Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?
+53
Linnie1985
luenca
SoGood
kwak
Spring
SoCali
Bliss
PluDan
Roza
Snoes
Rovine
Sjaantje
TNMN
Snoopy
Susan
Antibes
Pompoen
Toet
TGR
RYW
Stuiterbal
Flip Fluitketel
Rush
Caramba
Sweety
Jade
Mamsie
Inge
Nora
GreenGrass
Lejow
Lady4
Jeanette
Alex
Lady Starstruck
Aziraphale
ekiaam87
Polly
Blond
Parisienne
Caroow
Ella
Paper Crown
Zora
Caro
RioolSpook
mzcharlotte
Angela_1986
Burn
Ibbeltje
Tania
Marin
Tesss
57 plaatsers
Pagina 3 van 9
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?
Lady Starstruck schreef:Ibbeltje schreef:Lady Starstruck schreef:Ibbeltje schreef:Heb ff aangepast whahah. Ik kan die forumnaam nooit onthouden
Haha en bedankt
Ja sorry hoor je moest hem ook niet veranderen hahaha Maar je kan het ook zo zien ik heb iig wel aan je gedacht en je genoemd
Whaha dat is absoluut waar En het is ook een lastige forumnaam die ik heb!
Fijn dat het je het ook zelf toe geeft
GG> goed zo
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Oh ja en degenen die hoog op mijn lijstje staan om nog te ontmoeten zijn Charlie en Reva.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Fairytail, wc-eend, greengrass, jojootje, uhm weet deforumnamen even niet meer!
Fairytail zie ik nog wel eens de rest voornamelijk facebookcontact
Gemeet bij de Zwolle-meeting (1x uiteten en stappen, 1x picknick, 1x uit eten)
Verder nog wat meiden die hier nooit meer komen, 1 is 1 van mijn beste vriendinnen en de rest spreek ik nooit meer
Fairytail zie ik nog wel eens de rest voornamelijk facebookcontact
Gemeet bij de Zwolle-meeting (1x uiteten en stappen, 1x picknick, 1x uit eten)
Verder nog wat meiden die hier nooit meer komen, 1 is 1 van mijn beste vriendinnen en de rest spreek ik nooit meer
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben met XJojootjeX, Mirror, Lizelot (oude forum) en Dottie (oude forum) naar de Love and Marriage beurs geweest in 2006. Na 5,5 jaar, iedereen getrouwd, (bijna) 10 kindjes rijker zien we elkaar nog steeds regelmatig. Erg gezellig altijd!
Met Lana, Jolicious, Roodwitblauw, Tea-leaf, Ramoontjuh en nog een paar anderen (weet hun forumnaam zo niet direct) wezen high-tea-en.
Met 14 2010 mama's en kindjes gemeet vorig jaar zomer. En een paar maanden geleden met 7 mama's en kindjes bij mij thuis. Wederom gezellig!
Heb er een paar leuke vriendinnen aan over gehouden! Waar een forum al niet goed voor is .
Met Lana, Jolicious, Roodwitblauw, Tea-leaf, Ramoontjuh en nog een paar anderen (weet hun forumnaam zo niet direct) wezen high-tea-en.
Met 14 2010 mama's en kindjes gemeet vorig jaar zomer. En een paar maanden geleden met 7 mama's en kindjes bij mij thuis. Wederom gezellig!
Heb er een paar leuke vriendinnen aan over gehouden! Waar een forum al niet goed voor is .
Gast- Gast
Lady Starstruck schreef:Ibbeltje en Lejow en nog een paar (oud) forummers, weet niet of diegene hier nog zitten. Was erg gezellig
En ik heb Mademoiselle (kent iemand haar nog? Volgens mij zit ze hier niet meer namelijk) een keer gesproken op de roodharige dag.
Jawel ze komt hier weer. Rouge heet ze nu.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:Lady Starstruck schreef:Ibbeltje en Lejow en nog een paar (oud) forummers, weet niet of diegene hier nog zitten. Was erg gezellig
En ik heb Mademoiselle (kent iemand haar nog? Volgens mij zit ze hier niet meer namelijk) een keer gesproken op de roodharige dag.
Jawel ze komt hier weer. Rouge heet ze nu.
Ah dat wist ik niet! Wat leuk
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik heb er ook best al wel veel ontmoet maar de meeste maar 1x. Mama_van2 en marin heb ik vaker gezien.
Echt een vriendin heb ik niet overgehouden aan het forum. Ik denk ook dat de meeste mij een beetje saai vinden haha saaie huismoeder die ik ben!!
Echt een vriendin heb ik niet overgehouden aan het forum. Ik denk ook dat de meeste mij een beetje saai vinden haha saaie huismoeder die ik ben!!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Tesss schreef:
Met wie was dat? Met een heleboel mensen al, ik weet niet eens meer precies wie allemaal. Euc en TGR zijn de meest recente in ieder geval.
Wat hebben jullie gedaan? Verschillende dingen; Efteling, uit eten, stappen, taart eten, koffie drinken, feestjes etc.
Was het vreemd/gezellig of wat anders? Bijna altijd wel gezellig.
Was er een klik of was het 1 keer en nooit meer? Sommige meiden zijn vriendinnen van me geworden, met anderen had ik geen klik.
Hebben jullie nog steeds contact? Met een deel wel.
Was het 1 op 1 of met een groep? Allebei.
Wie zou je nog graag willen ontmoeten? Niet specifiek iemand op dit moment.
Ik ben gewoon nieuwsgierig.
Gast- Gast
Doedell, Roza, Leaf, Oreo, RYW, Rush, Joan, Daisy... Volgens mij waren dat ze... Die ik heb gemeet dus bedoel ik. 't Waren 2 groepmeetings en met Leaf en RYW een Ă©Ă©n-op-Ă©Ă©n meeting oh en met Nour een bel-date Ben met Ă©Ă©n groepje naar Alkmaar geweest en met andere 3 meiden uit eten. RYW heb ik gegidst op de Zwarte Markt en met Leaf heb ik meerdere keren gemeet.
Was allemaal gezellig hoor RYW wil ik graag snel weer zien, samen met Nour dit keer. En ik wil Doedell weer keer zien, maar weet niet hoe dat Ă©Ă©n, twee, drie gaat lukken met drukke agenda's en haar geklus enz Komt nog wel, hoop ik!
De meiden uit Friesland hoop ik weer 's te zien, als 't weer wat milder is, wil ik wel 's die kant op, als ze me willen zien tenminste Oh en als 't weer beter is, dan ga ik ook de tocht ondernemen naar Charlie! Andere meetings zijn voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Ohhh en verder zou ik Youandi nog 's willen meeten, ik word nieuwsgieriger naar Dijn, Sjaan lijkt me een lieverd om mee te theeleuten en die date met Inge moet toch echt 's snel komen!
Was allemaal gezellig hoor RYW wil ik graag snel weer zien, samen met Nour dit keer. En ik wil Doedell weer keer zien, maar weet niet hoe dat Ă©Ă©n, twee, drie gaat lukken met drukke agenda's en haar geklus enz Komt nog wel, hoop ik!
De meiden uit Friesland hoop ik weer 's te zien, als 't weer wat milder is, wil ik wel 's die kant op, als ze me willen zien tenminste Oh en als 't weer beter is, dan ga ik ook de tocht ondernemen naar Charlie! Andere meetings zijn voor mij niet voor herhaling vatbaar.
Ohhh en verder zou ik Youandi nog 's willen meeten, ik word nieuwsgieriger naar Dijn, Sjaan lijkt me een lieverd om mee te theeleuten en die date met Inge moet toch echt 's snel komen!
Gast- Gast
Je bedoelt dat je Leaf niet meer hoeft te zien. Weet niet wat er is gebeurd tussen jullie.. zie je een aantal keer dit soort opmerkingen maken hier.Bazinga schreef:Doedell, Roza, Leaf, Oreo, RYW, Rush, Joan, Daisy... Volgens mij waren dat ze... Die ik heb gemeet dus bedoel ik. 't Waren 2 groepmeetings en met Leaf en RYW een Ă©Ă©n-op-Ă©Ă©n meeting oh en met Nour een bel-date Ben met Ă©Ă©n groepje naar Alkmaar geweest en met andere 3 meiden uit eten. RYW heb ik gegidst op de Zwarte Markt en met Leaf heb ik meerdere keren gemeet.
Gast- Gast
Ehm nee ik ben uit eten geweest met Roza, Oreo en Leaf, dat hoeft niet meer. Was gezellig, maar even een nare afloop gehad en was voor mij eenmalig.. De meeting toen in Alkmaar, vond ik leuk en doe ik graag nog 's, maar dan ergens meer in de buurt van Friesland bijv.
Gast- Gast
Absoluut!Bazinga schreef:en die date met Inge moet toch echt 's snel komen!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik heb Zininzon en nog een paar anderen ontmoet
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Misschien dat ik er een paar vergeet, dus bij deze alvast mijn excuus daarvoor! Maar ik heb gemeet met: Zusje, Smikkell, Anousch, Alex, Bliss, Confusion, Dolcis, Doedell, June, Merai, Princess, Qiara, Sunprincess, Suus, Toet, Zilver. ( ik vergeet er echt een paar heb namelijk al eerder een meeting gehad bij Zusje thuis... )
Maar ik vond het erg geslaagd de meeting! Allemaal leuke meiden, makkelijk met praten. Met Zusje, Dolcis, Anousch sms ik weleens. Wat ik erg leuk vind Moeten maar weer zo'n meeting doen
Maar ik vond het erg geslaagd de meeting! Allemaal leuke meiden, makkelijk met praten. Met Zusje, Dolcis, Anousch sms ik weleens. Wat ik erg leuk vind Moeten maar weer zo'n meeting doen
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb Rush eens ontmoet. Ze kwam iets bij mij afleveren.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ja, dan kan je Youandi ook ontmoeten, die wil dan vast ook komenBazinga schreef:Ehm nee ik ben uit eten geweest met Roza, Oreo en Leaf, dat hoeft niet meer. Was gezellig, maar even een nare afloop gehad en was voor mij eenmalig.. De meeting toen in Alkmaar, vond ik leuk en doe ik graag nog 's, maar dan ergens meer in de buurt van Friesland bijv.
Ik heb Bazinga, Joan, Youandi, Caroow, Daisy, Suus, Spetterdespat, Aziraphale, Belja en nog wat forumsters ontmoet die hier geloof ik niet meer komen, of waarvan ik geen idee heb wie ze nu zijn.
FryskeFlinter ben ik ook benieuwd naar, ze rijdt regelmatig langs m`n huis en woont ook redelijk dichtbij. :-)
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb er een aantal ontmoet bij de high-tea & taartenbak/versier-meeting! Verder niet naar meetings geweest. Try is een vriendin van me geworden, en nog 2 andere van het forum; maar die komen hier al jaren niet meer. Marin 1x tegengekomen & wij moeten hoognodig meeten!
Gast- Gast
Ik heb volgens mij ook vrij veel forummers ontmoet. Sowieso de meiden van de Eindhoven meetings. De meesten zijn goede vriendinnen geworden :
Snoes, Stella_, Okidoki, Razz, Kaboutertje, Zonnetje, Ibbeltje, Rovine, Lotus_,Curious, Lily, Niekske, Sanne-84
En andere forummers: Laced, Liv, Bruce, ArnetteV, Marin, Oasis, Chocoholic, Leine, Toet, PrinsesBo, LieveSterre
Volgens mij vergeet ik er nog een paar, mijn excuses.
De forummers die ik zou willen meeten:
Susan, Eucalypta, Powerbabe, Cherrie-Lola, Maple, Jordana en verder weet ik het even niet maar deze personen staan wel hoog op mijn lijstje.
Snoes, Stella_, Okidoki, Razz, Kaboutertje, Zonnetje, Ibbeltje, Rovine, Lotus_,Curious, Lily, Niekske, Sanne-84
En andere forummers: Laced, Liv, Bruce, ArnetteV, Marin, Oasis, Chocoholic, Leine, Toet, PrinsesBo, LieveSterre
Volgens mij vergeet ik er nog een paar, mijn excuses.
De forummers die ik zou willen meeten:
Susan, Eucalypta, Powerbabe, Cherrie-Lola, Maple, Jordana en verder weet ik het even niet maar deze personen staan wel hoog op mijn lijstje.
Gast- Gast
Verleden jaar hebben wij een meeting gehad van de 2010 mama's. Was erg gezellig! De volgende meeting staat alweer op het programma.
En ook zie ik zeer regelmatig Bruintje Beer en Lieveheersbeestje (niet meer actief).
En ook zie ik zeer regelmatig Bruintje Beer en Lieveheersbeestje (niet meer actief).
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik heb Goochempie, Powerbabe en Merai gemeet.
Vond het echt gezellig .. Binnekort weer meeten
Gast- Gast
Jij lijkt mij ook heel gezellig en spontaan in het echtPunk'd schreef:Ik heb Goochempie, Powerbabe en Merai gemeet.
Gast- Gast
Mijn aller eerste meeting was met Zelda !
En vanaf dat moment was het dikke mik
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik heb ontmoet: Leaf, Nour, Melisje, Bazinga, in die volgorde
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Stella_ schreef:Mijn aller eerste meeting was met Zelda !
Gast- Gast
Ik ben de tel kwijtgeraakt. Heb ook niet zoveel behoefte meer aan een meeting. Ik heb genoeg irl vriendjes en vriendinnetjes.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» En dan ontmoet je de perfecte man...
» Sla jij weleens reacties over?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Heb jij weleens...
» Hebben jullie dat ook weleens?
» Sla jij weleens reacties over?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Heb jij weleens...
» Hebben jullie dat ook weleens?
Pagina 3 van 9
Permissies van dit forum: