Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwanger worden na miskraam.

+41
koNijntje
Tummy
Parel
Filoria
Linnie1985
mystery mom
Purpleflower
Pussycat
slaatje
mzcharlotte
Snoes
Wennes
Mama Titty
Twellie
Bruintje Beer
Darius
liesje
Happydobby
SarahKey
meisje
Puzzle
L!ND@
Pien
Monnie
Puggle
Flower_L
Jasmine
Amber-
Makamba
Muppetje
Alyssa
lente
Lejow
kwak
Elmo
vlinder-19
Flip Fluitketel
Vlinderjoy
Viva
Weegschaal
Sofie
45 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 11 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Jasmine ma 27 feb 2012 - 4:19

Viva: wat een fantastisch nieuws. Gefeliciteerd!!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Weegschaal ma 27 feb 2012 - 5:13

@ Yasmine; Knap dat je toch bent gegaan en fijn dat je toch een leuke dag hebt gehad! En bijzonder het beeldje!

@ Flip; Na mijn eerste miskraam bleef ik na mijn eerste menstruatie af en toe ook nog wat oud bloed verliezen, was telkens zo weinig dat ik er toen niks mee gedaan heb. Maar ben benieuwd wat de gyn er van zegt!

@ Sofie; Het huis is sinds vandaag net van funda af. Maar kan me voorstellen dat je met minder ruimte weg wilt, hoop dat je het snel verkoopt! En cyclus van 29d is netjes, dus duim voor je dat het zo blijft!

@ Viva; Gefeliciteerd cheers Wat een super nieuws en wat heb je dat goed aangevoeld!

@ All; Mijn buurvrouw is bevallen van een dochtertje. Wij liepen bijna gelijk op, het meisje is iets te vroeg gekomen. Ik vind het super leuk, maar het doet me best wat. Moet er veel aan denken hoe het dan nu voor ons zou zijn... Komt dan echt weer wat oud verdriet naar boven. Hopelijk is het ons ook weer snel gegund.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Viva ma 27 feb 2012 - 5:26

weegschaal, dat verdriet ken ik wel, toch vrij conforonterend natuurlijk! Zwanger worden na miskraam. - Pagina 11 699888

all, mijn mans reactie;
Dochter liep op m af in dr jurkje + test, man *bigsmile* "Ja echt?"
En dan een typische mannen reactie om na 10 sec over iets anders te praten :p
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Weegschaal ma 27 feb 2012 - 5:37

Leuk om het ook zo aan je man te vertellen! Vind het zo leuk voor je, geeft mij ook weer goede hoop!

En idd mannen Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flower_L ma 27 feb 2012 - 5:41

Super viva! Gefeliciteerd!!!!

Ik ben ook blij, net getest en witter dan wit!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Viva ma 27 feb 2012 - 6:21

weegschaal, hoop houden! Al moet ik zeggen dat ik het lastig vind om te geloven dat het dit keer dan wel goed zal gaan.

Flower, heerlijk dat jouw test negatief is. Kun je weer verder smile
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Alyssa ma 27 feb 2012 - 6:41

bounce Viva!!! Very Happy

Supersupersuperleuk meid, gefeliciteerd! Zo ontzettend fijn voor je, ik duim dat alles goed mag blijven gaan meis! Ben echt blij voor jou cheers cheers
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Weegschaal ma 27 feb 2012 - 7:28

@ Viva; Het MOET gewoon goed gaan... Maar de angst die je hebt snappen wij hier natuurlijk allemaal.

@ Flower; Ook goed nieuws. Als die een volgende keer maar wel weer positief is Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Viva ma 27 feb 2012 - 7:30

Alyssa, dank je!I love you

Weegschaal, ja het moet gewoon goed gaan!

Goed, ik ga uit dit topic, ik kom jullie hier uiteraard nog volgen. Hopelijk zijn jullie ook snel zwanger én keren we geen van allen terug.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Vlinderjoy ma 27 feb 2012 - 7:38

Gefeliciteeerd Viva !! cheers
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Flip Fluitketel di 28 feb 2012 - 8:53

@ Flower-L Fijn dat de test weer witter dan wit was. Nu hopelijk gauw ongesteld of ???........

@ Viva Haha dat is ook echt een reactie van mannen. Zo zou het hier ook gaan! Kan je het al een beetje bevatten? Dit was vast je mooiste verjaardagskado?

@ Weegschaal Lijkt mij ook confronterend dat je buurvrouw bevallen is. Wist ze dat je ook rond dezelfde periode als haar zou zijn uitgerekend? En ik las ergens dat jullie in in maart naar de hutteheugte gaan. Wij gaan ook in maart (19mrt-23mrt). Wanneer gaan jullie?

@ Sofie De ongesteldheid na de MK was bij mij ook een stuk minder dan normaal. Hoe is het nu bij jullie? Las iets op FB over overgeven o.i.d..

@All Gisteren overdag nog wel wat oud bloedverlies gehad, maar vandaag niets meer te zien. Werken jullie eigenlijk met ovuluatietesten of tempen? Ik heb vandaag een ovulatietest gedaan en daar was een licht streepke op te zien. Eisprong zit er dus aan te komen. Very Happy . Ben benieuwd wanneer!
Morgen weer aan de arbeid na 7dgn vrij te zijn geweest. Zal wel weer tegenvallen morgenochtend vroeg uit bed te moeten.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  kwak di 28 feb 2012 - 8:58

weegschaal, logisch dat je het moeilijk vind dat je buurvrouw is bevallen.
de hutteheugte is hier redelijk vlak bij Wink. dat zwembad is leuk met die wildwaterbaan.
ik ben er een keer geweest toen het sneeuwde en toen gingen we door de sneeuw door de wildwater baan.

FF, ik werk niet met testen, wij doen het op gevoel.
ik denk dat als ik ga testen dat er veel te veel druk achter komt zitten. We maken het gewoon om de dag gezellig Wink
als we dan nog ieder geval een week volhouden dan is mijn ei wel geweest.
ik bedacht me alleen gister dat als ik deze ronde zwanger ben dat de baby vast met sinterklaas wordt geboren en laat ik dat nou net niet willen Wink
wel ben ik dan 12 week op mijn verjaardag dus een leuk moment om het aan iedereen te vertellen als ik het zo lang volhoud tenminste.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Viva di 28 feb 2012 - 9:02

Vlinderjoy, dank je!

Flip, Donderdag ben ik jarig, maar wel een super mooi vroeg verjaardagscadeau!
Bevattten niet echt, aan de ene kant heb ik zoiets van, já dit keer blijft het goed gaan.
Maar dan ben ik weer bang dat het toch mis zal gaan.
Mijn 1e zwangerschap was met minder leuke omstandigheden, en de 2e liep verkeerd af.
Dus zo'n goede ervaring heb ik er niet mee :p
Wat ik wel heb, is dat ik toen met 8 weken een echo kreeg. +4 dagen.
Dat zou al de laatste week van maart, begin april zijn! Dat vind ik snel, hopelijk gaat het ook snel en is de echo goed.

Ik deed overigens aan tempen én ovu testen deze ronde. Wanneer ik dacht dat mijn ovu eraan kwam, ging ik ook testen met ovuatietesten.
Veel plezier alvast voor binnenkort als je een donker teststreepje hebt Wink
En succes met werken morgen!

Kwak, wie weet beval je wel eerder dan!I love you
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  kwak di 28 feb 2012 - 9:06

Viva, ik en eerder bevallen? haha nee... dat kan niet!al mijn kinderen gaan te laat komen.
ga ook duidelijk met de VK afspreken dat ze mij strippen met 40 week ivm een placenta die minder werkte toen D. was geboren. Toen zag de VK dat en mijn moeder heeft dat ook gehad.
ik ben echt blij voor je!ging het ook helemaal blij aan mijn man vertellen dat er een meisje van het forum waar ik mee heb gemeet en die vlak voor mij een MK had gehad weer zwanger is. ik krijg als reactie o, mooi ja!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal di 28 feb 2012 - 9:16

@ Flip; De buren zijn net verhuisd, maar ze weten van mijn miskramen. Hebben alleen niet echt heel veel contact meer, maar de uitgerekende datum komt dichtbij dus vandaar dat het me zo raakte. Toevallig dat je daar ook heengaat, wij gaan net de midweek erna. Hoor ik van jou wel hoe het was daar!
Fijn dat je eisprong eraan zit te komen! Ik temperatuur niet vanwege nachtdiensten; daardoor heb ik toch geen duidelijke grafiek. En ovulatietesten heb ik de vorige keer gekocht omdat ik toen op dag 7 al mijn eisprong dacht te voelen/merken, die test wees dit toen ook uit. En nu had ik er nog een over, dus toen ik weer zo vroeg een eisprong voelde heb ik weer een keer getest. Maar wil het niet standaard gaan doen, doen het gewoon om de dag!
Werkse weer morgen!

@ Kwak; Ben benieuwd naar het zwembad, daar gaan we mede ook voor. Maar op sneeuw zit ik dan niet meer te wachten Wink Het had ook zeker niet mijn voorkeur om in december te bevallen vanwege de feestdagen, maar na dit jaar maakt het me allemaal geen bal meer uit!

@ Viva; De komende weken zijn zeker spannend, maar ik hoop dat je snel een goede echo mag krijgen!

Volgens mij zitten we hier best wel bij elkaar in de buurt, omdat we allemaal net ongesteld zijn geweest!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  kwak di 28 feb 2012 - 9:22

wel handig toch dat we allemaal bij elkaar in de buurt zitten qua cyclus, nu zit viva helemaal alleen in het "zwanger na een MK topic" die nog gemaakt moet worden Wink

weegschaal, het zwembad vond ik toen heel leuk, het is al wel een jaar of 4 geweest dat ik daar ben geweest maar goed.
nee, bevallen in december is niet heel fijn maar eerlijk gezegd maak het me nu na de MK ook niet meer uit.
ik hoop alleen niet dat ik dan op sinterklaas beval, puur omdat heel nederland dan cadeautjes krijgt en niet alleen mijn kind, ik vind dat eigenlijk een beetje zielig Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Viva di 28 feb 2012 - 9:27

Kwak, Laughing die reactie van je man.
In de zomer moet je maar weer eens richting hier komen, of het voorjaar, ofzo.
Samen met Rejoy.
(Ik kan wel veel zeggen, maar dan kan ik beter jullie kant op, lastig zonder rijbewijs)

Maareh, wat wil je dan, deze maand er niet voor gaan omdat je anders met sinterklaas missssschien bevalt? Daarna heb je weer O&N wat in de weg zit. Moet je zelf weten, zolang je maar geen spijt krijgt achteraf!Wink

En inderdaad, ik ben dan wel alleen in het nog-niet-bestaande-topic.
Daar moet gauw verandering in komen!
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  Weegschaal di 28 feb 2012 - 9:29

Dat topic wordt binnenkort gemaakt, we zijn gewoon allemaal weer zwanger deze ronde!

Het is eigenlijk ook gewoon helemaal niet leuk om 5dec jarig te zijn als kind. Maar als dat zo zou zijn verzinnen we er wel weer wat op... Mijn zusje was tussen sinterklaas en kerst jarig, was ook niet echt geweldig. Kreeg dan in 1 maand heel veel cadeautjes en de rest van het jaar niet.. Kortom, dec heeft niet mijn voorkeur, maar ben er dan niet minder blij om!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flip Fluitketel di 28 feb 2012 - 9:31

Hmmmm om de dag klussen zit er niet in bij ons denk ik. Daar hebben we denk ik (en mijn man) geen puf voor. En ik ben nogal perfectionistich op bepaalde vlakken en hier dus ook mee. Wi graag weten waar ik aan toe ben....ben soms een eigenwijsje. Verder geeft het geen extra druk o.i.d. bij mij.! Als ik van de week mijn eisprong zou hebben, zou ik rond mijn verjaardag kunnen testen.

@ Weegschaal Tempen zou voor mij dan ook geen optie zijn ivm onregelmatig werken. Ik zal je laten weten hoe de Hutteheughte is bevallen over een paar weken! En we zitten idd dicht op elkaar....hopelijk zitten we ook met iets anders dicht op elkaar Wink .....

@ Viva Het is zeker spannend! Maar het komt vast en zeker goed. Wanneer ben je van plan de VK te bellen?

@ Kwak Die gedachte had ik altijd van in december is eigenlijk niet de planning, maar ik zou nu niets anders willen. Het zou wel leuk zijn als je goed nieuws te melden zou hebben op je verjaardag.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Gast di 28 feb 2012 - 9:32

L. is op 24 november geboren, midden in de Sinterklaastijd.
Vonden het toch best wel hectisch en druk en je hebt geen idee wat je moet vragen voor dr verjaardag, Sinterklaas én Kerst. Het is natuurlijk niet te plannen maar stiekem hoop ik op een kindje in een ander seizoen de volgende keer.

Oh en Viva, gefeliciteerd! Zowel met je verjaardag alvast als je zwangerschap Wink

Gast
Gast

Bericht  Viva di 28 feb 2012 - 9:34

weegschaal, dat wat jij zegt, was ook 1 van de redenen dat wij voor een kindje gingen dat vanaf eind maart geboren zou worden.
De lente, warmer weer, geen sinterklaas dichtbij.
Helaas is het in die maanden niet gelukt (ofja deels, mk), dus nu probeer ik kwak ervoor te behoeden (Ik heb er spijt van dat we tussendoor daarom gestopt zijn we probeerden het jan en feb vorig jaar ook. En spijt ivm leeftijdsverschil) :p
Maar dat moet kwak helemaal 100% zelf weten!

Parel, dank je!

Flip, als ik in de 5 weken ben denk ik!
Hopelijk krijg ik weer zo vroeg als toen een echo. (8.4 wkn)
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Bericht  kwak di 28 feb 2012 - 9:47

al beval ik op sinterklaas, kerst en oud en nieuw tegelijk ik hoop gewoon heel hard dat ik (als het even kan) dit jaar een kindje in mijn armen mag hebben.
en dat hoop ik ook voor jullie allemaal!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal di 28 feb 2012 - 9:47

@ Flip; Kan me voorstellen dat het niet altijd uitkomt hoor, om de dag. Dan zijn ovulatietesten toch wel handig als je de eisprong niet voelt of merkt!

Zou toch zo leuk zijn als het deze ronde bij allemaal raak is, kunnen we gelijk het topic titel veranderen Very Happy

En ik was de eerste keer 31 mrt uitgerekend, vond ik echt ideaal. Zwanger in de winter en verlof in het voorjaar, gewoon op zomervakantie enz. Maar ondanks voorkeur maakt het me nu niets meer uit, net als bij jullie dus. Het is gewoon niet te plannen...
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Vlinderjoy di 28 feb 2012 - 9:48

haha weegschaal goed idee Zwanger worden na miskraam. - Pagina 11 827601

we zitten inderdaad volgens mij allemaal redelijk bij elkaar in de buurt kwa cycles. zou toch leuk zijn als het bij ons allemaal tegelijk raak is :P
Vlinderjoy
Vlinderjoy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Weegschaal di 28 feb 2012 - 9:49

Viva schreef: Hopelijk krijg ik weer zo vroeg als toen een echo. (8.4 wkn)

Dat lijkt me wel, helemaal na een miskraam!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: