DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: DagCafé
Nou, dat zou in ieder geval mooi zijn als je het niet hebt! Maar waar komen je aanvallen dan vandaan, is dat wel bekend?
Ja, ik heb gepoetst!Jade schreef:Hebben jullie nog iets meegemaakt op deze zonnige dag?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ik heb net hun prakje gepureerd, sperziebonen met appeltje en aardappels. Ziet er precies hetzelfde uit als de doperwten van gisteren, lekker saai...
O, en ik heb vanmorgen het bakje van mijn staafmixer omgesmolten tot een kunstobject
O, en ik heb vanmorgen het bakje van mijn staafmixer omgesmolten tot een kunstobject
Gast- Gast
haha, dat moet je ook maar kunnen! Had je het bakje in de magnetron gedaan Stofzuiger?
En poetsen is ook lekker! Daar is het wel echt weer voor!
En poetsen is ook lekker! Daar is het wel echt weer voor!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Klopt.Alex schreef:Middag.
Sjaantje schreef:Klopt.Alex schreef:Middag.
Scherp he?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Heul scherp. Als een mes!Alex schreef:Sjaantje schreef:Klopt.Alex schreef:Middag.
Scherp he?
K. heeft een goede eindbeoordeling gehad en krijgt een maandsalaris mee als beloning (of oprotpremie, hoe je het noemen wil).
Alex- Ratel
Wat maf, voorheen als ik een reactie had geplaatst, kwam ik na enkele seconden vanzelf terug in het topic maar nu doet ie dat ineens niet meer? Moet ik wél klikken op 'bekijk je reactie' o.i.d. Hoe kan dat?
Is ie zn baan kwijt, Lex?
Dat is toch een leuke meevaller.Alex schreef:K. heeft een goede eindbeoordeling gehad en krijgt een maandsalaris mee als beloning (of oprotpremie, hoe je het noemen wil).
Gast- Gast
Ja dat had ik ook al, geen idee hoe dat kan!Sjaantje schreef:Wat maf, voorheen als ik een reactie had geplaatst, kwam ik na enkele seconden vanzelf terug in het topic maar nu doet ie dat ineens niet meer? Moet ik wél klikken op 'bekijk je reactie' o.i.d. Hoe kan dat?
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May schreef:Ja dat had ik ook al, geen idee hoe dat kan!Sjaantje schreef:Wat maf, voorheen als ik een reactie had geplaatst, kwam ik na enkele seconden vanzelf terug in het topic maar nu doet ie dat ineens niet meer? Moet ik wél klikken op 'bekijk je reactie' o.i.d. Hoe kan dat?
Daar heb ik ook last van! Irritant
Alex- Ratel
Sjaantje schreef:Is ie zn baan kwijt, Lex?
Zijn leidinggevende was niet tevreden over hem, vond dat hij niet in het team paste, blablabla. Nu is hij binnen dezelfde organisatie van functie veranderd, maar hij had nog een eindbeoordeling met die leidinggevende. Oh ja, en naast de oprotpremie wordt er ook nog 250 euro aan declaraties uitbetaald. Woehoe!
Alex- Ratel
Fijn iig dat ik niet de enige ben die er last van heeft!
Gelukkig dat hij iig niet werkeloos is, Lex! Maar heeft die andere functie dan niet tot gevolg dat hij salaris inlevert? Want dat zou wel jammer zijn! Maar die 'oprotpremie' en declaraties zijn wél weer mooi meegenomen
Gelukkig dat hij iig niet werkeloos is, Lex! Maar heeft die andere functie dan niet tot gevolg dat hij salaris inlevert? Want dat zou wel jammer zijn! Maar die 'oprotpremie' en declaraties zijn wél weer mooi meegenomen
Hij gaat er qua salaris wel op vooruit, maar hij heeft geen driemaandelijkse bonussen meer, dus dat mist hij dan wel.
Alex- Ratel
Hopen dat de salarisverhoging dat dan enigszins compenseert. Maar goed, hij heeft sowieso werk, daar mag je tegenwoordig volgens mij ook al erg blij mee zijn
Klopt! Het zou echt rampzalig zijn als we allebei zonder werk zouden zitten. Ik ben nu ook voorzichtig alweer aan het kijken
Alex- Ratel
Ik duim voor je, Lex! Al wat op het oog?
Hoe is het verder eigenlijk met je? Ik heb het de laatste tijd een beetje gemist allemaal...
Hoe is het verder eigenlijk met je? Ik heb het de laatste tijd een beetje gemist allemaal...
Het gaat eigenlijk best goed, Sjaan. In de week van 14 februari heb ik mijn evaluatie en ik hoop dat ik dan door mag naar de tweedaagse. Ik wil dan ook weer gaan werken (paar daagjes, nog niet volledig) en ik ga nu solliciteren voor een functie als medewerker O.verstapservice bij hetzelfde bedrijf als K. Ik ben benieuwd wat dat wordt!
Ik baal natuurlijk nog wel als ik aangekomen ben en ik ben voorzichtig met wat ik eet, maar het gaat de laatste tijd wel steeds beter. Af en toe vind ik mezelf ontzettend sexy (dat ben ik natuurlijk ook ), maar het is lang geleden dat ik dat over mezelf heb gezegd en het ook meen.
Ik baal natuurlijk nog wel als ik aangekomen ben en ik ben voorzichtig met wat ik eet, maar het gaat de laatste tijd wel steeds beter. Af en toe vind ik mezelf ontzettend sexy (dat ben ik natuurlijk ook ), maar het is lang geleden dat ik dat over mezelf heb gezegd en het ook meen.
Alex- Ratel
Alex, goed om te lezen! Je bent echt een topwijf!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: