Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwanger worden na miskraam.

+41
koNijntje
Tummy
Parel
Filoria
Linnie1985
mystery mom
Purpleflower
Pussycat
slaatje
mzcharlotte
Snoes
Wennes
Mama Titty
Twellie
Bruintje Beer
Darius
liesje
Happydobby
SarahKey
meisje
Puzzle
L!ND@
Pien
Monnie
Puggle
Flower_L
Jasmine
Amber-
Makamba
Muppetje
Alyssa
lente
Lejow
kwak
Elmo
vlinder-19
Flip Fluitketel
Vlinderjoy
Viva
Weegschaal
Sofie
45 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 4 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  lente zo 29 jan 2012 - 7:58

Viva; Soms is even huilen best lekker, lucht op! Wat lief van je dochtertje! Snap dat het hek dan helemaal van de dam is haha. Hoop echt dat je man het vol houdt! Hij weet dat het niet voor niks is, misschien is dat een stok achter de deur?
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sofie zo 29 jan 2012 - 8:21

Flip Fluitketel: Er is zoveel keus waar je heen kan. Wij gaan graag naar parken van Landal en dan vooral de omgeving van de veluwe en nu gaan we iets verder.

Lente: Misschien kan je eens advies vragen aan de gynaecologen waar je mee werkt? Watvoor werk doe je?
Dank je wel! Gaat zeker lukken.

Viva: Jammer dat je test negatief was.
Wat goed dat je man wil stoppen met roken. Ik hoop dat hij het vol gaat houden.
Maakt niet uit, kom hier lekker je hart luchten. Wat lief van je dochtertje.

Morgen is het al weer 4 weken terug dat ik geopereerd ben, wat gaat de tijd snel zeg. Scheelt denk ook wel dat ik een kindje om mij heen heb. Na de eerste twee miskramen vond ik de tijd zo langzaam gaan.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  lente ma 30 jan 2012 - 5:28

Sofie; Gelukkig dat je het nu voelt dat je tijd zo snel gaat, beter dan langzaam! Nu is het wel fijn denk dat je dochtertje lekker veel aandacht nodig heeft? Ik werk op OK, ben operatieassistente. Doe veel gyn omdat ik daar ook leerlingen begeleid. Heb het er na m'n mk met een gyn over gehad, en hij zei dat de deur altijd openstaat, maar als ik er aan toe was (zei dat ik nog niet zo'n zin had in een medisch traject haha) dus heb hem ook gezegd dat ik het een paar maanden aankijk (tis wel een keer gelukt zeg maar) en dan terugkom. Dus nu vraagt ie vaak hoe het met me gaat met een ondertoontje haha. Moet wel zeggen dat het in dit beroep vrij vaak voorkomt dat het wat langer duurt of moeilijk gaat, dus of het daar ook mee te maken heeft?

Vandaag een beetje zeurderige onderbuikpijn hier, maar daar zoek ik niks meer achter haha. Dacht de eerste maanden aan eisprong, of ongesteldheid, of zwangerschap. Maar er is geen peil op te trekken want tis af en aan en op verschillende tijden in de cyclus. M'n lichaam snapt zichzelf niet meer denk Wink
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Alyssa ma 30 jan 2012 - 5:35

*Breekt even in*

Viva, even een hele dikke knuffel voor jou hug

*Breekt weer uit*
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Viva ma 30 jan 2012 - 6:49

Kwak, thanks voor de hugs, ben benieuwd naar je mail en jouw hoofdgedachten smile

Lente, ik zeur al vanaf het begin van onze relatie.
Gisterochtend zei ik dat het me zwaar viel dat betere spermacellen/meer spermacellen dus meer kans op een gezonde zwangerschap, en een gezond lichaam voor hem niet zwaarder wogen dan roken. Zo had hij het nog nooit bekeken.
Vandaag is hij ook rookvrij gebleven zegt ie! Dus zeker een stok achter de deur.

Sofie, mooi, ja daar is een forum meestal ook wel voor, je mening en gedachten uien, altijd fijn als er zo goed op gereageerd wordt door anderen Zwanger worden na miskraam. - Pagina 4 561177

Alyssa, je bent een lieverd, ik heb het je ook even ge-pm-d!

Ik had gisteravond roze bij het afvegen. Vanmorgen niets meer maar laat in de middag kreeg ik rugpijn, teken dat mijn menstruatie aan het doorzetten is.
Nu maar weer het beste ervan maken. Ben vanmorgen weer begonnen met temperaturen. Vorige keer had ik toen veel meer rust (en werd ik zwanger), dus hoop er deze as ronde ook meer rust van te krijgen.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Sofie ma 30 jan 2012 - 9:45

Lente: Ja, ze is een goede afleiding. Af en toe is het best wel druk en krijg ik weer last van mijn buik en dan doe ik iets rustiger aan. Ze heeft het gelukkig goed door en is dan erg lief, krijg regelmatig kusjes op mijn buik.
Lijkt mij erg interessant werk wat je doet. Fijn dat de deur bij die gynaecoloog open staat en je met evt. vragen bij hem terecht kan. Kan mij wel voorstellen dat je niet zo'n zin hebt in het medische traject, maar het valt best mee vind ik (Ik heb er in gezeten voor mijn erg onregelmatige cyclussen en na mijn eerste 2 miskramen).
Waar zit je nu in je cyclus? Hoop dat je lichaam zichzelf weer snel snapt. Wink

Viva: Hou je je temperatuur bij op fertilityfriend? Ik ben vorige week weer begonnen met temperaturen, maar helaas nog geen eisprong te gehad, zit nu op dag 29.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Weegschaal ma 30 jan 2012 - 10:42

@ Sofie; Wij gaan er nu eigenlijk al weer voor... Maar de vorige keer was mijn lichaam pas na 2 rondes hersteld, toen pas geen tussentijds bloedverlies en krampen meer. Dus als mijn lichaam er nu nog niet klaar voor is gebeurt het toch niet. Daarom gebruik ik geen voorbehoedsmiddel, voelt ook tegenstrijdig.
We gaan dit keer naar de huttenheugte!0

@ Flip; Ik test het met zwangerschapstesten. Ik had (vorige week 3 wkn na de curettage) nog een heel licht streepje. Het duurt gemiddeld 4 wkn voor het weg is ( na 6 wkn weer een menstruatie). Dus dat je test nog positief was is idd niet vreemd!

@ Lente; Het bloedverlies was idd nog een restant van de curettage, maar het is gelukkig weer gestopt! En ik herken het over je zwangere collega's; ik heb er ook 10 en misgun het niemand, maar knagen doet het soms ook wel.

@ Viva; Zwanger worden na miskraam. - Pagina 4 699888 En juist hier kan je het kwijt, omdat we allemaal weten wat je voelt!
En wat fijn dat je man gaat stoppen met roken! De mijne rookt af en toe nog wel eens, heb hem ook duidelijk gemaakt dat het niet goed is voor de zaadkwaliteit. Maar ze moeten het ook zelf willen en doen he...

@ All; Het bloedverlies is helemaal gestopt sinds gisteren. Verder geen zeurende pijn meer in onderbuik en rug, maar steekjes li en re onder wat ik in een normale cyclus ook voel. Dus hoop zo dat ik binnen 2,5 week weer ongesteld word.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 10:45

De echo was 'schoon', alleen veel baarmoederslijmvlies.
Ik wist wel dat het weer fout zat, maar die bevestiging van lege echo kwam heel hard aan.
Alles is me gewoon even teveel.
Probeer morgen of overmorgen weer hij te lezen en reageren.
Sorry voor ego bericht.

Gast
Gast

Bericht  Weegschaal ma 30 jan 2012 - 10:58

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 4 699888 voor je! Ook al ging je er al een beetje vanuit, om het dan daadwerkelijk te zien en horen is ook moeilijk. En dan ook 2x zo snel achter elkaar. Veel sterkte!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Vlinderjoy ma 30 jan 2012 - 21:50

Mama To Be schreef:De echo was 'schoon', alleen veel baarmoederslijmvlies.
Ik wist wel dat het weer fout zat, maar die bevestiging van lege echo kwam heel hard aan.
Alles is me gewoon even teveel.
Probeer morgen of overmorgen weer hij te lezen en reageren.
Sorry voor ego bericht.

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 4 699888 weet hoe je je voelt. Ik heb ook een week in onzekerheid gezeten. Diep van binnen wist ik ook wel; het zit fout. Maar die lege echo doet toch wat met je...Zwanger worden na miskraam. - Pagina 4 699888 knuffel voor jou!
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Vlinderjoy ma 30 jan 2012 - 21:51

Weegschaal, wat fijn dat je bloedverlies opgehouden is!! Zwanger worden na miskraam. - Pagina 4 561177
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Weegschaal ma 30 jan 2012 - 23:37

Vlinderjoy schreef:Weegschaal, wat fijn dat je bloedverlies opgehouden is!! Zwanger worden na miskraam. - Pagina 4 561177

Ben er ook heel blij mee Very Happy En jij weer druk aan het klussen Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 1:41

Dank jullie wel.

Ben vandaag begonnen met mijn 'normale' leven op te pakken, voorzichtig te sporten.
Gelukkig zijn ze daar ook op de hoogte en houden me goed in de gaten.

Weegschaal fijn dat het bloeden is gestopt!!

Gast
Gast

Bericht  Vlinderjoy di 31 jan 2012 - 1:43

Weegschaal schreef:
Vlinderjoy schreef:Weegschaal, wat fijn dat je bloedverlies opgehouden is!! Zwanger worden na miskraam. - Pagina 4 561177

Ben er ook heel blij mee Very Happy En jij weer druk aan het klussen Wink

Ja Laughing probeer toch wel om de dag, vooral nu ik deze week in mn vruchtbare periode zit Zwanger worden na miskraam. - Pagina 4 166342
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sofie di 31 jan 2012 - 8:07

Drukke middag achter de rug. Wij hadden vanmiddag een feestje voor mijn schoonvader, hij had vandaag zijn laatste werkdag en kan nu lekker genieten van zijn vrije tijd. Werd gelukkig opgehaald door mijn schoonmoeder en daarna ook weer thuisgebracht. Hij wist van niets, dus een grote verrassing. Merk nu wel aan mijn buik dat het wel druk was. Thuis snel eten gemaakt. Na het eten begint onze dochter te spugen. Man heeft storingsdienst en die was naar een storing gegaan na het feestje. Ben blij dat ik nu even rustig zit.

Weegschaal: Nee idd. als je lichaam er niet aan toe zal je niet zwanger worden. Wij hebben in de tussentijd ook geen voorbehoedsmiddels gebruikt de vorige keren. Nu moeten we wel. Zwanger worden na miskraam. - Pagina 4 394967
Leuk de Huttenheugte, ben ik ooit eens met een vriendin geweest.
Fijn dat het bloedverlies weer over is. Nee, niet over 2,5 ongesteld worden, maar zwanger testen. Wink

Mama to be: Fijn dat alles schoon was. Die bevestiging komt hard aan idd. Sterkte! Zwanger worden na miskraam. - Pagina 4 699888

Vlinderjoy: Hoe gaat het met jou?

Flip Fluitketel: Hoe is het werken vandaag gegaan?
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Vlinderjoy di 31 jan 2012 - 9:01

Met mij gaat het wel goed Sofie, lief dat je het vraagt.

Wat druk op mijn werk, maar dat gaat wel weer over smile

Verder zit ik deze week op mijn vruchtbare dagen dus spannend :-) Maar probeer er ook maar niet teveel mee bezig te zijn. Dat is ook weer niet goed! Maar soms wel moeilijk hoor.
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Flip Fluitketel wo 1 feb 2012 - 2:48

Vlinderjoy Soms is het moeilijk om er niet aan te denken. Ik had dat heel erg toen we voor de 1e bezig waren. Maar veel werken en leuke dingen doen Wink .

Sofie Het werken ging gisteren goed. Er werd wel veel gevraagd hoe het nu ging. Maar dat heb ik liever dan dat het 'dood' wordt gezwegen. En het was ook wel een afleiding. Hoe is het met je dochter? Nog last van je buik?

Mama to be Je gevoel zei al dat het waarschijnlijk niet goed was en als je dan ook nog de bevestiging krijgt dan is het natuurlijk nog extra heftig om dat te horen hug .

Weegschaal Fijn dat het bloeden gestopt is. Nu hopelijk over 2,5wk ongesteld of wie weet zelfs zwanger. Je weet het nooit!

Viva En is de menstruatie doorgezet? Hoe gaat het met je man nu hij gestopt is met roken?

Lente Heb je weleens met ovulatietesten gewerkt om je eisprong te achterhalen? Omdat er geen peil op te trekken is wat betreft je cyclus en klachten.

Gisteren weer voor het eerst gewerkt na 3 weken thuis te hebben gezeten ivm de miskraam. Heb rustig aangedaan en s'middags administratie bijgewerkt. Collega's waren begripvol en vroegen hoe het ging. Was wel met momenten somber, tegen emotionele aan. Maar heb liever dat erover gepraat wordt dan dat het 'dood' gezwegen wordt.

Had vanmorgen nog een zw.test gedaan en daar was nu nog een heel licht streepje op te zien. Hoop einde van de week dat er helemaal geen streep te zien is en de HCG uit mijn lichaam is.

Vanmiddag ook gebeld door de assistente van de gynaecoloog. Het weefsel van de curretage wees op een miskraam (duhh dat wisten we nog niet) en er waren verder geen afwijkingen o.i.d. te zien. Nu over 4wkn nog naar de gynaecoolg
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Weegschaal wo 1 feb 2012 - 5:20

@ Sofie; Kan me voostellen dat zo'n drukke dag nog wat teveel voor je is na de operatie! Wanneer heb jij een controleafspraak, mag je er daarna ook weer voor gaan?

@ Flip; Fijn dat het werken weer ging. En ook fijn dat collega's meeleven, ik herken dat wel. Hoop ook voor je dat het hcg snel weg mag zijn, dan is het toch weer wat meer afgesloten. Ik ga zelf niet meer testen, het was vorige week zo licht dat ik nu wel zeker weet dat het weg is. Ze hebben bij jou het vruchtje dus onderzocht, in mijn zhs wilden ze dat niet doen. Gebruiken jullie wel een voorbehoedsmiddel tot je eerste menstruatie?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sofie do 2 feb 2012 - 0:06

Vlinderjoy: Idd. spannend.

Flip Fluitketel: Fijn dat het werken weer goed ging.
B. heeft niet meer gespuugd, gelukkig. Denk dat het door het hoesten kwam. Ze was er zelf helemaal van onder de indruk. Ze vond het heel erg dat ze haar shirt en broek had vies gemaakt. Ze is erg netjes wat dat betreft.
De pijn zakte 's avonds weer weg, gelukkig. Gisteren geshopt, de laatste dingetjes voor de vakantie gekocht en dat was ook net effe te veel. Maar ben het een beetje zat steeds thuis te zijn, dus wel even lekker om eruit te zijn.
Fijn dat je test nog maar licht positief was. Hopen dat 'ie snel negatief is.

Weegschaal: Ik heb vorige week dinsdag nacontrole gehad en alles was goed. Moet alleen een menstruatie afwachten, maar dat vind ik niet zo heel erg. Moet er niet aan denken om nu al weer zwanger te zijn. Even rust en dan gaan we er weer voor.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Muppetje do 2 feb 2012 - 0:46

Meiden ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen! Hopelijk op korte termijn een hoop goed nieuws hier!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Viva do 2 feb 2012 - 4:52

Sofie, nee niet via die site. Klopt alleen nu al niets van omdat ik soms wel 's nachts nog mijn elektrische deken aangehad heb, en soms niet.
Vermoed dat het weinig zal worden deze keer...

Weegschaal, ja inderdaad ze moeten ook zelf willen, gelukkig heb ik hem kunnen overtuigen!
Fijn dat je bloedverlies eindelijk gestopt is zeg!

Mama to be, Zwanger worden na miskraam. - Pagina 4 699888

Vlinderjoy, veel plezier deze week Laughing

Flip, ja mijn menstruatie is doorgezet! Hij is nu weer aan het aflopen. Ik had het idee dat ik dit keer heftiger ongesteld was dan normaal.
En hij kwam moeilijker op gang, daarna werd het best veel..
Waarom moest je nu over 4 weken nog naar de gyn dan? Dan pas om te kijken of je helemaal schoon bent?

Nou mijn man houdt het nog altijd goed vol, het stoppen met roken. Vandaag was mijn schoonzus hier en die zei dat het moeilijker is om te stoppen met roken dan te stoppen met drugs. Nou, dat het ik niet verwacht. In dat geval ga ik er wel te makkelijk mee om. Ik hoop heel erg dat hij het volhoudt!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flip Fluitketel do 2 feb 2012 - 8:43

Weegschaaal Ja, blijkbaar onderzoeken ze het weefsel is ons niet verteld. Had het eigenlijk niet verwacht omdat het de 1ste miskraam was, maar blijkbaar doen ze het hier dan ook. Wij gebruiken geen voorbehoedsmiddelen. Zijn we geen voorstander van en mocht het raak zijn de 1e ronde (wat ik niet echt denk) dan hebben we heel veel geluk!

Sofie Shoppen is ook veels te leuk om te laten! Ik hoop dat je snel dingen kan ondernemen en dat je na afloop niet zoveel pijn hoeft te hebben! Jullie gaan morgen toch weg? Veel plezier!

Viva Ik moet nog naar de gyn om te kijken of ik ongesteld bente.d. en ook nog voor controle echo. Ach een extra controle kan geen kwaad denk ik maar. Fijn dat je menstruatie weer bijna afgelopen is voor deze maand. Nu volop aan de bak Wink . Je man houd het goed vol!!!!

Muppetje Ik hoop ook dat er binnen niet al te lange tijd goed nieuws te melden is voor ons allemaal hier in het topic! En jij lekker genieten van je zwangerschap!!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Weegschaal za 4 feb 2012 - 2:15

@ Sofie; Even rust kan zeker geen kwaad. Gaan jullie er na een volgende menstruatie wel gelijk weer voor?

@ Viva; Wat goed van je man!

@ Flip; Heb jij nog een keer een zwangerschapstest gedaan na het lichte streepje van vorige week?

Ik heb gisteren toch nog een zwangerschapstest gedaan, gelukkig hartstikke negatief na 4 weken cheers Begin nu gevoelige borsten te krijgen, heb ik ook bij een menstruatie sinds mijn eerste miskraam. Het betekend iig dat er weer iets gebeurt in mijn lijf!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva za 4 feb 2012 - 5:55

Flip, ok, weet je gelijk of alles weer helemaal goed is binnen!

Weegschaal, fijn dat het hcg je lichaam uit is en je je lichaam weer voelt "werken" na je mk!

Morgen zou mijn man 1 week helemaal gestopt zijn, dus dacht al shit vergeten wat te kopen. (moest helaas werken vandaag met dit weer! En was een leuk stimulans)
Vroeg net of die het écht de hele week niet meer gedaan heeft. Heeft ie donderdag een half sigaretje/shagje gerookt.

Ik ben nu echt best teleurgesteld, en dat kan ik niet verbergen, weet ie nu dus ook want hij vroeg wat er was.
Stom eigenlijk want voor de rest heeft ie het wel volgehouden.
Vond het jammer dat hij het me niet gewoon donderdag (uit zichzelf) verteld heeft, en ja gewoon teleurgesteld dat hij toch iets gerookt had.
Gelukkig had hij er nou zelf niet zoiets bij van 'ja dat heb ik gemist".

Menstruatie is nog niet 100% over, hopelijk morgen wel, ben het allang weer zat :p
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal zo 5 feb 2012 - 4:46

@ Viva; Mijn man heeft ook meerdere pogingen moeten doen voordat hij echt helemaal gestopt was. Hij pakte er dan af en toe nog eentje en ging dan langzamerhand steeds weer meer roken. Het moeilijke bij ons was dat ik me niet goed kon inleven. Ik heb nooit gerookt en heb dus geen idee hoe het moet zijn om te stoppen; ik denk dan, stop gewoon en klaar. Maar zo werkte het dus helaas niet. We kregen dan irritaties over en weer omdat hij ook vond dat ik me niet genoeg kon inleven.
Het is wel een goed teken dat je man er niets aan vond, dat is voor hem misschien weer een extra stimulans om gestopt te blijven?!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: