Kersverse relaties, part II
+47
Huppekee
luenca
Snoes
Oasis
Blond
Gympie
Admin
Yaelynn
GreenGrass
Burn
Susan
Mees
vliegeraar
RYW
Poubelle
studiebol
Marsy28
*Noosa
Stuiterbal
Jenny010
Paper Crown
Error
nijntje4
Janelie
Middleme
TwistedAngel
FireButterfly
Atelier Madame
Tabbert
Sweety
Lady4
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Sugarfall
Carra
Kerel
Mermaid
Bay
Guusje
Jade
Rush
Polly
Marin
Zininzon
Feline
Bliss
51 plaatsers
Pagina 12 van 23
Pagina 12 van 23 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 23
Re: Kersverse relaties, part II
Sterkte Marsy
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Oh nee Marsy! Wat ontzettend kut voor je Heel veel sterkte, hopelijk heb je steun van mensen om je heen (en in elk geval hier op t forum!).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Oh Marsy, wat enorm rot voor je... Sterkte
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Oh Marsy wat een verdrietig nieuws... Heel veel sterkte de komende tijd
Zilver, daar is weinig knaps aan hoor. Ik ben ontzettend gek op deze jongen en heb weinig andere keuze. Ik zie het ook niet als mezelf wegcijferen. Eerder als geduld opbrengen. Ik vind overigens dat je gelijk hebt dat je dan niet moet blijven afspreken. Zoiets werkt natuurlijk niet. Goed van je dat je daar niet in mee gegaan bent!
Zilver, daar is weinig knaps aan hoor. Ik ben ontzettend gek op deze jongen en heb weinig andere keuze. Ik zie het ook niet als mezelf wegcijferen. Eerder als geduld opbrengen. Ik vind overigens dat je gelijk hebt dat je dan niet moet blijven afspreken. Zoiets werkt natuurlijk niet. Goed van je dat je daar niet in mee gegaan bent!
Gast- Gast
Wat ongelooflijk kut Marsy. Heel veel sterkte .
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Marsy, echt kl*te zeg! Veel sterkte!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ahw Marsy wat ontzettend rot voor je! Sterkte
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Wat moeilijk Marsy. Sterkte!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ah gadver Marsy, wat klote. Heel veel sterkte! Hoop dat je lieve mensen om je heen hebt.
Gast- Gast
Ik ben vandaag bij de dokter geweest voor kalmeringstabletten. Ik zit er helemaal doorheen. Ik mis hem zo vreselijk erg... Ik wil hem ook zo graag even bellen.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Ahh Marsy wat enorm klote is het toch ook.ik snap dat je hem wil bellen, maar dat is alleen een quick fix he, en daarna is het des te pijnlijker en verdrietiger. Want wat kan hij realistisch aan de telefoon zeggen wat jou minder verdrietig maakt?
Geef even toe aan het verdriet en verwacht niet teveel kracht van jezelf. Het is ook niet niks allemaal. Sterkte meisje
Geef even toe aan het verdriet en verwacht niet teveel kracht van jezelf. Het is ook niet niks allemaal. Sterkte meisje
RYW- Ratel
Marsy; wat ontzettend klote voor je.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Wat erg Marsy, heel veel sterkte
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Ik had hem net op FB. Hij is nog steeds erg in de war maar maakt zichzelf erg druk met vanalles om er maar niet over na te denken. Hij voelt zich rot en fakes zijn gedrag. We kunnen heel misschien wel eerder uit het appartement. We blijven wel in contact maar hij wil niet elke keer alles oprakelen want dan voelt hij zich full time kut en dat wil hij ook niet. Ik snap hem gewoon echt niet. Hij veridealiseert het vrijgezelle leven ben ik bang en snapt niet wat wij hebben, dat dat bijzonder is. Hij gaat nu naar een vriend van ons samen. Die gaat het er ook nog even met hem over hebben. Maar mijn ex zei ook: misschien moet ik deze stap nemen om er dan achter te komen wat ik ga missen. Hij is erg jong en wil ws nog van dingen genieten. Hoe ouder je wordt hoe meer liefde belangrijker wordt. Nu is het nog feesten en vrijheid. Wie weet beseft hij het ooit.
Hij was wel opgelucht dat ik wellicht ook zonder hem naar Australie ga..
Hij was wel opgelucht dat ik wellicht ook zonder hem naar Australie ga..
Marsy28- Prater
Bah wat rot Marsy, veel sterkte!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Nog even korte update dan. Zal jullie niet heel veel langer vermoeien hoor..
Een vriend van me (B.) heb ik geholpen toen zijn ex, mijn beste vriendin, hem erg slecht behandelde en uiteindelijk uitmaakte. Ik was er voor hem. Hij heeft intussen nieuwe relatie.
Mijn exvriend (God, blijft rotwoord) is bij B. aan het werk gegaan en zijn dus ook goede vrienden geworden. Mijn ex lucht zijn hart nu bij B.
Nu heb ik B. gebeld want ik wist dat ze vanavond zouden afspreken. Hij zegt dat ik hoop moet houden en eigenlijk nooit het huis had moeten verlaten. Hij zegt:
"ik weet zeker dat ik hem aan het denken heb gezet. Hij wil wel bij je wezen maar is echt te bang je pijn te doen. En hij wil ondertussen nog te veel andere dingen en ondertussen ook jou. Dus dat gaat niet samen in zijn ogen. Je kunt wel hoop hebben, hij houdt wel echt van je, dat merk ik aan alle kanten. Blijf maar even bij je vader en ga dan terug, al je er eenmaal bent is hij blij je te zien, mark my words. Zijn gevoelens zijn niet minder alleen wordt hij nu erg onder druk gezet door wat er allemaal om hem heen gebeurd en dat heeft effect op alles en het ergst op zijn relatie met jou."
Ik spreek mijn ex regelmatig op facebook en ik doe maar gewoon en leuk. Hij weet dat ik pijn heb dus dat hoef ik niet steeds te benoemen. Ik laat hem maar even sudderen. B. en mijn ex zien elkaar zo vaak, hopelijk helpt het wat.
Ik ben in elk geval blij dat ik niet de enige ben die inziet dat de gevoelens van mijn vriend niet veranderd zijn! Ik probeer de hoop te onderdrukken. Misschien toch maar apart naar Australie (als het uit blijft, ga ik sowieso) en wie weet..
Een vriend van me (B.) heb ik geholpen toen zijn ex, mijn beste vriendin, hem erg slecht behandelde en uiteindelijk uitmaakte. Ik was er voor hem. Hij heeft intussen nieuwe relatie.
Mijn exvriend (God, blijft rotwoord) is bij B. aan het werk gegaan en zijn dus ook goede vrienden geworden. Mijn ex lucht zijn hart nu bij B.
Nu heb ik B. gebeld want ik wist dat ze vanavond zouden afspreken. Hij zegt dat ik hoop moet houden en eigenlijk nooit het huis had moeten verlaten. Hij zegt:
"ik weet zeker dat ik hem aan het denken heb gezet. Hij wil wel bij je wezen maar is echt te bang je pijn te doen. En hij wil ondertussen nog te veel andere dingen en ondertussen ook jou. Dus dat gaat niet samen in zijn ogen. Je kunt wel hoop hebben, hij houdt wel echt van je, dat merk ik aan alle kanten. Blijf maar even bij je vader en ga dan terug, al je er eenmaal bent is hij blij je te zien, mark my words. Zijn gevoelens zijn niet minder alleen wordt hij nu erg onder druk gezet door wat er allemaal om hem heen gebeurd en dat heeft effect op alles en het ergst op zijn relatie met jou."
Ik spreek mijn ex regelmatig op facebook en ik doe maar gewoon en leuk. Hij weet dat ik pijn heb dus dat hoef ik niet steeds te benoemen. Ik laat hem maar even sudderen. B. en mijn ex zien elkaar zo vaak, hopelijk helpt het wat.
Ik ben in elk geval blij dat ik niet de enige ben die inziet dat de gevoelens van mijn vriend niet veranderd zijn! Ik probeer de hoop te onderdrukken. Misschien toch maar apart naar Australie (als het uit blijft, ga ik sowieso) en wie weet..
Marsy28- Prater
Ik hoop voor je dat B. gelijk heeft Marsy! Wellicht is het inderdaad gewoon even te veel voor hem geworden.
Laatst aangepast door Zusje op do 17 mei 2012 - 18:46; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Marsy: ik hoop ook voor je dat B. gelijk heeft. Maar wat je zelf al zegt: maak jezelf niet gek met hoop...
Zusje: rotgevoel is dat, van 'zij wel, ik niet'. Je weet verstandelijk dat het niet een strijd is tussen jou en haar. Want zonder dat zij het weet heb jij die al lang en breed gewonnen. Je weet dat het is vanwege zijn dochter en dat hij dit moet doen vanwege haar. En dat hij het allerliefste zou willen dat hij die dag jou en zijn dochter bij zich had. Maar toch voelt het wel zo, gewoon uit pure oneerlijkheid. En toch voelt het niet juist, ookal kan je op zich achter zijn beslissing staan. En de ervaringen die je met jouw ex hebt en je rotgevoel dat je daarover hebt spelen ook logischerwijs op. Heb ik ook gehad. Maar het is wel goed om te lezen dat je jezelf realiseert dat dit niet komt door jouw vriend, maar dat het komt door een litteken in jou dat even opspeelt. Zolang je je dat blijft realiseren blijf je het wel de baas. Maar toch: klote is en blijft het!
Zusje: rotgevoel is dat, van 'zij wel, ik niet'. Je weet verstandelijk dat het niet een strijd is tussen jou en haar. Want zonder dat zij het weet heb jij die al lang en breed gewonnen. Je weet dat het is vanwege zijn dochter en dat hij dit moet doen vanwege haar. En dat hij het allerliefste zou willen dat hij die dag jou en zijn dochter bij zich had. Maar toch voelt het wel zo, gewoon uit pure oneerlijkheid. En toch voelt het niet juist, ookal kan je op zich achter zijn beslissing staan. En de ervaringen die je met jouw ex hebt en je rotgevoel dat je daarover hebt spelen ook logischerwijs op. Heb ik ook gehad. Maar het is wel goed om te lezen dat je jezelf realiseert dat dit niet komt door jouw vriend, maar dat het komt door een litteken in jou dat even opspeelt. Zolang je je dat blijft realiseren blijf je het wel de baas. Maar toch: klote is en blijft het!
RYW- Ratel
Ik realiseer me dat inderdaad heel goed. Hij kan er niets aan doen dat mijn ex vreemd ging en ik twijfel niet aan zijn intenties. Ik kan niet eens boos zijn op haar ook trouwens, ze weet niet eens van mij. Tis gewoon echt oud zeer, kan niemand iets aan doen dus kijk er niemand op aan.
Laatst aangepast door Zusje op do 17 mei 2012 - 18:47; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik had vandaag mijn ex op facebook. We hadden, net als gisteren, behoorlijke lol op fb. Hij vroeg me vandaag even wat te drinken. Dat was onwennig en raar en uiteindelijk bracht ik het gesprek toch op zijn gevoelens. Stom stom stom. Hij werd geirriteerd, zei dat ik in herhaling viel en wilde naar huis. Ik heb het nog geprobeerd goed te praten maar hij is nu weer helemaal gefrustreerd. Hij vroeg me of ik nog wat voor hem voelde nu ik hem zag. Ik moest eerlijk zeggen dat mijn gevoelens zodanig afgesloten was dat het antwoord 'nee' was. Toen ik het andersom vroeg zei hij ook nee. Au.. Hij wilde kijken of er nog gevoelens waren. Hij wil me niet uit zijn leven maar wel vrij zijn. Hij wil nu gewoon zonder mij en me dan zien als normale vriendin. Nou, dat kan ik natuurlijk niet. Hij gaat w.s. toch snel naar Australie voor langere periode om alles te regelen, zelfs waarschijnlijk a.s. dinsdag al. Dan is hij super ver weg. Ga hem zo vreselijk missen!!! De vraag is of hij nog terug komt.
Volgens mij heb ik het ontzettend verpest, ik had het leuk moeten houden
Ik ben er nu bijna zeker van dat hij niks meer voor me voelt. Hij is opeens ijskoud. Heel anders dan vorige week.
Volgens mij heb ik het ontzettend verpest, ik had het leuk moeten houden
Ik ben er nu bijna zeker van dat hij niks meer voor me voelt. Hij is opeens ijskoud. Heel anders dan vorige week.
Marsy28- Prater
Dat hij zo koud doet is ook een manier voor hem om er mee om te gaan natuurlijk. Jij zei zelf ook 'nee' en je weet dat dat niet helemaal klopt. Sowieso denk ik dat het niet makkelijk is om het leuk te houden, zo kort nadat het uit is. Ik begrijp ook niet helemaal dat hij dat van jou verwacht terwijl hij weet hoeveel pijn hij je nu doet. Ik kan me voorstellen dat je het vreselijk vindt dat hij zo ver weg gaat en zo snel al. Maar mss dat het wel goed is voor je, om afstand te nemen en op deze manier zul je dat ook wel moeten natuurlijk. Dus sla jezelf nu niet voor je hoofd dat je het leuk had moeten houden. Hij heeft het uitgemaakt en de situatie is nu gewoon niet makkelijk. Ik snap ook niet waarom hij je vraagt of je nog gevoelens voor hem hebt. Zoiets is toch niet in 1 klap weg? Dat moet hij ook niet van je verwachten...
Gast- Gast
Ik geloof nooit dat hij al zijn gevoelens voor je kwijt is geraakt, puur en alleen omdat je over jullie breuk bent begonnen. Echt niet, dat moet je jezelf niet verwijten. Ik denk ook dat dat 'koude' een houding was. Waarom zei je nee toen hij vroeg of je nog gevoelens had? Die heb je toch nog?
Dat is wel heel naar, dat hij zo plotseling naar de andere kant van de wereld vertrekt
Dat is wel heel naar, dat hij zo plotseling naar de andere kant van de wereld vertrekt
RYW- Ratel
Hij stuurde me het volgende vanavond, eindelijk eens beetje uitleg:
(ik zei dat vorige week we nog zoveel liefde, sex en lol hadden, dit is zijn reactie:)
that's because we broke up, hell I'd love to have sex again even, it would still be nice and it would feel like it's felt this entire time. But I don't know how to make it clearer, my mind is so fogged up right now i can't focus on one thing at a time. I don't think it's a good time for me to be in a relationship, I don't need that kind of pressure, especially when its someone that i think as special as you, i know i'm not appreciating you as much as i should, i know i'm probably making a huge mistake, i know its confusing the shit out of you and me, i feel terrible about it constantly. I don't know what else i can do but take a step back from it, if we were meant to be together it'll happen, if not then it wont. But i can't take this, i'm seriously going crazy i want to bang my head against the wall again and again.
i can't keep apologizing, i really can't. It sucks, this situation sucks fucking balls
maybe more for you than for me
but again, i can't help it
I'm just trying to get through everything thats happening right now, get out of our debt, deal with our apartment, deal with my family, deal with my future study and living place
because that's the only thing i'm confident about right now, that i want to get away from everything
i'm happy you're trying to go to australia, it gives me a tiny bit of hope that in the future i can fix this IF this is a mistake
but i don't know if this is a mistake
i wont know tomorrow, or the day after, or next week
i need time to figure that out
and until then i can't give you the answers you need
i'm a stupid selfish confused spoilt kid
and i dont know why you loved me, but this is who i am
and i'm trying to break out of this
Tja... Hij wil me graag nog 1 keer zien en vasthouden voor hij waarschijnlijk volgende week weggaat. Hij zal terug moeten komen voor de rest van zijn spullen maar ik zal hem poos niet zien. Ik moet dus nu ons huis regelen en dat vind hij erg rot, dat hij MOET gaan nu. Ik weet ook niet of ik het trek. Maar het lijkt net alsof we wel bij elkaar horen, alleen NU niet. Of lees ik wat ik wil lezen?
(ik zei dat vorige week we nog zoveel liefde, sex en lol hadden, dit is zijn reactie:)
that's because we broke up, hell I'd love to have sex again even, it would still be nice and it would feel like it's felt this entire time. But I don't know how to make it clearer, my mind is so fogged up right now i can't focus on one thing at a time. I don't think it's a good time for me to be in a relationship, I don't need that kind of pressure, especially when its someone that i think as special as you, i know i'm not appreciating you as much as i should, i know i'm probably making a huge mistake, i know its confusing the shit out of you and me, i feel terrible about it constantly. I don't know what else i can do but take a step back from it, if we were meant to be together it'll happen, if not then it wont. But i can't take this, i'm seriously going crazy i want to bang my head against the wall again and again.
i can't keep apologizing, i really can't. It sucks, this situation sucks fucking balls
maybe more for you than for me
but again, i can't help it
I'm just trying to get through everything thats happening right now, get out of our debt, deal with our apartment, deal with my family, deal with my future study and living place
because that's the only thing i'm confident about right now, that i want to get away from everything
i'm happy you're trying to go to australia, it gives me a tiny bit of hope that in the future i can fix this IF this is a mistake
but i don't know if this is a mistake
i wont know tomorrow, or the day after, or next week
i need time to figure that out
and until then i can't give you the answers you need
i'm a stupid selfish confused spoilt kid
and i dont know why you loved me, but this is who i am
and i'm trying to break out of this
Tja... Hij wil me graag nog 1 keer zien en vasthouden voor hij waarschijnlijk volgende week weggaat. Hij zal terug moeten komen voor de rest van zijn spullen maar ik zal hem poos niet zien. Ik moet dus nu ons huis regelen en dat vind hij erg rot, dat hij MOET gaan nu. Ik weet ook niet of ik het trek. Maar het lijkt net alsof we wel bij elkaar horen, alleen NU niet. Of lees ik wat ik wil lezen?
Marsy28- Prater
Pagina 12 van 23 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» Relaties
» Lange afstand relaties
» Het verbroken relaties topic
» Het kersverse relatie topic
» Het kersverse relatie topic
» Lange afstand relaties