DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Nee, maar het wordt zo wel pijnlijk duidelijk dat er binnenkort echt een nieuwe kast bij moet komen.Sjaantje schreef:Dat geeft toch niet???Rush schreef:Ik had eigenlijk helemaal geen nieuwe lingerie nodig.
M`n vriend gebruikt er 2 + de bovenste plank van mijne en hij komt ruimte te kort. En ik heb dus helemaal bijna geen ruimte.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nee, het recept Prozac zit al een week in mijn tas, moet nodig naar de apotheek maar dat negeer ik. Ligt niet op de route en ik weet niet of ik het wel wil enzSmikkell schreef:June en Zuiger, ik ga stuk om jullie. Ik ben overal voor in woensdag..
Zuiger, heb je momenteel helemaal geen medicatie?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Trouwens.. niet helemaal waar. Ik ben niet in voor plannen die de dikwangen enige vorm van schade kunnen opleveren.
Oké, geen wasmachine in de kinderwagen dus.
Gast- Gast
Nee, ze beschadigen elkaar al, da's erg genoeg. S heeft het iedere keer op de oren van J voorzien...Smikkell schreef:Trouwens.. niet helemaal waar. Ik ben niet in voor plannen die de dikwangen enige vorm van schade kunnen opleveren.
Gast- Gast
Dat recept halen we sowieso uit je tas woensdag. Als je niet zeker weet of je het wilt, is dat prima, maar dan moet je er denk ik wel een serieuze beslissing over nemen en niet je recept negeren. Dat is voor dat recept ook niet leuk, die weet helemaal niet waar hij aan toe is.
Gast- Gast
Daarom moet je juist die lingerie scoren! Zodat je een goeie reden hebt om (eindelijk) eens een kast erbij te gaan kopenRush schreef:Nee, maar het wordt zo wel pijnlijk duidelijk dat er binnenkort echt een nieuwe kast bij moet komen.Sjaantje schreef:Dat geeft toch niet???Rush schreef:Ik had eigenlijk helemaal geen nieuwe lingerie nodig.
M`n vriend gebruikt er 2 + de bovenste plank van mijne en hij komt ruimte te kort. En ik heb dus helemaal bijna geen ruimte.
Hahaha ik moet zo lachen om die benamingen: 'hamlapjes', 'apen'
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ja joh, de apotheek ligt ook totaal niet op de route. Laat altijd alles thuis bezorgen, maar dat kan niet als ik het recept heb. Misschien heeft J morgen nieuwe medicatie nodig en kan ik mijn recept gelijk inleveren bij de zkh apotheek.June schreef:Dat recept halen we sowieso uit je tas woensdag. Als je niet zeker weet of je het wilt, is dat prima, maar dan moet je er denk ik wel een serieuze beslissing over nemen en niet je recept negeren. Dat is voor dat recept ook niet leuk, die weet helemaal niet waar hij aan toe is.
Gast- Gast
Je kunt toch sowieso morgen naar de apotheek in het ziekenhuis dan ? Ik wil ook best een andere route lopen
Gast- Gast
Da's een heul end om hoorJune schreef:Je kunt toch sowieso morgen naar de apotheek in het ziekenhuis dan ? Ik wil ook best een andere route lopen
Ja, alleen man moet natuurlijk terug naar werk, dus hangt er ook af hoe snel we aan de beurt zijn bij de arts etc. Maar komt goed.
En morgenmiddag moet ik voor het eerst een stukje verder weg met de auto met de jongens op de achterbank (alleen een keer naar mijn ouders gereden, straat verder) en dat vind ik ook niet zo'n heel grappig plan van mezelf.
Wat ben ik toch een watje geworden, doen mijn hormonen dat?!
Gast- Gast
Dat komt vast wel goed hoor, Stofzuiger. Tenminste, je hebt toch gewoon een rijbewijs? Maar je man kan toch uitleggen dat je nog naar de apotheek moest daarna? Weten zij veel waarvoor dat was. Het lijkt me behoorlijk belangrijk toch?
Verder ben ik niet zo bekend met zwangerschapshormonen.
Verder ben ik niet zo bekend met zwangerschapshormonen.
Gast- Gast
Ben je weer in zo'n bui?June schreef:Dat recept halen we sowieso uit je tas woensdag. Als je niet zeker weet of je het wilt, is dat prima, maar dan moet je er denk ik wel een serieuze beslissing over nemen en niet je recept negeren. Dat is voor dat recept ook niet leuk, die weet helemaal niet waar hij aan toe is.
Gast- Gast
Ik zit sale-jurkjes te bekijken bij Bonprix
Nu ik een stuk rechter kan staan, draag ik graag vaker rokjes maar die heb ik bijna niet. Ik ben ook een enorme muts als het gaat om kleding kopen, ik heb er totaal geen kijk op en ben zo onzeker dat ik vaak bang ben dat iets me toch niet zal staan. Dus............ kom ik altijd weer op simpele, basic, effen kledingstukken en daar heb ik zó genoeg van... *zucht*
Nu ik een stuk rechter kan staan, draag ik graag vaker rokjes maar die heb ik bijna niet. Ik ben ook een enorme muts als het gaat om kleding kopen, ik heb er totaal geen kijk op en ben zo onzeker dat ik vaak bang ben dat iets me toch niet zal staan. Dus............ kom ik altijd weer op simpele, basic, effen kledingstukken en daar heb ik zó genoeg van... *zucht*
Hoi Jade!
Smikkell schreef:Ben je weer in zo'n bui?June schreef:Dat recept halen we sowieso uit je tas woensdag. Als je niet zeker weet of je het wilt, is dat prima, maar dan moet je er denk ik wel een serieuze beslissing over nemen en niet je recept negeren. Dat is voor dat recept ook niet leuk, die weet helemaal niet waar hij aan toe is.
In mijn ik-heb-medelijden-met-stukken-papier-bui bedoel je?
Altijd.
Gast- Gast
Ik ben sinds vandaag ***.. maar ik ben online!
Laatst aangepast door Jade op ma 23 jan 2012 - 4:12; in totaal 1 keer bewerkt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jade, ik ken je niet zo heel goed, ik ken je verhaal ook niet, maar ben je daar voor behandeling? Veel succes! Wat fijn dat je online kunt zijn, zal je lang opgenomen zijn?
Lady's, mag ik wel een verzoekje doen voor woensdag? Willen jullie me gewoon Stofzuiger noemen als jullie hier zijn? En de kids S en J? We blijven graag anoniem...
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Lady's, mag ik wel een verzoekje doen voor woensdag? Willen jullie me gewoon Stofzuiger noemen als jullie hier zijn? En de kids S en J? We blijven graag anoniem...
Stofzuiger schreef:Lady's, mag ik wel een verzoekje doen voor woensdag? Willen jullie me gewoon Stofzuiger noemen als jullie hier zijn? En de kids S en J? We blijven graag anoniem...
Oei, ik moet wel oppassen, ik noem iedereen stofzuiger
Gast- Gast
Jade- Ratel
Ik meende je al aan je avatar te herkennen ja maar dan nog ken ik je verhaal niet precies. Ben je opgenomen met als doel je epilepsie beter onder controle te krijgen?
Jade- Ratel
Hebben jullie nog iets meegemaakt op deze zonnige dag?
Jade- Ratel
Oeps heb net een deuk in mijn bank geduwd
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40