Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kersverse relaties, part II

+47
Huppekee
luenca
Snoes
Oasis
Blond
Gympie
Admin
Yaelynn
GreenGrass
Burn
Susan
Mees
vliegeraar
RYW
Poubelle
studiebol
Marsy28
*Noosa
Stuiterbal
Jenny010
Paper Crown
Error
nijntje4
Janelie
Middleme
TwistedAngel
FireButterfly
Atelier Madame
Tabbert
Sweety
Lady4
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Sugarfall
Carra
Kerel
Mermaid
Bay
Guusje
Jade
Rush
Polly
Marin
Zininzon
Feline
Bliss
51 plaatsers

Pagina 21 van 23 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23  Volgende

Ga naar beneden

Kersverse relaties, part II - Pagina 21 Empty Re: Kersverse relaties, part II

Bericht  Bliss di 17 jul 2012 - 9:29

Leuk dat het bij jullie ook nog steeds goed gaat, Zininzon! Waar gaan jullie heen op vakantie? Veel plezier alvast!
Ik wou het zaterdagavond ook echt zeggen toen we in bed lagen. Hij was alleen héél erg moe en viel bijna in slaap al, maar hij hield mn hoofd heel lief vast en t lag op t puntje van mn tong en toch durfde ik niet laughcry Ik wilde bijna het licht weer aan doen om het te zeggen, omdat ik hem er wel bij aan wilde kijken, maar toch niet gedaan dus. Heb hier sowieso veel moeite mee hoor, tegen familie zeg ik t eigenlijk ook nooit en tegen vriendinnen alleen als ik dronken ben Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Zininzon di 17 jul 2012 - 9:33

Haha, tegen mijn familie en vrienden zeg ik het ook nooit, zo ben ik ook niet opgevoed. Het is natuurlijk spannend als je het voor het eerst gaat zeggen, maar probeer het ook weer niet te mooi/bijzonder te maken hoor! Hoe meer je er over nadenkt (hem aan willen kijken etc), hoe enger het denk ik is! Floep het er gewoon een keer uit :P Misschien is het zelfs wel minder moeilijk als je hem juist niet aankijkt...

Wij gaan naar Bulgarije, geen idee of het leuk is, maar we wilden niet zo duur en dat is gelukt smile Komt vast helemaal goed
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lady4 di 17 jul 2012 - 9:36

Zinizon, bij tussen ons gaat het nog steeds heel goed. Ik hou echt heel veel van hem en hij van mijl. We kunnen heerlijk dagdromen over de toekomst: samenwonen, kindjes, etc. Gewoon leuk om het over te hebben. Tussen zijn zoontje en mij gaat het ook super, we zijn erg gek op elkaar. I love you

Zorgeloos is onze relatie echter niet te noemen, doordat de verstandshouding tussen mijn vriend en zijn ex bepaald niet goed te noemen is. Dit zorgt helaas af en toe voor veel stress bij ons allebei, maar gelukkig kunnen we er goed over praten en heeft dat wat er tussen ons is er in die zin niet onder te lijden.

Conclusie: gelukkigste vrouw op aarde! Kersverse relaties, part II - Pagina 21 561177

Wat leuk dat jullie al een half jaar samen zijn. De tijd gaat hard hè! En een heerlijke vakantie in het vooruitzicht, lekker hoor. Wij hebben deze zomer helaas niet tegelijkertijd vakantie, maar gaan in augustus nog drie nachtjes in een hotel en daarbij een dag naar de sauna. En begin november vliegen we, zoals het nu staat, naar Fuerteventura. Onze eerste vakantie samen!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast di 17 jul 2012 - 11:03

Bliss, wellicht kun je het gewoon eens ter sprake brengen? Vraag hem bv of hij weleens van iemand gehouden heeft ofzo en dat dat gevoel bij jou wel begint te komen. Zo hou je het toch luchtig. Ik ben er zelf voorzichtiger mee geworden gezien de laatste twee keren geen succes waren dat ik dat tegen iemand zei (1e zei 'dank je wel' en de 2e zei 'oh, ik nog niet van jou'). Maar hier speelt het inmiddels wel. Het scheelt dat wij wel echt over alles praten denk ik, we zijn beide geen binnenvetters gelukkig.

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 18 jul 2012 - 2:44

Zusje, dat is ook wel een idee inderdaad. Ik weet wel dat hij eerder van iemand gehouden heeft, namelijk van zijn vorige (en enige serieuze voor mij) vriendin. Ik hoop dat ik het binnenkort toch een keer gewoon kan zeggen.

Over ons weekend weg, heb er nog eens over na zitten denken en t lijkt me toch niet dat we naar het buitenland gaan. Is wel iets voor hem hoor, maar hij moet dan toch mijn paspoortgegevens etc. hebben voor het ticket? Die heeft ie niet, dus t zal gewoon in NL zijn lijkt me. Heb er echt zin in!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin wo 18 jul 2012 - 2:50

Waarom zou ie je paspoort gegevens nodig hebben? Je naam is in principe voldoende en die weet ie neem ik aan wel!

En ik zou het niet zo het gesprek openen over houden van, dat lijkt me veel te geforceerd en er om heen draaien. Ik denk dat je het echt gewoon een keer moet zeggen als je het echt sterk voelt. Maar daar kan ik verder niet over oordelen voor je wanneer dat is.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Carra wo 18 jul 2012 - 2:51

Of België/Duitsland! Wink
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 2:52

Nou ja, paspoortgegevens. In principe zijn je volledige naam, geboortedatum en geboorteplaats ofzo meestal wel voldoende dacht ik.

Dus als hij dat allemaal weet... Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 18 jul 2012 - 3:37

Da's ook weer waar. Hij zou dit in principe moeten weten haha, maar geen idee wat er bij hem is blijven hangen. Ooh ik ben zo nieuwsgierig!!

@ Marin: ja dat wil ik ook, op sommige momenten voel ik het ook ineens heel sterk, dus ik hoop dat het dan een keer lukt om het te zeggen. Zie mezelf er ook wel voor aan om er meteen weer bij te gaan janken laughcry

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Spring wo 18 jul 2012 - 7:46

@Bliss, ipv 'ik hou van jou' kun je het ook wat kleiner houden..
'ik vind je lief' bijvoorbeeld.

Zo laat je ook aan hem merken dat je echt blij met hem bent als je vriend.
Het maakt de drempel naar ik hou van je ook kleiner.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Bliss wo 18 jul 2012 - 7:50

Ja, "ik vind je lief" heb ik ook al wel meerdere keren tegen hem gezegd! Maar "ik hou van jou" klinkt meteen zoveel zwaarder in mijn ogen (ehh oren), ofzo.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Spring wo 18 jul 2012 - 7:55

Dat is het ook wel.. Houden van moet groeien.. Maar er moet ook niet te moeilijk over gedaan worden waardoor mensen zich onzeker gaan voelen over het uitspreken er van..
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Zininzon za 4 aug 2012 - 0:15

Even uppen hoor! Hoe is het met jullie allemaal?

Wij zijn heerlijk 10 dagen op vakantie geweest. Was mijn 1e vakantie met een man en ik denk dat ik dat van tevoren toch wat had geromantiseerd. Ik vond het niet veel anders dan een vakantie met een vriendin of mijn moeder (behalve dat ik daar geen seks mee heb :P ). Had het in sommige opzichten allemaal wat spannender en bijzonderder verwacht, maar eigenlijk ging het gewoon heel goed.
Nacht voor de vakantie en 2 nachten er na ook nog samen geslapen, ons record! Nu 2 dagen 'rust' (spullen wassen, huis opruimen etc) en vanavond zien we elkaar weer. Toen ik alleen in mijn huis was, heb ik gelijk de radio aan gezet, zó stil vond ik het zonder hem!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Bliss zo 5 aug 2012 - 4:07

Ik ben net terug van mijn 'surprise weekend', we zijn naar Brugge geweest! Was erg leuk. Schattig stadje, we zaten heel dicht bij het centrum (ongeveer naast het grote plein), dus dat was echt relaxed. Lekker gegeten, biertjes gedronken, veel rondgelopen, gewinkeld (hij voornamelijk haha) en vandaag zijn we nog naar Gent gereden. Daar nog rondgelopen en een boottochtje gedaan. Was leuk!

Donderdag zijn we een half jaar samen en gaan we eten in Scheveningen en vuurwerk kijken (er is dan vuurwerkfestival).

ZiZ, leuk dat jullie het zo fijn hebben gehad!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bay zo 5 aug 2012 - 7:20

Zininzon, leuk stel zijn jullie en fijn dat het nog steeds zo goed gaat! Vakantie met een man is inderdaad niet veel anders dan met een vriendin oid. Ik vind het zelf alleen maar leuker!

Bliss, goed om te horen dat jullie weekendje geslaagd was! Heeft je vriend eigenlijk al een nieuwe baan? Leuk uit eten en vuurwerk kijken als jullie een halfjaar samen zijn!

Mijn vriend is net weer naar huis. Kersverse relaties, part II - Pagina 21 1371890812 Gelukkig zie ik hem donderdag weer en zie we elkaar daarna 5 dagen lang Kersverse relaties, part II - Pagina 21 281626781
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Lady4 wo 8 aug 2012 - 6:43

Wat fijn dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad, Bliss. De foto'sop FB zijn erg leuk en ik vind dat je echt een knappe en leuke vriend hebt. smile Hoe gaat het met het 'Ik hou van jou'? Heb je dat al durven zeggen?

Zinizon, jullie ook een leuke vakantie gehad dus. Heerlijk! Lekker dat je hem vanavond morgen weer vijf dagen ziet.

Tussen mij en mijn vriend gaat het ook nog steeds super. De echte verliefheid is er inmiddels wel wat af en wat dat betreft zitten we in rustiger vaarwater. Maar ook dat voelt fijn. We kennen elkaar inmiddels vrij goed en weten wat we aan elkaar hebben. We sluiten erg goed op elkaar aan.

Helaas loopt het niet echt lekker tussen hem en zijn ex. Er speelt vanalles, tot rechtzaken aan toe (allemaal door haar ingezet). Dit geeft weleens de nodige stress, vooral omdat er gewoon voor geen meter met haar te communiceren valt. Altijd al die beschuldigingen, verwijten en leugen vanuit haar richting mijn ex, vind ik best wel moeilijk. Maar gelukkig kunnen we ook daar goed over praten en kunnen we het ook wel weer loslaten. De nabije toekomst is echter onzeker en dat vind ik wel lastig om mee om te gaan.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Bay wo 8 aug 2012 - 7:29

Wat vervelend, Lady dat zijn ex zo dwars ligt. Zij heeft toch ook een nieuwe relatie? Ik snap dat soort mensen niet die moeilijk gaan doen na een scheiding/relatiebreuk. Je wilt toch allebei verder en je gunt je kind toch het beste? Sterkte met de situatie en ik hoop dat zijn ex ooit tot inkeer komt!
Bay
Bay
Prater
Prater

Bericht  Bliss wo 8 aug 2012 - 7:47

@ Zilver: nee, hij heeft nog geen nieuwe baan, wel binnenkort een sollicitatie. Hopelijk wordt het wat, want hij wordt niet blij van de afstanden die hij nu steeds moet rijden en de bijbehorende werktijden.

@ Lady: nee, ik heb het nog niet gezegd. Vorige week hadden we even een discussie, waarin ik ineens zei dat ik al op het punt had gestaan te zeggen dat ik van hem hou, maar op dat moment was ik een beetje pissig en wilde het toen dus niet zeggen. Hij weet dus nu dat ik het bijna wilde zeggen, maar zegt zelf ook niks en nu durf ik dus helemaal niet meer laughcry Ik wacht maar even af of hij het een keer eerst zegt denk ik... Ingewikkeld scratch

Wat vervelend dat zijn ex zo moeilijk doet! Lijkt me idd lastig, goed dat jullie er wel over kunnen praten samen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 8:11

Bliss, geen verwijt, maar wat is het dan wat je nu voor hem voelt? Of voor je dat gevoel had dat te willen zeggen? Had hier van de week een gesprek over met mijn vriend, vandaar. Ik wist zelf het anwoord niet op zijn vraag. Ging over hoe je weet dat je van iemand houdt etc. Ik kwam niet verder dan dat het gewoon een gevoel was laughcry

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook wo 8 aug 2012 - 8:31

Jeetje, wat wordt er moeilijk gedaan over zeggen dat je van iemand houdt. Je voelt het toch? Wat is dan het grote issue om het ook uit te spreken? Wat kan er voor ergs gebeuren wanneer je het gewoon zegt?
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Bliss wo 8 aug 2012 - 8:36

Edit: nevermind, ik open zo een nieuw topic...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 8:03

RioolSpook schreef:Jeetje, wat wordt er moeilijk gedaan over zeggen dat je van iemand houdt. Je voelt het toch? Wat is dan het grote issue om het ook uit te spreken? Wat kan er voor ergs gebeuren wanneer je het gewoon zegt?

Als je ontzettend veel van iemand houdt en je krijgt een ´Dank je wel´ terug als je het voor het eerst tegen iemand zegt... Of een ´Oh, ik heb dat gevoel nog niet voor jou, sorry´... Dat is bij mij gebeurd bij de twee keren voor mijn huidige vriend. Ik had er ook moeite mee om het te zeggen maar bij ons kwam het gevoel gelukkig wel tegelijk en ik vind het ook fijn om het tegen hem te zeggen en te horen dat hij van mij houdt. Soms moet je het risico dan ook maar gewoon nemen en het eruit gooien...

Gast
Gast

Bericht  Bay ma 13 aug 2012 - 9:47

Zusje schreef:
RioolSpook schreef:Jeetje, wat wordt er moeilijk gedaan over zeggen dat je van iemand houdt. Je voelt het toch? Wat is dan het grote issue om het ook uit te spreken? Wat kan er voor ergs gebeuren wanneer je het gewoon zegt?

Als je ontzettend veel van iemand houdt en je krijgt een ´Dank je wel´ terug als je het voor het eerst tegen iemand zegt... Of een ´Oh, ik heb dat gevoel nog niet voor jou, sorry´... Dat is bij mij gebeurd bij de twee keren voor mijn huidige vriend. Ik had er ook moeite mee om het te zeggen maar bij ons kwam het gevoel gelukkig wel tegelijk en ik vind het ook fijn om het tegen hem te zeggen en te horen dat hij van mij houdt. Soms moet je het risico dan ook maar gewoon nemen en het eruit gooien...

Eens met Zusje. Vind "Ik hou van jou" zeggen niet iets vanzelfsprekends en wat je zo even tegen iemand zegt. Wil ik het gemeend kunnen zeggen dan gaat daar wel een tijdje overheen.
Bay
Bay
Prater
Prater

Bericht  Bliss wo 22 aug 2012 - 6:45

Gisteravond wilde ik het dus weer zeggen, maar oooh ik durfde gewoon weer niet Kersverse relaties, part II - Pagina 21 394967 Ik ben te bang dat hij het nog niet zo voelt en dus niks terug zegt ofzo. Hij praat niet makkelijk over zn gevoelens, dus ik heb het idee dat hij het niet snel zal zeggen. Nou ja, binnenkort flap ik het er waarschijnlijk toch een keer uit.

Zaterdag gaan we glowgolfen en naar een spiegeldoolhof in Scheveningen Very Happy Hij weet dit nog niet, dus ben erg benieuwd wat hij ervan vindt (en ook wat ik er zelf van vind, haha). Daarna gaan we alsnog uit eten, omdat het laatst met ons jubileum niet doorging. Heb er zin in!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 7:03

Klinkt leuk Bliss! Nooit van gehoord, die dingen die je gaat doen maar klinkt gaaf Very Happy.

En flap het er gewoon uit. Zeg er desnoods bij dat je het eng vindt om te zeggen. Je kunt er dan op zijn minst over praten... Toen ik nog met K. was zei ik het ook eerder dan hij maar na 2 maanden ofzo gaf hij aan ook van mij te houden. We hebben er dus wel over gepraat, dat hij dat gevoel nog niet had en ja, dat deed best zeer natuurlijk omdat ik dat wel voelde maar toen hij het uiteindelijk zei wist ik wel dat hij het meende. Dat was me veel waard...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 23 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: