Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

+53
Linnie1985
luenca
SoGood
kwak
Spring
SoCali
Bliss
PluDan
Roza
Snoes
Rovine
Sjaantje
TNMN
Snoopy
Susan
Antibes
Pompoen
Toet
TGR
RYW
Stuiterbal
Flip Fluitketel
Rush
Caramba
Sweety
Jade
Mamsie
Inge
Nora
GreenGrass
Lejow
Lady4
Jeanette
Alex
Lady Starstruck
Aziraphale
ekiaam87
Polly
Blond
Parisienne
Caroow
Ella
Paper Crown
Zora
Caro
RioolSpook
mzcharlotte
Angela_1986
Burn
Ibbeltje
Tania
Marin
Tesss
57 plaatsers

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Ibbeltje zo 5 feb 2012 - 10:12

Lady Starstruck schreef:
Ibbeltje schreef:
Lady Starstruck schreef:
Ibbeltje schreef:Heb ff aangepast whahah. Ik kan die forumnaam nooit onthouden Embarassed

Haha en bedankt Laughing Wink :P

Ja sorry hoor je moest hem ook niet veranderen :P hahaha Maar je kan het ook zo zien ik heb iig wel aan je gedacht en je genoemd :P

Whaha dat is absoluut waar Very Happy En het is ook een lastige forumnaam die ik heb!

Fijn dat het je het ook zelf toe geeft :P

GG> goed zo Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Alex zo 5 feb 2012 - 10:16

Oh ja en degenen die hoog op mijn lijstje staan om nog te ontmoeten zijn Charlie en Reva. I love you I love you
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Inge zo 5 feb 2012 - 10:17

Fairytail, wc-eend, greengrass, jojootje, uhm weet deforumnamen even niet meer!
Fairytail zie ik nog wel eens de rest voornamelijk facebookcontact
Gemeet bij de Zwolle-meeting (1x uiteten en stappen, 1x picknick, 1x uit eten)
Verder nog wat meiden die hier nooit meer komen, 1 is 1 van mijn beste vriendinnen en de rest spreek ik nooit meer
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 10:29

Ik ben met XJojootjeX, Mirror, Lizelot (oude forum) en Dottie (oude forum) naar de Love and Marriage beurs geweest in 2006. Na 5,5 jaar, iedereen getrouwd, (bijna) 10 kindjes rijker zien we elkaar nog steeds regelmatig. Erg gezellig altijd!

Met Lana, Jolicious, Roodwitblauw, Tea-leaf, Ramoontjuh en nog een paar anderen (weet hun forumnaam zo niet direct) wezen high-tea-en.

Met 14 2010 mama's en kindjes gemeet vorig jaar zomer. En een paar maanden geleden met 7 mama's en kindjes bij mij thuis. Wederom gezellig!

Heb er een paar leuke vriendinnen aan over gehouden! Waar een forum al niet goed voor is smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Mamsie zo 5 feb 2012 - 10:30

Lady Starstruck schreef:Ibbeltje en Lejow en nog een paar (oud) forummers, weet niet of diegene hier nog zitten. Was erg gezellig Very Happy
En ik heb Mademoiselle (kent iemand haar nog? Volgens mij zit ze hier niet meer namelijk) een keer gesproken op de roodharige dag.

Jawel ze komt hier weer. Rouge heet ze nu.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Lady Starstruck zo 5 feb 2012 - 10:31

Mamsie schreef:
Lady Starstruck schreef:Ibbeltje en Lejow en nog een paar (oud) forummers, weet niet of diegene hier nog zitten. Was erg gezellig Very Happy
En ik heb Mademoiselle (kent iemand haar nog? Volgens mij zit ze hier niet meer namelijk) een keer gesproken op de roodharige dag.

Jawel ze komt hier weer. Rouge heet ze nu.

Ah dat wist ik niet! Wat leuk Very Happy
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Mamsie zo 5 feb 2012 - 10:37

Ik heb er ook best al wel veel ontmoet maar de meeste maar 1x. Mama_van2 en marin heb ik vaker gezien.
Echt een vriendin heb ik niet overgehouden aan het forum. Ik denk ook dat de meeste mij een beetje saai vinden haha saaie huismoeder die ik ben!!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 11:03

Tesss schreef:
Met wie was dat? Met een heleboel mensen al, ik weet niet eens meer precies wie allemaal. Euc en TGR zijn de meest recente in ieder geval.
Wat hebben jullie gedaan? Verschillende dingen; Efteling, uit eten, stappen, taart eten, koffie drinken, feestjes etc.
Was het vreemd/gezellig of wat anders? Bijna altijd wel gezellig.
Was er een klik of was het 1 keer en nooit meer? Sommige meiden zijn vriendinnen van me geworden, met anderen had ik geen klik.
Hebben jullie nog steeds contact? Met een deel wel.
Was het 1 op 1 of met een groep? Allebei.
Wie zou je nog graag willen ontmoeten? Niet specifiek iemand op dit moment.

Ik ben gewoon nieuwsgierig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 11:36

Doedell, Roza, Leaf, Oreo, RYW, Rush, Joan, Daisy... Volgens mij waren dat ze... Die ik heb gemeet dus bedoel ik. 't Waren 2 groepmeetings en met Leaf en RYW een Ă©Ă©n-op-Ă©Ă©n meeting oh en met Nour een bel-date :P Ben met Ă©Ă©n groepje naar Alkmaar geweest en met andere 3 meiden uit eten. RYW heb ik gegidst op de Zwarte Markt en met Leaf heb ik meerdere keren gemeet.

Was allemaal gezellig hoor smile RYW wil ik graag snel weer zien, samen met Nour dit keer. En ik wil Doedell weer keer zien, maar weet niet hoe dat Ă©Ă©n, twee, drie gaat lukken met drukke agenda's en haar geklus enz Wink Komt nog wel, hoop ik!

De meiden uit Friesland hoop ik weer 's te zien, als 't weer wat milder is, wil ik wel 's die kant op, als ze me willen zien tenminste Very Happy Oh en als 't weer beter is, dan ga ik ook de tocht ondernemen naar Charlie! Andere meetings zijn voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Ohhh en verder zou ik Youandi nog 's willen meeten, ik word nieuwsgieriger naar Dijn, Sjaan lijkt me een lieverd om mee te theeleuten en die date met Inge moet toch echt 's snel komen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 12:07

Bazinga schreef:Doedell, Roza, Leaf, Oreo, RYW, Rush, Joan, Daisy... Volgens mij waren dat ze... Die ik heb gemeet dus bedoel ik. 't Waren 2 groepmeetings en met Leaf en RYW een Ă©Ă©n-op-Ă©Ă©n meeting oh en met Nour een bel-date :P Ben met Ă©Ă©n groepje naar Alkmaar geweest en met andere 3 meiden uit eten. RYW heb ik gegidst op de Zwarte Markt en met Leaf heb ik meerdere keren gemeet.

Was allemaal gezellig hoor smile RYW wil ik graag snel weer zien, samen met Nour dit keer. En ik wil Doedell weer keer zien, maar weet niet hoe dat Ă©Ă©n, twee, drie gaat lukken met drukke agenda's en haar geklus enz Wink Komt nog wel, hoop ik!

De meiden uit Friesland hoop ik weer 's te zien, als 't weer wat milder is, wil ik wel 's die kant op, als ze me willen zien tenminste Very Happy Oh en als 't weer beter is, dan ga ik ook de tocht ondernemen naar Charlie! Andere meetings zijn voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Ohhh en verder zou ik Youandi nog 's willen meeten, ik word nieuwsgieriger naar Dijn, Sjaan lijkt me een lieverd om mee te theeleuten en die date met Inge moet toch echt 's snel komen!
Je bedoelt dat je Leaf niet meer hoeft te zien. Weet niet wat er is gebeurd tussen jullie.. zie je een aantal keer dit soort opmerkingen maken hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 12:11

Ehm nee ik ben uit eten geweest met Roza, Oreo en Leaf, dat hoeft niet meer. Was gezellig, maar even een nare afloop gehad en was voor mij eenmalig.. De meeting toen in Alkmaar, vond ik leuk en doe ik graag nog 's, maar dan ergens meer in de buurt van Friesland bijv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Inge zo 5 feb 2012 - 12:11

Bazinga schreef:en die date met Inge moet toch echt 's snel komen!
Absoluut!
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Jade zo 5 feb 2012 - 12:23

Ik heb Zininzon en nog een paar anderen ontmoet :P

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Sweety zo 5 feb 2012 - 13:13

Misschien dat ik er een paar vergeet, dus bij deze alvast mijn excuus daarvoor! Maar ik heb gemeet met: Zusje, Smikkell, Anousch, Alex, Bliss, Confusion, Dolcis, Doedell, June, Merai, Princess, Qiara, Sunprincess, Suus, Toet, Zilver. ( ik vergeet er echt een paar heb namelijk al eerder een meeting gehad bij Zusje thuis... )
Maar ik vond het erg geslaagd de meeting! Allemaal leuke meiden, makkelijk met praten. Met Zusje, Dolcis, Anousch sms ik weleens. Wat ik erg leuk vind Very Happy Moeten maar weer zo'n meeting doen :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Caramba zo 5 feb 2012 - 19:56

Ik heb Rush eens ontmoet. Ze kwam iets bij mij afleveren.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Rush zo 5 feb 2012 - 21:02

Bazinga schreef:Ehm nee ik ben uit eten geweest met Roza, Oreo en Leaf, dat hoeft niet meer. Was gezellig, maar even een nare afloop gehad en was voor mij eenmalig.. De meeting toen in Alkmaar, vond ik leuk en doe ik graag nog 's, maar dan ergens meer in de buurt van Friesland bijv.
Ja, dan kan je Youandi ook ontmoeten, die wil dan vast ook komen Wink

Ik heb Bazinga, Joan, Youandi, Caroow, Daisy, Suus, Spetterdespat, Aziraphale, Belja en nog wat forumsters ontmoet die hier geloof ik niet meer komen, of waarvan ik geen idee heb wie ze nu zijn.

FryskeFlinter ben ik ook benieuwd naar, ze rijdt regelmatig langs m`n huis en woont ook redelijk dichtbij. :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 21:05

Ik heb er een aantal ontmoet bij de high-tea & taartenbak/versier-meeting! Verder niet naar meetings geweest. Try is een vriendin van me geworden, en nog 2 andere van het forum; maar die komen hier al jaren niet meer. Marin 1x tegengekomen & wij moeten hoognodig meeten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 21:08

Ik heb volgens mij ook vrij veel forummers ontmoet. Sowieso de meiden van de Eindhoven meetings. De meesten zijn goede vriendinnen geworden Very Happy :

Snoes, Stella_, Okidoki, Razz, Kaboutertje, Zonnetje, Ibbeltje, Rovine, Lotus_,Curious, Lily, Niekske, Sanne-84

En andere forummers: Laced, Liv, Bruce, ArnetteV, Marin, Oasis, Chocoholic, Leine, Toet, PrinsesBo, LieveSterre


Volgens mij vergeet ik er nog een paar, mijn excuses.

De forummers die ik zou willen meeten:

Susan, Eucalypta, Powerbabe, Cherrie-Lola, Maple, Jordana en verder weet ik het even niet Very Happy maar deze personen staan wel hoog op mijn lijstje.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Flip Fluitketel zo 5 feb 2012 - 21:44

Verleden jaar hebben wij een meeting gehad van de 2010 mama's. Was erg gezellig! De volgende meeting staat alweer op het programma.

En ook zie ik zeer regelmatig Bruintje Beer en Lieveheersbeestje (niet meer actief).
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 21:51

Ik heb Goochempie, Powerbabe en Merai gemeet.

Vond het echt gezellig :P .. Binnekort weer meeten Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 21:52

Punk'd schreef:Ik heb Goochempie, Powerbabe en Merai gemeet.

Vond het echt gezellig :P .. Binnekort weer meeten Wink
Jij lijkt mij ook heel gezellig en spontaan in het echt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Stuiterbal zo 5 feb 2012 - 21:55

Mijn aller eerste meeting was met Zelda !

En vanaf dat moment was het dikke mik Very Happy
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  RYW zo 5 feb 2012 - 21:57

Ik heb ontmoet: Leaf, Nour, Melisje, Bazinga, in die volgorde smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 22:00

Stella_ schreef:Mijn aller eerste meeting was met Zelda !

En vanaf dat moment was het dikke mik Very Happy
cheers cheers cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  TGR zo 5 feb 2012 - 22:00

Ik ben de tel kwijtgeraakt. Heb ook niet zoveel behoefte meer aan een meeting. Ik heb genoeg irl vriendjes en vriendinnetjes.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 3 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum