Kersverse relaties, part II
+47
Huppekee
luenca
Snoes
Oasis
Blond
Gympie
Admin
Yaelynn
GreenGrass
Burn
Susan
Mees
vliegeraar
RYW
Poubelle
studiebol
Marsy28
*Noosa
Stuiterbal
Jenny010
Paper Crown
Error
nijntje4
Janelie
Middleme
TwistedAngel
FireButterfly
Atelier Madame
Tabbert
Sweety
Lady4
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Sugarfall
Carra
Kerel
Mermaid
Bay
Guusje
Jade
Rush
Polly
Marin
Zininzon
Feline
Bliss
51 plaatsers
Pagina 3 van 23
Pagina 3 van 23 • 1, 2, 3, 4 ... 13 ... 23
Re: Kersverse relaties, part II
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb af en toe nogal sterk de neiging om van een mug een olifant te maken geloof ik, dus ik ben toch zo blij met dit forum Het gaat er natuurlijk ook om hoe het in het echt is, maar ik zou het wel leuk vinden om me op de andere dagen ook 'speciaal' te voelen ofzo. Nou ja, mannen staan er idd natuurlijk anders in en idd, vroeger bestónden er niet eens mobiele telefoons Ik kijk het nog even aan (tenzij zich een heel geschikt moment voordoet om het te zeggen) denk ik. Wordt ongetwijfeld vervolgd...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
haha klinkt super bekend Bliss, in het begin kon ik ook zo super onzeker zijn op het moment dat mijn vriend me niet constant smste, mailde of berichtjes stuurde. Maar op een gegeven moment merk je vanzelf dat het IRL heel erg goed zit en heb je ook niet constant meer die bevestiging nodig. Probeer jezelf toch te dwingen om niet constant berichtjes te sturen, dan word je ook geen stalker .
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Stuur je zelf wel eens wat flirterige berichten? En (hoe) reageert hij daar dan op?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Atelier Madame schreef:haha klinkt super bekend Bliss, in het begin kon ik ook zo super onzeker zijn op het moment dat mijn vriend me niet constant smste, mailde of berichtjes stuurde. Maar op een gegeven moment merk je vanzelf dat het IRL heel erg goed zit en heb je ook niet constant meer die bevestiging nodig. Probeer jezelf toch te dwingen om niet constant berichtjes te sturen, dan word je ook geen stalker .
Maar t probleem is niet dat ie niet smst, we hebben juist best veel contact, maar t blijft wat aan de oppervlakte. Ik flirt zelf wel een beetje, maar ga dat de komende week nog eens wat opbouwen Ik lig nu in zn bed en t is weer fijn hier! (ook al heb ik weer heel slecht geslapen en is hij nog op de bank gaan slapen...)
Bliss- Lady Post-a-lot
haha laat me raden in dat bed hoefde niet alleen te worden geslapen?
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Haha hoe raad je het zo?
Het was echt weer leuk, gisteravond ook nog een poos heel serieus gepraat over het een en ander, was wel fijn. We blijken nog meer gemeen te hebben dan ik dacht. Heb alweer zin in dinsdag!
Het was echt weer leuk, gisteravond ook nog een poos heel serieus gepraat over het een en ander, was wel fijn. We blijken nog meer gemeen te hebben dan ik dacht. Heb alweer zin in dinsdag!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ben je verliefd Bliss? En dan bedoel ik hongerloos verliefd Of is 't meer heel erg op je gemak voelen?
Fijn dat je 't zo leuk hebt!
Fijn dat je 't zo leuk hebt!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Dat is een goede vraag, Feline. Daar heb ik ook al over nagedacht, want eigenlijk weet ik nauwelijks meer hoe het voelde om verliefd te zijn, heb dat gevoel volgens mij lang geleden al uitgeschakeld.
Haha, 'hongerloos verliefd'. Nee, dat niet en eerlijk gezegd ben ik daar blij om. Een paar keer was ik haast geobsedeerd door een man en werd er echt misselijk en naar van. Ik vind hem heel leuk en hoe beter ik hem leer kennen, hoe leuker het eigenlijk wordt en hoe meer voor mij bevestigd wordt dat we echt een goede match zijn!
Dus ja, ik denk dat ik verliefd op hem ben, maar ook dat mijn gevoel voor hem zich nog steeds aan het ontwikkelen is.
Vind jij dat 'hongerloos verliefd' zijn een vereiste voor een relatie?
Haha, 'hongerloos verliefd'. Nee, dat niet en eerlijk gezegd ben ik daar blij om. Een paar keer was ik haast geobsedeerd door een man en werd er echt misselijk en naar van. Ik vind hem heel leuk en hoe beter ik hem leer kennen, hoe leuker het eigenlijk wordt en hoe meer voor mij bevestigd wordt dat we echt een goede match zijn!
Dus ja, ik denk dat ik verliefd op hem ben, maar ook dat mijn gevoel voor hem zich nog steeds aan het ontwikkelen is.
Vind jij dat 'hongerloos verliefd' zijn een vereiste voor een relatie?
Bliss- Lady Post-a-lot
en wanneer wordt ie aan je vrienden en familie voorgesteld
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Kerel schreef: en wanneer wordt ie aan je vrienden en familie voorgesteld
Dat weet ik nog niet, duurt nog wel even denk ik. We hebben afgesproken dat we het rustig aan opbouwen, daar voelen we ons allebei goed bij. Mensen zijn al wel erg nieuwsgierig in elk geval! Een vriend van hem voegde mij gisteren al meteen toe op FB en smste daarna naar hem dat ik een goede muzieksmaak heb haha.
Hij is over een maand jarig, dus dan zie ik zijn vrienden sowieso wel, maar ik heb ze allemaal een paar maanden geleden ook al gezien op zijn housewarming. Toen was het alleen nog puur vriendschappelijk tussen ons
Bliss- Lady Post-a-lot
Nee Bliss, totaal niet.. Ik hoop er zelf alleen nog op. Heb echt zin om enorm verliefd te worden. Die enorme energie te ervaren.. Zo erg dat ik me af en toe verliefd voel maar niet weet op wie haha..
Had laatste wel bij een jongen dat ik me direct heel erg op m'n gemak voelde. Maar ik vond 't wel meteen jammer dat het meteen vertrouwd voelde in plaats van dat 'onzekere'. Als je er midden in zit is het kut maar toch vind ik het wel een leuke periode.. Lekker dagdromen.
Maar ik geloof er ook zeker in dat liefde en verliefdheid moet groeien. Wat geloof ik nu bij jou gebeurd. Zo lang je jezelf maar niet constant moet overtuigen van 't feit dat je 'm graag wilt zien..
Had laatste wel bij een jongen dat ik me direct heel erg op m'n gemak voelde. Maar ik vond 't wel meteen jammer dat het meteen vertrouwd voelde in plaats van dat 'onzekere'. Als je er midden in zit is het kut maar toch vind ik het wel een leuke periode.. Lekker dagdromen.
Maar ik geloof er ook zeker in dat liefde en verliefdheid moet groeien. Wat geloof ik nu bij jou gebeurd. Zo lang je jezelf maar niet constant moet overtuigen van 't feit dat je 'm graag wilt zien..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik ben wel blij dat je dat zegt, want ik dacht eerst ook een beetje dat ik meteen echt hoteldebotel smoorverliefd moest zijn. Maar wat je zegt: het is wel spannend enzo, maar die enorme onzekerheid trek ik echt niet. Je herinnert je vast mn ex-date nog wel, nou als ik daar nog aan denk, vreselijk! Ik moest steeds janken en flipte totaal als ik bijv. ff geen berichtje terug kreeg. Niet goed voor mn hart!!
Eigenlijk vind ik dit dus veel fijner. Ik voel me totaal op mn gemak, ben niet onzeker, ik kan met hem lachen (en huilen, want gisteren vertelde ik iets aan hem waar ik een beetje verdrietig van werd en hij reageerde heel lief), hij is lief, we hebben veel gemeen en zeker niet onbelangrijk: in bed klikt het ook erg goed! Dus dat andere kan nog zo spannend zijn, maar ik geloof dat ik me hierbij toch beter voel en dat spannende gevoel dat je in het begin kan hebben, vervaagt op den duur toch weer en dan wordt het alsnog vertrouwd Uiteindelijk maakt het dus niet eens zoveel uit geloof ik. In elk geval merk ik nu dat ik hem elke keer leuker ga vinden en hij zei eigenlijk hetzelfde, dus dat komt mooi uit!
Edit: ik hoef mezelf zeker niet te overtuigen dat ik hem graag wil zien. Ik ben blij dat ik hem dinsdag alweer zie en daarna zie ik hem denk ik pas volgende week maandag of dinsdag weer, want de rest van de week kunnen we steeds niet en in t weekend ben ik carnaval vieren in mn hometown. Ik baal wel echt dat ik hem dus bijna een week niet zie dan!
Eigenlijk vind ik dit dus veel fijner. Ik voel me totaal op mn gemak, ben niet onzeker, ik kan met hem lachen (en huilen, want gisteren vertelde ik iets aan hem waar ik een beetje verdrietig van werd en hij reageerde heel lief), hij is lief, we hebben veel gemeen en zeker niet onbelangrijk: in bed klikt het ook erg goed! Dus dat andere kan nog zo spannend zijn, maar ik geloof dat ik me hierbij toch beter voel en dat spannende gevoel dat je in het begin kan hebben, vervaagt op den duur toch weer en dan wordt het alsnog vertrouwd Uiteindelijk maakt het dus niet eens zoveel uit geloof ik. In elk geval merk ik nu dat ik hem elke keer leuker ga vinden en hij zei eigenlijk hetzelfde, dus dat komt mooi uit!
Edit: ik hoef mezelf zeker niet te overtuigen dat ik hem graag wil zien. Ik ben blij dat ik hem dinsdag alweer zie en daarna zie ik hem denk ik pas volgende week maandag of dinsdag weer, want de rest van de week kunnen we steeds niet en in t weekend ben ik carnaval vieren in mn hometown. Ik baal wel echt dat ik hem dus bijna een week niet zie dan!
Bliss- Lady Post-a-lot
@Bliss: kan hij niet met jou mee om carnaval te vieren?
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Nee, ten eerste houdt hij niet echt van carnaval, ten tweede is dat echt iets van mij en mn vriendinnen en ten derde wilde hij dat weekend ook wel gebruiken om een beetje te socializen met zn eigen vrienden. Over een uurtje zie ik hem weer, yay! En de komende week overleven we vast ook wel, hoewel ik t nu al lang vond duren tot ik hem weer zag (en ik heb m eergisteren nog gezien )!
Oh en Happy Valentine's Day voor alle prille stelletjes hier!
Oh en Happy Valentine's Day voor alle prille stelletjes hier!
Bliss- Lady Post-a-lot
Jeeeejjjjj nog steeds dikke vette verliefdheid in dit huis!! We zijn nu 1,5 maand samen, maar het voelt al zo veel langer.. Gister avond zijn we samen bij mijn ouders op de thee geweest. Even een uurtje, J vond dat voor de eerste keer wel lang genoeg. (mijn ouders vonden het wel heeel kort, hoorde ik vanmiddag) Heb zijn moeder al twee weken geleden ontmoet, aankomend weekend gaan we even bij zijn broer langs..
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Spannend TA!
Mijn vriend (hmm volgens mij gaat het echt nog een poos duren voor ik dit fatsoenlijk uit mn strot krijg!!) is net weg en t was weer leuk! Hij gaf me een envelop met daarop "voor mijn vriendinnetje", met daarin vier weekendretourtjes van mijn naar zijn woonplaats Kan ik dus weer even mee vooruit! Vond het echt goed bedacht ook trouwens.
En o jee o jee, er is een datum voor het ontmoeten van mijn schoonfamilie: 4 maart gaat het gebeuren Ben nu al zenuwachtig haha!
Mijn vriend (hmm volgens mij gaat het echt nog een poos duren voor ik dit fatsoenlijk uit mn strot krijg!!) is net weg en t was weer leuk! Hij gaf me een envelop met daarop "voor mijn vriendinnetje", met daarin vier weekendretourtjes van mijn naar zijn woonplaats Kan ik dus weer even mee vooruit! Vond het echt goed bedacht ook trouwens.
En o jee o jee, er is een datum voor het ontmoeten van mijn schoonfamilie: 4 maart gaat het gebeuren Ben nu al zenuwachtig haha!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss ik vind het echt zo leuk om te lezen! Volgens mij is dit echt helemaal goed voor je, hoe je er over verteld, dat je niet zo onzeker bent en gewoon op je gemak. Dat is zo belangrijk! Je hoeft inderdaad helemaal niet ziek van verliefdheid te zijn, dat je op je gemak bent is veel belangrijker. En ja, hem je vriend noemen is wel even wennen, maar went vanzelf
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Bliss ik vind het echt zo leuk om te lezen! Volgens mij is dit echt helemaal goed voor je, hoe je er over verteld, dat je niet zo onzeker bent en gewoon op je gemak. Dat is zo belangrijk! Je hoeft inderdaad helemaal niet ziek van verliefdheid te zijn, dat je op je gemak bent is veel belangrijker. En ja, hem je vriend noemen is wel even wennen, maar went vanzelf
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Hoe gaat het met de kersverse relaties in dit topic?!
Ik heb stiekeme hoop dat ik hier binnenkort ook mee kan gaan schrijven. Aan de andere kant durf ik er niet eens op te hopen. Eerdere ervaringen zijn moeilijk los te laten..
Ik heb stiekeme hoop dat ik hier binnenkort ook mee kan gaan schrijven. Aan de andere kant durf ik er niet eens op te hopen. Eerdere ervaringen zijn moeilijk los te laten..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Hoe gaat het met de kersverse relaties in dit topic?!
Lady, ik hoop je hier ook snel te zien!! Begrijp heel goed je angsten. Ik kan het soms echt niet geloven dat het ook meteen goed kan gaan zonder een hoop gezeur. Soms denk ik wel eens misschien moet ik er maar een punt achter zetten dan word ik niet weer teleurgesteld of wat dan ook. Maar misschien is dit hem wel, wat ik overigens ook een heel eng idee vind. Probeer er lekker van te genieten en ik hoop tot snel!!
Laatst aangepast door Zilver* op zo 19 feb 2012 - 3:11; in totaal 1 keer bewerkt
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Wat een fijne reactie Zilver. Het blijft altijd fijn om herkenning te vinden bij anderen, al gun ik jou natuurlijk gewoon verliefdheid zonder onzekerheid en angst.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Bij mij gaat t goed! Ik zie m dinsdag weer en heb er al zin in. 4 maart ga ik zijn familie ontmoeten Vind t best snel en aaahh ik schijt nu al in mn broek, maar ben ook erg nieuwsgierig! Zijn broers + aanhang heb ik al een keer gezien toen t nog niks was, maar niet gesproken. Spannend dus!
Zilver, heb jij al een datum?
Lady, hoop jou hier ook te zien binnenkort, lijkt me superleuk!
Zilver, heb jij al een datum?
Lady, hoop jou hier ook te zien binnenkort, lijkt me superleuk!
Bliss- Lady Post-a-lot
Leuk Bliss dat het zo goed gaat!! Bij mij ook. Kan niet wachten om hem weer te zien en dat zal bij zijn ouders zijn. Spannend dus!!
Bay- Prater
En weer even omhoog omdat hij flink naar benenden is gezakt!
Ik heb de ontmoeting met zijn ouders achter de rug!!Het viel reuze mee en zijn ouders lijken mij aardige mensen.
Nu mijn ouders nog
Ik heb de ontmoeting met zijn ouders achter de rug!!Het viel reuze mee en zijn ouders lijken mij aardige mensen.
Nu mijn ouders nog
Bay- Prater
Pagina 3 van 23 • 1, 2, 3, 4 ... 13 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» Relaties
» Lange afstand relaties
» Het verbroken relaties topic
» Het kersverse relatie topic
» Het kersverse relatie topic