DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
*ploft neer in de relax-stoel met thee en wat lekkers*
Meer meiden zin in een bakkie thee met mini-negerzoentjes?
En ja, ik weet dat het tegenwoordig niet meer zo genoemd mag worden, maar ik doe het lekker tóch
En ja, ik weet dat het tegenwoordig niet meer zo genoemd mag worden, maar ik doe het lekker tóch
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Dolcis_ schreef:Rode inleg kruisjes?
Ik ben iets té visueel ingesteld...
En zo is het maar net Sjaan. Jij mag neerploffen met thee en iets lekker en wij blijven het gewoon negerzoenen noemen.Sjaantje schreef:*ploft neer in de relax-stoel met thee en wat lekkers*
Bedankt voor het aanbod, maar nee.. Ik heb hier al thee en geen 'lekkers' voor mij.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dolcis_ schreef:Rode inleg kruisjes?
Tsja, rode kruisjes, je bent een vrouw.. Op mijn werk hoor ik de vrouwen ook altijd om een kruisje vragen, dus de link is snel gelegd.
Gast- Gast
Ik ben er vandoor. Ik wil S. morgen niet teleurstellen...
Laatst aangepast door Zusje op zo 22 jan 2012 - 7:20; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik was/ben het trouwens helemaal eens met je vorige post hoor. Ik denk alleen dat ik er nu wel genoeg over gezegd heb. Rode kruisjes waren verder niet voor jou bedoeld.Zusje schreef:Smikkel, ik kan je mening heus wel hebben hoor. Ik snap dat het niet goed zit als ik me op deze manier gedraag. Wat ik zelf wil mag duidelijk zijn. Ik wil hem maar hij durft zich niet open te stellen. Dan werkt het gewoon niet. Ik heb de bal bij hem neergelegd, ik zie het wel.
Gast- Gast
Succes met je kaarten. Ik hoop dat je ook wat hebt aan de volgorde die je nu maakt Veel plezier met S.Zusje schreef:Ik ben er vandoor. Ik wil S. morgen niet teleurstellen... En Smik negeert me
Gast- Gast
Voor de liefhebsters!
Al met al ben ik toch redelijk goed bezig geweest vandaag: de was ligt weer schoon in de kast en de formulieren zijn zover ingevuld al ik voor elkaar kreeg. Morgen even bellen voor advies bij de lastige vragen grrrrrrrrrrrrrr Waarom maakt UWV het altijd zo lastig??
Al met al ben ik toch redelijk goed bezig geweest vandaag: de was ligt weer schoon in de kast en de formulieren zijn zover ingevuld al ik voor elkaar kreeg. Morgen even bellen voor advies bij de lastige vragen grrrrrrrrrrrrrr Waarom maakt UWV het altijd zo lastig??
Sjaan, jouw post doet me denken dat mijn was nog steeds in de machine zit. Al vanaf dat de kast gebracht werd..
Laatst aangepast door Smikkell op zo 22 jan 2012 - 7:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zusje, het lijkt me lastig om je gebonden te gedragen als je je nog niet echt gebonden voelt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Succes met je kaarten. Ik hoop dat je ook wat hebt aan de volgorde die je nu maakt Veel plezier met S.Zusje schreef:Ik ben er vandoor. Ik wil S. morgen niet teleurstellen... En Smik negeert meEn ik negeer je niet hoor.
Dank je wel. Helaas zie ik nu al in dat ik het anders had moeten aanpakken en vrijdag wat telefoontjes had moeten plegen... Nou ja, ik probeer er het beste van te maken.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Zusje, het lijkt me lastig om je gebonden te gedragen als je je nog niet echt gebonden voelt.
Het is nog lastiger als je heen en weer geslingerd wordt tussen je geboden voelen en je niet gebonden voelen.
Gast- Gast
Zusje, ik heb niet alles gevolgd, maar wens je wel succes ermee
Smikk, de dag is nog niet voorbij, je hebt nog wel even tijd om de was eruit te halen
Smikk, de dag is nog niet voorbij, je hebt nog wel even tijd om de was eruit te halen
Ga ik zeker ook nog doen vandaag. En mijn beddengoed er in en nieuw beddengoed er op. Het moet!!!
Ik heb geloof ik een blaar op mijn voorhoofd.. Zo voelt het. Ik vermijd de spiegel.
Ik heb geloof ik een blaar op mijn voorhoofd.. Zo voelt het. Ik vermijd de spiegel.
Gast- Gast
Oeh, lekker... schoon beddengoed
Ai, een blaar hopelijk valt de schade mee!
Ai, een blaar hopelijk valt de schade mee!
Slechte zaak Zusje!
Hij is gek als ie je laat lopen!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Erin schreef:Slechte zaak Zusje!
Gek? Knettergek!
Smikkell hoe kom je aan een blaar op je hoofd?
Gast- Gast
+1!Erin schreef:Slechte zaak Zusje!
+1Dolcis_ schreef:Erin schreef:Slechte zaak Zusje!
Gek? Knettergek!
Smikkell hoe kom je aan een blaar op je hoofd?
Ik was vis aan het bakken en er spetterde olie in mijn gezicht en oog
Gast- Gast
DitoZusje schreef:Jullie zijn lief
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: