Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

+53
Linnie1985
luenca
SoGood
kwak
Spring
SoCali
Bliss
PluDan
Roza
Snoes
Rovine
Sjaantje
TNMN
Snoopy
Susan
Antibes
Pompoen
Toet
TGR
RYW
Stuiterbal
Flip Fluitketel
Rush
Caramba
Sweety
Jade
Mamsie
Inge
Nora
GreenGrass
Lejow
Lady4
Jeanette
Alex
Lady Starstruck
Aziraphale
ekiaam87
Polly
Blond
Parisienne
Caroow
Ella
Paper Crown
Zora
Caro
RioolSpook
mzcharlotte
Angela_1986
Burn
Ibbeltje
Tania
Marin
Tesss
57 plaatsers

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 6:51

Hooooi! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  mzcharlotte di 7 feb 2012 - 6:57

Minneke schreef:- MzCharlotte (ik vergeet je forumnaam, volgens mij heb je die vlak na de meeting veranderd, of niet?)

Ik heb toen wel een naamsverandering meegemaakt, maar dat was van zegmaar_ naar mzcharlotte. Ik zou jou en de andere dames nog wel een keer willen ontmoeten. Ik denk dat ik dit keer wat meer uit de boom zou zijn Wink
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  mzcharlotte di 7 feb 2012 - 7:01

Bruce schreef:Ik heb Dijn, MzCharlotte (volgens mij) en nog iemand ontmoet op een minimeeting in Maastricht.

Ik heb je naamswijziging niet meegekregen en slecht genoeg gaat er ook geen belletje rinkelen (ik ben wél nieuwsgierig). Ik ben niet naar een meeting in Maastricht geweest, dus ik denk dat je iemand anders voor je hebt.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 7:03

Heb je even? Over het algemeen vond ik mensen ontmoeten erg leuk, hier en daar een tegenvaller en sommige contacten zijn, zonder reden, verwaterd. Ik begon niet met dit forum met het idee zo veel mensen te ontmoeten maar ik sta over het algemeen wel open voor dat soort dingen dus ging er automatisch in mee. Nu vind ik het ook wel leuk dat ik zo veel gezichten ken achter de namen hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Pompoen di 7 feb 2012 - 7:18

mzcharlotte schreef:
Minneke schreef:- MzCharlotte (ik vergeet je forumnaam, volgens mij heb je die vlak na de meeting veranderd, of niet?)

Ik heb toen wel een naamsverandering meegemaakt, maar dat was van zegmaar_ naar mzcharlotte. Ik zou jou en de andere dames nog wel een keer willen ontmoeten. Ik denk dat ik dit keer wat meer uit de boom zou zijn Wink

Leuk!!! I'm in, ik vind het zeker voor herhaling vatbaar!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Linnie1985 di 7 feb 2012 - 8:12

Ik heb Sweety een paar keer gezien. En we wonen in hetzelfde dorp, 5 mn. fieten ongeveer.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Terkina di 7 feb 2012 - 13:16

Heb met name in 2009/2010 aardig wat forummers gemeet (met al die naamwisselingen weet ik ook niet meer precies wie allemaal, maar iig een boel...) Met een paar (ex-)forummers heb ik nog gewoon af en toe contact. Met sommigen is het contact inmiddels verwaterd. Maar er zijn ook een paar meiden echt goede vriendinnen geworden in de tussentijd. (Zoals idd mijn partner-in-crime Ocarina Wink)


Inmiddels ben ik niet heel actief meer op het forum en naar meetings ben ik al een tijd niet meer geweest.
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 21:51

mzcharlotte schreef:
Bruce schreef:Ik heb Dijn, MzCharlotte (volgens mij) en nog iemand ontmoet op een minimeeting in Maastricht.

Ik heb je naamswijziging niet meegekregen en slecht genoeg gaat er ook geen belletje rinkelen (ik ben wél nieuwsgierig). Ik ben niet naar een meeting in Maastricht geweest, dus ik denk dat je iemand anders voor je hebt.
Shit, nog een naamswisseling verkeerd meegekregen dus, haha. Er was toen bij die Maastricht-meeting een meisje dat naar Engeland wilde gaan en ik dacht dus dat jij dat was. Nou ja, misschien dat Dijn het nog weet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Marin di 7 feb 2012 - 21:56

Bruce, jij bent toch dat vertaalmeisje wie ik wel eens in Eindhoven heb ontmoet? Dan heb ik jouw naamsverandering goed meegekregen Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Sweety di 7 feb 2012 - 22:28

Linnie1985 schreef:Ik heb Sweety een paar keer gezien. En we wonen in hetzelfde dorp, 5 mn. fieten ongeveer.
Klopt! Ik wist dat ik mensen vergat erbij te zetten..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 23:10

Marin schreef:Bruce, jij bent toch dat vertaalmeisje wie ik wel eens in Eindhoven heb ontmoet? Dan heb ik jouw naamsverandering goed meegekregen Wink
That's me! Bedenk me alleen net dat Loes daar ook bij was (ook vertaalmeisje), maar dat ben ik dus niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 23:52


Terkina, Flippin Bitch, Sterre (toch?) Marin, Snoes, Caro en Pompoen komen zo het eerste in mij op. Van de rest weet ik of de forumnaam niet, of zitten ze hier niet meer...

Ik ben slecht met forumnamen. Degene die ik onthou staan op mijn facebook en ook op mijn meeting lijstje voor de toekomst. Ooit.


Vind meeting met forummers wel altijd erg leuk. Ik zou het meer moeten doen maar ja...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Snoes wo 8 feb 2012 - 5:23

Zero schreef:
Terkina, Flippin Bitch, Sterre (toch?) Marin, Snoes, Caro en Pompoen komen zo het eerste in mij op. Van de rest weet ik of de forumnaam niet, of zitten ze hier niet meer...

Ik ben slecht met forumnamen. Degene die ik onthou staan op mijn facebook en ook op mijn meeting lijstje voor de toekomst. Ooit.

Vind meeting met forummers wel altijd erg leuk. Ik zou het meer moeten doen maar ja...
Vind ik ook! Good old times Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 5:28

Terkina schreef:Met sommigen is het contact inmiddels verwaterd.

Echt jammer eigenlijk Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 6:26

Bruce, wij hebben ook gemeet een keer! Je hebt me toen nog geholpen met grammatica!

Verder heb ik ook veel forummers gemeet op verschillende meetings. Mijn eerste meeting was in Maastricht met oa Alex, Cuchi en nog veel meer forummers waarvan ik de namen niet meer weet en die niet meer hier komen. Maar wat anderen zeggen: met de ene forummer klikt het goed en heb je nog (regelmatig) contact en met de ander klikte het minder en heb je geen contact.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Lejow wo 8 feb 2012 - 6:38

Cuchi..
Ik vraag me echt af hoe het met haar gaat!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 9:08

Oreo schreef:Bruce, wij hebben ook gemeet een keer! Je hebt me toen nog geholpen met grammatica!

Verder heb ik ook veel forummers gemeet op verschillende meetings. Mijn eerste meeting was in Maastricht met oa Alex, Cuchi en nog veel meer forummers waarvan ik de namen niet meer weet en die niet meer hier komen. Maar wat anderen zeggen: met de ene forummer klikt het goed en heb je nog (regelmatig) contact en met de ander klikte het minder en heb je geen contact.
Ah ja, maar op een of andere manier zie ik dat niet als forummer meeten omdat ik jou al buiten het forum om kende :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Terkina wo 8 feb 2012 - 9:17

Pippa schreef:Echt jammer eigenlijk Sad
Tja, vaak zonder echt een reden. Gewoon druk...
Of sommige mensen gaan heel ver weg wonen ;-)
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 9:56

Lejow schreef:Cuchi..
Ik vraag me echt af hoe het met haar gaat!

Die heb ik nog eens aan de telefoon gehad (werkgerelateerd). We bleken voor dezelfde werkgever te werken in verschillende functies op verschillende locaties. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Linnie1985 wo 8 feb 2012 - 10:02

Sweety schreef:
Linnie1985 schreef:Ik heb Sweety een paar keer gezien. En we wonen in hetzelfde dorp, 5 mn. fieten ongeveer.
Klopt! Ik wist dat ik mensen vergat erbij te zetten..

En nog wel degene die het dichtstebij woont :P
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Steep wo 8 feb 2012 - 10:33

Ik heb een aantal jaar geleden (5 ofzo?) gemeet met een paar meiden en toen gingen we eten in Arnhem bij Amigos.. Alleen geen idee of ze hier nog actief zijn..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Marin wo 8 feb 2012 - 10:35

Bruce schreef:
Marin schreef:Bruce, jij bent toch dat vertaalmeisje wie ik wel eens in Eindhoven heb ontmoet? Dan heb ik jouw naamsverandering goed meegekregen Wink
That's me! Bedenk me alleen net dat Loes daar ook bij was (ook vertaalmeisje), maar dat ben ik dus niet :P

Ja maar die had vast geen piano avatar gehad. Door die avatar dacht ik dat jij het moest zijn!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 10:36

Terkina schreef:
Pippa schreef:Echt jammer eigenlijk Sad
Tja, vaak zonder echt een reden. Gewoon druk...
Of sommige mensen gaan heel ver weg wonen ;-)

Ja, hoe durven ze! Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  mzcharlotte wo 8 feb 2012 - 11:00

Bruce schreef:
mzcharlotte schreef:
Bruce schreef:Ik heb Dijn, MzCharlotte (volgens mij) en nog iemand ontmoet op een minimeeting in Maastricht.

Ik heb je naamswijziging niet meegekregen en slecht genoeg gaat er ook geen belletje rinkelen (ik ben wél nieuwsgierig). Ik ben niet naar een meeting in Maastricht geweest, dus ik denk dat je iemand anders voor je hebt.
Shit, nog een naamswisseling verkeerd meegekregen dus, haha. Er was toen bij die Maastricht-meeting een meisje dat naar Engeland wilde gaan en ik dacht dus dat jij dat was. Nou ja, misschien dat Dijn het nog weet.

Ik heb er wel gewoond, maar ik ben niet op een Maastrichtse meeting geweest. Very Happy
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 11:09

Steep schreef:Ik heb een aantal jaar geleden (5 ofzo?) gemeet met een paar meiden en toen gingen we eten in Arnhem bij Amigos.. Alleen geen idee of ze hier nog actief zijn..

Was dat met Ingetjuh en Butterflyz? Of ben ik in de war met een andeer Arnhem-meeting?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 8 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum