DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Jolee schreef:Youandi schreef:Ik ben gestopt met de pil en merk qua huid helemaal niks.
Maar dat hangt van de soort pil af, denk ik..?
Ja, ik heb de Diane vanwege acne (waar ik alsnog, gelukkig wel in veel mindere mate, last van heb) en daar durf ik niet mee te stoppen.
Dan kan ik me voorstellen dat je het 'eng' vindt ja..
Gast- Gast
Sjaan gaat bestelluhh!!!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Youandi schreef:Doen Sjaan! Doen!
+1000!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Sjaan, als je twijfelt of je ze gaat dragen kun je er toch 1 bestellen om te zien hoe of wat? Ik zou in ieder geval IETS bestellen .
Gast- Gast
oh het onweert hier ineens kei hard Vind zo niet leuk...durf nog niet alleen naar bed te gaan
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Sjaan gewoon doen!
Nog niet? Als je dat nu nog niet durft gaat dat vast nooit komen. Kun je niet een beetje relativeren?
Gast- Gast
Okeeeeeeeeeeeeeeeee ik ga al bestellen!
Reev, die kont is juist het onderdeel van mijn lijf dat me zorgen baart... doordat ie zo naar achter steekt hebben jurkjes en rokjes nogal de neiging om aan de voorkant laag en aan de achterkant juist hoog te hangen Sta je daar onbedoeld in je pantykont
Zusje, ken je dat liedje nog? Ik wil alles of niets....
Reev, die kont is juist het onderdeel van mijn lijf dat me zorgen baart... doordat ie zo naar achter steekt hebben jurkjes en rokjes nogal de neiging om aan de voorkant laag en aan de achterkant juist hoog te hangen Sta je daar onbedoeld in je pantykont
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
In bed is het niet minder veilig dan op de bank hoor.Ibbeltje schreef:oh het onweert hier ineens kei hard Vind zo niet leuk...durf nog niet alleen naar bed te gaan
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Okeeeeeeeeeeeeeeeee ik ga al bestellen!
Haha . Dan moet je niet zeuren en gewoon op 'bestellen' klikken .
Gast- Gast
Nee, maar wél een stuk enger :affraid:Smikkell schreef:In bed is het niet minder veilig dan op de bank hoor.Ibbeltje schreef:oh het onweert hier ineens kei hard Vind zo niet leuk...durf nog niet alleen naar bed te gaan
Thanx lady!Zusje schreef:Sjaantje schreef:Okeeeeeeeeeeeeeeeee ik ga al bestellen!
Haha . Dan moet je niet zeuren en gewoon op 'bestellen' klikken .
Nou in de woonkamer is mijn vriend en dat voelt fijner hahaha. EN ja niet durven, ik vind het geluid van onweer gewoon niet leuk Hoor nu al sirenes..
Want?Sjaantje schreef:Nee, maar wél een stuk enger :affraid:Smikkell schreef:In bed is het niet minder veilig dan op de bank hoor.Ibbeltje schreef:oh het onweert hier ineens kei hard Vind zo niet leuk...durf nog niet alleen naar bed te gaan
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=20893
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: