Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

+53
Linnie1985
luenca
SoGood
kwak
Spring
SoCali
Bliss
PluDan
Roza
Snoes
Rovine
Sjaantje
TNMN
Snoopy
Susan
Antibes
Pompoen
Toet
TGR
RYW
Stuiterbal
Flip Fluitketel
Rush
Caramba
Sweety
Jade
Mamsie
Inge
Nora
GreenGrass
Lejow
Lady4
Jeanette
Alex
Lady Starstruck
Aziraphale
ekiaam87
Polly
Blond
Parisienne
Caroow
Ella
Paper Crown
Zora
Caro
RioolSpook
mzcharlotte
Angela_1986
Burn
Ibbeltje
Tania
Marin
Tesss
57 plaatsers

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Tesss zo 5 feb 2012 - 8:13

Met wie was dat?
Wat hebben jullie gedaan?
Was het vreemd/gezellig of wat anders?
Was er een klik of was het 1 keer en nooit meer?
Hebben jullie nog steeds contact?
Was het 1 op 1 of met een groep?
Wie zou je nog graag willen ontmoeten?

Ik ben gewoon nieuwsgierig.


Laatst aangepast door Tesss op zo 5 feb 2012 - 8:14; in totaal 2 keer bewerkt
Tesss
Tesss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 125
Punten : 194
Registratiedatum : 26-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 8:14

Nog steeds niemand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 8:16

Tesss schreef:Met wie was dat?
Wat hebben jullie gedaan?
Was het vreemd/gezellig of wat anders?
Was er een klik of was het 1 keer en nooit meer?
Hebben jullie nog steeds contact?
Was het 1 op 1 of met een groep?

Ik ben nieuwsgierig.

Zo, heb je even? Very Happy Ik heb heeeeel veel forummers ontmoet. Vaak in groepen, met sommige klikte het, sommige niet.
Met Zusje ben ik een tijd vriendinnen geweest, dat is weer verwaterd, zonder reden eigenlijk.
Met CKC heb ik 1 op 1 gedate, en ik zie haar nu als mijn vriendin.
Met de oude forumsters Gerteke en Marjolaine ben ik nog steeds goede vriendinnen.
Caro is via het forum ook een vriendin van me geworden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 8:16

Charlie schreef:Nog steeds niemand.

Nee, jij staat nog steeds op mijn 'lijstje' Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Marin zo 5 feb 2012 - 8:16

Zo'n 250 forummers intussen. Sommige waren erg leuk, anderen had ik niet veel mee. Maar heb er de laatste jaren steeds minder behoefte meer aan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 8:17

Met wie was dat? Joan, Caroow, Rush, Suus en Daisy.
Wat hebben jullie gedaan? Uit eten geweest, spelletjes gedaan en gekletst.
Was het vreemd/gezellig of wat anders? Het voelde goed. Er was een klik.
Was er een klik of was het 1 keer en nooit meer? We hebben laatst voor de tweede keer met de hele groep gemeet.
Hebben jullie nog steeds contact? Ja.
Was het 1 op 1 of met een groep? Groep.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 8:19

Zelda, Ibbeltje, Snoes, Rovine, Lily, Sanne-86, Prinses Bo, Okidoki, Zonnetje, Kaboutertje, Stella en nog een paar meer waarvan ik de forum naam ben vergeten Embarassed De eerste keer waren we in Eindhoven en zijn we gezellig ergens gaan drinken en daarna hebben we elkaar vaak gezien bij iemand thuis

Elodie heb ik ook ontmoet. Die kwam iets bij mij ophalen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Tania zo 5 feb 2012 - 8:21

De enige die ik twee keer heb gezien is doedel toen ze iets op kwam halen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Ibbeltje zo 5 feb 2012 - 8:21

Zelda, Stella, Zonnetje, Okido, Courius, Rovine, Razz, Snoes, PrinsesBo, SJaan, Lily, Niekse, Kaboutertje, Toet, Oasis, chococupcake( weet naam even niet maar iig vriendin van Oasis) Lotus_, Sanne(en dan nog wat maar weet zo even niet precies) ehm ik ga namen vergeten, oow Marin en Green Grass maar iig de meiden van de E.indhovenmeeting.

Wat hebben we gedaan: gezellig gekletst, zelfgemaakte hapjes meegenomen (meestal haha).

Het was erg gezellig. We hebben nog steeds contact. Tenminste de meeste heb ik inmiddels regelmatig gezien en zie ik ook nog altijd.

Verder ken ik ook nog Lady Starstruck, Lejow en Triesje of zoiets. Deze ken ik al veel langer en heb ze ook een aantal keer gezien. triesje ben ik ook mee naar Life 4 you geweest erg leuk! En heb haar gemeet met Lady Starstruck. Helaas is ons contact verminderd want we waren wel met nog wat anderen een 'clubje'zeg maar.



Laatst aangepast door Ibbeltje op zo 5 feb 2012 - 21:10; in totaal 6 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Burn zo 5 feb 2012 - 8:22

Ik heb inmiddels een stuk of 10 forummers ontmoet..
Ik heb een keer gebowld + geborreld, geshopt, op een terrasje gezeten en op kraamvisite!
Het was elke keer gezellig. Toch heb je met de een meer een klik dan met een ander..
Met de meesten heb ik inderdaad nog steeds contact!
De ene was 1 op 1, en de andere waren allemaal in een groep!

Er zijn nogal wat meiden die ik wil ontmoeten.. onder andere Youandi, Rush, Sjaan.. En nog meerdere!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 8:23

Ibbeltje schreef:Zelda, Stella, Zonnetje, Okido, Courius, Rovine, Razz, Snoes, PrinsesBo, Niekse, Kaboutertje, Lotus_, Sanne(en dan nog wat maar weet zo even niet precies) ehm ik ga namen vergeten, oow Marin en Arnette maar iig de meiden van de E.indhovenmeeting.

Wat hebben we gedaan: gezellig gekletst, zelfgemaakte hapjes meegenomen (meestal haha).

Het was erg gezellig. We hebben nog steeds contact. Tenminste de meeste heb ik inmiddels regelmatig gezien en zie ik ook nog altijd.

Verder ken ik ook nog Lady (nog wattes o men ik vergeet forumnamen haha) en Triesje of zoiets. Deze ken ik al veel langer en heb ze ook een aantal keer gezien. triesje ben ik ook mee naar Life 4 you geweest erg leuk! En heb haar gemeet met Lady (nogwattes haha sorry hoor). Helaas is ons contact verminderd want we waren wel met nog wat anderen een 'clubje'zeg maar.


Sorry maar ik pies bijna ik m'n broek haha lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Ibbeltje zo 5 feb 2012 - 8:24

Heb ff aangepast whahah. Ik kan die forumnaam nooit onthouden Embarassed
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 8:25

Whaha Razz Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Angela_1986 zo 5 feb 2012 - 8:25

Met wie was dat? Janelie, Roze Roos en Zwoesj
Wat hebben jullie gedaan? We hebben lekker op 'n terrasje gezeten en daarna nog ergens 'n hapje gegeten
Was het vreemd/gezellig of wat anders? In het begin was het wel wat vreemd. Ik heb eerst Zwoesj opgehaald en daarna zijn we samen naar de stad gegaan waar we RR en Janelie ontmoette. Het was al wel snel gezellig en het voelde ook wel vertrouwd.
Was er een klik of was het 1 keer en nooit meer? Er was wel 'n klik ja.
Hebben jullie nog steeds contact? Ja, Janelie, Zwoesj en ik hebben nog steeds contact en zien elkaar af en toe. Helaas wonen we niet bij elkaar om de hoek waardoor we elkaar niet heel vaak zien maar hier en via sms hebben we wel zeer regelmatig contact. Met RR heb ik nog wel eens contact gehad maar dat is niet op regelmatige basis.
Was het 1 op 1 of met een groep? Met 'n groepje van 4 dus.
Wie zou je nog graag willen ontmoeten?
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Ibbeltje zo 5 feb 2012 - 8:25

En ben nog aan het bedenken of ik iemand vergeet met namen...
Wel een aantal ook die niet meer komen hier dus moet goed nadenken voor ik namen noem haha
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 8:29

San86 (volgens mij was dit haar naam) op het oude forum. Het bleek dat wij lid waren van dezelfde sportschool en we zijn samen gaan sporten. Dat is nu ruim 5 jaar geleden en we zijn nog steeds vriendinnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  mzcharlotte zo 5 feb 2012 - 8:30

Burn schreef:Ik heb een keer gebowld + geborreld, geshopt, op een terrasje gezeten en op kraamvisite!

Ik las dat je had geblowd. Ik dacht al, wát? Blowmeeting?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  RioolSpook zo 5 feb 2012 - 8:32

Ik heb alleen Lejow eens gezien toen ze een taart af kwam leveren.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Caro zo 5 feb 2012 - 8:35

Genoeg! Met sommige klikte het, met anderen niet. Maar momenteel ben ik bevriend met Carrie en heb ik nog af en toe contact met Marjolaine en Gerteke. Andere forumsters heb ik wel op FB, maar niet teveel smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Zora zo 5 feb 2012 - 8:36

Alleen Nour een paar keer en Marin 1xtje. Was heeeeel gezellig smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Paper Crown zo 5 feb 2012 - 8:37

Alleen Carrie. Zij is echt een vriendin geworden. Zie haar helaas niet vaak, gewoon druk en ik ben best saai.. kan ik ook niets aan doen.. maar ik vertel haar echt veel en ze biedt altijd een luisterend oor naar mijn gezeik over mijn achterlijke schoonmoeder..

Ik vind veel meisjes lief op het forum.. maar veel daarvan wil ik niet per se ontmoeten. Dat komt omdat ik door de jaren heen voorzichtiger geworden ben met het toelaten van mensen in mijn leven.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast zo 5 feb 2012 - 8:38

2CKC2 schreef:Alleen Carrie. Zij is echt een vriendin geworden. Zie haar helaas niet vaak, gewoon druk en ik ben best saai.. kan ik ook niets aan doen.. maar ik vertel haar echt veel en ze biedt altijd een luisterend oor naar mijn gezeik over mijn achterlijke schoonmoeder..

Ik vind veel meisjes lief op het forum.. maar veel daarvan wil ik niet per se ontmoeten. Dat komt omdat ik door de jaren heen voorzichtiger geworden ben met het toelaten van mensen in mijn leven.

Jij bent helemaal niet saai gekkerd! En in februari kom ik naar je toe, of we gaan gezellig eten in Amsterdam! bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Ella zo 5 feb 2012 - 8:46

Nee nog niemand, lijkt me beste eens leuk om naar een meeting te gaan. Maar komt er nog niet echt van
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Caroow zo 5 feb 2012 - 8:54

Youandi schreef:Met wie was dat? Joan, Caroow, Rush, Suus en Daisy.
Wat hebben jullie gedaan? Uit eten geweest, spelletjes gedaan en gekletst.
Was het vreemd/gezellig of wat anders? Het voelde goed. Er was een klik.
Was er een klik of was het 1 keer en nooit meer? We hebben laatst voor de tweede keer met de hele groep gemeet.
Hebben jullie nog steeds contact? Ja.
Was het 1 op 1 of met een groep? Groep.

Dit dus. Ik vond het beide keren erg gezellig!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Parisienne zo 5 feb 2012 - 8:57

Ik heb wat 2010 mama's ontmoet op een meeting, met de kindjes erbij. Was toen erg leuk! De tweede meeting kon ik helaas niet, maar binnenkort gaan we weer meeten.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum