Cupcakes!
+76
Viva
Raindrop
Caribbeanlover
Lejow
ikkemama
Sam
Sazzle
Cheesegirl
Poubelle
Printje
Pien
Flower_L
norah
Japie
Daan87
MissD
SoGood
Marin
woezel
Lenster
ShallY
duckie
JustMeDaan
Angela_1986
girli
-Ieniemienie-
Blue flower
Prosecco
Xanna
Elsje
Bazinga
poppetje
Summerlovin
Rose
_Femme
lyke
Schaapke
Sarah1985
Tazz
Ibbeltje
Pussycat
ixis
GeKKiE
sanskie
xxjojootjexx
aardbeitje
*Purple*
TukTuk
Roos
SarahKey
Roza
Stoplicht
NoName88
Caroow
vlinder-19
_Muppit
Minx
TGR
Penny Blossom
Curious
Macelka
Jerry
Highway
Mida4you
Rovine
sawasdee
Inge
Arwyn
Paper Crown
smurfie
Ooh La La!
Rebecca
FruttiTutti
sanne-84
applestar
flower
80 plaatsers
Pagina 7 van 35
Pagina 7 van 35 • 1 ... 6, 7, 8 ... 21 ... 35
Re: Cupcakes!
Roos schreef:Princess schreef:Ik wil zo cupcakes gaan bakken, maar achter op het pak staat dat er slaolie in moet en ik heb alleen maar zonnebloemolie. Kan dit ook?
Ja!
Haha ik was ongeduldig en ben na het plaatsen van m'n vraag gewoon aan de slag gegaan met m'n zonnebloemolie.
En het is idd gelukt!
Maar thanks
Gast- Gast
Nice, Princess!
Hoe vervoeren jullie eigenlijk cupcakes? Ik maak ze wel eens voor een feestje ofzo en dan doe ik ze op een bord met een plastic zak erover, maar dat is heel onhandig (soms worden ze geplet). Bestaan er speciale dozen voor ofzo? Of heeft iemand een handige tip?
Hoe vervoeren jullie eigenlijk cupcakes? Ik maak ze wel eens voor een feestje ofzo en dan doe ik ze op een bord met een plastic zak erover, maar dat is heel onhandig (soms worden ze geplet). Bestaan er speciale dozen voor ofzo? Of heeft iemand een handige tip?
Gast- Gast
Dat vraag ik me ook af, ik krijg in m'n eentje nooit 12 cupcakes op, dus wil er ook wat meenemen.
Ga zo even bij de hema kijken voor gebaksdozen!
Ga zo even bij de hema kijken voor gebaksdozen!
Gast- Gast
Je hebt bij de Xenos dozen om cupcakes te vervoeren!
Ik heb nog geen toef vervoerd, alleen met marspein, en die doe ik op een dienblad met aluminiumfolie eroverheen.
Ik heb nog geen toef vervoerd, alleen met marspein, en die doe ik op een dienblad met aluminiumfolie eroverheen.
Gast- Gast
Ik neem van t werk de deksels van de dozen printpapier mee.
Zijn mooi laag maar cc's blijven er mooi in staan.
Zijn mooi laag maar cc's blijven er mooi in staan.
Gast- Gast
Ik prop ze per 4 in tupperware doosjes.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Als ik er veel moet vervoeren doe ik ze soms in mijn grootste ronde of vierkante bakvorm en dan folie er overheen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
12 stuks vervoer ik altijd in het cupcakeblik. Dan kunnen ze ook niet schuiven.
Gast- Gast
Ik heb de cupcakebox van de xenos. Daar kunnen 24 cupcakes in. En als je ze met toef hebt kunnen er 12 in.
aardbeitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ga een keer bij de Xenos kijken dan, thanks.
Deze vandaag gemaakt. Toef op aanraden laten opstijven in de koelkast (bijna een uur). Resultaat is nog niet naar mijn wens, maar ik moet er maar mee gaan oefenen en kijken wat de juiste spuit top is om mee te doen.
Deze vandaag gemaakt. Toef op aanraden laten opstijven in de koelkast (bijna een uur). Resultaat is nog niet naar mijn wens, maar ik moet er maar mee gaan oefenen en kijken wat de juiste spuit top is om mee te doen.
Gast- Gast
Mijn schoonzus en ik hadden vrijdag cupcakes gebakken voor de verjaardag van mijn opa, hij werd 86;)
Dit zijn chocoladecupcakes, met banketbakkers-botercreme toef.
Dit zijn cupcakes zonder koemelk.
(recepten uit boekje van rudolf van veen)
Foto's op ouwel had ik besteld via cakepicture.
Dit zijn chocoladecupcakes, met banketbakkers-botercreme toef.
Dit zijn cupcakes zonder koemelk.
(recepten uit boekje van rudolf van veen)
Foto's op ouwel had ik besteld via cakepicture.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Roos schreef:Highway schreef:Ziet er lekker uit!
Ik heb momenteel een batch meringue toeven in de oven staan, nu 16, ik moet er in totaal 90. Wil ze bovenop een stroopwafelcupcake doen als bedankje voor ons bruiloftsfeest. Dus ik moet nog even doorbakken! Hopelijk lukt het allemaal!
Zou je daarvan als ze klaar zijn een foto willen plaatsen? Ik ben ook nog op zoek naar een origineel bedankje...
Lees je vraag nu pas.. Maar ik ben vergeten om een foto te maken. Wel kreeg ik allemaal enthousiaste reacties erop! Ik had doosjes gevouwen van glitterpapier, daar dan een cc in en met chocopasta de toef erop gedaan ( zijn overigens niet moeilijk om te maken, wel tijdrovend) dan dit in folie ingepakt, lintje eromheen en een etiketje met een bedanktekst eraan
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik ben van het weekend ook lekker aan het bakken geweest:
Allereerst deze cupcakes voor thuis:
En toen daarna nog deze valentijnscuppies voor op mijn werk morgen'
liefs,
Allereerst deze cupcakes voor thuis:
En toen daarna nog deze valentijnscuppies voor op mijn werk morgen'
liefs,
Morgen ga ik 2 kraambezoekjes aflopen. Beste vriendin heeft een meisje gekregen en een kennis een jongetje:
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Leuk linnie. Hoe heb je die vormpjes gemaakt?
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Roos schreef:Leuk linnie. Hoe heb je die vormpjes gemaakt?
Bij ons in de buurt zit een taartenwinkel, en daar verkopen ze siliconenvormpjes . Ik zal de site ff voor je opzoeken.
Edit: http://www.taartenkoffie.nl/
http://www.taartenkoffie.nl/bakbenodigdheden%20taart%20koek%20cake/uitstekers%20uitsteekvormen%20koekjesuitstekers/fi/first%20impressions?product_id=986
Linnie1985- Kletskop
Leuk! Hoe werkt zo'n siliconen vormpje? Vullen met fondant en? Gewoon uitdrukken ofzo?
Gast- Gast
Ja, die kun je er gewoon uitdrukken. Je kunt ze ook in de vriezer zetten zodat ze nog wat harder worden.
Of als je ze de dag vooraf al wil maken ofzo.
Of als je ze de dag vooraf al wil maken ofzo.
Gast- Gast
Ik heb fondant erin gedaan met een mesje beetje glad gestreken en overbodig fondant weggehaald en daarna eruit gedrukt .
Linnie1985- Kletskop
Ik heb hartige cupcakes gemaakt. Alleen nu blijft het papiertje aan de cakejes zitten. Heeft iemand een idee hoe dit kan? Ze zijn erg lekker. Alleen als ik dit voor bezoek wil maken ziet het er niet uit.
Gast- Gast
Ostara schreef:Ik heb hartige cupcakes gemaakt. Alleen nu blijft het papiertje aan de cakejes zitten. Heeft iemand een idee hoe dit kan? Ze zijn erg lekker. Alleen als ik dit voor bezoek wil maken ziet het er niet uit.
Anders even het papiertje invetten met boter
sanskie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 143
Registratiedatum : 18-02-12
Ja dat zou ik inderdaad kunnen doen. Maar ik gebruik deze houders ook bij zoete cupcakes maar daar blijven ze niet plakken. Maar ik bedacht me net dat daar al boter in zit en bij deze niet.
Gast- Gast
Van het weekend ga ik macarons maken!!
Wel met een mix die ik heb gevonden bij de Xenos, want geheel eigen recept durf ik niet, eerst maar eens zien of dit lukt.
Wel met een mix die ik heb gevonden bij de Xenos, want geheel eigen recept durf ik niet, eerst maar eens zien of dit lukt.
Gast- Gast
Pagina 7 van 35 • 1 ... 6, 7, 8 ... 21 ... 35
Pagina 7 van 35
Permissies van dit forum: