Cupcakes!
+76
Viva
Raindrop
Caribbeanlover
Lejow
ikkemama
Sam
Sazzle
Cheesegirl
Poubelle
Printje
Pien
Flower_L
norah
Japie
Daan87
MissD
SoGood
Marin
woezel
Lenster
ShallY
duckie
JustMeDaan
Angela_1986
girli
-Ieniemienie-
Blue flower
Prosecco
Xanna
Elsje
Bazinga
poppetje
Summerlovin
Rose
_Femme
lyke
Schaapke
Sarah1985
Tazz
Ibbeltje
Pussycat
ixis
GeKKiE
sanskie
xxjojootjexx
aardbeitje
*Purple*
TukTuk
Roos
SarahKey
Roza
Stoplicht
NoName88
Caroow
vlinder-19
_Muppit
Minx
TGR
Penny Blossom
Curious
Macelka
Jerry
Highway
Mida4you
Rovine
sawasdee
Inge
Arwyn
Paper Crown
smurfie
Ooh La La!
Rebecca
FruttiTutti
sanne-84
applestar
flower
80 plaatsers
Pagina 27 van 35
Pagina 27 van 35 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 31 ... 35
Re: Cupcakes!
Ik denk toch echt dat het dan aan je oven ligt, misschien moet je nog even ontdekken waar ze precies in de oven moeten staan. Een "treedje" lager of hoger kan een groot verschil maken.
Wanneer er beslag langs de zijkant zit, kan dat wel zorgen voor dit effect. Het lijkt er niet op dat ze te vol zitten.
Wanneer er beslag langs de zijkant zit, kan dat wel zorgen voor dit effect. Het lijkt er niet op dat ze te vol zitten.
Gast- Gast
dat wordt gewoon nog vaker cupcakes bakken en uitproberen;) bedankt!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb van de week de witte chocolade vulling gemaakt met het recept van hier maar heb nog best wat over... zou ik dat in kunnen vriezen?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik denk ook dat de temperatuur te hoog was. Bij mij gebeurt dit wel eens als ik een taartje van 10cm bak, die krijgt dan ook een druiper. Het gaat dan te hard denk ik.
@ Duckie, dat is prima in te vriezen.
@ Duckie, dat is prima in te vriezen.
Rebecca schreef:Ik denk ook dat de temperatuur te hoog was. Bij mij gebeurt dit wel eens als ik een taartje van 10cm bak, die krijgt dan ook een druiper. Het gaat dan te hard denk ik.
1 kant is ook donkerder dan de andere kant, en de andere kant is scheef gegaan, dus dan zit er toch iets niet goed. Ik heb dit echt nog nooit gehad, maar zet hem ook echt goed qua stand, en dat is gewoon even uitproberen denk ik. Ook moet hij echt in het midden van de oven staan, dat is het meestal ideaal.
Gast- Gast
Net gemaakt.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Stomme vraag hoor... maar lees ik nu goed dat jullie een cupcake met toef in de koelkast bewaren? En hoelang voordat je ze gaat eten haal je ze daar dan weer uit
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
je kunt ze toch gewoon in de koelkast zetten en als je ze wilt eten, haal je ze eruit... tenzij jouw koelkast op vries-stand staat
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:je kunt ze toch gewoon in de koelkast zetten en als je ze wilt eten, haal je ze eruit... tenzij jouw koelkast op vries-stand staat
Haha dit inderdaad
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Iemand een idee in welke winkel je die papiertjes voor kleine cupcakejes kunt kopen? (geen webshop)
Daan87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 20
Punten : 34
Registratiedatum : 27-03-12
Deleukstetaartenshop heeft ook veel winkels tegenwoordig
Jamin
Pipoos
Jamin
Pipoos
Lejow- Lady Post-a-lot
Cupcakepak van de Xenos gebruikt, de framboos en de cheesecake. Ik had ze gehad en zou ze zelf niet kopen, zeker niet na bakken/proeven...
Gast- Gast
Ik heb het blauwe pak van Xenos waar je roomkaas doorheen moet doen gekocht. Is het echt zo smaakloos ofzo?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Zag vorige week maandagavond ''Million Dollar Party Chef'' en ze gingen naar een ''bake suply store''.
Denk dat wij allemaal gek daarvan zouden worden in een positieve zin dan he, zoveel keuzes niet normaal meer!
Maar ja dat heb je eerder in amerika dan hier.
Denk dat wij allemaal gek daarvan zouden worden in een positieve zin dan he, zoveel keuzes niet normaal meer!
Maar ja dat heb je eerder in amerika dan hier.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
MissD schreef:Stomme vraag hoor... maar lees ik nu goed dat jullie een cupcake met toef in de koelkast bewaren? En hoelang voordat je ze gaat eten haal je ze daar dan weer uit
Wanneer ik ze wil eten
Gast- Gast
Daan87 schreef:Iemand een idee in welke winkel je die papiertjes voor kleine cupcakejes kunt kopen? (geen webshop)
Xenos/Jamin/V&D/Action/Euroland/etc.
Gast- Gast
Pippa schreef:Daan87 schreef:Iemand een idee in welke winkel je die papiertjes voor kleine cupcakejes kunt kopen? (geen webshop)
Ik heb ze hier zelfs bij de Boerenbond gezien!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Caribbeanlover schreef:Ik heb het blauwe pak van Xenos waar je roomkaas doorheen moet doen gekocht. Is het echt zo smaakloos ofzo?
Die blauwe (cheesecake) was nog redelijk. Ik vind het wel veel lekkerder om ze met dr oetker te maen en mijn eigen receptentoef. Deze cupcakes moesten met slaolie, de volgende keer zou ik boter gebruiken. Daar worden ze veel luchtiger en zachter van.
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Pippa schreef:Daan87 schreef:Iemand een idee in welke winkel je die papiertjes voor kleine cupcakejes kunt kopen? (geen webshop)
Ik heb ze hier zelfs bij de Boerenbond gezien!
Dille en Kamille heeft ze ook
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Pippa schreef:MissD schreef:Stomme vraag hoor... maar lees ik nu goed dat jullie een cupcake met toef in de koelkast bewaren? En hoelang voordat je ze gaat eten haal je ze daar dan weer uit
Wanneer ik ze wil eten
Haha snap ik... maar ik dacht misschien moet dat langer van te voren al... omdat het cakeje natuurlijk ook koud word en geen idee of dat lekker is. Maar goed jullie zeggen van wel dus dat ga ik van het weekend eens uitproberen!
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Eindelijk heb ik het goede mondje om rozen te spuiten! Nog wel bij toeval gekregen van mijn schoonmoeder, spullen waren in de aanbieding bij de Makro, dus ze had wat meegenomen
Gast- Gast
Prachtig Chipp!
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 27 van 35 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 31 ... 35
Pagina 27 van 35
Permissies van dit forum: