Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

+53
Linnie1985
luenca
SoGood
kwak
Spring
SoCali
Bliss
PluDan
Roza
Snoes
Rovine
Sjaantje
TNMN
Snoopy
Susan
Antibes
Pompoen
Toet
TGR
RYW
Stuiterbal
Flip Fluitketel
Rush
Caramba
Sweety
Jade
Mamsie
Inge
Nora
GreenGrass
Lejow
Lady4
Jeanette
Alex
Lady Starstruck
Aziraphale
ekiaam87
Polly
Blond
Parisienne
Caroow
Ella
Paper Crown
Zora
Caro
RioolSpook
mzcharlotte
Angela_1986
Burn
Ibbeltje
Tania
Marin
Tesss
57 plaatsers

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 3:23

Ik heb 1x iemand gemeet, en dat was Truestar.
Dat is ook gelijk mijn beste vriendin geworden, gelijk dikke mik!
Met Stofzuiger heb ik veel whatsapp contact, en wij gaan ook binnenkort vast wel een keer meeten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Sjaantje ma 6 feb 2012 - 3:30

Bazinga schreef:
Sjaantje schreef:
Bazinga schreef:Sjaan lijkt me een lieverd om mee te theeleuten
Whahaha ik ben nét thee aan t zetten! Wat voor smaakje lust je? Very Happy

Haha Very Happy Ik ben eigenlijk geen theeleut, maar voor de vorm een ordinaire English Blend Very Happy
Hahahaha, we kunnen ook koffieleuten hoor, vind ik ook lekker! Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Rovine ma 6 feb 2012 - 3:58

Lily schreef:ow dan zal ik trouwens ook mijn lijstje eens plaatsen van de meiden die ik gemeet heb:

Ibbeltje, Zelda, Snoes, Rovine, Razz, Okidoki, Lotus_, Niekske, Marin, GreenGrass, Curious, Kaboutertje, Sjaantje, PrinsesBo, Sanne_84, Oasis, Appeltje(hoewel die hier niet meer komt) Denk dat ze dit wel zijn (hoop dat ik niemand vergeten ben)

Zo ongeveer dit lijstje +Lily natuurlijk. Ik vond het voor herhaling vatbaar en gelukkig is er zo nu en dan ook een herhaling. Very Happy
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 4:20

Ik heb gemeet met Anousch. Daarna nog een paar keer. Ik vond het erg gezellig!
Lijkt me leuk om meer meiden irl te ontmoeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  GreenGrass ma 6 feb 2012 - 4:23

TNMN schreef:
Charlie schreef:Nog steeds niemand.

+1

Niet helemaal waar TNMN Wink
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Snoes ma 6 feb 2012 - 4:29

Zelda, Ibbeltje, Zonnetje, Razz_, Okidoki, Lily, Stella, Rovine, Sanne-84, Niekske, Curious, Sjaantje, PrinsesBo, Lejow, Alex, Oreo, Winegum, Marin, GreenGrass, Kaboutertje, Bruce, Zero, ... heb ik gemeet.

Sommige van hen zijn echte vriendinnen geworden en zie ik ook regelmatig, erg fijn!

Ik vergeet er vast nog, maar ik kan niet op oude forumnamen komen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 4:35

Best een aantal, maar de meesten zijn jaren terug.

De meest recente zijn TGR en Dijn, en die schaar ik inmiddels wel onder vriendinnen, ondanks de afstand.

Verder heb ik op zich niet zo'n behoefte meer aan meetings. Ik heb een aantal hele goede vriendinnen en vrienden in mijn omgeving, en ik merk dat afstand best lastig is. Maar op zich zijn er wel een aantal mensen die ik graag wil ontmoeten, en theetjes drinken met Nour staat sinds deze week wel op mijn verlanglijstje.

En RYW staat ook ergens hoog op de lijst van forummers die ik nog moet doen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Roza ma 6 feb 2012 - 4:44

Ik ga geen lijstje maken, maar ik heb vrij veel mensen 'gemeet'. Sommige waren leuk, sommige wat minder.
Degene die ik nu nog echt veel spreek is Babydoll, maargoed, zij woont dan ook welgeteld 2 straten verder Wink

Verder spreek ik Oreo geregeld via de mail.

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  PluDan ma 6 feb 2012 - 4:46

Nog niemand, het lijkt me wel leuk om een keer te meeten, maar soms ben ik te schijterig Rolling Eyes .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 4:53

Roza schreef:Ik ga geen lijstje maken, maar ik heb vrij veel mensen 'gemeet'. Sommige waren leuk, sommige wat minder.
Degene die ik nu nog echt veel spreek is Babydoll, maargoed, zij woont dan ook welgeteld 2 straten verder Wink

Verder spreek ik Oreo geregeld via de mail.

Volgens mij helpt 't wel dat je gratis reist met de trein, of niet? Ik zie wel 's meetingoproepen dat ik denk, leuk, doen we! Maar als ik dan 30 euro of meer kwijt ben, aan alleen de reiskosten al, dan denk ik 'Nahh we wachten wel tot een A'dam-meeting Very Happy '

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Roza ma 6 feb 2012 - 4:58

Bazinga schreef:
Roza schreef:Ik ga geen lijstje maken, maar ik heb vrij veel mensen 'gemeet'. Sommige waren leuk, sommige wat minder.
Degene die ik nu nog echt veel spreek is Babydoll, maargoed, zij woont dan ook welgeteld 2 straten verder Wink

Verder spreek ik Oreo geregeld via de mail.

Volgens mij helpt 't wel dat je gratis reist met de trein, of niet? Ik zie wel 's meetingoproepen dat ik denk, leuk, doen we! Maar als ik dan 30 euro of meer kwijt ben, aan alleen de reiskosten al, dan denk ik 'Nahh we wachten wel tot een A'dam-meeting Very Happy '

Ja dat helpt zeker. Ik hoef me nooit druk te maken over het geld wat de treinreis kost. Dat is echt een luxe! Very Happy
Maar nog effe, en dan moet ik hem in leveren Sad Dan ben ik 'te oud'. Erg jammer!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Bliss ma 6 feb 2012 - 5:35

Ik heb ondertussen ook al aardig wat forummers ontmoet. Allereerste meeting was met TGR en Oreo. Verder heb ik gemeet met Zusje, Confusion, Marin, Smikkell, Try, Feline, Princess, Carrie, Caro, Marjolaine, Smooch, Powerbabe, Jadore, Lady, June, Dolcis, Suus, Toet, Sunprincess, Doedel, Alex, Qiara, Zilver, Sweety. Volgens mij vergeet ik er nog een paar.
Oh ja, Esperanza en Prosecco heb ik ook ontmoet!

Zusje, Confusion en Marin zijn vriendinnen geworden en spreek ik regelmatig. Alle meetings vond ik gezellig en er zijn wel meer meiden die ik graag weer een keer zou willen zien. Verder heb ik niet echt een 'to-do-list' van forummers die ik wil ontmoeten, maar ik sta er altijd wel voor open smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 5:44

Nope, nog niemand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 6:28

Ik ben alleen een keer met Zusje naar de film geweest. Zij had hier (of op t oude forum) een oproepje geplaatst wie dezelfde avond nog met haar mee wilde naar de bios. Daar had ik wel zin in, dus zo gezegd zo gedaan. Was gezellig. Tuurlijk best een beetje apart omdat je elkaar niet kent, maar we konden wel aardig kletsen, en in de bios kijk je toch naar een scherm, haha.

Ik zou heel graag nog een keer naar een meeting gaan. Vond het wel jammer dat ik met die laatste bij Zusje niet kon (I LOVE cake!!). Maar wie weet wat voor leuke dingen er nog georganiseerd gaan worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  SoCali ma 6 feb 2012 - 6:36

Ik ben vorig jaar 1x naar een meeting geweest. Dat was met de High Tea in Den Bosch... Maar durf zo eigenlijk niet meer te zeggen wie er allemaal waren...
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Bliss ma 6 feb 2012 - 6:54

SoCali schreef:Ik ben vorig jaar 1x naar een meeting geweest. Dat was met de High Tea in Den Bosch... Maar durf zo eigenlijk niet meer te zeggen wie er allemaal waren...

Oh ja, jij was daar natuurlijk ook bij idd!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 6:55

Bliss schreef:
SoCali schreef:Ik ben vorig jaar 1x naar een meeting geweest. Dat was met de High Tea in Den Bosch... Maar durf zo eigenlijk niet meer te zeggen wie er allemaal waren...

Oh ja, jij was daar natuurlijk ook bij idd!

Ja?
Ik kan me de helft van de mensen die erbij waren niet meer herinneren..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 6:59

Ik heb ontmoet:

-Slaatje
-Pompoen
-Toendertijd Cleo
-Nog iemand, maar die komt hier nu volgens mij een beetje anoniem dus ik durf de naam niet te noemen

En nog iemand van het forum toen ik met o.a. Cleo in de McDonalds naar de wc ging en diegene ons herkende van het forum, maar geen idee wie dat was eigenlijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Bliss ma 6 feb 2012 - 7:18

Oh ja ik ben laatst ook gespot door Chance, maar ik heb haar niet gezien!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Snoes ma 6 feb 2012 - 7:20

Jolee schreef:Ik heb ontmoet:

-Slaatje
-Pompoen
-Toendertijd Cleo
-Nog iemand, maar die komt hier nu volgens mij een beetje anoniem dus ik durf de naam niet te noemen

En nog iemand van het forum toen ik met o.a. Cleo in de McDonalds naar de wc ging en diegene ons herkende van het forum, maar geen idee wie dat was eigenlijk...
O.a. jij staat op mijn to-meet-lijstje Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 7:21

En Schaapke heb ik weleens ontmoet. Op het moment zie ik haar elke week.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Blond ma 6 feb 2012 - 7:22

Bliss schreef:Oh ja ik ben laatst ook gespot door Chance, maar ik heb haar niet gezien!

Haha jij weet niet eens hoe ik eruit zie :P Was trouwens wel grappig, ik kijken en kijken, maar ik durfde niets te zeggen omdat ik niet wist of je het was. Ik heb Gloria trouwens ook een keer gezien op het station, toen durfde ik ook niets te zeggen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 7:25

Charlie schreef:Nog steeds niemand.

En ik was laatst nog wel zo dichtbij. Wist alleen niet dat de AH praktisch om de hoek zat smile .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 7:26

Snoes schreef:
Jolee schreef:Ik heb ontmoet:

-Slaatje
-Pompoen
-Toendertijd Cleo
-Nog iemand, maar die komt hier nu volgens mij een beetje anoniem dus ik durf de naam niet te noemen

En nog iemand van het forum toen ik met o.a. Cleo in de McDonalds naar de wc ging en diegene ons herkende van het forum, maar geen idee wie dat was eigenlijk...
O.a. jij staat op mijn to-meet-lijstje Very Happy

Haha, leuk. Very Happy Ik heb nu al heel lang niet meer gemeet. Toen was ik 15 jaar denk ik. Weet niet of ik het nog durf. Maar ik denk er wel eens over na, ook als ik topics erover zie enz. Misschien zou er een Arnhem meeting komen (ging niet door), maar ik vond dat ook wel eng.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Sweety ma 6 feb 2012 - 7:31

Ik heb Lejow ook ontmoet! Ging taart en cupcakes bij haar thuis halen. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat? - Pagina 5 Empty Re: Wie heb je weleens ontmoet via het forum en hoe was dat?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum