DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: DagCafé
Doelen?Reva schreef:Al je doelen volbracht?Maple schreef:Ik kom in vrede. UGH!!
Gast- Gast
Haha, Mappie, ik wilde vragen welke doelen jij moest volbrengen, maar dat weet je zelf ook niet
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Hahaha is het zó erg???Reva schreef:Ja ik heb niks te melden, maar als ik dat zeg kan ik de pot weer op van de forumzeeheks.
Lexie, wat goed om te lezen dat het goed met je gaat! (ik reageer nog even op je post van straks, toen ik vroeg hoe het met je ging) En zonder dat ik je 'echt' ken, durf ik ook best te beweren dat jij een sexy chick bent! En maat 36 of 38, dat scheelt niet zo heel veel, het belangrijkste is dat je je goed in je vel voelt zitten. Ik hoop dat je evaluatie goed zal gaan en dat je naar de tweedaagse mag, een hele stap vooruit! Ik ben trots op je, meissie
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Maple schreef:Zometeen komt de mteropnemer, tussen 10-12. Dan wilde ik nog ff naar de leenbakker (lampen kijken) en de media markt (voor een magnetron, wasmachine en vaste telefoon oriënteren), naar de V&D (zin om een nieuwe verjaardagskalender te kopen, zal toch een nieuwe moeten nu) maar die zitten allemaar een redelijk eind uit elkaar. Dan naar mijn ouders en vanuit mijn ouders vandaan naar oma. En dan weer terug naar huis en koken. En dan de avond weer ff voor mezelf.
Dit. Je zei dat je het druk had, vandaar.
Gast- Gast
En ik merk dat ik nu inmiddels ook weer vanzelf terugkom in het topic. Gelukkig!
Ik denk dat ik het al weet, ik had vanmorgen gepost wat ik vandaag allemaal ging doen, misschien bedoelt Reva dat?Alex schreef:Haha, Mappie, ik wilde vragen welke doelen jij moest volbrengen, maar dat weet je zelf ook niet
Maar de meteropneem-meneer is geweest, heb ene vatse telefoon gekocht, tv en wasmachine enzo op het ook, bij paps en mams geweest én bij oma geweest. Dus als ze op die doelen doelt, die zijn volbracht ;-)
Gast- Gast
Diplomatiek.Alex schreef:Reva schreef:Ja ik heb niks te melden, maar als ik dat zeg kan ik de pot weer op van de forumzeeheks.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Oh, ik dacht dat Smik dat gestuurd had naar je via WA
Nee joh, dat zou toch juist wel gepast zijn? Je wilt niet weten hoe vaak zij bij mij slaapt...
Gast- Gast
Maple, goed bezig!
FOTO!Maple schreef:heb ene vatse telefoon gekocht, tv en wasmachine enzo op het ook, bij paps en mams geweest én bij oma geweest.
Gast- Gast
O ja, da's ook weer zo hahahahaZusje schreef:Stofzuiger schreef:Oh, ik dacht dat Smik dat gestuurd had naar je via WA
Nee joh, dat zou toch juist wel gepast zijn? Je wilt niet weten hoe vaak zij bij mij slaapt...
Gast- Gast
Ik ga leren, nu eens een keer op tijd . Als ik toch terug kom wens ik weggeschopt te worden
Gast- Gast
Ja, zo'n hele dikke, je weet wel. Lekker vatsig.Stofzuiger schreef:FOTO!Maple schreef:heb ene vatse telefoon gekocht, tv en wasmachine enzo op het ook, bij paps en mams geweest én bij oma geweest.
Gast- Gast
Ik ga ook even een half uurtje opruimen en het beetje gezellig maken hier.
Succes met leren, Zusje!
Maple, goed bezig geweest
Succes met leren, Zusje!
Maple, goed bezig geweest
Gast- Gast
Hehe, nou ik binnenkom, gaat ineens bijna iedereen weg
Maple schreef:Ja, zo'n hele dikke, je weet wel. Lekker vatsig.Stofzuiger schreef:FOTO!Maple schreef:heb ene vatse telefoon gekocht, tv en wasmachine enzo op het ook, bij paps en mams geweest én bij oma geweest.
Alex- Ratel
Sjaantje schreef:Hehe, nou ik binnenkom, gaat ineens bijna iedereen weg
Ik niet!
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Diplomatiek.Alex schreef:Reva schreef:Ja ik heb niks te melden, maar als ik dat zeg kan ik de pot weer op van de forumzeeheks.
Absoluut!
Alex- Ratel
sjaan. WA ligt er uit!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Echt???Burn schreef:sjaan. WA ligt er uit!
Ik had gevraagd hoe laat je wilde skypen!Sjaantje schreef:Echt???Burn schreef:sjaan. WA ligt er uit!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: