Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

+53
Linnie1985
luenca
SoGood
kwak
Spring
SoCali
Bliss
PluDan
Roza
Snoes
Rovine
Sjaantje
TNMN
Snoopy
Susan
Antibes
Pompoen
Toet
TGR
RYW
Stuiterbal
Flip Fluitketel
Rush
Caramba
Sweety
Jade
Mamsie
Inge
Nora
GreenGrass
Lejow
Lady4
Jeanette
Alex
Lady Starstruck
Aziraphale
ekiaam87
Polly
Blond
Parisienne
Caroow
Ella
Paper Crown
Zora
Caro
RioolSpook
mzcharlotte
Angela_1986
Burn
Ibbeltje
Tania
Marin
Tesss
57 plaatsers

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 11:22

Charlie schreef:Vind ik best stoer...die 30 km bergop Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 561177.

Ik ben een bikkel. Moet het wel wat warmer zijn, want nu vries ik bijna dood.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 11:23

Bruce schreef:
En als Mozzarella een babyshower houdt, ben ik van de partij (alleen ben ik niet zo stoer als dijn om te zeggen dat ik op de fiets kom, want dat gaat me net wat te ver...)

Jij bent pas een bikkel wat fietsen betreft, dat lukt je wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 11:26

Bruce schreef:
mzcharlotte schreef:
Bruce schreef:Ik heb Dijn, MzCharlotte (volgens mij) en nog iemand ontmoet op een minimeeting in Maastricht.

Ik heb je naamswijziging niet meegekregen en slecht genoeg gaat er ook geen belletje rinkelen (ik ben wél nieuwsgierig). Ik ben niet naar een meeting in Maastricht geweest, dus ik denk dat je iemand anders voor je hebt.
Shit, nog een naamswisseling verkeerd meegekregen dus, haha. Er was toen bij die Maastricht-meeting een meisje dat naar Engeland wilde gaan en ik dacht dus dat jij dat was. Nou ja, misschien dat Dijn het nog weet.

Bedoel je toen we uit eten gingen met Loes en nog iemand? Ik weet niet meer hoe dat meisje heet, alleen dat ze een Britse (?) vriend had die hier studeerde. We zijn ook nog een keer naar een Eindhovenmeeting geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Steep wo 8 feb 2012 - 13:52

Dijn82 schreef:
Steep schreef:Ik heb een aantal jaar geleden (5 ofzo?) gemeet met een paar meiden en toen gingen we eten in Arnhem bij Amigos.. Alleen geen idee of ze hier nog actief zijn..

Was dat met Ingetjuh en Butterflyz? Of ben ik in de war met een andeer Arnhem-meeting?

Klopt! Was met hun! En jou toch?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 20:30

Met wie was dat? Carrie

Wat hebben jullie gedaan? Best veel

Was het vreemd/gezellig of wat anders? Was gezellig

Was er een klik of was het 1 keer en nooit meer? Er was een klik, hebben elkaar veel gezien en opeens niet meer maar komen elkaar zo nu en dan nog tegen Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 561177

Hebben jullie nog steeds contact? soms (we kwamen elkaar onlangs nog tegen Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 561177 maar toen had ik haast)

Was het 1 op 1 of met een groep? Het eerste contact was 1-op-1 daarna met anderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 21:33

Ik vraag me al een hele tijd af wie jij eerst was Shoesdontlie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 21:41

Powerbabe schreef:Ik vraag me al een hele tijd af wie jij eerst was Shoesdontlie!

Ik zat voorheen bijna nooit op het Yesforum hoor, ik was zo nu en dan zo'n (irritante Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 561177) meelezer. Maar ik denk dat Carrie en ik elkaar een jaar of 8 geleden hebben leren kennen via de Yes-site. Toeval dus omdat ik toen ook niet zo actief was en gewoon is aan het internetten was. Ik weet ook niet meer hoe ik toen heette (ben even aan het nadenken), volgens mij "Sunny Ibiza". Oh ja en hiervoor heette ik "Tilima" en er gaat vast geen lichtje bij je branden...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 21:43

Haha, er gaat inderdaad geen lichtje branden! Maar leuk dat je nu wel actief bent smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 21:45

Powerbabe schreef:Haha, er gaat inderdaad geen lichtje branden! Maar leuk dat je nu wel actief bent Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 561177.

Ja, ik ben nu "actief", hahaha. Dat klinkt raar... Maar ik ken mezelf en ik kan ook opeens weer pleite zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Marin wo 8 feb 2012 - 21:47

Tilima kan ik me wel nog herinneren. Nooit geweten dat jij en carrie elkaar zo veel zagen. Grappig!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 21:57

Marin, leuk dat je me "herkent". In het verleden zagen we elkaar wel regelmatig maar nu niet meer zoveel (we hebben geen ruzie of iets dergelijks hoor). Carrie, je vindt het toch niet erg dat ik dit plaats?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 21:59

Snoes schreef:
Zero schreef:
Terkina, Flippin Bitch, Sterre (toch?) Marin, Snoes, Caro en Pompoen komen zo het eerste in mij op. Van de rest weet ik of de forumnaam niet, of zitten ze hier niet meer...

Ik ben slecht met forumnamen. Degene die ik onthou staan op mijn facebook en ook op mijn meeting lijstje voor de toekomst. Ooit.

Vind meeting met forummers wel altijd erg leuk. Ik zou het meer moeten doen maar ja...
Vind ik ook! Good old times Very Happy

Wie weet van de zomer weer? Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 0:25

Shoesdontlie schreef:Marin, leuk dat je me "herkent". In het verleden zagen we elkaar wel regelmatig maar nu niet meer zoveel (we hebben geen ruzie of iets dergelijks hoor). Carrie, je vindt het toch niet erg dat ik dit plaats?

Nee joh gekkie, tuurlijk vind ik dat niet erg! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 1:22

Zondagmiddag een meeting bij mij thuis.. Ik ben dan jarig heb taart, soesjes en drank.. wie wilt :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Snoes do 9 feb 2012 - 5:24

Zero schreef:
Snoes schreef:
Zero schreef:
Terkina, Flippin Bitch, Sterre (toch?) Marin, Snoes, Caro en Pompoen komen zo het eerste in mij op. Van de rest weet ik of de forumnaam niet, of zitten ze hier niet meer...

Ik ben slecht met forumnamen. Degene die ik onthou staan op mijn facebook en ook op mijn meeting lijstje voor de toekomst. Ooit.

Vind meeting met forummers wel altijd erg leuk. Ik zou het meer moeten doen maar ja...
Vind ik ook! Good old times Very Happy

Wie weet van de zomer weer? Cool
Kamperen? Cool

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Suus do 9 feb 2012 - 5:37

Punk'd schreef:Zondagmiddag een meeting bij mij thuis.. Ik ben dan jarig heb taart, soesjes en drank.. wie wilt :P
Lekker! Waar woon je?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 6:12

Suus schreef:
Punk'd schreef:Zondagmiddag een meeting bij mij thuis.. Ik ben dan jarig heb taart, soesjes en drank.. wie wilt :P
Lekker! Waar woon je?

Nijmegen, 10 minuten van het centraal station! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 6:26

Echt? Ik dacht dat jij in De Weezenhof woonde, maar ik weet eigenlijk niet waarom Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 6:29

June schreef:Echt? Ik dacht dat jij in De Weezenhof woonde, maar ik weet eigenlijk niet waarom Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 394967

haha nee.. Ik woon nog net in de H.azenkamp.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 6:33

Ah, leuk! Ik woon in bladiebladiebla.


Laatst aangepast door June op do 9 feb 2012 - 6:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 6:40

Ik heb altijd het idee dat dat een hele gezellige boel is daar :P . Ik wist trouwens niet dat jij in Nijmegen woonde! Dacht dat ik hier zo'n beetje de enige was haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 6:42

Jup, jij schrijft vaak dat je weleens bij mijn werk luncht en dergelijke, maar ik heb je nog nooit gezien Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 166342. Ik dacht dat ik dat weleens verteld had!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  SleepingBeauty do 9 feb 2012 - 7:32

Niemand eigenlijk! Vind ik ook wel prima!
Ga bewust niet naar meetings toe tot nu toe misschien veranderd dat nog eens...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 9 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum