Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

+53
Linnie1985
luenca
SoGood
kwak
Spring
SoCali
Bliss
PluDan
Roza
Snoes
Rovine
Sjaantje
TNMN
Snoopy
Susan
Antibes
Pompoen
Toet
TGR
RYW
Stuiterbal
Flip Fluitketel
Rush
Caramba
Sweety
Jade
Mamsie
Inge
Nora
GreenGrass
Lejow
Lady4
Jeanette
Alex
Lady Starstruck
Aziraphale
ekiaam87
Polly
Blond
Parisienne
Caroow
Ella
Paper Crown
Zora
Caro
RioolSpook
mzcharlotte
Angela_1986
Burn
Ibbeltje
Tania
Marin
Tesss
57 plaatsers

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Bliss ma 6 feb 2012 - 8:00

_Chance schreef:
Bliss schreef:Oh ja ik ben laatst ook gespot door Chance, maar ik heb haar niet gezien!

Haha jij weet niet eens hoe ik eruit zie :P Was trouwens wel grappig, ik kijken en kijken, maar ik durfde niets te zeggen omdat ik niet wist of je het was. Ik heb Gloria trouwens ook een keer gezien op het station, toen durfde ik ook niets te zeggen.

Haha nee klopt, maar als je iets had gezegd, had ik je gezien natuurlijk smile Waar was het trouwens, boven op het perron of beneden in die hal? Ik had nogal haast toen, maar een paar minuten overstaptijd, dus liep nogal doelgericht naar het volgende perron smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Angela_1986 ma 6 feb 2012 - 8:02

Lily schreef:
Angela_1986 schreef:Met wie was dat? Janelie, Roze Roos en Zwoesj
Wat hebben jullie gedaan? We hebben lekker op 'n terrasje gezeten en daarna nog ergens 'n hapje gegeten
Was het vreemd/gezellig of wat anders? In het begin was het wel wat vreemd. Ik heb eerst Zwoesj opgehaald en daarna zijn we samen naar de stad gegaan waar we RR en Janelie ontmoette. Het was al wel snel gezellig en het voelde ook wel vertrouwd.
Was er een klik of was het 1 keer en nooit meer? Er was wel 'n klik ja.
Hebben jullie nog steeds contact? Ja, Janelie, Zwoesj en ik hebben nog steeds contact en zien elkaar af en toe. Helaas wonen we niet bij elkaar om de hoek waardoor we elkaar niet heel vaak zien maar hier en via sms hebben we wel zeer regelmatig contact. Met RR heb ik nog wel eens contact gehad maar dat is niet op regelmatige basis.
Was het 1 op 1 of met een groep? Met 'n groepje van 4 dus.
Wie zou je nog graag willen ontmoeten?

ben jij toen ook niet eens op een omg eindhoven meeting geweest?

Nee daar ben ik nooit geweest...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Blond ma 6 feb 2012 - 8:08

Bliss schreef:
_Chance schreef:
Bliss schreef:Oh ja ik ben laatst ook gespot door Chance, maar ik heb haar niet gezien!

Haha jij weet niet eens hoe ik eruit zie :P Was trouwens wel grappig, ik kijken en kijken, maar ik durfde niets te zeggen omdat ik niet wist of je het was. Ik heb Gloria trouwens ook een keer gezien op het station, toen durfde ik ook niets te zeggen.

Haha nee klopt, maar als je iets had gezegd, had ik je gezien natuurlijk smile Waar was het trouwens, boven op het perron of beneden in die hal? Ik had nogal haast toen, maar een paar minuten overstaptijd, dus liep nogal doelgericht naar het volgende perron smile
Beneden in de hal, maar ik denk dat we wel in dezelfde trein hebben gezeten (intercity vanuit Utrecht).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Bliss ma 6 feb 2012 - 8:15

Ja idd, daar zat ik ook in smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Blond ma 6 feb 2012 - 8:22

Mocht ik je nog een keertje zien, dan zal ik je aanspreken smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  SoCali ma 6 feb 2012 - 8:43

Princess schreef:
Bliss schreef:
SoCali schreef:Ik ben vorig jaar 1x naar een meeting geweest. Dat was met de High Tea in Den Bosch... Maar durf zo eigenlijk niet meer te zeggen wie er allemaal waren...

Oh ja, jij was daar natuurlijk ook bij idd!

Ja?
Ik kan me de helft van de mensen die erbij waren niet meer herinneren..



Ja ik was daar ook bij maar ben meer een meelezer en dus niet zo "bekend"
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 8:47

Ik heb Mari ontmoet van het forum, alleen komt ze hier niet meer. We zijn toen wat wezen drinken samen, ze woont dichtbij. Erg gezellig, ik spreek haar ook vaak en zie haar nu als een vriendin

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Lejow ma 6 feb 2012 - 8:50

Sweety schreef:Ik heb Lejow ook ontmoet! Ging taart en cupcakes bij haar thuis halen. smile

Oh yeah nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Angela_1986 ma 6 feb 2012 - 9:12

Angela_1986 schreef:Met wie was dat? Janelie, Roze Roos en Zwoesj
Wat hebben jullie gedaan? We hebben lekker op 'n terrasje gezeten en daarna nog ergens 'n hapje gegeten
Was het vreemd/gezellig of wat anders? In het begin was het wel wat vreemd. Ik heb eerst Zwoesj opgehaald en daarna zijn we samen naar de stad gegaan waar we RR en Janelie ontmoette. Het was al wel snel gezellig en het voelde ook wel vertrouwd.
Was er een klik of was het 1 keer en nooit meer? Er was wel 'n klik ja.
Hebben jullie nog steeds contact? Ja, Janelie, Zwoesj en ik hebben nog steeds contact en zien elkaar af en toe. Helaas wonen we niet bij elkaar om de hoek waardoor we elkaar niet heel vaak zien maar hier en via sms hebben we wel zeer regelmatig contact. Met RR heb ik nog wel eens contact gehad maar dat is niet op regelmatige basis.
Was het 1 op 1 of met een groep? Met 'n groepje van 4 dus.
Wie zou je nog graag willen ontmoeten?

Ik werd net even 'gecorrigeerd'; we zijn eerst met z'n allen naar Zwoesj gegaan en toen wat gaan drinken. smile
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Spring ma 6 feb 2012 - 9:12

Ik ben jaren terug naar een meeting in Zwolle geweest. Met een klein groepje meiden. Weet van 2 nog de echte namen.. G.itte, Fiann.a en van de andere een forumnaam geloof ik, Smurfin.

Iemand die hier ook was?
We zijn uit eten geweest bij de Vier jaargetijden en hebben daarna nog wat gedronken in een cocktailbar.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 9:23

Confusion schreef:
Charlie schreef:Nog steeds niemand.

En ik was laatst nog wel zo dichtbij. Wist alleen niet dat de AH praktisch om de hoek zat smile .

Ja, ik zag je foto's op facebook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 9:33

- 14 mama's met kindjes tussen mei '10 en dec '10. Een aantal daarvan heb ik twee keer ontmoet en de derde meeting staat op de planning

- Susan
- Filoria
- Minneke

Was toen erg leuk, maar helaas te ver om regelmatig af te spreken.

- jolicious
- kwak

met bovenstaande dames spreek ik nog iedere keer af, kwak zie ik praktisch elke week en soms meerdere keren per week, jolicious zie ik eens per zoveel maanden.

Oh en mamarosa heb ik gezien toen ze een draagdoek bij me op kwam halen en viva heb ik ook ontmoet!


Laatst aangepast door Rejoy. op ma 6 feb 2012 - 21:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  kwak ma 6 feb 2012 - 9:41

ik heb Viva en Rejoy ontmoet.
Rejoy zie ik regelmatig, eens per week minimaal en Viva woont helaas te ver maar wel mailen veel.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  SoGood ma 6 feb 2012 - 9:43

Nee alleen 'per ongeluk' Mamsie en Birgit een keer Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 9:50

- Susan (regelmatig)
- Rejoy
- Filoria
- Pompoen
- Freakylief
- Sterre
- MzCharlotte (ik vergeet je forumnaam, volgens mij heb je die vlak na de meeting veranderd, of niet?)

Ik zou nog een heleboel forummers willen ontmoeten: Eucalypta, YouandI, Pippa, Charlie, Twellie... en nog wel meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Pompoen ma 6 feb 2012 - 9:56

Volgens mij komt er gewoon op een dag een héle grote "meet Charlie"-meeting en dan kan ze er niet meer onderuit...

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 10:06

тыквашка schreef:Volgens mij komt er gewoon op een dag een héle grote "meet Charlie"-meeting en dan kan ze er niet meer onderuit...


Beter bekend als 'Babyshower' Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 10:07

Bazinga schreef:
тыквашка schreef:Volgens mij komt er gewoon op een dag een héle grote "meet Charlie"-meeting en dan kan ze er niet meer onderuit...


Beter bekend als 'Babyshower' Wink

Hahahahah, leuk! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 10:07

Mag ik 't dan wel vantevoren weten dan doe ik de deur namelijk open en haal ik cake.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 10:19

Antibes schreef:
Marin schreef:
Powerbabe schreef:Ohjaaa geluncht met Antibes! Hoe kan ik dat nou vergeten..

Hahahaha nou... ik ben de keer dat ik met Antibes heb gegeten wel vergeten! nerd
Wanneer en waar was dat? Sorry! Ik weet wel dat ik jou heb gezien, die keer dat we bij jouw appartement in H binnenstormden smile En volgens mij heb ik je idd wel vaker gezien, maar ik kan me ZO niet herinneren waar dat was.

Iets van 3jaar geleden, toen ik een jaar in Utrecht studeerde. Jij woonde toen (tijdelijk geloof ik) bij min faculteit om de hoek en toen hebben we samen gegeten. Volgens mij had je pasta gemaakt!

@Smikkell: i know, met T ook nog. Die komt hier niet meer?
Wel. Roza heet ze nu!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 10:22

Charlie schreef:Mag ik 't dan wel vantevoren weten dan doe ik de deur namelijk open en haal ik cake.

't Kan geregeld worden hoor.... Wink Huren we wel met z'n allen een bus, anders ben je volgens mij niet eens te bereiken in je niemandsland laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Pompoen ma 6 feb 2012 - 10:23

I'm in!! Ik wil best naar het einde van de wereld rijden voor een babyshower, 't is daar nog best mooi ook!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 10:24

Bazinga schreef:
Charlie schreef:Mag ik 't dan wel vantevoren weten dan doe ik de deur namelijk open en haal ik cake.

't Kan geregeld worden hoor.... Wink Huren we wel met z'n allen een bus, anders ben je volgens mij niet eens te bereiken in je niemandsland laughcry

Nil volentibus arduum nerd .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 10:27

Charlie schreef:
Bazinga schreef:
Charlie schreef:Mag ik 't dan wel vantevoren weten dan doe ik de deur namelijk open en haal ik cake.

't Kan geregeld worden hoor.... Wink Huren we wel met z'n allen een bus, anders ben je volgens mij niet eens te bereiken in je niemandsland laughcry

Nil volentibus arduum nerd .

True!

Oeh k ga doorsparen voor Frank, dan heeft hij ook een Swedish Chef Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Pompoen ma 6 feb 2012 - 10:28

Charlie schreef:
Bazinga schreef:
Charlie schreef:Mag ik 't dan wel vantevoren weten dan doe ik de deur namelijk open en haal ik cake.

't Kan geregeld worden hoor.... Wink Huren we wel met z'n allen een bus, anders ben je volgens mij niet eens te bereiken in je niemandsland laughcry

Nil volentibus arduum nerd .

In z'n geheel niet, ik ben er eerder geweest (meerdere malen in Zuid-Limburg) dus het is te doen en eigenlijk helemaal niet zo moeilijk. Alleen kost 't wat uurtjes, wat benzine en ehh ach...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 6 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum