Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

+53
Linnie1985
luenca
SoGood
kwak
Spring
SoCali
Bliss
PluDan
Roza
Snoes
Rovine
Sjaantje
TNMN
Snoopy
Susan
Antibes
Pompoen
Toet
TGR
RYW
Stuiterbal
Flip Fluitketel
Rush
Caramba
Sweety
Jade
Mamsie
Inge
Nora
GreenGrass
Lejow
Lady4
Jeanette
Alex
Lady Starstruck
Aziraphale
ekiaam87
Polly
Blond
Parisienne
Caroow
Ella
Paper Crown
Zora
Caro
RioolSpook
mzcharlotte
Angela_1986
Burn
Ibbeltje
Tania
Marin
Tesss
57 plaatsers

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Toet zo 5 feb 2012 - 22:11

Ik heb June, Smikkell, Qiara, Merai, Sjaan, Anousch, Alex, Zusje, Bliss, Princess, Sweety, Doedell, Caresses, Sunprincess, Confusion, Zilver, Dolcis en Suus.. Gemeet. Nu vergeet ik er vast nog een paar. In een klein groepje, grote groep en één-op-één.
Met sommige heb ik nog contact (whatsapp/facebook) en met sommige niet.

Verder ben ik in Eindhoven op de kledingruil geweest, daar waren Zelda, Ibbeltje, Niekske, Oasis, Nobucta (nieuwe naam vergeten :P ) en nog iemand waar ik de naam van vergeten ben. (Echt erg, want ik heb nog wel zoveel leuke kleding van haar Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 166342)

De meeting bij Zusje was super leuk, maar de groep was een beetje groot waardoor ik het achteraf jammer vond dat ik met sommige forummers bijna niet gepraat heb. (Zoals Alex, die ik wel heel graag wilde ontmoeten!)

Ik heb op dit moment niet echt een jou-wil-ik-meeten lijstje. Er zijn wel een paar forummers die ik erg leuk/interessant vind.

Ohja en hoe het was? De eerste keer was ik super zenuwachtig, maar daarna niet meer. Het is wel heel even vreemd, je ziet iemand die je nog nooit hebt gezien, maar toch zo goed kent. Net een soort Bn'er ofzo haha. Ik vind het verder alleen maar positief en leuk.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 22:26

Zelda schreef:
Punk'd schreef:Ik heb Goochempie, Powerbabe en Merai gemeet.

Vond het echt gezellig :P .. Binnekort weer meeten Wink
Jij lijkt mij ook heel gezellig en spontaan in het echt Very Happy

Jij ook! Meeten Wink


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Alex zo 5 feb 2012 - 23:06

_Nera_ schreef:Ik ben met XJojootjeX, Mirror, Lizelot (oude forum) en Dottie (oude forum) naar de Love and Marriage beurs geweest in 2006. Na 5,5 jaar, iedereen getrouwd, (bijna) 10 kindjes rijker zien we elkaar nog steeds regelmatig. Erg gezellig altijd!

Heeft Lizelot ook een tweede kindje?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 23:09

Punk''d is inderdaad heul leuk in het echt haha! Praat vooral heel veel en snel:P . Ik heb dus gemeet met Punk'd, Merai en Goochem en dat was heel gezellig! Heb over 2 weken weer met Punkie en Goochem afgesproken.

Ook ik heb Feline 2x gemeet, dat was heel gezellig! Binnekort ga ik weer met haar en Lady4 meeten, leuk! Enn ik was bij de High tea meeting, dat was heel leuk maar ik was mijn stem enorm kwijt dus kon niet zoveel zeggen haha! Verder heb ik Doedell ontmoet en Bazinga toen zij een keer een laptop van me kwam kopen haha. Oh en Leaf en Oreo heb ik gemeet!

Ik dacht altijd dat het wel meeviel hoeveel ik gemeet heb, maar zo bij elkaar is het toch al best veel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 23:22

Ohja PB Very Happy En die moet ik nog steeds nog een keer meeten haha. Als we thee gaan drinken nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Pompoen ma 6 feb 2012 - 0:33

Ik doe een poging, maar ik weet ze écht niet meer allemaal met hun forumnaam, sommigen komen hier niet meer, anderen heten gewoon anders:

- Zero
- Terkina
- Roza
- Leaf
- Esperanza
- Lejow
- Ekiaam87
- Sterre
- Freakielief
- Marin
- Prosecco
- Fairytale
- Sjaantje
- Jolicious
- Smikkell
- Minneke
- Susan
- mzcharlotte
- Caro
- Jolee
- Jordana
- Oreo
- Pippa
- Lotus
- Feline
- Melisje
- Antibes (maar dat telt eigenlijk niet want dat was in Ikea)
- Verry Cherry 2x(maar dat telt nog minder want ik heb niet eens hoi gezegd)
- Chocolate denk ik(aan het plaatje te zien was ze eerst iemand anders die ik dus idd gemeet heb)

En wat we o.a. gedaan hebben: iets drinken in Zwolle, picknicken in Utrecht, bakkerswinkel in Utrecht, iets drinken in Utrecht, koken, taartenbakmeeting in utrecht, Segwaymeeting in Utrecht en nog veel meer...


Laatst aangepast door тыквашка op ma 6 feb 2012 - 0:41; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 0:39

Bazinga schreef:Ohja PB Very Happy En die moet ik nog steeds nog een keer meeten haha. Als we thee gaan drinken Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 827601

afro

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Antibes ma 6 feb 2012 - 0:53

Bewust gemeet: Leaf, Smikkel, Maura (tegelijk), een keer gegeten met Marin en een keer geluncht met Powerbabe. Leaf is buiten het forum ook een vriendin van me, dus die heb ik vaker gezien. Wink

Onbewust: Nour heeft mij ooit gezien (ik haar niet), Pompoen dus inderdaad in de Ikea. En volgens mij hebben Carrie en ik elkaar een keer gezien op CS. Oh jah, en Zusje stond ooit (samen met een andere forummer) aan mijn deur toen ik in mijn ouwe kloffie op de bank hing. laughcry


Laatst aangepast door Antibes op ma 6 feb 2012 - 0:55; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 0:54

Ohjaaa geluncht met Antibes! Hoe kan ik dat nou vergeten..
En ik heb CKC een keer gespot op Amsterdam CS haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 1:02

Ik heb trouwens Jane Doe al een paar keer gezien maar zij mij niet... Ze woont bij me in de buurt :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 1:17

Angela_1986 schreef:Met wie was dat? Janelie, Roze Roos en Zwoesj
Wat hebben jullie gedaan? We hebben lekker op 'n terrasje gezeten en daarna nog ergens 'n hapje gegeten
Was het vreemd/gezellig of wat anders? In het begin was het wel wat vreemd. Ik heb eerst Zwoesj opgehaald en daarna zijn we samen naar de stad gegaan waar we RR en Janelie ontmoette. Het was al wel snel gezellig en het voelde ook wel vertrouwd.
Was er een klik of was het 1 keer en nooit meer? Er was wel 'n klik ja.
Hebben jullie nog steeds contact? Ja, Janelie, Zwoesj en ik hebben nog steeds contact en zien elkaar af en toe. Helaas wonen we niet bij elkaar om de hoek waardoor we elkaar niet heel vaak zien maar hier en via sms hebben we wel zeer regelmatig contact. Met RR heb ik nog wel eens contact gehad maar dat is niet op regelmatige basis.
Was het 1 op 1 of met een groep? Met 'n groepje van 4 dus.
Wie zou je nog graag willen ontmoeten?

ben jij toen ook niet eens op een omg eindhoven meeting geweest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 1:18

Lily schreef:
Angela_1986 schreef:Met wie was dat? Janelie, Roze Roos en Zwoesj
Wat hebben jullie gedaan? We hebben lekker op 'n terrasje gezeten en daarna nog ergens 'n hapje gegeten
Was het vreemd/gezellig of wat anders? In het begin was het wel wat vreemd. Ik heb eerst Zwoesj opgehaald en daarna zijn we samen naar de stad gegaan waar we RR en Janelie ontmoette. Het was al wel snel gezellig en het voelde ook wel vertrouwd.
Was er een klik of was het 1 keer en nooit meer? Er was wel 'n klik ja.
Hebben jullie nog steeds contact? Ja, Janelie, Zwoesj en ik hebben nog steeds contact en zien elkaar af en toe. Helaas wonen we niet bij elkaar om de hoek waardoor we elkaar niet heel vaak zien maar hier en via sms hebben we wel zeer regelmatig contact. Met RR heb ik nog wel eens contact gehad maar dat is niet op regelmatige basis.
Was het 1 op 1 of met een groep? Met 'n groepje van 4 dus.
Wie zou je nog graag willen ontmoeten?

ben jij toen ook niet eens op een omg eindhoven meeting geweest?
Nee, dat was een andere Angela, die hier niet meer komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Susan ma 6 feb 2012 - 1:50

Wie ik heb gemeet van het huidige forum:

- sterremaan
- Marin
- Jolicious
- Minneke
- Rejoy
- Filoria
- TGR
- Alex
- Stofzuiger
- Pompoen
- freakielief
- mzcharlotte
- Sterre
- Lejow

Minneke zie ik regelmatig, we gaan af en toe wat drinken en komen ook op verjaardagen bij elkaar.

Wie ik nog zou willen ontmoeten, onder meer:

Printje, RYW, Nour, Stella, Zelda, Mamavan2
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Paper Crown ma 6 feb 2012 - 1:51

Powerbabe schreef:Ohjaaa geluncht met Antibes! Hoe kan ik dat nou vergeten..
En ik heb CKC een keer gespot op Amsterdam CS haha!

OHJA! Ik jou ook. Jou wil ik wel meeten trouwens.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Paper Crown ma 6 feb 2012 - 1:53

Lady4 schreef:Ik heb vorig jaar gemeet met Marin, Bliss, Zusje en Confusion, dat vond ik erg leuk! Vorig weekend ben ik op Feline haar verjaardagsfeestje geweest en daar waren Zusje, Smikkell, Ocarina en nog een oud-forummer. Dat vond ik ook erg gezellig! Feline en ik gaan binnenkort eten en borrelen met Powerbabe, daar kijk ik naar uit. Verder zou ik Carrie, Charlie en CKC graag nog eens meeten. It's all in the C! Wink

Ja jou wil ik ook meeten!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 1:56

2CKC2 schreef:
Powerbabe schreef:Ohjaaa geluncht met Antibes! Hoe kan ik dat nou vergeten..
En ik heb CKC een keer gespot op Amsterdam CS haha!

OHJA! Ik jou ook. Jou wil ik wel meeten trouwens.

Dat lijkt me gezellig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Marin ma 6 feb 2012 - 2:00

Powerbabe schreef:Ohjaaa geluncht met Antibes! Hoe kan ik dat nou vergeten..

Hahahaha nou... ik ben de keer dat ik met Antibes heb gegeten wel vergeten! nerd
Wanneer en waar was dat? Sorry! Ik weet wel dat ik jou heb gezien, die keer dat we bij jouw appartement in H binnenstormden smile En volgens mij heb ik je idd wel vaker gezien, maar ik kan me ZO niet herinneren waar dat was.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 2:00

ow dan zal ik trouwens ook mijn lijstje eens plaatsen van de meiden die ik gemeet heb:

Ibbeltje, Zelda, Snoes, Rovine, Razz, Okidoki, Lotus_, Niekske, Marin, GreenGrass, Curious, Kaboutertje, Sjaantje, PrinsesBo, Sanne_84, Oasis, Appeltje(hoewel die hier niet meer komt) Denk dat ze dit wel zijn (hoop dat ik niemand vergeten ben)
Een aantal zie ik regelmatig en dat vind ik erg leuk en gezellig en ben blij dat ik ze heb leren kennen. Degene die ik nog zou willen meeten, ja dat zijn er zoveel haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 2:12

Antibes schreef:Bewust gemeet: Leaf, Smikkel, Maura (tegelijk), een keer gegeten met Marin en een keer geluncht met Powerbabe. Leaf is buiten het forum ook een vriendin van me, dus die heb ik vaker gezien. Wink

Onbewust: Nour heeft mij ooit gezien (ik haar niet), Pompoen dus inderdaad in de Ikea. En volgens mij hebben Carrie en ik elkaar een keer gezien op CS. Oh jah, en Zusje stond ooit (samen met een andere forummer) aan mijn deur toen ik in mijn ouwe kloffie op de bank hing. laughcry
we hebben nog een keer geluncht ook.

Ik kom niet meer uit mijn lijstje...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Snoopy ma 6 feb 2012 - 2:18

Ik heb 1x gemeet met een oud forummer (Aerie) omdat we samen naar een woonruimte gingen kijken, was heel spontaan geregeld.
Zou wel meer willen meeten, door naar een meeting te gaan of zo, maar vind dat ook een beetje eng. Heb ook niet echt contact of zo hier met iemand, wat het dan lastiger maakt.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  TNMN ma 6 feb 2012 - 2:23

Charlie schreef:Nog steeds niemand.

+1
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Sjaantje ma 6 feb 2012 - 2:25

Bazinga schreef:Sjaan lijkt me een lieverd om mee te theeleuten
Whahaha ik ben nét thee aan t zetten! Wat voor smaakje lust je? Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Antibes ma 6 feb 2012 - 3:09

Marin schreef:
Powerbabe schreef:Ohjaaa geluncht met Antibes! Hoe kan ik dat nou vergeten..

Hahahaha nou... ik ben de keer dat ik met Antibes heb gegeten wel vergeten! nerd
Wanneer en waar was dat? Sorry! Ik weet wel dat ik jou heb gezien, die keer dat we bij jouw appartement in H binnenstormden smile En volgens mij heb ik je idd wel vaker gezien, maar ik kan me ZO niet herinneren waar dat was.

Iets van 3jaar geleden, toen ik een jaar in Utrecht studeerde. Jij woonde toen (tijdelijk geloof ik) bij min faculteit om de hoek en toen hebben we samen gegeten. Volgens mij had je pasta gemaakt!

@Smikkell: i know, met T ook nog. Die komt hier niet meer?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Marin ma 6 feb 2012 - 3:11

Hahaha oh god dat kan ik me serieus niet meer herinneren! Sorry! Ik heb wel het gevoel dat ik je vaker dan 1 keer heb gezien, en dat klopt dus ook Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 3:15

Sjaantje schreef:
Bazinga schreef:Sjaan lijkt me een lieverd om mee te theeleuten
Whahaha ik ben nét thee aan t zetten! Wat voor smaakje lust je? Very Happy

Haha Very Happy Ik ben eigenlijk geen theeleut, maar voor de vorm een ordinaire English Blend Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 4 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum