Cupcakes!
+76
Viva
Raindrop
Caribbeanlover
Lejow
ikkemama
Sam
Sazzle
Cheesegirl
Poubelle
Printje
Pien
Flower_L
norah
Japie
Daan87
MissD
SoGood
Marin
woezel
Lenster
ShallY
duckie
JustMeDaan
Angela_1986
girli
-Ieniemienie-
Blue flower
Prosecco
Xanna
Elsje
Bazinga
poppetje
Summerlovin
Rose
_Femme
lyke
Schaapke
Sarah1985
Tazz
Ibbeltje
Pussycat
ixis
GeKKiE
sanskie
xxjojootjexx
aardbeitje
*Purple*
TukTuk
Roos
SarahKey
Roza
Stoplicht
NoName88
Caroow
vlinder-19
_Muppit
Minx
TGR
Penny Blossom
Curious
Macelka
Jerry
Highway
Mida4you
Rovine
sawasdee
Inge
Arwyn
Paper Crown
smurfie
Ooh La La!
Rebecca
FruttiTutti
sanne-84
applestar
flower
80 plaatsers
Pagina 12 van 35
Pagina 12 van 35 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 23 ... 35
Re: Cupcakes!
Dank je CBL en Jerry
Zijn inderdaad echt mijn foto's Vind het naast bakken ook leuk om het een beetje goed op de foto te krijgen haha.
Moet zeggen dat de bakkriebels wel ene beetje terug zijn. Nog niet zo voor taarten en marsepein enzo, maar wel voor cupcakes en pushcakes met toeven.
Zijn inderdaad echt mijn foto's Vind het naast bakken ook leuk om het een beetje goed op de foto te krijgen haha.
Moet zeggen dat de bakkriebels wel ene beetje terug zijn. Nog niet zo voor taarten en marsepein enzo, maar wel voor cupcakes en pushcakes met toeven.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Oh en trouwens, opeten kan altijd natuurlijk alleen bij 100 cupcakes is dat wel veel werk hahaha, en daarna wordt het dan minder netjes plat vind ik, en het is zonde als het papiertje kapot gaat door het snijden.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik ben vanochtend voor mijn verjaardag aan het bakken geslagen, en heb cupcakes uit het boek van Rudolph van Veen gemaakt, de Dreamer en die ene met karamel. Erg lekker!
Volgende week vier ik mijn verjaardag en geef ik een high tea voor de familie en wil ik 3 soorten cupcakes te maken en verschillende soorten petit fours en chocolade truffels. Ik heb er nu al zin in!
Wat ik me trouwens afvraag; voor de toeven van de cupcakes heb ik gewoon het recept aangehouden uit het boek, maar ik hield ontzettend veel over! Ik had er echt geen hele kleine toeven op gespoten hoor, dus begrijp niet waar ik de rest zou moeten laten
Volgende week vier ik mijn verjaardag en geef ik een high tea voor de familie en wil ik 3 soorten cupcakes te maken en verschillende soorten petit fours en chocolade truffels. Ik heb er nu al zin in!
Wat ik me trouwens afvraag; voor de toeven van de cupcakes heb ik gewoon het recept aangehouden uit het boek, maar ik hield ontzettend veel over! Ik had er echt geen hele kleine toeven op gespoten hoor, dus begrijp niet waar ik de rest zou moeten laten
Gast- Gast
Lejow schreef:Dank je CBL en Jerry :oops:
Zijn inderdaad echt mijn foto's :D Vind het naast bakken ook leuk om het een beetje goed op de foto te krijgen haha.
Een beetje goed? Vind ze echt zo alsof ze van een officiele site komen.
Jackie, leuk idee zeg, maar er horen ook hartige dingen bij.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Lejow schreef:Oh en trouwens, opeten kan altijd natuurlijk :D alleen bij 100 cupcakes is dat wel veel werk hahaha, en daarna wordt het dan minder netjes plat vind ik, en het is zonde als het papiertje kapot gaat door het snijden.
Lekkerrrrr 100 kapjes hmmmmmm
Caribbeanlover- Ratel
_Jackie schreef:Ik ben vanochtend voor mijn verjaardag aan het bakken geslagen, en heb cupcakes uit het boek van Rudolph van Veen gemaakt, de Dreamer en die ene met karamel. Erg lekker!
dat met die toeven had ik ook last van, maak voortaan maar het halve recept, dan heb ik meer als voldoende
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Caribbeanlover schreef:Lejow schreef:Dank je CBL en Jerry
Dank je wel, dat vind ik lief van je!
Lejow- Lady Post-a-lot
Klopt, er komen ook sandwiches bij!Caribbeanlover schreef:Lejow schreef:Dank je CBL en Jerry
Al denk ik dat mijn tantes voornamelijk op al het zoets aan zullen vallen
Gast- Gast
Lejow schreef:Caribbeanlover schreef:Lejow schreef:Dank je CBL en Jerry :oops:
Zijn inderdaad echt mijn foto's :D Vind het naast bakken ook leuk om het een beetje goed op de foto te krijgen haha.
Dank je wel, dat vind ik lief van je!
Geen dank. Maar jouw site is toch eigenlijk officieel, want het is toch een soort bedrijfje?
Caribbeanlover- Ratel
Nee, ik heb een hyves. En doe (of nou ja deed) het voor de lol/hobby erbij. Niks officieels ofzo.
Lejow- Lady Post-a-lot
Highway schreef:_Jackie schreef:Ik ben vanochtend voor mijn verjaardag aan het bakken geslagen, en heb cupcakes uit het boek van Rudolph van Veen gemaakt, de Dreamer en die ene met karamel. Erg lekker!
dat met die toeven had ik ook last van, maak voortaan maar het halve recept, dan heb ik meer als voldoende
Ik had dat ook met de toeven van de dreamer, maar heb ook de viva mexico (ofzoiets) gemaakt en daar kwam ik precies mee uit.
Rebecca schreef:Highway schreef:_Jackie schreef:Ik ben vanochtend voor mijn verjaardag aan het bakken geslagen, en heb cupcakes uit het boek van Rudolph van Veen gemaakt, de Dreamer en die ene met karamel. Erg lekker!
Ik had dat ook met de toeven van de dreamer, maar heb ook de viva mexico (ofzoiets) gemaakt en daar kwam ik precies mee uit.
ok, goed om te weten. Was de viva mexico lekker?
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Vriezen jullie de cupcakes wel eens in?
De taarten die ik maak vries ik soms wel in.. (of anderen)
Maar blijven cupcakes dan ook lekker?
De taarten die ik maak vries ik soms wel in.. (of anderen)
Maar blijven cupcakes dan ook lekker?
poppetje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 102
Punten : 114
Registratiedatum : 17-11-10
Dat vroeg ik me ook af aangezien je er meestal meerdere maakt zodat je niet steeds voor een klein aantal alle ingredienten moet delen (we zijn niet allemaal zo handig Lejow).
Zag gister bij de Hoogvliet mixes voor choco en capucino cc. Ze hadden ook kant en klare met een gele fondant erop, maar het leek eerder glazuur en dat was het denk ik ook. Ze zagen er sowieso niet mooi uit vond ik.
Denk dat ik binnenkort maar eens naar de Makro ga aangezien ze daar volgens mij de meeste keuzes hebben qua decoraties, uitsteekvormpjes ed. Kookwinkels zullen ook veel keuzes hebben, maar die zijn misschien duurder.
Ik wil dan die grote wegwerp vormpjes kopen. Tot hoever moet je het beslag erin doen zodat ze iig erboven uit komen of sowieso dat de cup gevuld is?
Veel mensen houden niet zo van dat zoete en zullen lopen klagen ''oh wat ik dit zoet, dat hoef ik niet'' dus zonde van al je moeite dan.
Denk dat ik ze met pasen eens ga maken, maar eerst moet ik wel spullen gaan kopen ervoor.
Zag gister bij de Hoogvliet mixes voor choco en capucino cc. Ze hadden ook kant en klare met een gele fondant erop, maar het leek eerder glazuur en dat was het denk ik ook. Ze zagen er sowieso niet mooi uit vond ik.
Denk dat ik binnenkort maar eens naar de Makro ga aangezien ze daar volgens mij de meeste keuzes hebben qua decoraties, uitsteekvormpjes ed. Kookwinkels zullen ook veel keuzes hebben, maar die zijn misschien duurder.
Ik wil dan die grote wegwerp vormpjes kopen. Tot hoever moet je het beslag erin doen zodat ze iig erboven uit komen of sowieso dat de cup gevuld is?
Veel mensen houden niet zo van dat zoete en zullen lopen klagen ''oh wat ik dit zoet, dat hoef ik niet'' dus zonde van al je moeite dan.
Denk dat ik ze met pasen eens ga maken, maar eerst moet ik wel spullen gaan kopen ervoor.
Caribbeanlover- Ratel
Ja hoor! Ik bak zelfs regelmatig op voorraad dat ik ze in de vriezer stop =).
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
_Muppit schreef:Ja hoor! Ik bak zelfs regelmatig op voorraad dat ik ze in de vriezer stop =).
En dan later versieren, met marsepein of een creme toef?
En hoe ontdooi je dan?
Ik bedoel, een taart doe ik meestal in een doos.. zodat het vocht in de doos trekt anders smelt het marsepein.
Maar sommige mensen doen dit juist weer niet omdat er dan ''karton'' smaak aankomt.
poppetje- Fluisteraar
Ik vries ze in in een plastic zakje of bakje en dit zet ik op een kiertje op het aanrecht. Later versier ik ze indd met een toef/fondant. Dit zou evt ook kunnen voor je ze invriest. Zeker als je ze dan in een kartonnen doos zet =).
_Muppit- Fluisteraar
_Muppit schreef:Ik vries ze in in een plastic zakje of bakje en dit zet ik op een kiertje op het aanrecht. Later versier ik ze indd met een toef/fondant. Dit zou evt ook kunnen voor je ze invriest. Zeker als je ze dan in een kartonnen doos zet =).
Dank je!
poppetje- Fluisteraar
Ik vind het zo knap wat ik hier allemaal zie wat jullie maken en weet niet of ik dat zou kunnen.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Ik vind het zo knap wat ik hier allemaal zie wat jullie maken en weet niet of ik dat zou kunnen.
Natuurlijk kun jij dat ook =)! Oefenen en afkijken zijn mijn toverwoorden.
_Muppit- Fluisteraar
Wie weet, kan sowieso meer met mijn handen, dan m'n hersens haha
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:
Vullen tot ongeveer 2/3, dan is de cup goed gevuld.
O, ik ben op dieet, en ik zat net mijn Rudolf kookboek te lezen, geén goed idee Wat is jullie favoriet uit dat boek?
Gast- Gast
Ik heb ook dat boek van Rudolph..
Ik heb gister alleen de basis cupcakes gemaakt, maar het beslag was onwijs dun. Hebben jullie dat ook?
Cupcakes waren wel mooi gebakken... maar ik vond ze niet echt lekker.
Ik heb gister alleen de basis cupcakes gemaakt, maar het beslag was onwijs dun. Hebben jullie dat ook?
Cupcakes waren wel mooi gebakken... maar ik vond ze niet echt lekker.
poppetje- Fluisteraar
Ik heb geen dun beslag als ik de cupcakes van rudolf maak en ze smaken altijd heerlijk!
Gast- Gast
Pagina 12 van 35 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 23 ... 35
Pagina 12 van 35
Permissies van dit forum: