beter mét m´n vriend. Hmm er was één nacht laatst waar ik zelfs tegen hem aan gekruld in slaap ben gevallen. Dat kon ik vroeger ook echt nooit. Mijn slaapproblemen hebben niet zozeer met hem te maken, maar maakten het in het begin wel erger. Ik neem in lastige tijden dat ik slecht slaap vaak valeriaanpillen, die kan je bij de Tuinen kopen. Ik heb geen idee of het echt werkt, maar al werkt het als placebo... ik slaap er beter door en word er rustig van. Ik heb vaak ook wat jij hebt, dat je gewoon nét niet in die slaap raakt en voor je het weet lig je alweer uren wakker. Dus misschien kan je dat proberen. Zou in elk geval niet te vaak joints gaan roken Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Lady4 di 6 maa 2012 - 23:17

Hoe was het bij je schoonouders Bliss?

Hier nog steeds happy en verliefd! Ik typ dit nu zelfs vanuit zijn huis, terwijl hij zelf al aan het werk is. Maar ooh, wat is het wennen om weer een relatie te hebben! Niet eens zozeer in de praktijk, het loopt zo super tussen ons, maar meer in mijn hoofd. Wanneer ik niet bij hem ben voelt het zo onwerkelijk allemaal. En dan het uitspreken of typen van 'mijn vriend blabla', krijg het mijn strot bijna nog niet uit, haha. Herkenbaar?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss wo 7 maa 2012 - 0:06

Een paar berichten hierboven staat toch al een update? Very Happy Begon al ff aan mezelf te twijfelen, haha.
Is idd herkenbaar wat je zegt; na een paar weken begint t iets meer te wennen moet ik zeggen, maar t blijft nog gek. Zaterdag hebben we voor hem geshopt (leuke dingen gekocht) én ik heb zijn hoofd met de tondeuse bewerkt :P Hij heeft nogal gek haar, heel stug, en als t groeit, groeit t echt recht omhoog whaha. Op een gegeven moment ziet t er nogal gek uit, dus hij zei laatst zelf al dat ie de tondeuse er maar weer eens overheen ging halen binnenkort. Nu heb ik zo'n gemillimeterd kapsel ook altijd al leuk gevonden bij mannen en zeker als ze van die inhammen hebben (die mijn vriend ook heeft), vind ik dit gewoon de beste optie. Dus ik heb t bij hem gedaan en vind t leuk! smile Voelt ook zo lekker aan haha.

Ik zie hem nu vrijdag weer, dan hebben we precies één maand verkering Very Happy En zaterdag is ie jarig! Jouw vriend toch ook, Lady? Echt toevallig!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 23 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13 ... 23  Volgende