Kersverse relaties, part II
+47
Huppekee
luenca
Snoes
Oasis
Blond
Gympie
Admin
Yaelynn
GreenGrass
Burn
Susan
Mees
vliegeraar
RYW
Poubelle
studiebol
Marsy28
*Noosa
Stuiterbal
Jenny010
Paper Crown
Error
nijntje4
Janelie
Middleme
TwistedAngel
FireButterfly
Atelier Madame
Tabbert
Sweety
Lady4
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Sugarfall
Carra
Kerel
Mermaid
Bay
Guusje
Jade
Rush
Polly
Marin
Zininzon
Feline
Bliss
51 plaatsers
Pagina 13 van 23
Pagina 13 van 23 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 23
Re: Kersverse relaties, part II
Je leest vooral wat je wilt lezen. Hij is zelf ook in de war, wil je geen hoop geven maar laat de deur op een kier staan door te zeggen dat als het voorbestemd is, het wel weer goed zal komen. Maar dan wel met hoofdletters ALS. Zeker niet iets om op te wachten. Ik zit je verhaal met tranen in mijn ogen te lezen. Ik weet als geen ander hoe het is om een grote liefde weg te zien gaan. Zo ver weg... Sterkte
Gast- Gast
Ik sluit me helaas aan bij Zusje.. Ik lees ook niets waaruit blijkt dat hij binnenkort gaat terugkomen op zijn besluit, hij komt behoorlijk vastbesloten over.. Ik vind het heel erg voor je, Marsy
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een nare situatie.
Ik zou ook niet blijven wachten. Hij neemt nu de tijd, dat moet jij ook doen. Het wordt een ongelijke situatie als jij blijft hopen en dus eigenlijk min of meer aan hem gebonden blijft terwijl hij juist zijn vrijheid pakt en die vrijheid extra benadrukt door de deur op een kier te houden en jou hoop te geven, want zo heeft hij niet de consequenties van een relatie, maar ook niet die van het uitmaken, hij kan alle kanten op. Je moet wel proberen het gevoel te blijven houden dat jij de controle hebt over jezelf en niet aan hem bent overgeleverd, want anders voel je je straks dubbel gekwetst.
Ik snap ook nooit goed waarom mensen het allemaal zo gecompliceerd en lastig moeten maken voor zichzelf en voor de ander, maar goed, je kunt ook niet in zijn hoofd kijken.
Echte zonde dat het zo moet gaan.
Ik zou ook niet blijven wachten. Hij neemt nu de tijd, dat moet jij ook doen. Het wordt een ongelijke situatie als jij blijft hopen en dus eigenlijk min of meer aan hem gebonden blijft terwijl hij juist zijn vrijheid pakt en die vrijheid extra benadrukt door de deur op een kier te houden en jou hoop te geven, want zo heeft hij niet de consequenties van een relatie, maar ook niet die van het uitmaken, hij kan alle kanten op. Je moet wel proberen het gevoel te blijven houden dat jij de controle hebt over jezelf en niet aan hem bent overgeleverd, want anders voel je je straks dubbel gekwetst.
Ik snap ook nooit goed waarom mensen het allemaal zo gecompliceerd en lastig moeten maken voor zichzelf en voor de ander, maar goed, je kunt ook niet in zijn hoofd kijken.
Echte zonde dat het zo moet gaan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Het lijkt wel of het in de lucht hangt..
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Nee, ik heb altijd dezelfde naam gehouden.
Ik snap gewoon oprecht niet dat alles tot op het laatste moment zo vreselijk liefdevol was. Hij zoveel van me leek te houden. Dat kun je ook niet faken, je voelt het gewoon. En als dat iemand bij je weggaat omdat hij nu teveel andere dingen aan zijn hoofd heeft en nog zoveel moet doen en tegelijkertijd aangeeft dat hij er waarschijnlijk spijt van gaat krijgen, dan is het heel moeilijk om zoiets aan de kant te zetten.
Ik ga heus proberen verder te gaan. Maar godsamme, een maand geleden was er nog NIETS aan de hand. Ook niet bij hem. Externe dingen hebben zijn gevoel geblokkeerd.
Oh dames, ik ben nog nooit zo vreselijk kapot geweest. Ik wil hem terug.
Oh en het naar Australie gaan. Natuurlijk wil ik hem dan ook zien. Maar ik hoop rond die tijd toch wel over hem heen te zijn (november) en ik kan alleen dit jaar nog een working holiday visum aanvragen.
Ik snap gewoon oprecht niet dat alles tot op het laatste moment zo vreselijk liefdevol was. Hij zoveel van me leek te houden. Dat kun je ook niet faken, je voelt het gewoon. En als dat iemand bij je weggaat omdat hij nu teveel andere dingen aan zijn hoofd heeft en nog zoveel moet doen en tegelijkertijd aangeeft dat hij er waarschijnlijk spijt van gaat krijgen, dan is het heel moeilijk om zoiets aan de kant te zetten.
Ik ga heus proberen verder te gaan. Maar godsamme, een maand geleden was er nog NIETS aan de hand. Ook niet bij hem. Externe dingen hebben zijn gevoel geblokkeerd.
Oh dames, ik ben nog nooit zo vreselijk kapot geweest. Ik wil hem terug.
Oh en het naar Australie gaan. Natuurlijk wil ik hem dan ook zien. Maar ik hoop rond die tijd toch wel over hem heen te zijn (november) en ik kan alleen dit jaar nog een working holiday visum aanvragen.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Hoe gaat het hier dames?
Wij zijn nog steeds erg gelukkig samen! We zien elkaar veel, maar tot nu toe nog geen irritaties of ruzie voorgekomen. We zitten gewoon heel erg op een lijn met elkaar. Wel twee keer een hormonaal buitje van mijn kant, waarbij ik altijd wat dwars en obstinaat word. Maar hij lijkt er niet warm of koud van te worden. Tussen zijn zoontje en mij gaat het ook nog steeds heel erg goed. Ook wij zijn erg gek op elkaar.
Enige minpuntje is dat ik morgennacht voor elf dagen op vakantie ga. De vakantie zelf heb ik heel veel zin in, maar ik vind het echt niet leuk om hem zo lang te moeten missen.
Wij zijn nog steeds erg gelukkig samen! We zien elkaar veel, maar tot nu toe nog geen irritaties of ruzie voorgekomen. We zitten gewoon heel erg op een lijn met elkaar. Wel twee keer een hormonaal buitje van mijn kant, waarbij ik altijd wat dwars en obstinaat word. Maar hij lijkt er niet warm of koud van te worden. Tussen zijn zoontje en mij gaat het ook nog steeds heel erg goed. Ook wij zijn erg gek op elkaar.
Enige minpuntje is dat ik morgennacht voor elf dagen op vakantie ga. De vakantie zelf heb ik heel veel zin in, maar ik vind het echt niet leuk om hem zo lang te moeten missen.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Heerlijk Lady! Geniet ervan . Ook van je vakantie trouwens al kan ik me heel goed voorstellen dat je het moeilijk vindt haha. Ik had gelukkig alleen weekendjes staan. Wilde eigenlijk nog 3 weken (of 2) ver weg maar ten eerste ben ik dit jaar best blut en ten tweede wil ik liever met hem op vakantie. Ach, je gaat daar toch wel genieten en heerlijk van hem dromen. Is het extra leuk om elkaar weer te zien. Na mijn eerste weekendje kwam mijn vriend me ook halen van het station. Vond dat zo lief, nog nooit een vriendje gehad die dat uit zich zelf deed . Ik had trouwens van de week ook zo'n bui hahaha, wist ook niet waar het vandaan kwam. Was zo onredelijk aan het doen, had ik gelukkig zelf ook wel door en heb het ook zo benoemd. Toen kon hij er wel om lachen . Fijn dat je zo goed overweg kunt met zijn zoontje. Dat zal voor hem ook erg belangrijk zijn.
Laatst aangepast door Zusje op do 17 mei 2012 - 18:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hier gaat het ook goed! Gisteravond zijn we naar een cabaretvoorstelling geweest (had ik hem twee maanden geleden al cadeau gedaan voor z'n verjaardag), was erg leuk. Vanmorgen lekker op zijn dakterras ontbeten in de zon, toen begin van de middag even bij zijn opa en oma langs geweest (die wonen heel dichtbij en ik had ze nog niet ontmoet) en daarna kwamen er wat vrienden van hem langs voor een pre-Pinkpop-borrel en hebben we de hele middag op het dakterras gezeten. Was supergezellig! Ben nu weer thuis, woensdag ga ik weer naar hem toe en dan gaan we 's avonds naar de bios met een vriend van hem.
Volgend weekend gaan we weer naar mijn hometown, zaterdagavond uit eten met m'n moeder en daarna nog ff de kroeg in, zodat hij een paar vriendinnen van mij kan ontmoeten. Zondag gaan we nog even bij mn vader langs.
Het slapen ging weer matig vannacht, op een gegeven moment stond ik op het punt om op de bank te gaan liggen, maar ik had echt geen zin. Toen heb ik nog een slaappil genomen en uiteindelijk viel ik steeds heel ff in slaap en werd ik weer wakker, zo ging dat een paar uur door. M'n vriend stond vroeg op, omdat hij nog aan een presentatie moest werken, en toen heb ik nog anderhalf uur flink geslapen. Rest van de dag ging het prima, maar nu ben ik totaal ingekakt, maar dat komt door de drank van vanmiddag denk ik In elk geval ga ik morgen nog wel ff de dokter bellen voor andere slaappillen; over twee weken zit ik op Pinkpop en dan kan ik me geen slapeloze nachten veroorloven!
Volgend weekend gaan we weer naar mijn hometown, zaterdagavond uit eten met m'n moeder en daarna nog ff de kroeg in, zodat hij een paar vriendinnen van mij kan ontmoeten. Zondag gaan we nog even bij mn vader langs.
Het slapen ging weer matig vannacht, op een gegeven moment stond ik op het punt om op de bank te gaan liggen, maar ik had echt geen zin. Toen heb ik nog een slaappil genomen en uiteindelijk viel ik steeds heel ff in slaap en werd ik weer wakker, zo ging dat een paar uur door. M'n vriend stond vroeg op, omdat hij nog aan een presentatie moest werken, en toen heb ik nog anderhalf uur flink geslapen. Rest van de dag ging het prima, maar nu ben ik totaal ingekakt, maar dat komt door de drank van vanmiddag denk ik In elk geval ga ik morgen nog wel ff de dokter bellen voor andere slaappillen; over twee weken zit ik op Pinkpop en dan kan ik me geen slapeloze nachten veroorloven!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss, jammer dat je weer niet echt hebt geslapen. Zelf denk ik dat een psycholoog een betere oplossing is voor de langere termijn dan nieuwe slaappillen. Misschien kan je wat ontspanningsoefeningen doen voordat je gaat slapen.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Zilver* schreef:Bliss, jammer dat je weer niet echt hebt geslapen. Zelf denk ik dat een psycholoog een betere oplossing is voor de langere termijn dan nieuwe slaappillen. Misschien kan je wat ontspanningsoefeningen doen voordat je gaat slapen.
Klopt, dat denk ik ook hoor, en ik wil daar ook zeker wel werk van maken. Maar ik heb nu iets nodig da op de korte termijn werkt en daarvoor lijken die pillen me wel even goed. Na Pinkpop is m'n vriend een maand op vakantie, dus na die tijd ga ik het opnieuw proberen (heb dan toch zes weken vakantie, dus tijd genoeg om te oefenen) en indien nodig naar de psych.
Bliss- Lady Post-a-lot
Hier gaat het ook goed! Al zijn we dan pas zo'n 2,5 week echt samen ;-).
Er zijn wel wat onzekerheden aan beide kanten. Zo is hij heel verbaasd dat het gelijk zo 'normaal' voelt dat we samen zijn en vraagt hij zich af of we niet een fase hierdoor overslaan omdat we pas zo kort samen zijn. En tegelijkertijd vindt hij het moeilijk om weer vertrouwen te hebben omdat zijn ex er 8 maanden na de bruiloft er ineens vandoor is gegaan.
Maar goed, ik heb ook mijn issues want ik durf ook niet echt vertrouwen te hebben in een relatie, bang dat het uit gaat en ik wil nooit meer die pijn voelen. Maar ja, dan kan ik net zo goed nooit meer een relatie aan gaan en dat lijkt me ook niet de bedoeling :-).
Ook weet ik dat zijn toekomst niet in Nederland ligt dus ik zou dan mee emigreren en daar sta ik wel open voor maar ben ik dat nog steeds als het concreet wordt? En wat als ik dan ineens niet mee wil? Dan gaat de relatie weer uit..
Nou ja, het zijn voornamelijk onzekerheden die met de tijd wel weggenomen zullen worden. Het is verder ook gewoon super leuk . We liggen met heel veel dingen op één lijn, maar gelukkig niet met alles zodat we ook lekker kunnen discussiëren. En het voelt alsof het gewoon klopt terwijl het tegelijkertijd ook nieuw voelt..
En ik vind het heeeeerlijk om naast hem wakker te worden en in zijn armen te liggen. Dit is de eerste keer dat ik in iemands armen kan liggen zonder dat ik denk 'hoe lang moet ik nog zo liggen, wat gaan we hierna doen?'. Ik kom eindelijk tot rust . En in bed heb ik het nooit zo heerlijk gehad .
Maar goed, hij is volgende week jarig dus ik moet nu een cadeautje gaan verzinnen! Maar hij wil het eigenlijk niet vieren geloof ik, maar ik wil toch iets doen/geven. Heb ook geen idee of er toch familie komt en of ik dan ook überhaupt al uitgenodigd ben aangezien we net samen zijn. En heb ook geen idee of ik dat al wil want het lijkt me doodeng haha!
Ooohhh al die onzekerheden... Ik ben meer gemaakt om gewoon in een relatie te zitten die al even duurt en waarbij je al die eerste nieuwe dingen achter de rug hebt :-).
Er zijn wel wat onzekerheden aan beide kanten. Zo is hij heel verbaasd dat het gelijk zo 'normaal' voelt dat we samen zijn en vraagt hij zich af of we niet een fase hierdoor overslaan omdat we pas zo kort samen zijn. En tegelijkertijd vindt hij het moeilijk om weer vertrouwen te hebben omdat zijn ex er 8 maanden na de bruiloft er ineens vandoor is gegaan.
Maar goed, ik heb ook mijn issues want ik durf ook niet echt vertrouwen te hebben in een relatie, bang dat het uit gaat en ik wil nooit meer die pijn voelen. Maar ja, dan kan ik net zo goed nooit meer een relatie aan gaan en dat lijkt me ook niet de bedoeling :-).
Ook weet ik dat zijn toekomst niet in Nederland ligt dus ik zou dan mee emigreren en daar sta ik wel open voor maar ben ik dat nog steeds als het concreet wordt? En wat als ik dan ineens niet mee wil? Dan gaat de relatie weer uit..
Nou ja, het zijn voornamelijk onzekerheden die met de tijd wel weggenomen zullen worden. Het is verder ook gewoon super leuk . We liggen met heel veel dingen op één lijn, maar gelukkig niet met alles zodat we ook lekker kunnen discussiëren. En het voelt alsof het gewoon klopt terwijl het tegelijkertijd ook nieuw voelt..
En ik vind het heeeeerlijk om naast hem wakker te worden en in zijn armen te liggen. Dit is de eerste keer dat ik in iemands armen kan liggen zonder dat ik denk 'hoe lang moet ik nog zo liggen, wat gaan we hierna doen?'. Ik kom eindelijk tot rust . En in bed heb ik het nooit zo heerlijk gehad .
Maar goed, hij is volgende week jarig dus ik moet nu een cadeautje gaan verzinnen! Maar hij wil het eigenlijk niet vieren geloof ik, maar ik wil toch iets doen/geven. Heb ook geen idee of er toch familie komt en of ik dan ook überhaupt al uitgenodigd ben aangezien we net samen zijn. En heb ook geen idee of ik dat al wil want het lijkt me doodeng haha!
Ooohhh al die onzekerheden... Ik ben meer gemaakt om gewoon in een relatie te zitten die al even duurt en waarbij je al die eerste nieuwe dingen achter de rug hebt :-).
Gast- Gast
Hahahah.. Confusion, ik moest zo lachen om je gedachtes wat betreft in armen liggen. Zo herkenbaar. Ik doe ook 'altijd' alsof ik heel relaxt naast iemand lig maar ondertussen ben ik klaarwakker en aan 't bedenken hoe lang ik nog zo moet liggen, en of het geoorloofd is om al om 8 uur uit bed te gaan haha..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Haha Feline, of het geoorloofd is? Ik ga juist lekker eruit en laat hem dan liggen. Zachtjes opstaan. Ontbijtje maken. Even mijn ding doen en dan met ontbijt terug naar bed komen. Dat vind geen enkele man erg hoor .
Leuk om te lezen dat het zo goed gaat Connie! Wat je zegt qua kadootje heb ik precies zo haha. Ik weet niet of ik hem dit weekend zie, gezien de omstandigheden. Hij is zaterdag jarig. Ik maakte me ook erg zorgen over wat ik dan moest kopen voor hem. Heb nu twee dingen. Denk dat hij dat wel heel erg leuk gaat vinden. Gewoon goed luisteren als hij het over dingen heeft of gewoon even samen de stad in gaan voor iets anders (mss heb je nog toevallig iets nodig en kan hij mee), beetje winkelhoppen en je komt er zo achter wat hij wil (is mijn ervaring). Die onzekerheden kosten vast tijd inderdaad. Je vind nu al rust bij hem dus ik geloof dat dat wel goed gaat komen met jullie .
Leuk om te lezen dat het zo goed gaat Connie! Wat je zegt qua kadootje heb ik precies zo haha. Ik weet niet of ik hem dit weekend zie, gezien de omstandigheden. Hij is zaterdag jarig. Ik maakte me ook erg zorgen over wat ik dan moest kopen voor hem. Heb nu twee dingen. Denk dat hij dat wel heel erg leuk gaat vinden. Gewoon goed luisteren als hij het over dingen heeft of gewoon even samen de stad in gaan voor iets anders (mss heb je nog toevallig iets nodig en kan hij mee), beetje winkelhoppen en je komt er zo achter wat hij wil (is mijn ervaring). Die onzekerheden kosten vast tijd inderdaad. Je vind nu al rust bij hem dus ik geloof dat dat wel goed gaat komen met jullie .
Gast- Gast
Haha, niet dus.. Met q-day was ik met een jongen mee naar huis gegaan.. Verder niets bijzonders gebeurd, vielen beide in slaap wegens overmatig alcoholgebruik haha.. Maar om 6u was ik klaarwakker. Om 7u was ik het zat, ik zag het niet zitten om tot 10u te wachten dus heb m'n jas gepakt en ben weg gegaan. Geen idee wie het was haha.. Ik kan gewoon niet tot 10u naast iemand liggen, dan word ik echt gek van m'n gedachtes en ga ik maar de was doen ofzo..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Haha! Heel herkenbaar Feline. Maar voor het eerst heb ik dat nu niet, heerlijk!
Gast- Gast
Ja maar ja, das ook wel weer een ander uiterste waar je mee aankomt Feline. Je kende die hele gozer niet plus dat je niet in je eigen huis bent, tja... Haha, die jongen zal ook wel gedacht hebben .
Gast- Gast
Haha Confusion en Feline, moest wel lachen om jullie verhalen over 'in zijn armen liggen'
Hier gaat alles nog goed. Gisteravond zijn we naar de bios geweest met een goede vriend van hem en daarna hebben we nog wat biertjes gedronken in de kroeg, erg gezellig. Ik heb van de week nieuwe slaappillen gehaald en die heb ik vannacht voor t eerst uitgeprobeerd en thank god: ik heb eindelijk eens een keer niet uren wakker gelegen voor ik in slaap viel! Ik was mn oordoppen vergeten, dus streste m eerst alweer een beetje, maar ik was doodmoe en ben volgens mij als een blok in slaap gevallen! Was al wel (te) vroeg wakker, 6:45 ofzo, terwijl hij nog wel tot 9:00 sliep. Rond 9:30 ging hij uit bed, moest een paar dingen doen, en toen heb ik nog twee uur verder geslapen Vanmiddag hebben we nog een poosje lekker in de zon op zijn dakterras liggen loungen, was echt relaxed!
Morgenavond t/m zondag zie ik hem ook weer en daarna een aantal dagen niet. Volgend weekend gaan we naar Pinkpop en over minder dan twee weken vertrekt hij al voor een maand naar het buitenland Zie daar wel tegenop, hoop maar dat die maand snel voorbij gaat!
Hier gaat alles nog goed. Gisteravond zijn we naar de bios geweest met een goede vriend van hem en daarna hebben we nog wat biertjes gedronken in de kroeg, erg gezellig. Ik heb van de week nieuwe slaappillen gehaald en die heb ik vannacht voor t eerst uitgeprobeerd en thank god: ik heb eindelijk eens een keer niet uren wakker gelegen voor ik in slaap viel! Ik was mn oordoppen vergeten, dus streste m eerst alweer een beetje, maar ik was doodmoe en ben volgens mij als een blok in slaap gevallen! Was al wel (te) vroeg wakker, 6:45 ofzo, terwijl hij nog wel tot 9:00 sliep. Rond 9:30 ging hij uit bed, moest een paar dingen doen, en toen heb ik nog twee uur verder geslapen Vanmiddag hebben we nog een poosje lekker in de zon op zijn dakterras liggen loungen, was echt relaxed!
Morgenavond t/m zondag zie ik hem ook weer en daarna een aantal dagen niet. Volgend weekend gaan we naar Pinkpop en over minder dan twee weken vertrekt hij al voor een maand naar het buitenland Zie daar wel tegenop, hoop maar dat die maand snel voorbij gaat!
Bliss- Lady Post-a-lot
Fijn dat je door die pillen nu wel (beter) kan slapen. En die maand gaat vast snel voorbij.. tenminste ik zou mijn maand vol plannen met iedereen die ik al een poos niet heb gezien Dan heb je het leuk, ben je bijgeklets en heb je ook veel te vertellen als hij terug is.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Hoi meiden! Even een berichtje vanaf het prachtige en warme Curaçao. Ik zit hier sinds dinsdag en het is genieten geblazen! Prachtig eiland, onvoorstelbare blauwe zee, prachtige strandjes, heerlijk eten en lekkere wijntjes en natuurlijk erg warm. Ook met mijn vriendin is het supergezellig. Kortom, genieten! Ik koop af en toe even een dag Wifi, zodat ik kan skypen met mijn vriend. Die mis ik namelijk wel! Fijn te lezen dat het met jullie ook goed gaat.
Zusje, voor jou hoop ik dat je dit weekend een beetje goed doorkomt.
Bliss, fijn dat je wat beter hebt geslapen. Hopelijk blijft dit zo.
Confusion, wat fijn dat het zo goed gaat tussen jullie. Ik herken je gevoel wel hoor, bij ons voelde het ook al snel zo vertrouwt. Wel heftig die emigreerplannen. Sta je er echt zo positief tegenover of is het meer uit verliefdheid? Het is niet niks, al kan het natuurlijk ook fantastisch zijn.
Zusje, voor jou hoop ik dat je dit weekend een beetje goed doorkomt.
Bliss, fijn dat je wat beter hebt geslapen. Hopelijk blijft dit zo.
Confusion, wat fijn dat het zo goed gaat tussen jullie. Ik herken je gevoel wel hoor, bij ons voelde het ook al snel zo vertrouwt. Wel heftig die emigreerplannen. Sta je er echt zo positief tegenover of is het meer uit verliefdheid? Het is niet niks, al kan het natuurlijk ook fantastisch zijn.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ah leuk Lady! Veel plezier nog, wat heeeerlijk! En handig dat je wifi kunt kopen .
Mijn weekend is meer dan geweldig geworden . Ik draai me nu nog even om, naast mijn vriend .
Mijn weekend is meer dan geweldig geworden . Ik draai me nu nog even om, naast mijn vriend .
Gast- Gast
Zus, wat leuk! Ben je wel op zijn verjaardag geweest?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ja, hij had me gevraagd of ik wilde komen eten en uiteindelijk ben ik toch blijven slapen. Was erg leuk .
Gast- Gast
Wat leuk!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 13 van 23 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» Relaties
» Lange afstand relaties
» Het verbroken relaties topic