Cupcakes!
+76
Viva
Raindrop
Caribbeanlover
Lejow
ikkemama
Sam
Sazzle
Cheesegirl
Poubelle
Printje
Pien
Flower_L
norah
Japie
Daan87
MissD
SoGood
Marin
woezel
Lenster
ShallY
duckie
JustMeDaan
Angela_1986
girli
-Ieniemienie-
Blue flower
Prosecco
Xanna
Elsje
Bazinga
poppetje
Summerlovin
Rose
_Femme
lyke
Schaapke
Sarah1985
Tazz
Ibbeltje
Pussycat
ixis
GeKKiE
sanskie
xxjojootjexx
aardbeitje
*Purple*
TukTuk
Roos
SarahKey
Roza
Stoplicht
NoName88
Caroow
vlinder-19
_Muppit
Minx
TGR
Penny Blossom
Curious
Macelka
Jerry
Highway
Mida4you
Rovine
sawasdee
Inge
Arwyn
Paper Crown
smurfie
Ooh La La!
Rebecca
FruttiTutti
sanne-84
applestar
flower
80 plaatsers
Pagina 19 van 35
Pagina 19 van 35 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 27 ... 35
Re: Cupcakes!
Getsie, melk
Recepten zijn altijd maar een hoeveelheid he, het is altijd een beetje spelen met de ingredienten naar wat jij het prettigst vindt!
Recepten zijn altijd maar een hoeveelheid he, het is altijd een beetje spelen met de ingredienten naar wat jij het prettigst vindt!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Was maar een ini mini beetje hoor. Ik drink melk dus vies vind ik het niet. Jij? In de cc's zit toch ook melk uiteindelijk en in veel anderen dingen ook.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Melk zo uit een pak vind ik ontzettend goor.
Ik heb lactose intolerantie, gelukkig niet in heftige maten, maar ik moet wel opletten wat ik aan melkproducten eet.
Ik heb lactose intolerantie, gelukkig niet in heftige maten, maar ik moet wel opletten wat ik aan melkproducten eet.
Lejow- Lady Post-a-lot
Aha dat wist ik niet. Sojamelk is dat wat of geitenmelk? Geitenmelk drinken vaak mensen met een koemelkallergie misschien is het wat voor jou?
Caribbeanlover- Ratel
Kan, maar ik mis het niet. Sowieso bij de gedachten van t drinken van melk (of dat nou koeien, schapen, geiten, paarden of wat voor melk dan ook is) gruwel ik al haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Laatst gemaakt:
[url=https://yescafe.actieforum.com/][/url]
[url=https://yescafe.actieforum.com/][/url]
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Mooi zeg.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Mooi zeg.
Thanx, was er zelf ook erg blij mee.
Ella- Ratel
Chipp schreef:Wauw, mooi! Hoe heb je de roosjes gemaakt?
Met zo'n siliconen mal
Ella- Ratel
Mooi gedaan hoor die roosjes. Had gister ook 1 pakje marsepein bij de Xenos gekocht ondanks dat ik hier las dat het vies was, maar misschien vind ik het wel lekker. Dus voor de zekerheid 1 ipv heel veel.
Caribbeanlover- Ratel
Lejow schreef:Kan, maar ik mis het niet. Sowieso bij de gedachten van t drinken van melk (of dat nou koeien, schapen, geiten, paarden of wat voor melk dan ook is) gruwel ik al haha :D
Soja komt niet van een dier zoals je wel weet dus wellicht is dat een hele andere smaak voor je. Je zou het kunnen proberen.
Caribbeanlover- Ratel
Eindelijk kan ik hier ook weer wat posten! Na ruim 26 weken durfde ik het weer aan! Ik werd voorheen zo misselijk alleen al van het idee! Morgen maak ik even betere foto's heb ook met chocoladeganache toef gemaakt
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Wat is ganache? Vandaag bij de Action zo muffinbakplaat gezien, zelfde zowat die ik van de Xenos heb. In die van de Action gaan de papieren vormpjes van de Action van 5 cm doorsnede niet goed erin, want ze veren als het ware terug. Gelukkig had ik dat ff uitgetest aangezien ik vormpjes daar wilde kopen. Die van Xenos in het Xenosblik gaan wel goed erin. Toeval?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Lejow schreef:Kan, maar ik mis het niet. Sowieso bij de gedachten van t drinken van melk (of dat nou koeien, schapen, geiten, paarden of wat voor melk dan ook is) gruwel ik al haha
Soja komt niet van een dier zoals je wel weet dus wellicht is dat een hele andere smaak voor je. Je zou het kunnen proberen.
Waarom zou ik? Ik gruwel van melk, ik wil het niet en ik mis het niet.
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat ze terugveren is niet erg, als je het beslag in het vormpje doet zakken ze er vanzelf in.
CCC, ze zijn leuk!!
CCC, ze zijn leuk!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Caribbeanlover schreef:Lejow schreef:Kan, maar ik mis het niet. Sowieso bij de gedachten van t drinken van melk (of dat nou koeien, schapen, geiten, paarden of wat voor melk dan ook is) gruwel ik al haha
Same here... Ik moet er niet eens aan denken om een vervangend product te gebruiken zoals geitenmelk of soja... bah... Ik hou het wel lekker op de yoghurt en kwark
Enne... thnx! Ben er helemaal hyper van!
CCC- Ratel
Ah ik geniet altijd zo van dit topic!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Lejow schreef:Caribbeanlover schreef:Lejow schreef:Kan, maar ik mis het niet. Sowieso bij de gedachten van t drinken van melk (of dat nou koeien, schapen, geiten, paarden of wat voor melk dan ook is) gruwel ik al haha :D
Ho ho rustig maar, je moet niks hoor! De smaak van sojamelk is heel anders dan echte koeienmelk dus vandaar, was alleen maar een tip.
Caribbeanlover- Ratel
Lejow schreef:Dat ze terugveren is niet erg, als je het beslag in het vormpje doet zakken ze er vanzelf in.
CCC, ze zijn leuk!!
Oh ik dacht dat ze dan zo samengeperst werden zodat de cc geen mooi vorm meer heeft bij die kartels. Goed dat ik het weet.
Caribbeanlover- Ratel
De Action heeft veel leuke dingen, maar de cc vormpjes zijn helemaal niks!
Heb er vanochtend cc's in gebakken, maar ze zijn veel te dun om fijn te werken. Gaan daardoor steeds indeuken aan de randjes en ze zijn ze dun, dat er gewoon een laagje vet in mijn bakblik achterbleef..
Het zijn niet de mooiste cakejes geworden!
Heb er vanochtend cc's in gebakken, maar ze zijn veel te dun om fijn te werken. Gaan daardoor steeds indeuken aan de randjes en ze zijn ze dun, dat er gewoon een laagje vet in mijn bakblik achterbleef..
Het zijn niet de mooiste cakejes geworden!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Arwyn: ik had die ook gekocht, niks aan die dingen... Gebruik ze nu voor andere dingetjes dus!
CCC- Ratel
Waar gebruik je ze voor chokocupcake? Want ik heb nog een lading liggen en kan er ook niks mee beginnen !
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Bij mij zijn die Action cupjes echt ideaal!! Die gebruik ik al een jaar inmiddels, en ze blijven erg mooi en blijven goed zitten. Die van Dr. Oetker vallen van ellende uit elkaar als je die gebruikt, die niet kopen! Van de Xenos zijn het fijnst
Gast- Gast
Pippa schreef:Bij mij zijn die Action cupjes echt ideaal!! Die gebruik ik al een jaar inmiddels, en ze blijven erg mooi en blijven goed zitten. Die van Dr. Oetker vallen van ellende uit elkaar als je die gebruikt, die niet kopen! Van de Xenos zijn het fijnst
Haha, ik heb echt het tegenovergestelde! Papiertjes van de Action worden ontzettend vet (inclusief vet laagje onderin) en verkleuren ontzettend en Dr. Oetker blijft perfect!
Van de Xenos durfde ik niet te kopen omdat ik dacht dat ze niet goed zijn... Die kan ik dus gewoon proberen?
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Pagina 19 van 35 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 27 ... 35
Pagina 19 van 35
Permissies van dit forum: