DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: DagCafé
Ik heb 75B of 70C, heb dus vanalles wat, gnagna!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Stofzuiger, misschien kan dat wel serieus . Tillen we gezamenlijk die hamlapjes naar beneden . Blijf ik ze knuffelen, koop jij een beha!
Gast- Gast
Pfft, ik kan ook wel janken. Ik moet nog zoveel doen en ik heb gewoon de puf niet. Morgenochtend weg, morgenmiddag weg... En volgende week weer werken, waar haal ik ooit de energie vandaan?
En ik kan gewoon geen beslissingen nemen op het moment, daar word ik knettergek van. Wil eigenlijk in bed kruipen, de deken over mijn hoofd trekken en een week slapen, maar die luxe heb ik niet.
En ik kan gewoon geen beslissingen nemen op het moment, daar word ik knettergek van. Wil eigenlijk in bed kruipen, de deken over mijn hoofd trekken en een week slapen, maar die luxe heb ik niet.
Gast- Gast
Ik kom serieus een paar keer per week in de stad, ff afleidingJune schreef:Stofzuiger, misschien kan dat wel serieus . Tillen we gezamenlijk die hamlapjes naar beneden . Blijf ik ze knuffelen, koop jij een beha!
Ben nog niet gestopt met de BV he, dus nieuwe lingerie heeft weinig nut. En schept weer verwachtingen hier, en daar kan ik het enthousiasme ook niet voor opbrengen
Gast- Gast
Ziezo, de vloer is weer schoon! Het dweilwater was gewoon zwart
Bruce, hier schijnt de zon inmiddels alweer een tijdje
Haha June heeft t al helemaal bedacht met die ukkies van Stoffie
Stoffie, misschien lucht het juist wel even op om te janken? Ik kan me voorstellen dat het soms moeilijk is om allemaal te overzien als je het gevoel hebt dat alle energie weg is. Zo'n dag had ik gister... Heb even flink gejankt en daarna voelde ik me alweer iets prettiger. Hopelijk helpt het jou ook, helaas kan ik nu even niet meer doen dan je een flinke knuffel geven
Bruce, hier schijnt de zon inmiddels alweer een tijdje
Haha June heeft t al helemaal bedacht met die ukkies van Stoffie
Stoffie, misschien lucht het juist wel even op om te janken? Ik kan me voorstellen dat het soms moeilijk is om allemaal te overzien als je het gevoel hebt dat alle energie weg is. Zo'n dag had ik gister... Heb even flink gejankt en daarna voelde ik me alweer iets prettiger. Hopelijk helpt het jou ook, helaas kan ik nu even niet meer doen dan je een flinke knuffel geven
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
We zitten ook niet elke avond op de bank..June schreef:
Burn: Ze willen toch niet álle avonden thuis zijn en kun jij dan niet daarheen? Je kunt toch een keer zelf iets voorstellen om met die andere collega's te doen? Of organiseer een leuke avond voor je huisgenoten. Ik krijg het gevoel dat jij je neer hebt gelegd bij het feit dat er 'niemand' is.
En misschien heb ik me er inderdaad ook wel bij neergelegd..
Ik ga ff over je woorden nadenken, ik kom er later op terug!
Ik ga nu op m'n vrije dag nog even aan het werk! Ga naar de husky honden!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik wil je woensdag wel in de watten leggen hoor, SZ. Je kunt toch wel grotere lingerie kopen? Ik voel me altijd een stuk beter wanneer ik iets moois aan heb, ook als niemand het ziet. Pech gehad als het verwachtingen schept, jij kunt je er toch beter door voelen?
Gast- Gast
Jakkes... heb ik lekker thee gepakt maar vergeten er een zoetje in te doen... en nu kan ik niet naar de keuken want de vloer is nog nat...
Komt goed!June schreef:Oké Burn, hopelijk heb je een fijne middag !
Burn- Lady Post-a-lot
Ik ga ook maar ff koffie zetten, en dan weer snel kolven voor de mannen wakker zijn..
En als die ellende met de wasmachine nog lang gaat duren wil ik gewoon een nieuwe, dit schiet zo niet op...
En als die ellende met de wasmachine nog lang gaat duren wil ik gewoon een nieuwe, dit schiet zo niet op...
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik ga ook maar ff koffie zetten, en dan weer snel kolven voor de mannen wakker zijn..
Nieuwe wasmachine kopen woensdag ?
Gast- Gast
Ik ga er vandoor! Naar de husky hondjes!
Burn- Lady Post-a-lot
Haha, en dan op de kinderwagen mee naar huis nemen?June schreef:Stofzuiger schreef:Ik ga ook maar ff koffie zetten, en dan weer snel kolven voor de mannen wakker zijn..
Nieuwe wasmachine kopen woensdag ?
Dan koop ik liever nieuwe laarzen
Gast- Gast
Maar ff serieus June, als jullie de stad in willen kan dat makkelijk. Dan gaan we gewoon na het middagdutje van de boys, ff doorlopen dan ben je er zo. Jullie willen toch die kant op om te eten, en tegen die tijd loop ik gewoon weer terug naar huis (of bel mijn man dat ie me op komt halen).
Gast- Gast
Omdat ik van laarzen kopen gelukkiger word als van een wasmachine. En die zijn meestal ook iets goedkoperJune schreef:Omdat laarzen minder pijnlijk zijn om op je kinderen te leggen ?
Gast- Gast
Ik had eigenlijk helemaal geen nieuwe lingerie nodig.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat geeft toch niet???Rush schreef:Ik had eigenlijk helemaal geen nieuwe lingerie nodig.
O help, de mannen zijn alweer wakker. Daar gaat mijn idee om nog iets in huis te doen...
Gast- Gast
June en Zuiger, ik ga stuk om jullie. Ik ben overal voor in woensdag..
Zuiger, heb je momenteel helemaal geen medicatie?
Zuiger, heb je momenteel helemaal geen medicatie?
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Maar ff serieus June, als jullie de stad in willen kan dat makkelijk. Dan gaan we gewoon na het middagdutje van de boys, ff doorlopen dan ben je er zo. Jullie willen toch die kant op om te eten, en tegen die tijd loop ik gewoon weer terug naar huis (of bel mijn man dat ie me op komt halen).
We kijken woensdag wel hoe en wat, we doen ook een beetje waar jij aan toe bent. Leuk toch een keer bezoek, dan kun je ook wat gemakkelijker die apen meenemen toch? Maar als jij behoefte hebt aan een middagje thuis, vind ik dat ook prima. Dat komt vast wel goed .
Laarzen klinkt in ieder geval als een goed doel
Gast- Gast
Trouwens.. niet helemaal waar. Ik ben niet in voor plannen die de dikwangen enige vorm van schade kunnen opleveren.
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: