Cupcakes!
+76
Viva
Raindrop
Caribbeanlover
Lejow
ikkemama
Sam
Sazzle
Cheesegirl
Poubelle
Printje
Pien
Flower_L
norah
Japie
Daan87
MissD
SoGood
Marin
woezel
Lenster
ShallY
duckie
JustMeDaan
Angela_1986
girli
-Ieniemienie-
Blue flower
Prosecco
Xanna
Elsje
Bazinga
poppetje
Summerlovin
Rose
_Femme
lyke
Schaapke
Sarah1985
Tazz
Ibbeltje
Pussycat
ixis
GeKKiE
sanskie
xxjojootjexx
aardbeitje
*Purple*
TukTuk
Roos
SarahKey
Roza
Stoplicht
NoName88
Caroow
vlinder-19
_Muppit
Minx
TGR
Penny Blossom
Curious
Macelka
Jerry
Highway
Mida4you
Rovine
sawasdee
Inge
Arwyn
Paper Crown
smurfie
Ooh La La!
Rebecca
FruttiTutti
sanne-84
applestar
flower
80 plaatsers
Pagina 35 van 35
Pagina 35 van 35 • 1 ... 19 ... 33, 34, 35
Re: Cupcakes!
_Jackie schreef:Even jullie advies gevraagd;
Aanstaande zaterdag ga ik met ongeveer 12 meiden van rond de 12 jaar cupcakes maken op een verjaardagsfeestje. We gaan ze voornamelijk versieren met marsepein, ik neem wat voorbeeldjes mee en laat ze dan lekker hun gang gaan.
Nu twijfel ik alleen over hoeveel marsepein ik nodig zal hebben. Ze zullen ieder 6 cupcakes versieren. Heeft iemand enig idee?
En mocht iemand nog leuke tips hebben, ik hoor ze graag! Het is namelijk de eerste meer dat ik zo iets ga doen
Niemand??
Gast- Gast
Ik gebruik zo'n blok van 250 gram voor zeker 12 cupcakes, je kunt dus 1 blok per 2 meiden rekenen. Wel zou ik verschillende kleuren kopen, zodat er voldoende keus is & er vanuit gaan dat ze er mee klieren, veel verschillende lagen op hun cupcakes maken (bloemetjes etc.) dus wellicht kun je 5 kleuren kopen, en dan van alles 2 kopen? Dan heb je er 10, en anders bewaar je die voor een andere keer, dat is niet snel bedorven.
Ik zou ook wat voorbeelden maken terwijl je met ze zit, van die jonge meiden kopiëren dingen
Ik zou ook wat voorbeelden maken terwijl je met ze zit, van die jonge meiden kopiëren dingen
Gast- Gast
Pippa schreef:Ik gebruik zo'n blok van 250 gram voor zeker 12 cupcakes, je kunt dus 1 blok per 2 meiden rekenen. Wel zou ik verschillende kleuren kopen, zodat er voldoende keus is & er vanuit gaan dat ze er mee klieren, veel verschillende lagen op hun cupcakes maken (bloemetjes etc.) dus wellicht kun je 5 kleuren kopen, en dan van alles 2 kopen? Dan heb je er 10, en anders bewaar je die voor een andere keer, dat is niet snel bedorven.
Ik heb al aardig wat ingeslagen qua kleuren:
4x rood
4 x roze (ik wil beginnen met een uitleg om roosjes te maken namelijk
2x groen
2x donkerblauw
2 x lichtblauw
2 x geel
2x "natuur" dus ongekleurd
1x grijs
1x zwart
Ik denk dat ik grijs en zwart nog bij haal.
Verder heb ik een hoop strooi dingetjes en kant en klare oogjes voor op diertjes.
Ook maak ik 2 spuitzakken met roomkaas-creme om toeven van te spuiten.
Ik heb voorbeeldjes van dierencupcakes, hartjes cupcakes, bloemencupcakes en kerstcupcakes. (gewoon plaatjes van internet)
Gast- Gast
Dat scheelt
Ik ben echt bang dat ik daar opeens met te weinig marsepein zit
Ik wil alleen nog even kijken of ik ergens bruine marsepein kan vinden, veel voorbeeldjes van dierencupcakes zijn van bruine diertjes namelijk.
Ik ben echt bang dat ik daar opeens met te weinig marsepein zit
Ik wil alleen nog even kijken of ik ergens bruine marsepein kan vinden, veel voorbeeldjes van dierencupcakes zijn van bruine diertjes namelijk.
Gast- Gast
Pippa schreef:Bij de Jamin hebben ze dat.
Die zit hier helaas niet in de buurt.. Ja, in Amersfoort maar daar kom ik niet meer voor zaterdag
Gast- Gast
Pagina 35 van 35 • 1 ... 19 ... 33, 34, 35
Pagina 35 van 35
Permissies van dit forum: