Kersverse relaties, part II
+47
Huppekee
luenca
Snoes
Oasis
Blond
Gympie
Admin
Yaelynn
GreenGrass
Burn
Susan
Mees
vliegeraar
RYW
Poubelle
studiebol
Marsy28
*Noosa
Stuiterbal
Jenny010
Paper Crown
Error
nijntje4
Janelie
Middleme
TwistedAngel
FireButterfly
Atelier Madame
Tabbert
Sweety
Lady4
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Sugarfall
Carra
Kerel
Mermaid
Bay
Guusje
Jade
Rush
Polly
Marin
Zininzon
Feline
Bliss
51 plaatsers
Pagina 22 van 23
Pagina 22 van 23 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23
Re: Kersverse relaties, part II
Wat is het rustig hier Neem aan dat alles nog steeds goed gaat met iedereen?
Hoe is het met de 'ik hou van jou' issues, de samenwoon-plannen, de vakanties, cadeautjes, alle leuke en minder leuke dingen?
Hier gaat t nog steeds goed Vriend begint binnenkort met een opleiding naast zijn werk, wel even kijken hoe we dat gaan vorm geven, want hij zal er ook veel eigen tijd in moeten steken. Met zijn ex is de relatie stuk gelopen omdat hij veel tijd en geld in zijn studie moest steken en daardoor geen geld en weinig tijd voor haar had. Inmiddels is hij wel een paar jaar ouder en ik denk dat in hun relatie al wel een aantal barstjes te zien waren waardoor ze zo hun eigen leven gingen leiden, maar het maakt wel dat ik het een beetje spannend vind.
Verder zijn we aan het kijken voor een citytrip, al 'hard' aan het sparen voor de vakantie van volgend jaar en hebben we het er over om volgend jaar te gaan samenwonen.
Hoe is het met de 'ik hou van jou' issues, de samenwoon-plannen, de vakanties, cadeautjes, alle leuke en minder leuke dingen?
Hier gaat t nog steeds goed Vriend begint binnenkort met een opleiding naast zijn werk, wel even kijken hoe we dat gaan vorm geven, want hij zal er ook veel eigen tijd in moeten steken. Met zijn ex is de relatie stuk gelopen omdat hij veel tijd en geld in zijn studie moest steken en daardoor geen geld en weinig tijd voor haar had. Inmiddels is hij wel een paar jaar ouder en ik denk dat in hun relatie al wel een aantal barstjes te zien waren waardoor ze zo hun eigen leven gingen leiden, maar het maakt wel dat ik het een beetje spannend vind.
Verder zijn we aan het kijken voor een citytrip, al 'hard' aan het sparen voor de vakantie van volgend jaar en hebben we het er over om volgend jaar te gaan samenwonen.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Klinkt goed, Zininzon! (ik had jou trouwens nog iets gevraagd in het taalergernissentopic, heb je denk ik niet gezien!)
Nou, ik heb laatst dan toch "ik hou van jou" gezegd! Vond t wel eng en mijn angst was ook wel enigszins terecht, want hij zei niks terug... Was voor het slapen gaan. Hij spreekt zijn gevoel helemaal niet makkelijk uit, dus ik denk dat hij het ook erg lastig vindt. Gisteren hadden we de bruiloft van zijn broer, echt een topdag, hij zag er ook goed uit in zijn pak! Was erg leuk. Vannacht bleven we in een hotel slapen en eenmaal daar waren we echt totaal gesloopt. Hij sliep al ongeveer zodra zijn hoofd het kussen raakte en vlak voor ik ook wilde gaan slapen zei ik weer "ik hou van je" en toen hoorde ik heel zachtjes "ik ook van jou" terug Maar goed, volgens mij sliep ie al half en ik denk dat ie nu niet eens meer weet dat ie het gezegd heeft. Maar voor mezelf is t wel goed om te blijven oefenen met het te zeggen, dan wordt t steeds iets minder lastig en ondertussen wacht ik maar gewoon tot hij het ook een keer uit zichzelf zegt.
Nou, ik heb laatst dan toch "ik hou van jou" gezegd! Vond t wel eng en mijn angst was ook wel enigszins terecht, want hij zei niks terug... Was voor het slapen gaan. Hij spreekt zijn gevoel helemaal niet makkelijk uit, dus ik denk dat hij het ook erg lastig vindt. Gisteren hadden we de bruiloft van zijn broer, echt een topdag, hij zag er ook goed uit in zijn pak! Was erg leuk. Vannacht bleven we in een hotel slapen en eenmaal daar waren we echt totaal gesloopt. Hij sliep al ongeveer zodra zijn hoofd het kussen raakte en vlak voor ik ook wilde gaan slapen zei ik weer "ik hou van je" en toen hoorde ik heel zachtjes "ik ook van jou" terug Maar goed, volgens mij sliep ie al half en ik denk dat ie nu niet eens meer weet dat ie het gezegd heeft. Maar voor mezelf is t wel goed om te blijven oefenen met het te zeggen, dan wordt t steeds iets minder lastig en ondertussen wacht ik maar gewoon tot hij het ook een keer uit zichzelf zegt.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss ik zat even je foto's op fb te kijken en ik vind je vriend echt een leuke jongen om te zien!
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Zilver* op di 18 sep 2012 - 8:34; in totaal 1 keer bewerkt
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Bliss schreef:Klinkt goed, Zininzon! (ik had jou trouwens nog iets gevraagd in het taalergernissentopic, heb je denk ik niet gezien!)
Nou, ik heb laatst dan toch "ik hou van jou" gezegd!
Volgens mij had ik wel gereageerd, ging over dat corrigeren toch?!
En over die 2e zin: topper! Haha.
Edit: ik zie dat de reactie die ik had geschreven niet in het topic staat, was een heel verhaal zal je er wel een pb over sturen!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Hoe gaat het met iedereen hier?
-weg-
-weg-
Laatst aangepast door Bliss op wo 10 okt 2012 - 22:52; in totaal 1 keer bewerkt
Bliss- Lady Post-a-lot
Heel verhaal getypt, alles weg!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik kan me voorstellen dat je dat niet leuk vindt. Natuurlijk moet hij het wel menen als hij het zegt en het niet zeggen om het zeggen, maar na zeven maanden een relatie zou je toch wel verwachten dat hij ook van jou houdt en dit durft uit te spreken. Ik denk dat dit eerste niet het probleem is, maar dat hij het moeilijk vindt om te zeggen. Je kunt daar best nog eens een gesprek over aangaan, als je er zo mee zit.
Hier gaat alles goed! We zijn inmiddels bijna zeven maanden samen en nog steeds erg gelukkig. Het nieuwe is er inmiddels wel een beetje af en dit betekent dat we allebei ook weleens een chagrijnige bui hebben. Hier moet ik soms nog wel een beetje aan wennen, maar aan de andere kant voelt het heel fijn dat we allebei onszelf kunnen zijn bij elkaar. We weten inmiddels ook een beetje van elkaar hoe we met zo'n bui om moeten gaan en daarom duren ze over het algemeen ook niet lang. Echte ruzie hebben we gelukkig nog niet gehad. We hebben nog steeds samenwoon plannen, maar nog geen datum gesteld. Ik denk wel dat het voor het einde van het jaar wordt en we kijken daar allebei erg naar uit.
Over twee weken gaan we een weekendje weg met mijn ouders, zusje, zwager, neefje en vriends' zoontje. Hier hebben we allbei veel zin in. Het is sowieso erg mooi om te zien hoe mijn ouders enzo omgaan met het zoontje van mijn vriend. Ze zien hem echt als hun tweede kleinkind. Begin november gaan we samen een weekje naar de zon, onze eerst vakantie samen, ook veel zin in. Verder komen de feestdagen eraan, wat fijn om dat weer met iemand te vieren. We zullen wel allebei een aantal van de feestdagen moeten werken, dus maar hopen dat we dit een beetje op elkaar kunnen afstemmen.
Enige schaduw is zijn ex. Dit loopt nog steeds alles behalve soepel en levert de nodige stress op. Gelukkig kunnen we ons hier samen goed doorheen slaan.
Ik ben ook erg benieuwd hoe het met de anderen is!
Hier gaat alles goed! We zijn inmiddels bijna zeven maanden samen en nog steeds erg gelukkig. Het nieuwe is er inmiddels wel een beetje af en dit betekent dat we allebei ook weleens een chagrijnige bui hebben. Hier moet ik soms nog wel een beetje aan wennen, maar aan de andere kant voelt het heel fijn dat we allebei onszelf kunnen zijn bij elkaar. We weten inmiddels ook een beetje van elkaar hoe we met zo'n bui om moeten gaan en daarom duren ze over het algemeen ook niet lang. Echte ruzie hebben we gelukkig nog niet gehad. We hebben nog steeds samenwoon plannen, maar nog geen datum gesteld. Ik denk wel dat het voor het einde van het jaar wordt en we kijken daar allebei erg naar uit.
Over twee weken gaan we een weekendje weg met mijn ouders, zusje, zwager, neefje en vriends' zoontje. Hier hebben we allbei veel zin in. Het is sowieso erg mooi om te zien hoe mijn ouders enzo omgaan met het zoontje van mijn vriend. Ze zien hem echt als hun tweede kleinkind. Begin november gaan we samen een weekje naar de zon, onze eerst vakantie samen, ook veel zin in. Verder komen de feestdagen eraan, wat fijn om dat weer met iemand te vieren. We zullen wel allebei een aantal van de feestdagen moeten werken, dus maar hopen dat we dit een beetje op elkaar kunnen afstemmen.
Enige schaduw is zijn ex. Dit loopt nog steeds alles behalve soepel en levert de nodige stress op. Gelukkig kunnen we ons hier samen goed doorheen slaan.
Ik ben ook erg benieuwd hoe het met de anderen is!
Lady4- Ratel
Bliss, ik lees hier af en toe mee maar moet nu toch echt even inbreken.
Als je vriend al niet makkelijk is met dat soort dingen vind ik het logisch als hij nu een beetje overrompelt is doordat jij het nu ineens best vaak zegt. Ben je het nu aan het zeggen omdat je het op dat moment voelt of omdat je graag wilt dat hij het terug zegt?
Probeer het los te laten en de woorden niet te veel gewicht te geven, daardoor wordt het alleen maar lastiger.
Als je vriend al niet makkelijk is met dat soort dingen vind ik het logisch als hij nu een beetje overrompelt is doordat jij het nu ineens best vaak zegt. Ben je het nu aan het zeggen omdat je het op dat moment voelt of omdat je graag wilt dat hij het terug zegt?
Probeer het los te laten en de woorden niet te veel gewicht te geven, daardoor wordt het alleen maar lastiger.
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
-weg-
Laatst aangepast door Bliss op wo 10 okt 2012 - 22:53; in totaal 1 keer bewerkt
Bliss- Lady Post-a-lot
Ja, dat weekend gaan wij ook. Toevallig, haha. Het fijne is dat mijn vriend het ook echt leuk vindt en daar totaal niet moeilijk over doet. Hoe anders was dat met mijn ex.. Ik merk dat ik daardoor ook nog altijd een negatieve reactie verwacht, terwijl die er helemaal niet komt.
Lady4- Ratel
-weg-
Lady, veel plezier komend weekend!
Lady, veel plezier komend weekend!
Bliss- Lady Post-a-lot
Even een upje om te melden dat mijn vriend en ik vandaag een jaar samen zijn. En nog steeds heel gelukkig samen. Ik wil echt oud worden met hem.
Lady4- Ratel
Gefeliciteerd Lady! Leuk dat jullie het wel hebben gered samen Ik wens jullie nog vele gelukkige jaren!
Bliss- Lady Post-a-lot
Thanks Bliss! Het is trouwens erg leuk om dit topic terug te lezen. Wat kan er veel gebeuren in een jaar tijd.
Lady4- Ratel
Wat leuk Lady! Een goed voorbeeld ben jij ook
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Dat had ik ook lady.. Wat heb ik hier een onzekerheden gedumpt, helemaal in het begin en we zijn nu..... 2,5 jaar!!! verder. Bizar toch?
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Lady, gefeliciteerd! Kan me nog goed herinneren hoe je stond te stralen om zijn berichtjes op mijn verjaardag!
Wij kennen elkaar inmiddels een half jaar en ik word alleen maar verliefder! Iedereen in m'n omgeving vind 'm ook superleuk en dat vind ik zo fijn! Vrijdag is ie met een volle vaas met tulpen op de fiets, 40 minuten trein, en weer op de fiets naar me toegekomen. Hier aangekomen zat het water overal behalve in de vaas
Wij kennen elkaar inmiddels een half jaar en ik word alleen maar verliefder! Iedereen in m'n omgeving vind 'm ook superleuk en dat vind ik zo fijn! Vrijdag is ie met een volle vaas met tulpen op de fiets, 40 minuten trein, en weer op de fiets naar me toegekomen. Hier aangekomen zat het water overal behalve in de vaas
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Inderdaad bizar Marsy. Ik heb volgens mij het langst van iedereen ooit in het datetopic gepost. Feline, Jullie klinken echt als een heel leuk stel!Heb jij je eigen posts ook terug gelezen? Dit had je een jaar geleden ook niet verwacht.
Lady4- Ratel
Super leuk! Gefeliciteerd!
Uit 'ons' kersverse relatietopic is inmiddels de eerst baby geboren. Ook erg leuk!
Uit 'ons' kersverse relatietopic is inmiddels de eerst baby geboren. Ook erg leuk!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Super leuk! Gefeliciteerd!
Van wie?
Lady4- Ratel
Lady4 schreef:Rush schreef:Super leuk! Gefeliciteerd!
Leuk zeg! Van wie?
Edit, ik zie het al. Van Slaatje!
Lady4- Ratel
Jaa van Slaatje inderdaad!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mag ik hier ook gaan mee schrijven of moet ik een deel 3 openen
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Neee, hier blijven jij! Las vandaag al in een ander topic dat je nog steeds helemaal happy bent en dat het met de kids ook goed loopt. Blij voor je!
Lady4- Ratel
Pagina 22 van 23 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23
Soortgelijke onderwerpen
» Relaties
» Lange afstand relaties
» Het verbroken relaties topic
» Het kersverse relatie topic
» Het kersverse relatie topic
» Lange afstand relaties